*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966707 φορές)

0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7770 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:04:01 μμ »
Έκθεση από μαθητή ή μαθήτρια της γενιάς της Άννας.

Το Λάρνακον είναι πόλη παραθαλάσσια της Κύπρου, όπου στην αρχαιότητα εμφανιζόταν το Λαρναίον Ύδωρ, τέρας κατά τι μικρότερο της Λερναίας Ύδρας.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:53:48 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7771 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:06:11 μμ »
Για όποιους έχουν την απορία

Είμαι εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο στην Αθήνα και μόλις έκλεισα 6 χρόνια. Του χρόνου απολύομαι και διορίζομαι αυτόματα σε σχολείο στην περιοχή μου βάσει νόμου αφού δούλεψα 6 ολόκληρα χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση και δεν καθόμουν στην δημόσια.


Για αυτό το μένος κατά των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ. Δεν σε συμφέρει να αλλάξει ο τρόπος διορισμών σας...

"5. Καθηγητές/-τριες ΙΔΑΧ από ιδιωτικά σχολεία
Οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικού δικαίου αόριστου χρόνου προτείνουμε να έχουν την ίδια μεταχείριση με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Να διορίζονται δηλαδή κανονικά σε περιοχές όπου γίνονται διορισμοί και με σειρά που καθορίζεται με βάση το χρόνο υπηρεσίας που έχουν συγκεντρώσει. Να υπηρετούν τουλάχιστον ένα χρόνο στη θέση διορισμού τους και κατόπιν με βάση τα μόρια μετάθεσής τους να μπορούν να μετατίθενται." (από το σχέδιο συλλογικής σύμβασης εργασίας της ολμε 27/1/2010)

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7772 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:08:31 μμ »
http://forum.politikoblog.gr/agnostos-x/2010/03/o-thatserismos-stin-elliniki-ekpaidefsi/ Κι άλλο επικριτικό άρθρο για τη Διαμαντοπούλου και τις εξαγγελίες της.

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7773 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:09:49 μμ »
Μαθηματικά από μαθητή ή μαθήτρια της γενιάς της Άννας.

Μια παράλληλη ευθεία γραμμή είναι αυτή που, και όταν δημιουργείται για να συναντηθεί, δεν τα καταφέρνει ποτέ.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:53:48 »

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7774 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:13:13 μμ »
Φυσική από μαθητή ή μαθήτρια της γενιάς της Άννας.

Όταν ο ατμός παράγεται έξι φορές ταχύτερα, το λέμε εξάτμιση.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7775 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:17:16 μμ »
Μαθηματικά από μαθητή ή μαθήτρια της γενιάς της Άννας.

Τρισδιάστατο είναι το αντικείμενο τριών διαστάσεων, πλάτος, φάρδος, μάκρος, ύψος, βάθος και ίσως βάρος, όπου χρειάζεται. Όλα τα άλλα είναι διάστατον ή υποκατάστατον ή άστατον,
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7776 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:20:02 μμ »
Μαθηματικά από μαθητή ή μαθήτρια της γενιάς της Άννας.

Ο κύκλος είναι στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο, που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7777 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:21:10 μμ »
Τιμόθεος   ,   θεωρείς οτι με αυτό τον τρόπο χτυπάς την Αννούλα??

 Δεν έβγαλε μόνο αυτή η γενιά ανόητους!!!!!!!!


 

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7778 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:21:23 μμ »
Λοιπόν, για μένα η εικόνα των εκπαιδευτικών που παρουσιάστηκε και γενικά παρουσιάζεται  δέν ήταν σοβαρή εικόνα εκπαιδευτικών.Νομίζω ότι πρεπει να καταλάβουμε ότι αυτές οι μορφές αγώνα, με τις πορείες, τα πανώ, τα γιαούρτια, το ''μπουκάρισμα'' σε χώρους εκδηλώσεων και η διακοπή αυτών ανήκουν σε μια άλλη εποχή που καμμιά σχέση δεν έχει με το σήμερα. Αυτό που βλέπει ο περισσότερος κόσμος έτσι, είναι μια σοβαρή υπουργό με όραμα, πρόγραμμα και διάθεση να καλυτερεύσει τη παιδεία και από την άλλη αγρίμια που θέλουν να τα διαλύσουν όλα,να τα ακυρώσουν όλα . Ο αγώνας για ένα καλύτερο μέλλον για μάς θα έπρεπε να γίνεται με διάλογο, με ήρεμες φωνές, επιχειρήματα, ερωτήσεις και απαντήσεις. Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να πεί κάποιος με ήρεμη φωνή χωρίς να ουρλιάζει ''Κυρία Υπουργέ, εσείς μας είχατε υποσχεθεί ότι θα καταργήσετε την ωρομισθία και δεν το κάνατε, έχετε δηλώσει ότι οι ωρομίσθιοι έχουν πληρωθεί και εμείς δουλεύουμε χωρίς να έχουμε πληρωθεί,και για μας κυρία υπουργέ είναι πάνω απ όλα ο μαθητής και γι αυτό παλεύουμε, για την καλύτερη παιδεία, κι εμείς θέλουμε αξιοκρατία, κι εμείς θέλουμε καλύτερο σχολείο, καταλαβαίνετε όμως ότι θα χρειαστούν και χρήματακτλ'' Αντ αυτού εμφανίζεται μια ομάδα που δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο των ωρομίσθιων να ζητάει 2 πράγματα, να μείνουν οι πίνακες όπως είναι και να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ. Είναι τώρα προτάσεις αυτές που περιμένουν και κόσμο να τις υποστηρίξει και να βγεί στους δρόμους?Είναι σαν να λέμε ότι δεν θέλουμε καμμια αξιολόγηση, καμμιά προσπάθεια δε θέλουμε να κάνουμε και μας αρέσει που υπάρχουν τα βύσματα.Γιατί μέσα στους πίνακες δεν είναι μόνο αυτοί που έτρεχαν από το ένα μέρος στο άλλο είναι και πολλοί άλλοι που δεν κουράστηκαν ιδιαίτερα.Επρεπε να ζητάμε ενιαίο τρόπο διορισμού είτε αυτός είναι μέσω ενός διαγωνισμού , που αν είναι ασεπ να ζητάμε να γίνει αντικειμενικότερος, είτε μέσω πρυπηρεσίας στην οποία όμως θα είχαν όλοι την ίδια πρόσβαση, την ίδια ευκαιρία απόκτησής της. Επίσης, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι παραδειγματικός τρόπος διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας για τον οποίο θα μπορούσαμε να είμαστε περήφανοι στους μαθητές μας οι φωνές και τα γιαούρτια, θα έπρεπε να είναι ο διάλογος.
Δεν γράφω συχνά στο forum αλλά το παρακολουθώ καιρό. Αυτά ήταν μερικές σκέψεις από μια "νέα" 40χρονη, " χαμηλοεπιτυχούσα" χωρίς πρυπηρεσία σε δημόσιο σχολείο χωρίς πρόσβαση σε κανένα παράθυρο με μοναδική προυπηρεσία την ''ανύπαρκτη'' φροντιστηριακή εμπειρία.

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7779 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:22:18 μμ »
Διδακτική από καθηγητή ή καθηγήτρια που θίγεται από τα μέτρα της Άννας

Παιδιά τις επόμενες Χ μέρες θα απεργήσω ως γνησιος αγωνιστής, κάνω αγώνα ώστε να πρόλαβω να διοριστώ κοντά στο σπίτι μου (τώρα που έχω και το βύσμα στην ΠΔΣ, γιατί στον ΑΣΕΠ δεν έπιασα τη βάση)
να παίρνω τα μόρια του Αη Στράτη, αλλά ταυτόχρονα να μην αξιολογούμαι κιόλας
για αυτό κόψτε το λαιμό σας και ξακινήστε τα φροντιστήρια γιατί δεν θα περάσετε πουθενά αν περιμένετε από μένα
Και επειδή ούτως άλλως δεν έχουμε χρόνο να καλύψουμε την ύλη, μπορείτε να μπείτε στο ιντερνετ όπου θέλετε γιατί έχω ήδη κάνει μια ώρα μάθημα σήμερα και είμαι πολύ κουρασμένος/κουρασμένη

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7780 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:22:41 μμ »
Τιμόθεος   ,   θεωρείς οτι με αυτό τον τρόπο χτυπάς την Αννούλα??

 Δεν έβγαλε μόνο αυτή η γενιά ανόητους!!!!!!!!


 

Η γενιά μας έδινε λευκή κόλλα.

Δεν το έπαιζε έξυπνη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2010, 09:25:44 μμ από Τιμόθεος »
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7781 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:25:57 μμ »
Με τη λευκή κόλλα λοιπόν έγινες καθηγητής και αυτό θα μάθεις και στους μαθητές σου?
να δίνουν λευκή κόλλα? αντί να προσπαθούν? ή θα τους κοροιδεύεις όταν κάνουν λάθη?
μπράβο ρε ωραίος εκπαιδευτικός θα γίνεις

αν κανείς (ουδέτερος) διαβάσει όλα αυτά που γράφονται εδώ θα δώσει χίλια δίκια στην αννούλα χάρη σε εσάς
Συγχαρητήρια παιδιά, τα καταφέρατε πάλι

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7782 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:27:58 μμ »
Λοιπόν, για μένα η εικόνα των εκπαιδευτικών που παρουσιάστηκε και γενικά παρουσιάζεται  δέν ήταν σοβαρή εικόνα εκπαιδευτικών.Νομίζω ότι πρεπει να καταλάβουμε ότι αυτές οι μορφές αγώνα, με τις πορείες, τα πανώ, τα γιαούρτια, το ''μπουκάρισμα'' σε χώρους εκδηλώσεων και η διακοπή αυτών ανήκουν σε μια άλλη εποχή που καμμιά σχέση δεν έχει με το σήμερα. Αυτό που βλέπει ο περισσότερος κόσμος έτσι, είναι μια σοβαρή υπουργό με όραμα, πρόγραμμα και διάθεση να καλυτερεύσει τη παιδεία και από την άλλη αγρίμια που θέλουν να τα διαλύσουν όλα,να τα ακυρώσουν όλα . Ο αγώνας για ένα καλύτερο μέλλον για μάς θα έπρεπε να γίνεται με διάλογο, με ήρεμες φωνές, επιχειρήματα, ερωτήσεις και απαντήσεις. Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να πεί κάποιος με ήρεμη φωνή χωρίς να ουρλιάζει ''Κυρία Υπουργέ, εσείς μας είχατε υποσχεθεί ότι θα καταργήσετε την ωρομισθία και δεν το κάνατε, έχετε δηλώσει ότι οι ωρομίσθιοι έχουν πληρωθεί και εμείς δουλεύουμε χωρίς να έχουμε πληρωθεί,και για μας κυρία υπουργέ είναι πάνω απ όλα ο μαθητής και γι αυτό παλεύουμε, για την καλύτερη παιδεία, κι εμείς θέλουμε αξιοκρατία, κι εμείς θέλουμε καλύτερο σχολείο, καταλαβαίνετε όμως ότι θα χρειαστούν και χρήματακτλ'' Αντ αυτού εμφανίζεται μια ομάδα που δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο των ωρομίσθιων να ζητάει 2 πράγματα, να μείνουν οι πίνακες όπως είναι και να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ. Είναι τώρα προτάσεις αυτές που περιμένουν και κόσμο να τις υποστηρίξει και να βγεί στους δρόμους?Είναι σαν να λέμε ότι δεν θέλουμε καμμια αξιολόγηση, καμμιά προσπάθεια δε θέλουμε να κάνουμε και μας αρέσει που υπάρχουν τα βύσματα.Γιατί μέσα στους πίνακες δεν είναι μόνο αυτοί που έτρεχαν από το ένα μέρος στο άλλο είναι και πολλοί άλλοι που δεν κουράστηκαν ιδιαίτερα.Επρεπε να ζητάμε ενιαίο τρόπο διορισμού είτε αυτός είναι μέσω ενός διαγωνισμού , που αν είναι ασεπ να ζητάμε να γίνει αντικειμενικότερος, είτε μέσω πρυπηρεσίας στην οποία όμως θα είχαν όλοι την ίδια πρόσβαση, την ίδια ευκαιρία απόκτησής της. Επίσης, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι παραδειγματικός τρόπος διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας για τον οποίο θα μπορούσαμε να είμαστε περήφανοι στους μαθητές μας οι φωνές και τα γιαούρτια, θα έπρεπε να είναι ο διάλογος.
Δεν γράφω συχνά στο forum αλλά το παρακολουθώ καιρό. Αυτά ήταν μερικές σκέψεις από μια "νέα" 40χρονη, " χαμηλοεπιτυχούσα" χωρίς πρυπηρεσία σε δημόσιο σχολείο χωρίς πρόσβαση σε κανένα παράθυρο με μοναδική προυπηρεσία την ''ανύπαρκτη'' φροντιστηριακή εμπειρία.

Ποιος θα σε αξιολογήσει και σε τί; Για να καταλάβω κι εγώ ρε παιδιά, όσοι ζητατε αξιολόγηση τι έχετε στο μυαλό σας. Έχετε την εντύπωση ότι θα αξιολογηθεί αμιγώς το εκπαιδευτικό μας έργο; Γιατί εγώ έχω την αίσθηση ότι θα αξιολογηθούν άλλα πράγματα. Το κατά πόσο θα συμφωνούμε με την εκάστοτε κυβέρνηση και κατά πόσο θα είμαστε πειθήνια όργανα της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας. Το κατά πόσο θα προσαρμοστούμε στο νέο αποκεντρωμένο σχολείο και θα μετατραπούμε σε κυνηγούς χορηγών. Το κατά πόσο θα αναπαράγουμε το σχολικό "ευαγγέλιο". Το κατά πόσο θα συνδικαλιζόμαστε ή όχι. Και πολλά άλλα που δεν έχουν σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #7783 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:30:32 μμ »
Ξέρεις πολλούς μαθηματικούς που έγιναν καθηγητές με λευκή κόλλα;

Προκειμένου να γράφεις εξυπνάδες το τι είναι ο κύκλος, πιο καλά μη γράψεις τίποτα και την άλλη φορά να διαβάσεις.

piaget, εξυπνάκιας φαίνεσαι.  
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.