0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
κι εχω την εξης απορια τοσο καιρο τοσος ντορος με τα νομοσχεδια για αλλαγες στις προσληψεις μσω ασεπ ηταν τσαμπα? καταλαβα καλα η οχι συναδελφοι?
Παράθεση από: giannis27 στις Μαρτίου 20, 2010, 10:38:01 amhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4566220καλημερα σε ολους και ολες αν καταλαβα καλα απο το αρθρο αυτο τα επομενα τρια χρονια δεν θα γινουν προσληψεις για μερικους κλαδους οπου υπηρχε μικρο ποσοστο διοριστεων μεσω ασεπ, ασεπ δεν θα γινει προφανως και θα προσληφθουν παλι οι 30μηνιτες 4ομηνιτες και 24μηνιτες και απο εξω παλι οι επιτυχοιντες ασεπ περασε το δικο σας κυριοι που φωναζεται εσεις με τις προυπηρεσιες τις αξιοκρατικες συγχαρητηρια και οι υπολοιποι επιτυχοντες ασεπ παμε για αλλα για αλλες δουλειες μπραβοΣτο κείμενο του Κάτσικα συγχέονται οι διοριστέοι με τους επιτυχόντες στο ΑΣΕΠ. Ακόμη δεν φαίνεται ξεκάθαρα ποιοι θα διοριστούν πρώτοι. Θολό το κείμενο...
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4566220καλημερα σε ολους και ολες αν καταλαβα καλα απο το αρθρο αυτο τα επομενα τρια χρονια δεν θα γινουν προσληψεις για μερικους κλαδους οπου υπηρχε μικρο ποσοστο διοριστεων μεσω ασεπ, ασεπ δεν θα γινει προφανως και θα προσληφθουν παλι οι 30μηνιτες 4ομηνιτες και 24μηνιτες και απο εξω παλι οι επιτυχοιντες ασεπ περασε το δικο σας κυριοι που φωναζεται εσεις με τις προυπηρεσιες τις αξιοκρατικες συγχαρητηρια και οι υπολοιποι επιτυχοντες ασεπ παμε για αλλα για αλλες δουλειες μπραβο
Παράθεση από: giannis27 στις Μαρτίου 20, 2010, 10:57:59 amκι εχω την εξης απορια τοσο καιρο τοσος ντορος με τα νομοσχεδια για αλλαγες στις προσληψεις μσω ασεπ ηταν τσαμπα? καταλαβα καλα η οχι συναδελφοι? καλά κατάλαβες συνάδελφε. δυστυχώς. όταν εδώ κ μήνες λέει διαρκώς ότι ο ασεπ είναι αξιοκρατικό κριτήριο κλπ κλπ κλπ δεν εννοεί τους ασεπ που έγιναν. αυτοί ήταν άλλο. τσάμπα δίναμε. οι ΕΠΟΜΕΝΟΙ ασεπ θα είναι οι καλοί. [/quoπροφανως διναμε τσαμπα και ειμασταν μαλακες που κουραζομασταν και αλοι διοριζοταν και οχι εμεις αλλα θα διαφωνησω στο δευτερο σκελος σου που λες οτι οι επομενοι ειναι καλοι γιατι δεν ξερω αν θα υπαρχουν επομενοι. τοτε ας κανουν το αλο να μην κανει κανενα ασεπ για τα επομενα δεκα χρονια και να προσλαβει ολους τους επιτυχοντες ισα ισα θα κανει και οικονομια
Τα πράγματα είναι απλά μαθηματικά. Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι του στενού ή του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι περίπου 1.000.000 και χρειάζονται στην πραγματικότητα οι μισοί και με στοιχειώδη υπόθεση ότι ο μέσος μισθός σε ακαθάριστα έσοδα είναι 25000 ευρώ τότε μιλάμε για 12.5 δις ευρώ κάθε χρόνο. 12.5 δις ευρώ που επί 10 χρόνια ας πούμε κάνουν 125δις. Αν βάλεις και την κακοδιαχείριση με τις προμήθειες του δημοσίου και την διαφθορά εύκολα μπορείς να δεις που οφείλεται το έλλειμμα των 280δις ευρώ που σοκάρει τους Ευρωπαίους. Το ότι οι τράπεζες εμφανίζουν κερδοφορία (μεταξύ άλλων) μπορεί να εξηγηθεί αφού οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι καλύτεροι πελάτες τους, μιας και τους δανείζουν μεγάλα ποσά με το δεδομένο της μονιμότητας.Η λογική ότι οι τράπεζες έκλεψαν τα λεφτά του λαού που αναπτύσσει το ΠΑΜΕ είναι λίγο ακραία.Το γεγονός ότι όλα τα μέτρα αφορούν πρωτίστως την μείωση των μισθών στους δημοσίους υπαλλήλους και τον περιορισμό του αριθμού τους (με ιδιωτικοποιήσεις , πάγωμα προσλήψεων και απολύσεις στο μέλλον) νομίζω αποδεικνύουν τον ισχυρισμό ότι το πρόβλημα του χρέους προέκυψε από το τεράστιο πλήθος που απασχολούνται στο δημόσιο και περί αυτού. Οι εκπαιδευτικοί δυστυχώς μπαίνουμε στην λογική αυτή. Οι πολιτικοί γνωρίζουν ότι πρέπει να μειωθεί δραστικά ο αριθμός που αμείβονται από την κυβέρνηση. Δεν μπορούν να το επιβάλλουν με άμεσο τρόπο, γι’ αυτό ξεκινούν με έναν προγραμματισμό που στο μέλλον θα κάνει την προοπτική εργασίας στο δημόσιο μη ελκυστική και με όρους ίδιους με του ιδιωτικού τομέα. Προσπαθώντας να διαπιστώσω αν οι εκπαιδευτικοί είναι υπεράριθμοι αφού δεν διορίζονταν με ρουσφέτια ( αρχικά υπήρχε η επετηρίδα και μετά ο ασεπ) πρόσεξα ότι υπάρχει ίδια αναλογία καθηγητών μαθητών και στην ιδιωτική εκπαίδευση. Και αυτό κατά την γνώμη μου αποδεικνύει ότι όντως στους εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει αυτή η διόγκωση αριθμών που συναντά κανείς στο υπόλοιπο δημόσιο. Γιατί αν τα ιδιωτικά ,που πληρώνουν τις υποδομές τους που φορολογούνται και επιβάλλεται να κερδοφορούν, έχουν τον ίδιο αναλογικά αριθμό καθηγητών με τα δημόσια (που έχουν σαφώς λιγότερη επιβάρυνση )τότε αυτό είναι απόδειξη ότι δεν έχουμε εκτροχιασμό στον αριθμό. Αυτό εξηγεί ίσως το ότι δεν παγώνουν οι προσλήψεις στην εκπαίδευση.Εκτροχιασμό έχουμε με τις αποσπάσεις και λογικά εκεί έχει προκύψει πρόβλημα με το αν έχουν δημιουργηθεί πλασματικά κενά και ανάγκες.Τώρα αν θεωρηθεί ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών με βάση τις διεθνείς αναλογίες είναι μεγάλος και πρέπει να μειωθεί, αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν αλλάξουν τα προγράμματα μαθημάτων και οι ώρες διδασκαλίας που υποχρεούνται να διδάσκουν οι καθηγητές.Ίσως η μείωση της ύλης να είναι ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση..ΥΓ. ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 16.ΛΕΕΙ ΑΚΡΙ
Πάντως στην κατανόηση - ανάλυση κειμένου θα πρεπε να πάρουμε όλοι 100%
Tα δημοσιεύματα που αποσκοπούν στη δαιμονοποίηση των εκπαιδευτικών καλά κρατούν.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100023_20/03/2010_394879 Ας γίνει μια έρευνα, από την ΟΛΜΕ, το ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. για την αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών που θα άρχισαν ή θα αρχίσουν να επισκέπτονται ψυχοθεραπευτή. Θα δείξει πολλά. Δείτε και τι έρχεται : http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=5911&LID=1 Η ΟΛΜΕ βέβαια, πετάει μια τουφεκιά στον αέρα και νομίζει πως κάτι κάνει.