*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1954270 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Tery

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10570 στις: Ιούνιος 18, 2010, 12:54:00 πμ »

Αν δε μαζευτούν, από Σεπτέμβρη θα ακουστούν φοβάμαι οι πρώτοι πυροβολισμοί.


πυροβολισμοι ;
που ζεις;
ουτε στο γαμο του καραγκιοζη -χρουσαλα δεν πεφτουν πλεον
ειναι ντεμοντε και δεν ταιριαζουν με το ευρωπαϊκο σαβουαβρ βιβρ

Κάνεις λάθος αγαπητέ μου.
Στην Κρήτη πέφτουν ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:07:26 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10571 στις: Ιούνιος 18, 2010, 10:34:50 πμ »
Καθηγητές υπέρ της αξιολόγησης
 «Είναι εργαλείο βελτίωσης και όχι εκβιασμού ή μεροληπτικής κρίσης», τονίζει η ΕΛΜΕ Λέσβου
Του Αποστολου Λακασα

Κοιτίδες αντίστασης αναπτύσσουν εκπαιδευτικοί κόντρα στην προσπάθεια των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ που αντιτάσσονται σε καθετί που... ξεβολεύει τον κλάδο. Παράδειγμα αποτελεί η ένωση καθηγητών Λέσβου, που παρά τη σαφή προτροπή της Ομοσπονδίας να μη συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των σχολείων, αποφάσισε να στηρίξει όσους συλλόγους διδασκόντων, αντίθετα, μετάσχουν στη διαδικασία. «Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, αφού έλαβε υπόψη τη θέση της ΟΛΜΕ, αποφάσισε ότι είναι υπέρ της αξιολόγησης ως θεσμού για όλες τις επαγγελματικές και κοινωνικές εκφάνσεις ως γενική αρχή, αρκεί η αξιολόγηση να είναι αξιοκρατική, αμερόληπτη και προπάντων ακομμάτιστη. Η πραγματική αξιολόγηση είναι εργαλείο βελτίωσης και όχι εκβιασμού ή μεροληπτικής κρίσης. Καλεί τους συναδέλφους μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν αν επιθυμούν ή όχι τη συμμετοχή του σχολείου. Η ΕΛΜΕ Λέσβου θα στηρίξει συνδικαλιστικά και τις θετικές και τις αρνητικές αποφάσεις συμμετοχής. Μετά το πέρας της δοκιμαστικής εφαρμογής το Δ.Σ. επιφυλάσσεται να πάρει την τελική του απόφαση αφού μελετήσει το θέμα και τα προβλήματα που ίσως εμφανιστούν στη πράξη» λέει η σχετική απόφαση που υπογράφεται από τον πρόεδρο κ. Αλέξανδρο Κουτσαντώνη και τον γραμματέα κ. Νίκο Ζαφειρίου.

Πρόταση

Χθες το υπ. Παιδείας έδωσε σε δημόσια διαβούλευση έως τις 27 Ιουνίου την πρόταση για το σύστημα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, που θα ξεκινήσει για όσα σχολεία το επιθυμούν από τον Σεπτέμβριο. Για το 2010-2011 η συμμετοχή είναι προαιρετική και η απόφαση ανήκει στον σύλλογο διδασκόντων. Με βάση την πρόταση θα εξεταστούν πέντε βασικά πεδία. Πρόκειται για τα μέσα και τους πόρους των σχολείων, την οργάνωση και τη διοίκησή τους, το κλίμα και τις σχέσεις εντός των σχολικών μονάδων, οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και τα αποτελέσματα.

Οι ομοσπονδίες δασκάλων (ΔΟΕ) και καθηγητών (ΟΛΜΕ) έχουν αντιταχθεί στη διαδικασία. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις, όπως η περίπτωση της ΕΛΜΕ Λέσβου. Ιδιαίτερα σημαντικό, επίσης, είναι ότι το ζήτημα της a priori άρνησης προβληματίζει την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως φάνηκε από τα σχόλια που προκάλεσε πρόσφατο σχετικό δημοσίευμα της «Κ» (φύλλο Σαββάτου 5/6) για την θέση της ΟΛΜΕ στο θέμα.

«Η διαδικασία που προτείνει το υπουργείο δεν αποτελεί στην ουσία αξιολόγηση, διότι επιχειρεί να μεταθέσει στο σύλλογο των διδασκόντων και στον εκπαιδευτικό ευθύνες που τελικά δεν μπορεί να χρεωθεί, αφού δεν λαμβάνει υπόψη μια σειρά παραμέτρων και ιδιαιτεροτήτων, οι οποίες επηρεάζουν αποφασιστικά τη μορφή και τελικά την έκβαση της εκπαιδευτικής προσπάθειας. Συγκεκριμένα δεν αξιολογεί τον ρόλο που διαδραματίζουν παράγοντες, όπως η κοινωνική προέλευση και οικονομική σύνθεση του πληθυσμού στον τόπο κάθε σχολείου, στοιχεία που συμβάλλουν καθοριστικά στη μορφή και το αποτέλεσμα που μπορεί να πάρει η εκπαιδευτική διαδικασία. Ταυτόχρονα δεν εντοπίζει και δεν προσδιορίζει ξεκάθαρα τον ρόλο και την ευθύνη που θα έπρεπε να αναλάβει το υπουργείο Παιδείας» παρατήρησε, μιλώντας στην «Κ» ο φιλόλογος κ. Σεραφείμ Κωνσταντίνου. Και καταλήγει: «Οι εκπαιδευτικοί δεν απορρίπτουμε την αξιολόγηση, αντιθέτως θεωρούμε ότι αυτή είναι επιβεβλημένη και αυτονόητη. Ωστόσο μια τέτοια απόπειρα θα πρέπει να εξασφαλίζει την τήρηση κάποιων προϋποθέσεων. Μια διαδικασία η οποία θα αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των αναλυτικών προγραμμάτων, το εφικτό της εφαρμογής τους, την καταλληλότητα των μέσων, όπως είναι τα βιβλία και οι μέθοδοι διδασκαλίας, την επιστημονική και παιδαγωγική επάρκεια των διδασκόντων, την ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων της κεντρικής διοίκησης και τον βαθμό που επηρεάζονται αυτές από πελατειακές εξυπηρετήσεις (μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμοί, επιλογή στελεχών)».

kathimerini


Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10572 στις: Ιούνιος 18, 2010, 11:10:51 πμ »


Αν λάβουμε υπόψη πάντως το φοβερό ανταγωνισμό που είχε, μια χαρά τα πήγε η δικιά μας!  :P
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10573 στις: Ιούνιος 19, 2010, 09:31:56 πμ »
Όλοι αυτοί προσπαθούν να "στρώσουν" την Ελλάδα.  :P  :-X  >:(
Με αλλαγές που κανέναν δεν ευχαριστούν: στην οικονομία, στην παιδεία, στην εργασία.


Να φύγετε, να πάτε αλλού!  >:(  >:(

Υ.Γ: Φέτος είναι η μοναδική -μοναδική- χρονιά που κανείς -κα νείς!- με ό,τι κ αν ασχολείται, όπου κ να βρίσκεται, δεν ξέρει καθόλου -κα θό λου- τι θα γίνει από Σεπτέμβρη.  :-X  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:07:26 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10574 στις: Ιούνιος 19, 2010, 09:49:54 πμ »
 :-X
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10575 στις: Ιούνιος 19, 2010, 11:59:50 πμ »
ζουμε ΜΕΓΑΛΕΣ στιγμες!!! ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10576 στις: Ιούνιος 19, 2010, 12:09:09 μμ »
πρεπει να γινει ανασχηματισμος  ΤΩΡΑ ,

θελουμε λοβερδο για υπουργειο παιδειας.
το κλαψιαρικο υφος του ταιριαζει με την ψυχολογια αναπληρωτων -ωρομισθιων
η διαμαντοπουλου να παει στην κομισιον να μιλαει με τους γερμανους ... την καταλαβαινουν
ασε που μπορει να της δωσουν και υπηκοοτητα  και την ξεφορτωθουμε δια παντως

Να φυγουν...Να πανε αλλου (σε αλλη χωρα)
Να απομακρυνθουν απο την κυβερνηση ειναι η δημοσκοπηση.Και οχι να κανουν εναλλαγες υπουργων

ξεχνας οτι εχουν νωπη την εντολη του ελληνικου λαου για κυβερνηση 4ετιας.
τωρα εχει μουντιαλ,μπανια του λαου δεν ειματε για  για πολλα πολλα


...δεν είναι αστείο αυτό..δυστυχώς είναι αλήθεια...
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10577 στις: Ιούνιος 19, 2010, 03:47:42 μμ »
πρεπει να γινει ανασχηματισμος  ΤΩΡΑ ,

θελουμε λοβερδο για υπουργειο παιδειας.
το κλαψιαρικο υφος του ταιριαζει με την ψυχολογια αναπληρωτων -ωρομισθιων
η διαμαντοπουλου να παει στην κομισιον να μιλαει με τους γερμανους ... την καταλαβαινουν
ασε που μπορει να της δωσουν και υπηκοοτητα  και την ξεφορτωθουμε δια παντως



Να φυγουν...Να πανε αλλου (σε αλλη χωρα)
Να απομακρυνθουν απο την κυβερνηση ειναι η δημοσκοπηση.Και οχι να κανουν εναλλαγες υπουργων

ξεχνας οτι εχουν νωπη την εντολη του ελληνικου λαου για κυβερνηση 4ετιας.
τωρα εχει μουντιαλ,μπανια του λαου δεν ειματε για  για πολλα πολλα


...δεν είναι αστείο αυτό..δυστυχώς είναι αλήθεια...

δυστυχως ειναι αληθεια
αυτη τη στιγμη κοσμο για διαμαρτυρια στο δρομο μαζευει μονο ο ηρακλης

Αποσυνδεδεμένος isambo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10578 στις: Ιούνιος 19, 2010, 04:52:38 μμ »
Είναι ίσως λίγο άσχετο με τα παραπάνω, αλλά νομίζω έχει ενδιαφέρον. Το υπουργείο, μετά τις περικοπές στις αμοιβές των διορθωτών, αρνείται να πληρώσει τις υπερωρίες που έγιναν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που λήγει καθώς και τα οδοιπορικά της αντίστοιχης περιόδου. Και μετά περιμένουν να τους βγει η επόμενη χρονιά ομαλά με υπερωρίες μονίμων εκπαιδευτικών ή μόνιμους που ενδεχομένως θα καλύπτουν ωράριο σ' όλη τη Ρόδο για παράδειγμα; Θέλω πολύ να το δω το εργάκι αυτό...
"Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε όλοι μας πώς θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη;"
Ναζίμ Χικμέτ

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10579 στις: Ιούνιος 23, 2010, 09:17:54 μμ »
Εντεκα ριζικές τομές στο Λύκειο ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου στην παρουσίαση του βιβλίου της ΠΟΣΔΕΠ «Η Αναβάθμιση του Λυκείου και τα Συστήματα Πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Οι Αναγκαίες Αλλαγές», σύμφωνα με τις οποίες :

-Καθιερώνεται ο  θεσμός  της ερευνητικής εργασίας για τους μαθητές , δίνοντας τη δυνατότητα ένας καθηγητής να μπορεί να αναλαμβάνει ως σύμβουλος του μαθητή και

να καθοδηγεί την όλη του προσπάθεια για ερευνητικές εργασίες.
-Μειώνονται τα  υποχρεωτικά και αυξάνονται τα  επιλεγόμενα μαθήματα, κυρίως στην Β και Γ Λυκείου,
-Αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας για τις ξένες γλώσσες , ο
-Δημιουργούνται ργανικά τμήματα για τις  τέχνες και τον πολιτισμό,
-Δίνεται η δυνατοτητα στο  μαθητή να επιλέγει μια δραστηριότητα κοινωνικού ή περιβαλλοντικού χαρακτήρα,
-Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών αποκτούν εμπειρικό και πειραματικό χαρακτήρα με την υποχρεωτική και συστηματική χρήση του εργαστηρίου
Ειδικότερα η υπ. Παιδείας στην ομιλία της είπε τα εξής:

Το «Νέο Σχολείο» ως κομβική μεταρρυθμιστική τομή στο Δημοτικό σχολείο και στο Γυμνάσιο έχει ως αυτονόητη συνέχεια το Νέο Λύκειο.
Περισσότερο ως σύνοψη του γόνιμου προβληματισμού που έχει αναπτυχθεί και ως απολύτως ενδεικτική σκιαγράφηση βασικών παραμέτρων του Νέου Λυκείου, επιτρέψτε μου να απαριθμήσω ορισμένα σημεία – κλειδιά. Η απαρίθμηση αυτή έχει ως μόνο στόχο να δώσει τροφή στη σκέψη για τη διαβούλευση που θα ακολουθήσει και το τονίζω αυτό για να μην υπάρξουν περιττές παρεξηγήσεις.

Το πρώτο πεδίο που πρέπει να μας απασχολήσει είναι αυτό της ελληνικής γλώσσας. Ο νέος και η νέα που τελειώνουν το Λύκειο πρέπει να μιλούν, να γράφουν και να σκέπτονται σωστά ελληνικά. Και να το κάνουν αξιοποιώντας τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας.  Σε αυτή την κατεύθυνση μπορεί να βοηθήσει η ποσοτική (σε επίπεδο διδακτικών ωρών) αλλά και ποιοτική (αλλαγή προγράμματος σπουδών) αναβάθμιση του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας, ώστε ο μαθητής να κατακτά σε βάθος τη μητρική του γλώσσα και να τη χρησιμοποιεί σε διαφορετικά επικοινωνιακά πλαίσια.
Δεύτερο πεδίο είναι να δώσουμε την ελευθερία επιλογής γνωστικών αντικειμένων από ομάδες μαθημάτων. Αυτό σημαίνει λιγότερα υποχρεωτικά και περισσότερα επιλεγόμενα μαθήματα, κυρίως στην Β και Γ Λυκείου. Η επιλογή έχει ως στόχο την εμβάθυνση στο γνωστικό αντικείμενο και  ασφαλώς θα συναρτάται και με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τρίτο πεδίο είναι αυτό των ξένων γλωσσών. Αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας για τις ξένες γλώσσες (υποχρεωτικά αγγλικά και δυνατότητα επιλογής μιας δεύτερης γλώσσας), ώστε όλοι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν γλωσσική επάρκεια στο σχολείο.
Τέταρτο πεδίο παρέμβασης είναι η ενεργοποίηση της δημιουργικότητας. Έχουμε ανάγκη από μεθόδους διδασκαλίας που θα μαθαίνουν τον μαθητή πώς να μαθαίνει, πώς να διαχειρίζεται τη γνώση και την πληροφορία που αποκτά, πώς να ερευνά, πώς να αναλύει και να συνθέτει, πώς να πειραματίζεται και να εφαρμόζει μοντέλα.
Πέμπτο πεδίο είναι αυτό της απόκτηση συναισθηματικών και κοινωνικών ικανοτήτων. Το Νέο Λύκειο πρέπει να είναι νέο στις νοοτροπίες, στις στάσεις, στις συμπεριφορές. Να εκφράζει τον κόσμο που έρχεται και όχι τα στερεότυπα του παρελθόντος. Οφείλει λοιπόν να επιδιώξει την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και της κοινωνικότητας του μαθητή, μέσα από τη βιωματική μάθηση και τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσει μέσα στο σχολείο. Είναι σημαντικό ο μαθητής να μάθει να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του, να μάθει πώς να παίρνει πρωτοβουλίες, πώς να επικοινωνεί με τους άλλους, πώς να σέβεται το διαφορετικό και να συνυπάρχει μαζί του, πώς να πολιτεύεται, πώς να αποκτά αυτογνωσία και να αυτοβελτιώνεται.
Από το Νέο Λύκειο δεν μπορεί να απουσιάζουν οι τέχνες και ο πολιτισμός. Πρέπει να είναι οργανικά τμήματα του προγράμματος σπουδών, στοχεύοντας στην ολόπλευρη ανάπτυξης της προσωπικότητας του μαθητή.
Όπως επίσης στο Νέο Λύκειο πρέπει να έχει χώρο ο θεσμός της δραστηριότητας. Ο μαθητής να επιλέγει μια δραστηριότητα κοινωνικού ή περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Το Λύκειο έτσι ανοίγεται στην κοινωνία και καλλιεργεί την κουλτούρα του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς.
Πρέπει επίσης να αξιοποιηθεί ο θεσμός της ερευνητικής εργασίας. Ο μαθητής να ασκείται στη μεθοδολογία της έρευνας και στη σύνθεση εκτεταμένης εργασίας, η οποία θα πρέπει να έχει συγκεκριμένη δομή και έκταση, ανάλογα με την τάξη. Η εργασία είναι δυνατόν να εντάσσεται σε κάποιο από τα μαθήματα και να επιλέγεται από το μαθητή. Ένας καθηγητής θα μπορεί να αναλαμβάνει ως σύμβουλος του μαθητή και να καθοδηγεί την όλη του προσπάθεια.
Αυτή τη διεύρυνση των οριζόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου είναι αναγκαίο να επιδιωχθεί και μέσα από τον γόνιμο συνδυασμό της θεωρητικής με την εμπειρική γνώση μέσω του πειραματικού εργαστηρίου. Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών αποκτούν εμπειρικό και πειραματικό χαρακτήρα με την υποχρεωτική και συστηματική χρήση του εργαστηρίου.
Τον ίδιο στόχο υπηρετεί και η ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης. Σε όλα τα μαθήματα του Νέου Λυκείου πρέπει να δούμε εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων.
Αξία στην προσπάθεια του μαθητή δίνει η αξιολόγηση. Κι αυτή πρέπει να γίνεται για όλο το παραγόμενο έργο των μαθητών  και να δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο προφίλ αξιολόγησης του μαθητή που δεν θα βασίζεται απλά και μόνο στις εξετάσεις αλλά στο συνολικό του έργο και τη συνολική του προσπάθεια.

esos

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10580 στις: Ιούνιος 26, 2010, 11:50:10 μμ »
Ναι..ναι... Στην έκθεση ιδεών σκίζει! Στο διά ταύτα τα έχει κάνει ελαφρώς μαντάρα!
... Και όλα αυτά, να υποθέσω, θα γίνουν στα 30αρια τμήματα ε; :P

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10581 στις: Ιούνιος 27, 2010, 02:09:41 πμ »

"Διαμαρτυρίες κατά της Διαμαντοπούλου στη Γρίτσα Λιτοχώρου"

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_2949.html
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος markes

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10582 στις: Ιούνιος 27, 2010, 05:04:28 μμ »
Αύριο εγκαινιάζει σχολείο στις 10.30 στις Συκιές Θεσ/νικης , να είμαστε εκεί να την υποδεχτούμε με λουλούδια :)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2010, 05:15:58 μμ από markes »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου
« Απάντηση #10583 στις: Ιούνιος 28, 2010, 02:57:18 μμ »
"Δρακόντεια" τα μέτρα ασφαλείας στο υπ. Παιδείας-Μηχανήματα ελέγχουν και τις τσάντες των υπαλλήλων

"Δρακόντεια" μέτρα ασφαλείας λήφθηκαν από σήμερα στην Κεντρική Υπηρεσία του υπ. Παιδείας . Από σήμερα το πρωί όλοι οι υπάλληλοι του υπ. Παιδείας -κάθε βαθμίδας- περνούν από το ηλεκτρονικό μηχάνημα ελέγχου που βρίσκεται στην κεντρική είσοδο του κτιρίου, προκειμένου να ελεγχθούν οι τσάντες που έχουν  μαζί τους.
Μέχρι στιγμής επίσημες αντιδράσεις θετικές ή αρνητικές επί του μέτρου  δεν υπήρξαν από το συνδικαλιστικό όργανο των υπαλλήλων .
Σημειώνεται ότι μέχρι και την περασμένη Παρασκευή ελέγχονταν οι τσάντες μόνο των επισκεπτών στο υπ. Παιδείας.

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8219:2010-06-28-09-32-07&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=1624





 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.