*

Αποστολέας Θέμα: Νεοδιόριστοι και τριετία  (Αναγνώστηκε 208199 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 05:08:36 μμ »
Για να πας και τώρα σε αστικό κέντρο απαιτούνται πολλά μόρια. Αυτό σημαίνει ότι για να μαζέψεις αυτά τα μόρια πρέπει να κάνεις αρκετά χρόνια μακριά από τον τόπο σου. Άρα κατά βα΄ση δεν αλλάζει κάτι. Μάλιστα, ίσως είναι και καλύτερα, γιατί θα είσαι σε ένα μέρος για 3 χρόνια και όχι  σε διαφορετικό μέρος κάθε χρόνο.
Έχω γνωρίσει πολλούς συναδέλφους στον τόπο διορισμού μου που ήρθαν με 2 και με 3 παιδιά, με μωρά κλπ και έκαναν 2 χρόνια εκεί. Οι οικογένειες, σύμφωνα με τα δικά τους λόγια όχι με τα δικά μου, δεν αποξενώθηκαν, καθώς τα χρονικά διαστήμτα δεν είναι και τόσο μεγάλα (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι και τα διάφορα 3ήμερα και 4ήμερα εδώ και εκεί). Μην τα θεωρούμε όλα αδύνατα. Σίγουρα δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο για οικογένειες, αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται αρχικά.

Όσο για την αξιολόγηση... Αν διασφαλιστεί η σωστή αξιολόγηση, αν αυτός που θα με αξιολογήσει δεν είναι οι γονείς (γιατί δεν ξέρουν το αντικέιμενο μου), δεν είναι κάποιος που θα με κρίνει πολιτικά (γαιτί δεν ανήκω στο ``σωστό`` πολιτικό χώρο), δεν είναι η Εκκλησία (γιατί είναι από τους πρώτπυς που δήλωσαν συμμετοχή στο σώμα αξιολογητών, όταν δημιουργήθηκε), δεν είναι ο πρώτος τυχάρπαστος (γιατί απλά είναι άσχετος), αν συμβούν αυτά, τότε μακάρι να αξιολογηθώ, γιατί εγώ, όπως και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών (θέλω να πιστεύω) κάνουμε καλά τη δουλειά μας και δεν έχπυμε να φοβηθούμε κανέναν.

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:32:09 »

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 05:11:07 μμ »
Και κάτι ακόμα από διεθνή εμπειρία και πρακτική.
Φίλη μου εκπαιδευτικός Αγγλίδα, διορίστηκε σε σχολείο στο νησί της Αγία Ελένης (εκέι που ήταν εξορία ο ΝΑπολέων, στη μέση του πουθενά), και είναι υποχρεωμένη να μείνει εκεί για 5 χρόνια, μέχρι να αποκτήσει δικάιωμα μετάθεσης σε κάποιο σχολείο της Αγγλίας.
Βέβαια, εκεί είναι αρκετά διαφορετικό το καθεστώς διορισμών και μεταθέσεων...
Απλά το αναφέρω για να υπάρχει και μια εικόνα του τι γίνεται αλλού.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 12:01:27 πμ »
Δε νομίζω ότι αυτό το “προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών“ έχει κάποια περαιτέρω επίπτωση σε εμάς. Αυτό σημαίνει όπως το αντιλαμβάνομαι, αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει το Υπουργείο δηλαδή το φρενάρισμα των αποσπάσεων, που δημιουργούσε κενά και μένανε οι μαθητές χωρίς καθηγητές, ενώ οι καθηγητές είχαν ήδη τακτοποιηθεί. Εκεί και μόνο πάει το σχολιάκι νομίζω...

Φυσικα και η νεα πολιτικη του Υπεπθ, εφοσον εφαρμοστει απαρεγκλιτα στην πραξη, θα επιφερει δυσμενεις επιπτωσεις στον εργασιακο βιο των εκπαιδευτικων συνολικα. Με καθε σεβασμο, εχω να επισημανω τα εξης:

1. Δεν ειναι δυσμενης η δεσμευση του εκπαιδευτικου στο σχολειο ή στη Δ/νση διορισμου επι τρια ετη, ωσαν να διοριστηκε σε δυσπροσιτο, ανεξαρτητως οικογενειακης καταστασης και λοιπον κοινωνικων κριτηριων;

2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας;

3.  Δεν ειναι δυσμενης η ρυθμιση του διορισμου των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες που θα δηλωνονται ονομαστικα απο τον εκπαιδευτικο στην αιτηση διορισμου, συμφωνα με τις προτεινομενες εισηγησεις;  Και αν οι προυπολογισμενοι διοριστεοι ειναι τελικα περισσοτεροι απο τα οργανικα κενα, δεν ειναι λογικο και επομενο ορισμενοι εκπαιδευτικοι, επιτυχοντες και διοριστεοι, να χανουν τον διορισμο τους; Αυτο κι αν αποτελει δυσμενεια...

4. Δεν ειναι δυσμενης η απωλεια της δυνατοτητας μεταθεσης των εκπαιδευτικων που, ενω θα συγκεντρωνουν τα απαραιτητα μορια, δεν θα μετατιθενται λογω της υποχρεωτικης τριετους υπηρετησης και θα παιρνουν τη θεση τους αλλοι εκπαιδευτικοι με χαμηλοτερη μοριοδοτηση;

5. Δεν είναι δυσμενης και η ρυθμιση των μεταθεσεων των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες; Δεν θα μειωσει δραματικα ένα τετοιο μετρο τον αριθμο των μεταθεσεων;

6. Δεν γινεται αντιληπτο οτι μια τετοια συλλογιστικη νομιμοποιει λογης λογης αυθαιρεσιων που μπορει να απεργαζεται η διοικηση σε βαρος των εκπαιδευτικων; Ποιος αποκλειει οτι στη συνεχεια και στη λογικη «προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών» δεν θα τεθει και το ζητημα της αυξησης των ωρων διδασκαλιας, της παρατασης του χρονου παραμονης του εκπαιδευτικου στο σχολειο, της ελαστικοποιησης του ωραριου του κτλ και μαλιστα χωρις καμια απολυτως αντισταθμιστικη μισθολογικη αναβαθμιση; 

7.  Δεν σου προκαλει εντυπωση οτι επι της ουσιας, το προτεινομενο συστημα διορισμων και εν μερη αποσπασεων και μεταθεσεων δεν συνιστα τιποτα περισσοτερο απο μια γενικευμενη εκδοχη του ισχυοντος μοντελου των δυσπροσιτων (δηλ της πλεον υποβαθμισμενης μορφης των μονιμων εργασιακων σχεσεων στο πλαισιο της δημοσιας εκπαιδευσης);

Μπορουν να διατυπωθουν πολλες και ετεροκλητες αποψεις για το νεο θεσμικο πλαισιο, αν ειναι στη σωστη κατευθυνση, αν εχει σφαλματα, αν ειναι δικαιο και για ποιον κτλ. Ενα πραγμα ομως ειναι βεβαιο, οτι θιγει βασικες παραμετρους του υφισταμενου εργασιακου καθεστωτος των εκπαιδευτικων. Ως προς αυτο, δεν πρεπει να υπαρχουν αυταπατες. 


+++++++++++

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 03:02:35 μμ »
συμφωνω με Damien και επαυξανω.προκειται για πογκρομ κατα των εκπαιδευτικων,αν τεθουν αυτα σε ισχυ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:32:09 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 07:57:22 μμ »
Πάντως το μέτρο με την υποχρεωτική 3ετή παραμονή είναι αρκετά θετικό. Στα ακριτικά νησιά κλπ, οι μαθητές βλέπουν κάθε 1-2 χρόνια να αλλάζει ο καθηγητής ή δάσκαλος, και αυτό μόνο καλό δεν είναι.
Ας μην σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας! Στο κάτω-κάτω, 3 χρονάκια παραθερισμός σε ένα ήσυχο μέρος δεν βλάπτει. Δεν γίνεται όλοι να διορίζονται δίπλα στο σπιτάκι τους κατευθείαν! Αν ήταν έτσι, θα έπρεπε να κλείσουν τα μισά σχολεία στην επαρχία.
Η μόνη εξαίρεση/διευκόλυνση θα πρέπει να γίνεται για εκπαιδευτικούς με παιδιά.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 09:46:41 μμ »
Για να πας και τώρα σε αστικό κέντρο απαιτούνται πολλά μόρια. Αυτό σημαίνει ότι για να μαζέψεις αυτά τα μόρια πρέπει να κάνεις αρκετά χρόνια μακριά από τον τόπο σου. Άρα κατά βα΄ση δεν αλλάζει κάτι. Μάλιστα, ίσως είναι και καλύτερα, γιατί θα είσαι σε ένα μέρος για 3 χρόνια και όχι  σε διαφορετικό μέρος κάθε χρόνο
Και κάτι ακόμα από διεθνή εμπειρία και πρακτική.
Φίλη μου εκπαιδευτικός Αγγλίδα, διορίστηκε σε σχολείο στο νησί της Αγία Ελένης (εκέι που ήταν εξορία ο ΝΑπολέων, στη μέση του πουθενά), και είναι υποχρεωμένη να μείνει εκεί για 5 χρόνια, μέχρι να αποκτήσει δικάιωμα μετάθεσης σε κάποιο σχολείο της Αγγλίας.

Το είσαι μακριά από τον τόπο σου είναι σχετικό. Για παράδειγμα πολλοί κάνουν ένα δύο χρόνια παραμεθόριο και τον τρίτο πάνε κοντά στο σπίτι τους, όχι μέσα στη Αθήνα ή τη Θεσ/νικη αλλά όχι πάντως και στην άλλη άκρη της χώρας. Το να ζητάς όμως από κάποιον να μείνει υποχρεωτικά 3 χρόνια σε ένα μακρινό και άγνωστο μέρος είναι σαν να τον δοκιμάζεις ή να τον τιμωρείς. Ένας εκπαιδευτικός που έχει κόψει φλέβα 2 χρόνια σε μια παραμεθόριο ή για οποιοδήποτε λόγο θέλει να πάει κοντά στους φίλους ή την οικογένειά του, θα είναι κακός εκπαιδευτικός αν τον αναγκάσεις και τρίτο χρόνο να κάνει τον φαντάρο. Η ιδέα θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνο με έναν τρόπο. Ισχυρά κίνητρα. Δηλαδή ένα σοβαρό επίδομα (όχι 100 ευρώ) και φυσικά πρόβλεψη για αυτούς που έχουν οικογένεια. Αν είναι να παίρνω 1000 το μήνα και να δίνω 500 για νοίκι, λογαριασμούς κ μετακινήσεις, ευχαριστώ δε θα πάρω.
Στη φίλη σου που είναι στην Αγία Ελένη (όπου το κόστος ζωής υποψιάζομαι ότι είναι χαμηλότερο από τη Φολέγανδρο, που ο καφές έχει 5 ευρώ και το ποτό 10) σίγουρα θα της προσφέρουν ισχυρά οικονομικά κίνητρα για την εξορία της. Υπενθυμίζω ότι με τέτοια κίνητρα (αλλά και ζωή σε πόλεις της Ευρώπης) πολλοί συνάδελφοι δεσμεύονται τριετία στο εξωτερικό με απόσπαση (διπλάσιος μισθός).
Ας υπενθυμίσω ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι και οι πιο κακοπληρωμένοι στην Ε.Ε.
Ας πούμε λοιπόν όλη την αλήθεια, δηλαδή ότι η Αγγλίδα συνάδελφος λαμβάνει εισαγωγικό μισθό 2.700 ευρώ. Έτσι πάω και στο Τιμπουκτού για τρία χρόνια.
Νομίζω ότι τα ζητήματα που θέτει ο Ντάμιαν είναι στη σωστή κατεύθυνση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2010, 09:48:47 μμ από Selanik »

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 11:12:30 μμ »

Καλέ μου/καλή μου Selanik,
τα πράγματα εν είναι ακριβώς όπως τα λες. Οι μισθοί στην Αγγλία είναι πολύ κατώτεροι από 2700 ευρώ το μήνα. Παραθέτω τον παρακάτω πίνακα, όπου φαίνονται οι ετήσιοι μισθοί προ φόρων (δηλαδή αυτά που τελικά απίρνει στο χέρι ένας δάσκαλος είναι λιγότερα από αυτό το ποσό).

England & Wales Inner London Outer London
M1 £19,161 £23,001 £22,002 
M2 £20,676 £24,315 £23,316
M3 £22,338 £26,007 £24,978 
M4 £24,057 £27,756 £26,697
M5 £25,953 £29,676 £28,593

Συνήθως ο δάσκαλος που ξεκινά να εργάζεται, μπάινει στην καγτηγορία Μ1. Αν έχει προϋπηρεσία ή άλλα προσόντα, το σχολείο μπορεί να κρίνει και να τον εντάξει σε άλλη κατηγορία. Κάθε χρόνο αλλάζουν κατηγορία. Μετά τα 5 χρόνια (όταν φτάσουν στο Μ5) πηγαίνουν στο U1 (upper level 1) αφού περάσουν από πολύ αυστηρή αξιολόγηση και αφού ληφθεί υπόψη έκθεση που συντάσσει ο διευθυντής.

Αυτό για να αποκατασταθεί η εικόνα που υπάρχει για τη διδασκαλία στην Αγγλία.
Τώρα, το πόσο η Αγία Ελένη (που βρίσκεται στη μέση του πουθενά, που δεν έχει αεροδρόμιο, που το κοντινότερο αεροδρόμιο είναι στο Ascension Island, που καράβι έχει 1 φορά στις 10 μέρες και το ταξίδι κρατά 2 μέρες. Στο δε Ascension Island φτάνει κανείς μόνο με πτήση της RAF από την Αγγλία!!!) μπορεί να συγκριθεί με τη Φολέγανδρο ή το κάθε Ελληνικό νησί, νομίζω ότι μιλάμε για τελέιως διαφορετικά πράγματα. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση!
Ένα δωμάτιο κοσ΄τιζει γύρω στις 300 λίρες Αγγλίας το μήνα, και τα πάντα είναι πανάκριβα γιατί όλα είσαι εισαγώμενα.
Αυτά για την Αγία Ελένη.

Σίγουρα οι Ελληνικοί μισθοί δεν είναι καλοί. Αυτό είναι δεδομένο. Αλλά, μην λέμε και ότι 3 χρόνια είναι αβάσταχτα! Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένο/διορισμένη, εγώ πάντως που είμαι (και το λέω γιατί θα μιλήσω για την εμπειρία μου) είδα πάρα πολλούς συναδέλφους που δεν έφυγαν μετά τα 2 χρόνια στο δυσπρόσιτο ή πήγαν σε άλλο δυσπρόσιτο για να μαζέψουν μόρια. Και δεν μιλάμε για καταγωγή από μεγάλες πόλεις, απλά δεν μπορύσαν να πάνε σπίτι τους με μόνο τα μόρια των 2 ετών! Επίσης, δεν νομίζω ότι ένας ο οποίος είναι καλός δάσκαλος, θα είναι για 2 χρόνια αλλά δεν θα είναι και για τον τρίτο χρόνο! Ο καλός δάσκαλος είναι και για 3 και για 4 και για 35 χρόνια καλός!
Και θα το ξαναπώ, για τα παιδιά (τους μαθητές μας) είναι πολύ καλύτερο ο δάσκαλος τους να μένει μεγαλύτερο διάστημα στο σχολείο. Είναι ολύ δύσκολο κάθε χρόνο να δένονται με έναν καινούριο δάσκαλο.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος mrsour

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 12:21:30 πμ »
να κάνω μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος?? αυτά τα μέτρα θα ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς που θα μπούνε από τη νέα χρονιά ή και για τους παλιούς??? ξέρει κανείς αν π.χ. για κάποια νεοδιοριστη που έχει πάρει φέτος απόσπαση και δεν έχει ξεχρεώσει την οργανική αν θα την πιάσει η τριετία??? από πότε θα ισχύσουν τα καινούργια μέτρα?? νομίζω ότι είναι πολύ άσχημο να αναγκάζονται ολόκληρες οικογένειες με μωρά να μετακομίζουν για το λιγότερο 3 χρόνια σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος.. και ακόμη χειρότερο να χωρίζονται οικογένειες στην μέση... είναι δυνατόν να βλέπουν τα παιδιά τον ένα γονιό τους μόνο στις γιορτές επί 3 χρόνια???????????????????????????????
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2010, 12:25:34 πμ από Μαρία!! »

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:44:55 πμ »
Φυσικα και η νεα πολιτικη του Υπεπθ, εφοσον εφαρμοστει απαρεγκλιτα στην πραξη, θα επιφερει δυσμενεις επιπτωσεις στον εργασιακο βιο των εκπαιδευτικων συνολικα. Με καθε σεβασμο, εχω να επισημανω τα εξης:

1. Δεν ειναι δυσμενης η δεσμευση του εκπαιδευτικου στο σχολειο ή στη Δ/νση διορισμου επι τρια ετη, ωσαν να διοριστηκε σε δυσπροσιτο, ανεξαρτητως οικογενειακης καταστασης και λοιπον κοινωνικων κριτηριων; Ναι, συμφωνώ, ούτως ή άλλως.

2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας; Αυτό τώρα σε ποια περίπτωση θα μπορούσε να συμβεί; Αφού πολλοί συνάδελφοι βάζουμε ναι σε όλα ( δε θυμάμαι τώρα τιν ακριβή έκφραση), όσον αφορά τις περιοχές του πρώτου διορισμού.

3.  Δεν ειναι δυσμενης η ρυθμιση του διορισμου των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες που θα δηλωνονται ονομαστικα απο τον εκπαιδευτικο στην αιτηση διορισμου, συμφωνα με τις προτεινομενες εισηγησεις;  Και αν οι προυπολογισμενοι διοριστεοι ειναι τελικα περισσοτεροι απο τα οργανικα κενα, δεν ειναι λογικο και επομενο ορισμενοι εκπαιδευτικοι, επιτυχοντες και διοριστεοι, να χανουν τον διορισμο τους; Αυτο κι αν αποτελει δυσμενεια...
Παιδιά συγγνώμη είμαι διοριστέα και ίσως να μην έχω την απαιτούμενη εμπειρία, αλλά το φαινόμενο αυτό υπάρχει και τώρα, έτσι δεν είναι; Διορίζονται συνάδελφοι και επειδή δεν υπάρχει λειτουργικό κενό στέλνονται αλλού, σε άλλη διεύθυνση, και τοποθετούνται σε σχολείο εν τέλει. Δεν χάνουν όμως το διορισμό τους. Γιατί τώρα να τον χάνουν;

4. Δεν ειναι δυσμενης η απωλεια της δυνατοτητας μεταθεσης των εκπαιδευτικων που, ενω θα συγκεντρωνουν τα απαραιτητα μορια, δεν θα μετατιθενται λογω της υποχρεωτικης τριετους υπηρετησης και θα παιρνουν τη θεση τους αλλοι εκπαιδευτικοι με χαμηλοτερη μοριοδοτηση; Συμφωνώ!!!!!!!

5. Δεν είναι δυσμενης και η ρυθμιση των μεταθεσεων των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες; Δεν θα μειωσει δραματικα ένα τετοιο μετρο τον αριθμο των μεταθεσεων;

6. Δεν γινεται αντιληπτο οτι μια τετοια συλλογιστικη νομιμοποιει λογης λογης αυθαιρεσιων που μπορει να απεργαζεται η διοικηση σε βαρος των εκπαιδευτικων; Ποιος αποκλειει οτι στη συνεχεια και στη λογικη «προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών» δεν θα τεθει και το ζητημα της αυξησης των ωρων διδασκαλιας, της παρατασης του χρονου παραμονης του εκπαιδευτικου στο σχολειο, της ελαστικοποιησης του ωραριου του κτλ και μαλιστα χωρις καμια απολυτως αντισταθμιστικη μισθολογικη αναβαθμιση;  

7.  Δεν σου προκαλει εντυπωση οτι επι της ουσιας, το προτεινομενο συστημα διορισμων και εν μερη αποσπασεων και μεταθεσεων δεν συνιστα τιποτα περισσοτερο απο μια γενικευμενη εκδοχη του ισχυοντος μοντελου των δυσπροσιτων (δηλ της πλεον υποβαθμισμενης μορφης των μονιμων εργασιακων σχεσεων στο πλαισιο της δημοσιας εκπαιδευσης);

Μπορουν να διατυπωθουν πολλες και ετεροκλητες αποψεις για το νεο θεσμικο πλαισιο, αν ειναι στη σωστη κατευθυνση, αν εχει σφαλματα, αν ειναι δικαιο και για ποιον κτλ. Ενα πραγμα ομως ειναι βεβαιο, οτι θιγει βασικες παραμετρους του υφισταμενου εργασιακου καθεστωτος των εκπαιδευτικων. Ως προς αυτο, δεν πρεπει να υπαρχουν αυταπατες.  
[/quote]

Επειδή είμαι ακόμα εκτός του σχολικού πλαισίου δεν έχω άποψη για όλα, όσα αναφέρεις και ούτε θα το παίξω ότι έχω. Σε γενικές γραμμές ανησυχώ!!!  :-\ :-\ :-\, ότι οι αλλαγές αυτές θα είναι εις βάρος μας. Αλλά αυτό με το να δηλώνεις σχολείο μου φαίνεται ότι έχει και θετικές πλευρές, διότι με σκοτώνει η αβεβαιότητα του που θα καταλήξω... ??? ??? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2010, 12:12:31 μμ από Estella80 »
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 01:52:00 μμ »
Περιττο να ειπωθει οτι τα σημεια παρατεθηκσν για να αδρογραφησουν το υπο διαμορφωση νεο τοπιο στη δημοσια εκπαιδευση, εφοσον υιοθετηθουν οι κυβερνητικες εισηγησεις, οχι ως προσωπικη επιθεση εναντιον σου. Μετα το διορισμο σου και με την παροδο του χρονου θα αποκτησεις, εφοσον το επιδιωξεις, μια πληρεστερη εικονα των εκπαιδευτικων πραγματων.


2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας; Αυτό τώρα σε ποια περίπτωση θα μπορούσε να συμβεί; Αφού πολλοί συνάδελφοι βάζουμε ναι σε όλα ( δε θυμάμαι τώρα τιν ακριβή έκφραση), όσον αφορά τις περιοχές του πρώτου διορισμού.


Αναφερομαι σε αποσπαση οχι σε διορισμο.


3.  Δεν ειναι δυσμενης η ρυθμιση του διορισμου των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες που θα δηλωνονται ονομαστικα απο τον εκπαιδευτικο στην αιτηση διορισμου, συμφωνα με τις προτεινομενες εισηγησεις;  Και αν οι προυπολογισμενοι διοριστεοι ειναι τελικα περισσοτεροι απο τα οργανικα κενα, δεν ειναι λογικο και επομενο ορισμενοι εκπαιδευτικοι, επιτυχοντες και διοριστεοι, να χανουν τον διορισμο τους; Αυτο κι αν αποτελει δυσμενεια...
Παιδιά συγγνώμη είμαι διοριστέα και ίσως να μην έχω την απαιτούμενη εμπειρία, αλλά το φαινόμενο αυτό υπάρχει και τώρα, έτσι δεν είναι; Διορίζονται συνάδελφοι και επειδή δεν υπάρχει λειτουργικό κενό στέλνονται αλλού, σε άλλη διεύθυνση, και τοποθετούνται σε σχολείο εν τέλει. Δεν χάνουν όμως το διορισμό τους. Γιατί τώρα να τον χάνουν;


Oχι δεν συμβαινει το ιδιο τωρα, διοτι ο διορισμος γινεται κεντρικα απο το Υπεπθ σε επιπεδο περιοχης μεταθεσης και οι οποιες μετακινησεις λαμβανουν χωρα εντος του πλαισιου του ιδιου Πυσδε (δηλ της ιδιας Δ/νσης). Επισης ακριβως επειδη ισχυει ο παραπανω τροπος διορισμου, ακομη κι αν δεν υπαρχουν οργανικα κενα, το Υπεπθ διοριζει ολους οσους υπαγονται στους πινακες των διοριστεων. Τι θα συμβει ομως αν το ευρος του πινακα των διοριστεων μεταβαλλεται αναλογα με τον πραγματικο αριθμο των καταγεγραμμενων οργανικων κενων; Αν τεθει σε εφαρμογη η ονομαστικη αντιστοιχηση 1 προς 1 δηλ. διοριστεου εκπαιδευτικου προς οργανικη θεση σχολικης μοναδας, τοτε προκειμενου ο διοριστεος να... διοριστει θα πρεπει να υπαρχει συγκεκριμενο και καταγεγραμμενο οργανικο κενο...Αν οχι...


Επειδή είμαι ακόμα εκτός του σχολικού πλαισίου δεν έχω άποψη για όλα, όσα αναφέρεις και ούτε θα το παίξω ότι έχω. Σε γενικές γραμμές ανησυχώ!!!  :-\ :-\ :-\, ότι οι αλλαγές αυτές θα είναι εις βάρος μας. Αλλά αυτό με το να δηλώνεις σχολείο μου φαίνεται ότι έχει και θετικές πλευρές, διότι με σκοτώνει η αβεβαιότητα του που θα καταλήξω... ??? ??? ???


Κοιταξε Στελλα, ακομη κι αν η προσληψη σου γινει σε ονομαστικο επιπεδο ορισμενης σχολικης μοναδας, κανεις δεν σου εγγυαται οτι το Πυσδε της περιοχης σου δεν θα σε στειλει (και) σε αλλη σχολικη μοναδα με μερικη ή ολικη διαθεση (το νεο συστημα, αν ισχυσει, δεν θα ειναι απολυτως ομολογο με το τωρινο των δυσπροσιτων, λογω καθολικης εφαρμογης σε μεγαλο αριθμο εκπαιδευτικων δηλ. εφεξης ολων των νεοδιοριστων). Στην πραγματικοτητα η κεντρικη πολιτικη στοχευση του νεου πλαισιου ειναι η μειωση των διορισμων που θα επιφερει ο κατα τα αλλα αναγκαιος ως ενα βαθμο τεκνοκρατικος εξορθολογισμος του συστηματος. Με αλλους λογους η εν λογω ρυθμιση (ενω κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειναι λειτουργικη στο βαθμο που αναμενεται και ισως να αγγιξει τα ορια του φαιδρου προσχηματος) αφορμαται και απο πολιτικα κινητρα και οχι αμιγως τεχνοκρατικα. 
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 03:26:39 μμ »
Παράθεση
Αλλά, μην λέμε και ότι 3 χρόνια είναι αβάσταχτα! Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένο/διορισμένη, εγώ πάντως που είμαι (και το λέω γιατί θα μιλήσω για την εμπειρία μου) είδα πάρα πολλούς συναδέλφους που δεν έφυγαν μετά τα 2 χρόνια στο δυσπρόσιτο ή πήγαν σε άλλο δυσπρόσιτο για να μαζέψουν μόρια. Και δεν μιλάμε για καταγωγή από μεγάλες πόλεις, απλά δεν μπορύσαν να πάνε σπίτι τους με μόνο τα μόρια των 2 ετών! Επίσης, δεν νομίζω ότι ένας ο οποίος είναι καλός δάσκαλος, θα είναι για 2 χρόνια αλλά δεν θα είναι και για τον τρίτο χρόνο! Ο καλός δάσκαλος είναι και για 3 και για 4 και για 35 χρόνια καλός!
Και θα το ξαναπώ, για τα παιδιά (τους μαθητές μας) είναι πολύ καλύτερο ο δάσκαλος τους να μένει μεγαλύτερο διάστημα στο σχολείο. Είναι ολύ δύσκολο κάθε χρόνο να δένονται με έναν καινούριο δάσκαλο.
Emmaki, επειδή με αυτά που λες έχω αγανακτήσει, κράτησε για τον εαυτό σου την άποψη ότι τρία χρόνια δεν είναι αβάσταχτα. Αλήθεια, εσύ πόσα χρόνια έμεινες σε δυσπρόσιτο; Για να μένει κάποιος σε έναν τόπο πολύ μακρινό από τον τόπο καταγωγής του μπορεί να συντρέχουν πολλοί λόγοι: Π.χ. δεν μπορεί να γυρίσει λόγω μορίων και παραμένει για να μαζέψει μόρια. Ή, ενώ μπορεί να γυρίσει, επιλέγει για προσωπικούς λόγους να μείνει, π.χ. βρήκε κάποιον σύντροφο, κλπ. Σε παρακαλώ, να μην τα παρουσιάζεις όλα ρόδινα.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 04:26:51 μμ »
Παράθεση
Αλλά, μην λέμε και ότι 3 χρόνια είναι αβάσταχτα! Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένο/διορισμένη, εγώ πάντως που είμαι (και το λέω γιατί θα μιλήσω για την εμπειρία μου) είδα πάρα πολλούς συναδέλφους που δεν έφυγαν μετά τα 2 χρόνια στο δυσπρόσιτο ή πήγαν σε άλλο δυσπρόσιτο για να μαζέψουν μόρια. Και δεν μιλάμε για καταγωγή από μεγάλες πόλεις, απλά δεν μπορύσαν να πάνε σπίτι τους με μόνο τα μόρια των 2 ετών! Επίσης, δεν νομίζω ότι ένας ο οποίος είναι καλός δάσκαλος, θα είναι για 2 χρόνια αλλά δεν θα είναι και για τον τρίτο χρόνο! Ο καλός δάσκαλος είναι και για 3 και για 4 και για 35 χρόνια καλός!
Και θα το ξαναπώ, για τα παιδιά (τους μαθητές μας) είναι πολύ καλύτερο ο δάσκαλος τους να μένει μεγαλύτερο διάστημα στο σχολείο. Είναι ολύ δύσκολο κάθε χρόνο να δένονται με έναν καινούριο δάσκαλο.
Emmaki, επειδή με αυτά που λες έχω αγανακτήσει, κράτησε για τον εαυτό σου την άποψη ότι τρία χρόνια δεν είναι αβάσταχτα. Αλήθεια, εσύ πόσα χρόνια έμεινες σε δυσπρόσιτο; Για να μένει κάποιος σε έναν τόπο πολύ μακρινό από τον τόπο καταγωγής του μπορεί να συντρέχουν πολλοί λόγοι: Π.χ. δεν μπορεί να γυρίσει λόγω μορίων και παραμένει για να μαζέψει μόρια. Ή, ενώ μπορεί να γυρίσει, επιλέγει για προσωπικούς λόγους να μείνει, π.χ. βρήκε κάποιον σύντροφο, κλπ. Σε παρακαλώ, να μην τα παρουσιάζεις όλα ρόδινα.

Εγώ, αν θες να το παώ προσωπικά, έμεινα στο δυσπρόσιτο όσο έπρεπε να μείνω και λίγο παραπάνω. Δεν έκανα καμία προσπάθεια να φύγω  νωρίτερα (και πίστεψε με θα μπορούσα για πολλούς λόγους) και αν χρειαζόταν θα έμενα και άλλο. Όσο για το πόσο μακριά ημουν από τον τόπο μου.... ήθελα 3 αεροπλάνα για να πάω και για να γυρίσω.....είναι αρκετά μακριά αυτό; είναι αρκετά ακριβό;
Τι άφησα πίσω; Μπορεί να μην έχω παιδιά, αλλά πιστεψε με, ολοι κάτι αφήνουμε πίσω και όλοι έχουμε κάποιο λόγο για να θέλουμε να είμαστε στο σπίτι μας (μπορεί να είναι και λόγος πέρα από άντρα και παιδιά)...
Ρόδινα δεν είναι ποτέ ολα. Ακόμα και σε σχολέιο απέναντι από το σπίτι σου να είσαι, είναι πιοθανό να μην είναι τα πράγματα ρόδινα. Αλλά δεν είναι και όλα τραγικά!
Ζητώ συγνώμη, λοιπόν, αν η έκφραση της άποψης μου σου προκάλεσε αγανάκτηση. Ζητώ συγνώμη αν μια διαφορετική άποψη προκαλέι αγανάκτηση.
ΟΜΩΣ δεν μετανιώνω που την εξέφρασα και δεν την κράτησα για τον εαυτό μου όπως με συμβουλέυεις. Άλλωστε δημοκρατία έχουμε και νομίζω ότι όλοι μπορούμε να λέμε απόψεις ακόμα και αν δεν είναι αρεστές στους υπόλοιπους (μέχρι το σημέιο φυσικά που δεν προσβάλεται κανένας).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 08:10:07 μμ »
Σε ο,τι αφορα τα συζητουμενα θεματα του συγκεκριμενου νηματος, παραπεμπω στα εξης εδαφια της εισηγησης της ΟΛΜΕ της 19.1.2010:

"...Η διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού ανά περιφέρεια ή δήμο πρακτικά σημαίνει ότι
θα υπάρξει ουσιαστικά ένα διαφορετικό εργασιακό καθεστώς για κάθε εκπαιδευτικό, με τελικό
στόχο τις ατομικές συμβάσεις με τα σχολεία. Οι πρόσφατες δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας κ.
Πανάρετου για διορισμό των εκπαιδευτικών απευθείας στη σχολική μονάδα, επιβεβαιώνουν αυτές τι
προθέσεις της ηγεσίας του Υπουργείου.
Ανομολόγητος τελικός στόχος των εμπνευστών της περιφερειακής αποκέντρωσης είναι το
πέρασμα στο καθεστώς της υπογραφής ατομικής σύμβασης του εκπαιδευτικού με τον εργοδότη του,
όπως γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εκεί ο κάθε εκπαιδευτικός διαπραγματεύεται μόνος του με τον εργοδότη του το εργασιακό καθεστώς και την αμοιβή του, με ό,τι
αυτό συνεπάγεται..."

"...Παράλληλα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιδιώκει την καθήλωση των
νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για μία τριετία στις περιοχές που διορίζονται, αδιαφορώντας για τις
οικογενειακές υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών
και χρησιμοποιώντας επιχειρήματα του τύπου
«Πρώτα ο μαθητής» για να φέρει σε αντιπαράθεση μαθητές και εκπαιδευτικούς..."


http://olme-attik.att.sch.gr/files/annprelme/eisigisi19012010.pdf
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 09:26:26 μμ »
Emmaki, το να εκφράζεται κάποιος υπέρ της τριετίας σαφώς δεν είναι μεμπτό. Το θέμα όμως είναι αυτό που τόνισε προηγουμένως ο Damien. Η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, η ατομική διαπραγμάτευση της σύμβασής τους, κ.λπ. Όλα αυτά απαράδεκτα. Γι΄ αυτό αν δεν αρχίσουμε να διαμαρτυρόμαστε και λέμε "ας πάει και το παλιάμπελο", καταστρέφουμε το ήδη ζοφερό μέλλον μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 288

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.