*

Αποστολέας Θέμα: Νεοδιόριστοι και τριετία  (Αναγνώστηκε 216766 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 09:52:35 μμ »
Παράθεση
Περιττο να ειπωθει οτι τα σημεια παρατεθηκσν για να αδρογραφησουν το υπο διαμορφωση νεο τοπιο στη δημοσια εκπαιδευση, εφοσον υιοθετηθουν οι κυβερνητικες εισηγησεις, οχι ως προσωπικη επιθεση εναντιον σου. Μετα το διορισμο σου και με την παροδο του χρονου θα αποκτησεις, εφοσον το επιδιωξεις, μια πληρεστερη εικονα των εκπαιδευτικων πραγματων.

Όχι, Damien  δεν το πήρα ως προσωπική επίθεση, αλλά σε ευχαριστώ, που το διευκρινίζεις.  


Παράθεση
Παράθεση από: Estella80 στις Σήμερα στις 11:44:55

2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας; Αυτό τώρα σε ποια περίπτωση θα μπορούσε να συμβεί; Αφού πολλοί συνάδελφοι βάζουμε ναι σε όλα ( δε θυμάμαι τώρα τιν ακριβή έκφραση), όσον αφορά τις περιοχές του πρώτου διορισμού.


Αναφερομαι σε αποσπαση οχι σε διορισμο.


Ναι, το κατάλαβα, απλά ήθελα να πω, ότι οι μόνιμοι αποσπούνται, εφόσον τους αντικαταστήσουν αναπληρωτές, ωρομίσθιοι ή νεοδιόριστοι, οι οποίοι δηλώνουν συνήθως ναι σε όλα. Άρα στη χειρότερη οι νεοδιόριστοι θα πάνε να αντικαταστήσουν αυτόν που φεύγει με απόσπαση, διότι δεν έχουν και επιλογή..., όπου τους στείλουν έιναι...

Αχ... άτιμη πατρίδα, σε βραχονησίδα θα καταλήξω  :P :P :P   >:(

Να ρωτήσω και κάτι άλλο: με το ασφαλιστικό τι ακούγεται, εμείς που θα διορισθούμε Σεπτέμβρη θα μείνουμε στο οπαδ ή θα ξεκινήσουν να στέλνουν κόσμο στο ΙΚΑ απο Σεπτέμβρη κιόλας???

 Ξέρω ότι ακούγεται για αλλαγές ταμείων από 1.1.2011 και στο πρόγραμμα σταθερότητας και ανάπτυξης διάβασα ότι
Παράθεση
Η καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής και ο περιορισμός των δαπανών υγειονομικής περίθαλψης αναμένεται να ενταθεί στα επόμενα δύο χρόνια με την περαιτέρω ενίσχυση των αντίστοιχων μηχανισμών. Η πρώτη αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης κατά 2,5 δις ευρώ το 2011 και 4 δις ευρώ το 2012, ενώ ο περιορισμός των δαπανών υγείας αναμένεται να οδηγήσει σε εξοικονόμηση δαπανών έως και 900 εκ. ευρώ το 2011 και 1,2 δις ευρώ το 2012.
αλλά παρόλα αυτά αναρωτιέμαι... Ξέρεις κανείς κάτι πιο συγκεκριμένο ή τέλοσπάντων ποιο σενάριο συζητιέται ως πιο πιθανό;;; Σεπτέμβρης 2010 ή Ιανουάριος 2011;
[/color]

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2010, 10:22:53 μμ από Estella80 »
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:32:59 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 10:42:17 μμ »


Παράθεση
Παράθεση από: Estella80 στις Σήμερα στις 11:44:55

2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας; Αυτό τώρα σε ποια περίπτωση θα μπορούσε να συμβεί; Αφού πολλοί συνάδελφοι βάζουμε ναι σε όλα ( δε θυμάμαι τώρα τιν ακριβή έκφραση), όσον αφορά τις περιοχές του πρώτου διορισμού.


Αναφερομαι σε αποσπαση οχι σε διορισμο.


Ναι, το κατάλαβα, απλά ήθελα να πω, ότι οι μόνιμοι αποσπούνται, εφόσον τους αντικαταστήσουν αναπληρωτές, ωρομίσθιοι ή νεοδιόριστοι, οι οποίοι δηλώνουν συνήθως ναι σε όλα. Άρα στη χειρότερη οι νεοδιόριστοι θα πάνε να αντικαταστήσουν αυτόν που φεύγει με απόσπαση, διότι δεν έχουν και επιλογή..., όπου τους στείλουν έιναι...


Στην πραγματικοτητα δε συμβαινει κατι τετοιο στη συντριπτικη πλειονοτητα των περιπτωσεων, καθοτι οι πρωτες αποφασεις μαζικων αποσπασεων λαμβανονται εντος θερους, πολυ πριν την προσληψη ωρομισθιων, αναπληρωτων και το διορισμο των νεων εκπαιδευτικων, με αποτελεσμα οι αποσπασμενοι να φευγουν για τα Πυσδε αποσπασης τους, ειτε υπαρχουν ειτε οχι αντικαταστατες τους. Επισης, οι περιοχες διορισμου των νεων εκπαιδευτικων δε σχετιζονται με κανεναν απολυτως τροπο με τις αποσπασεις και τα εξ αυτων ανακυπτοντα λειτουργικα κενα, αλλα με την οργανικοτητα της καθε περιοχης μεταθεσης. Ωστοσο, συμφωνα με το προτεινομενο συστημα, πρωτα θα εξασφαλιζεται ο αντικαταστατης του αποσπασθεντος εκπαιδευτικου και κατοπιν αυτος θα μπορει να μετακινειται στο Πυσδε αποσπασης του. Με αλλους λογους, ακομη κι αν συντρεχουν σοβαροι λογοι και η αποσπαση του εκπαιδευτικου πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια, ο εκπαιδευτικος δεν θα μπορει να μετακινηθει, αν το Υπεπθ δε διαθεσει πιστωσεις για ωρομισθιο ή αναπληρωτη αντικαταστατη του, με αποτελεσμα την ιδιοτυπη ομηρεια του.  
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2010, 12:44:09 μμ από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #58 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 10:57:58 μμ »
Ευχαριστώ Damien
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 12:25:58 μμ »
Το προτεινόμενο σύστημα αποσπάσεων πρόκειται καθαρά περί επικοινωνιακής μπούρδας και δημιουργεί αποκλειστικά συνθήκες χειραγώγησης των εκπαιδευτικών.Ο αποσπασμένος ούτως ή άλλως καλύπτει εκπαιδευτικές ανάγκες εκεί που αποσπάται (εκτός αν είναι γραφέας) οπότε δεν εχει νόημα να αναμένει να αντικατασταθεί πρώτα και μετά να αποσπασθεί μιας που αυτό μπορεί να πάρει και μήνες και ούτως ή άλλως όσο πιο νωρίς αποσπασθεί τόσο περισσότερο θα ωφεληθεί το σχολείο που καλείται να αποσπασθεί. Από κει και πέρα το πόσο γρήγορα θα κληθεί κάποιος άλλος για την κενή θέση είναι καθαρά θέμα διοικητικό και αυτό ακριβώς είναι το θέμα.Η ηγεσία προσπαθεί να αποποιηθεί τις ευθύνες της για τη μη κάλυψη των κενών, μεταθέτοντας το βάρος για πολλοστή φορά στους εκπαιδευτικούς λες και αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα κενά.Με μια επικοινωνιακή τρίπλα σου λέει "Εμείς βάζουμε λουριά στους δασκάλους" ενώ επί της ουσίας... κανένα όφελος για την εκπαίδευση.

Με λίγα λόγια προσπαθούν να κερδίσουν πολιτική πίστωση με το να αποφύγουν την αρνητική γνώμη των δυσαρεστημένων γονιών που βλέπουν τον δάσκαλο να αποσπάται απο το σχολείο των παιδιών τους και να φεύγει αφήνοντας κενή τη θέση. Άλλωστε η θετική γνώμη των γονιών του σχολείου που αποσπάται ο δάσκαλος δεν είναι ίσης βαρύτητας.
Λένε οι οικονομολόγοι : "ο ευχαριστημένος πελάτης θα διαφημίσει το κατάστημα σε 5 φίλους ενώ ο δυσαρεστημένος θα το δυσφημίσει σε 15".
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:32:59 »

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 01, 2010, 04:27:09 μμ »

Καλέ μου/καλή μου Selanik,
τα πράγματα εν είναι ακριβώς όπως τα λες. Οι μισθοί στην Αγγλία είναι πολύ κατώτεροι από 2700 ευρώ το μήνα. Παραθέτω τον παρακάτω πίνακα, όπου φαίνονται οι ετήσιοι μισθοί προ φόρων (δηλαδή αυτά που τελικά απίρνει στο χέρι ένας δάσκαλος είναι λιγότερα από αυτό το ποσό).

England & Wales Inner London Outer London
M1 £19,161 £23,001 £22,002  
M2 £20,676 £24,315 £23,316
M3 £22,338 £26,007 £24,978  
M4 £24,057 £27,756 £26,697
M5 £25,953 £29,676 £28,593

Συνήθως ο δάσκαλος που ξεκινά να εργάζεται, μπάινει στην καγτηγορία Μ1. Αν έχει προϋπηρεσία ή άλλα προσόντα, το σχολείο μπορεί να κρίνει και να τον εντάξει σε άλλη κατηγορία. Κάθε χρόνο αλλάζουν κατηγορία. Μετά τα 5 χρόνια (όταν φτάσουν στο Μ5) πηγαίνουν στο U1 (upper level 1) αφού περάσουν από πολύ αυστηρή αξιολόγηση και αφού ληφθεί υπόψη έκθεση που συντάσσει ο διευθυντής.

Αυτό για να αποκατασταθεί η εικόνα που υπάρχει για τη διδασκαλία στην Αγγλία.
Τώρα, το πόσο η Αγία Ελένη (που βρίσκεται στη μέση του πουθενά, που δεν έχει αεροδρόμιο, που το κοντινότερο αεροδρόμιο είναι στο Ascension Island, που καράβι έχει 1 φορά στις 10 μέρες και το ταξίδι κρατά 2 μέρες. Στο δε Ascension Island φτάνει κανείς μόνο με πτήση της RAF από την Αγγλία!!!) μπορεί να συγκριθεί με τη Φολέγανδρο ή το κάθε Ελληνικό νησί, νομίζω ότι μιλάμε για τελέιως διαφορετικά πράγματα. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση!
Ένα δωμάτιο κοσ΄τιζει γύρω στις 300 λίρες Αγγλίας το μήνα, και τα πάντα είναι πανάκριβα γιατί όλα είσαι εισαγώμενα.
Αυτά για την Αγία Ελένη.

Σίγουρα οι Ελληνικοί μισθοί δεν είναι καλοί. Αυτό είναι δεδομένο. Αλλά, μην λέμε και ότι 3 χρόνια είναι αβάσταχτα! Δεν ξέρω αν είσαι διορισμένο/διορισμένη, εγώ πάντως που είμαι (και το λέω γιατί θα μιλήσω για την εμπειρία μου) είδα πάρα πολλούς συναδέλφους που δεν έφυγαν μετά τα 2 χρόνια στο δυσπρόσιτο ή πήγαν σε άλλο δυσπρόσιτο για να μαζέψουν μόρια. Και δεν μιλάμε για καταγωγή από μεγάλες πόλεις, απλά δεν μπορύσαν να πάνε σπίτι τους με μόνο τα μόρια των 2 ετών! Επίσης, δεν νομίζω ότι ένας ο οποίος είναι καλός δάσκαλος, θα είναι για 2 χρόνια αλλά δεν θα είναι και για τον τρίτο χρόνο! Ο καλός δάσκαλος είναι και για 3 και για 4 και για 35 χρόνια καλός!
Και θα το ξαναπώ, για τα παιδιά (τους μαθητές μας) είναι πολύ καλύτερο ο δάσκαλος τους να μένει μεγαλύτερο διάστημα στο σχολείο. Είναι ολύ δύσκολο κάθε χρόνο να δένονται με έναν καινούριο δάσκαλο.

Emmaki δεν καταλαβαίνω πως τα στοιχεία που παρέθεσες αλλάζουν τη συγκριτική πραγματικότητα Ελλάδας-Αγγλίας. Νομίζω πως αντίθετα επιβεβαιώνουν την τεράστια μισθολογική απόκλιση. Από όσο ξέρω οι 23 χιλιάδες λίρες που παίρνει ο πρωτοδιόριστος στο Λονδίνο σύμφωνα με τον πίνακα που παρέθεσες αντιστοιχούν περίπου σε 26200 ευρώ. Ο πρωτοδιόριστος Έλληνας εκπαιδευτικός (που θέλεις υποχρεωτικά να μένει τρία χρόνια στη χ ψ παραμεθόριο) μαζί με τα επιδόματα (που θέλουν να του κόψουν) δεν παίρνει πάνω από 18000 ευρώ ετησίως. Επίσης, από τον πίνακα που ίσως σκοπίμως δεν παρέθεσες προκύπτει ότι κάθε χρόνο ο άγγλος εκπαιδευτικός λαμβάνει επιπλέον μισθό με αποτέλεσμα από το 5ο έτος υπηρεσίας να λαμβάνει:

U1    £30,339    £35,985    £32,979    £31,260
U2    £31,464    £37,752    £34,101    £32,385
U3    £32,628    £38,916    £35,268    £33,549

Εμείς στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα ανεβαίνοντας κλίμακα κάθε 2 και όχι ένα χρόνο, όπως ξέρεις, μετά από 6 χρόνια υπηρεσίας λαμβάνουμε το αστρονομικό ποσό των 20? άντε 21000 ευρώ. Δηλαδή καμιά 15 χιλιάρικα λιγότερα. Φυσικά αν αφήσουμε την Αγγλία και πάμε προς Γερμανία, Ολλανδία ακόμα και Ισπανία ή Ιταλία μεριά, όλοι πληρώνονται πολύ περισσότερα απο τον Έλληνα εκπαιδευτικό (με εξαίρεση την Πορτογαλία). Όσο για το δωμάτιο στην Αγία Ελένη που κοστίζει 300 λίρες, θα σου πω ότι 300 ευρώ πάει η γκαρσονιέρα και στην ελληνική επαρχία (και για να το εμπεδώσουμε: με πολύ μικρότερο μισθό).
Όπως και να έχει, σημασία για μένα δεν έχει τι γίνεται στην Αγγλία. Σημασία έχει ότι δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον να μείνει τρία χρόνια με το ζόρι μακριά από το σπίτι του ή στην τελική να μην έχει τη δυνατότητα να αλλάξει επαρχία. Πρέπει να υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής. Επιπλέον δε θεωρώ ότι με αυτό τον τρόπο θα λυθούν τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Περισσότερο μοιάζει με μέτρο αποθάρρυνσης να πας για καθηγητής γιατί ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι μια από τις ελάχιστες αξιοπρεπείς δουλειές που έχουν απομείνει σε αυτή τη χώρα είναι να είσαι εκπαιδευτικός. Ξέρουν ότι η μόνη δουλειά που σου επιτρέπει να βλέπεις τα παιδιά σου, να μη σε τρέχει ο εργοδότης σου χωρίς να σου πληρώνει υπερωρίες, να μπορείς να έχεις ένα απόγευμα ελεύθερο κλπ κλπ είναι του εκπαιδευτικού. Για αυτό και όλοι κάνουν αμάν να διοριστούν με τον ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου για αυτό θεσπίζεται αυτή η αναγκαστική εξορία των τριών χρόνων για να το καλοσκεφτούν αυτοί που θέλουν να διοριστούν πόσω μάλλον όσοι έχουν οικογένειες, που είναι και οι περισσότεροι.
Σε ένα πράγμα συμφωνώ μαζί σου:πράγματι δεν είναι καλό να αλλάζουν κάθε χρόνο τα παιδιά καθηγητή. Μήπως αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του θεσμού των αναπληρωτών και των ωρομισθίων; Τι λες; Και μήπως αν θέλουμε ένα σοβαρό κράτος θα πρέπει να φτιάξουμε πραγματική ολιτική αποκέντρωσης με κίνητρα και επενδύσεις και όχι στέλνοντας φαντάρους, φτιάχνοντας ψευτοπανεπιστήμια και (προσεχώς) στέλνοντας και εκπαιδευτικούς των 950 ευρώ στις απόμακρες επαρχίες;

Υ.Γ. Δεν είπα ότι τρία χρόνια είναι αβάσταχτα. Αλλά δεν μπορεί για κάποιους που θα τους είναι ή γίνουν αβάσταχτα να μην μπορούν να φύγουν. Δικαίωμα επιλογής λέγεται. Για μένα προσωπικά, μια και το ανέφερες, μετά τον τέταρτο έκοψα φλέβα. Αλλά ήμουν και σε πόλεις με 30.000 κατοίκους. Έχω φίλους όμως που μετά το δεύτερο χρόνο θέλαν το γιατρό τους και άλλους δεσμευμένους που χωρίσαν γιατί εξ αποστάσεως δουλειά δε γίνεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2010, 04:33:41 μμ από Selanik »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 01, 2010, 04:50:53 μμ »

Emmaki δεν καταλαβαίνω πως τα στοιχεία που παρέθεσες αλλάζουν τη συγκριτική πραγματικότητα Ελλάδας-Αγγλίας. Νομίζω πως αντίθετα επιβεβαιώνουν την τεράστια μισθολογική απόκλιση. Από όσο ξέρω οι 23 χιλιάδες λίρες που παίρνει ο πρωτοδιόριστος στο Λονδίνο σύμφωνα με τον πίνακα που παρέθεσες αντιστοιχούν περίπου σε 26200 ευρώ. Ο πρωτοδιόριστος Έλληνας εκπαιδευτικός (που θέλεις υποχρεωτικά να μένει τρία χρόνια στη χ ψ παραμεθόριο) μαζί με τα επιδόματα (που θέλουν να του κόψουν) δεν παίρνει πάνω από 18000 ευρώ ετησίως. Επίσης, από τον πίνακα που ίσως σκοπίμως δεν παρέθεσες προκύπτει ότι κάθε χρόνο ο άγγλος εκπαιδευτικός λαμβάνει επιπλέον μισθό με αποτέλεσμα από το 5ο έτος υπηρεσίας να λαμβάνει:

U1    £30,339    £35,985    £32,979    £31,260
U2    £31,464    £37,752    £34,101    £32,385
U3    £32,628    £38,916    £35,268    £33,549

Εμείς στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα ανεβαίνοντας κλίμακα κάθε 2 και όχι ένα χρόνο, όπως ξέρεις, μετά από 6 χρόνια υπηρεσίας λαμβάνουμε το αστρονομικό ποσό των 20? άντε 21000 ευρώ. Δηλαδή καμιά 15 χιλιάρικα λιγότερα. Φυσικά αν αφήσουμε την Αγγλία και πάμε προς Γερμανία, Ολλανδία ακόμα και Ισπανία ή Ιταλία μεριά, όλοι πληρώνονται πολύ περισσότερα απο τον Έλληνα εκπαιδευτικό (με εξαίρεση την Πορτογαλία). Όσο για το δωμάτιο στην Αγία Ελένη που κοστίζει 300 λίρες, θα σου πω ότι 300 ευρώ πάει η γκαρσονιέρα και στην ελληνική επαρχία (και για να το εμπεδώσουμε: με πολύ μικρότερο μισθό).
Όπως και να έχει, σημασία για μένα δεν έχει τι γίνεται στην Αγγλία. Σημασία έχει ότι δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον να μείνει τρία χρόνια με το ζόρι μακριά από το σπίτι του ή στην τελική να μην έχει τη δυνατότητα να αλλάξει επαρχία. Πρέπει να υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής. Επιπλέον δε θεωρώ ότι με αυτό τον τρόπο θα λυθούν τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Περισσότερο μοιάζει με μέτρο αποθάρρυνσης να πας για καθηγητής γιατί ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι μια από τις ελάχιστες αξιοπρεπείς δουλειές που έχουν απομείνει σε αυτή τη χώρα είναι να είσαι εκπαιδευτικός. Ξέρουν ότι η μόνη δουλειά που σου επιτρέπει να βλέπεις τα παιδιά σου, να μη σε τρέχει ο εργοδότης σου χωρίς να σου πληρώνει υπερωρίες, να μπορείς να έχεις ένα απόγευμα ελεύθερο κλπ κλπ είναι του εκπαιδευτικού. Για αυτό και όλοι κάνουν αμάν να διοριστούν με τον ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου για αυτό θεσπίζεται αυτή η αναγκαστική εξορία των τριών χρόνων για να το καλοσκεφτούν αυτοί που θέλουν να διοριστούν πόσω μάλλον όσοι έχουν οικογένειες, που είναι και οι περισσότεροι.
Σε ένα πράγμα συμφωνώ μαζί σου:πράγματι δεν είναι καλό να αλλάζουν κάθε χρόνο τα παιδιά καθηγητή. Μήπως αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του θεσμού των αναπληρωτών και των ωρομισθίων; Τι λες; Και μήπως αν θέλουμε ένα σοβαρό κράτος θα πρέπει να φτιάξουμε πραγματική ολιτική αποκέντρωσης με κίνητρα και επενδύσεις και όχι στέλνοντας φαντάρους, φτιάχνοντας ψευτοπανεπιστήμια και (προσεχώς) στέλνοντας και εκπαιδευτικούς των 950 ευρώ στις απόμακρες επαρχίες;

Υ.Γ. Δεν είπα ότι τρία χρόνια είναι αβάσταχτα. Αλλά δεν μπορεί για κάποιους που θα τους είναι ή γίνουν αβάσταχτα να μην μπορούν να φύγουν. Δικαίωμα επιλογής λέγεται. Για μένα προσωπικά, μια και το ανέφερες, μετά τον τέταρτο έκοψα φλέβα. Αλλά ήμουν και σε πόλεις με 30.000 κατοίκους. Έχω φίλους όμως που μετά το δεύτερο χρόνο θέλαν το γιατρό τους και άλλους δεσμευμένους που χωρίσαν γιατί εξ αποστάσεως δουλειά δε γίνεται.

Όπως ανέφερα, αυτοί είναι οι μισθοί προ φόρων!!! Η φορολογία στην Αγγλιά αγγίζει το 40%. Άρα μιλαμε για πολύ μικρότερα ποσά.
Ναι, αλλάζουν κλιμάκιο κάθε χρόνο, αλλά αν αλλάξουν σχολείο, δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση ότι δεν θα ξαναρχίσουν από το π΄ρωτο κλιμάκιο. Για να πάνε στο Upper χρειάζεται πολύ αυστηρή αξιολόγηση αλλά και πολύ θετική έκθεση του διευθυντή του σχολείου (που δεν δίνεται πάντα).
Και αν θες να υπολογίσουμε όλα τα έξοδα στην Αγγλία, στο Λονδίνο, όπου παίρνουν και ειδικό επίδομα, δεν μπορείς να βρεις δωμάτιο σε σπίτι με λιγότερες από 500 λίρες (550 ευρώ). Στην Αγία Ελένη, επίσης, μπορεί τα ενοίκια να είναι χαμηλότερα, αλλά όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, επειδή είναι εισαγώμενα (το νησί δεν έχει τίποτα δικό του) είναι σε διπλάσιες τιμές από τις ήδη ηψυλές τιμές τησ Αγγλίας.

Αλλά επιεδή εδώ, όπως είπες, δεν είναι το θέμα μας τι γίνεται στην Αγγλία (εγώ το απρέθεσα απλά ως σύγκριση, για να γνωρίζουμε τι γίνεται και αλλού, και μιας και μένω στο Λνδίνο και στο παρελθόν έχω δουλέψει σε σχολέιο εδώ, επέλεξα αυτή τη χώρα που τη γνωρίζω καλά) δεν θα επαναλάβω την άποψη μου. Πιστεύω ότι την έχω εκθέση πολύ αναλυτικά, εξακολουθώ να την υποστηρίζω ακόμα και αν έχω εκνευρίσει κόσμο, ακόμα και αν κάποιοι έχουν γίνει έξαλοι!

Ένα μόνο πράγμα θα πω ακόμα, ότι αν τελικά γίνουν τα πράγματα όπως κυκλοφορεί, τότε θα πρέπει να γίνουν και άλλες αλλαγές. Δεν μπορεί, ας πούμε, ο διευθυντής του Α Σχολείου, που έγινε διευθυ΄ντής επειδή είχα κάποια χρόνια υπηρεσίας και ένα καλό πολιτικό (συνήθως) βύσμα, να κάνει τη δουλειά που θέλουν να κάνει. Δεν μπορεί να αξιολογεί συναδέλφους, να τους προσλαμβάνει, να συνθέτει εκθεσεις αξιολόγησης τους. Αυτό για να γίνει χρειάζεται πολύ προετοιμασία, και γνώση των θεωριών διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού (εξειδίκειυση σε αυτές).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Selanik

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 02, 2010, 02:56:27 πμ »
Όπως ανέφερα, αυτοί είναι οι μισθοί προ φόρων!!! Η φορολογία στην Αγγλιά αγγίζει το 40%. Άρα μιλαμε για πολύ μικρότερα ποσά.
Ναι, αλλάζουν κλιμάκιο κάθε χρόνο, αλλά αν αλλάξουν σχολείο, δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση ότι δεν θα ξαναρχίσουν από το π΄ρωτο κλιμάκιο. Για να πάνε στο Upper χρειάζεται πολύ αυστηρή αξιολόγηση αλλά και πολύ θετική έκθεση του διευθυντή του σχολείου (που δεν δίνεται πάντα).
Και αν θες να υπολογίσουμε όλα τα έξοδα στην Αγγλία, στο Λονδίνο, όπου παίρνουν και ειδικό επίδομα, δεν μπορείς να βρεις δωμάτιο σε σπίτι με λιγότερες από 500 λίρες (550 ευρώ). Στην Αγία Ελένη, επίσης, μπορεί τα ενοίκια να είναι χαμηλότερα, αλλά όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, επειδή είναι εισαγώμενα (το νησί δεν έχει τίποτα δικό του) είναι σε διπλάσιες τιμές από τις ήδη ηψυλές τιμές τησ Αγγλίας.

Αλλά επιεδή εδώ, όπως είπες, δεν είναι το θέμα μας τι γίνεται στην Αγγλία (εγώ το απρέθεσα απλά ως σύγκριση, για να γνωρίζουμε τι γίνεται και αλλού, και μιας και μένω στο Λνδίνο και στο παρελθόν έχω δουλέψει σε σχολέιο εδώ, επέλεξα αυτή τη χώρα που τη γνωρίζω καλά) δεν θα επαναλάβω την άποψη μου. Πιστεύω ότι την έχω εκθέση πολύ αναλυτικά, εξακολουθώ να την υποστηρίζω ακόμα και αν έχω εκνευρίσει κόσμο, ακόμα και αν κάποιοι έχουν γίνει έξαλοι!

Ένα μόνο πράγμα θα πω ακόμα, ότι αν τελικά γίνουν τα πράγματα όπως κυκλοφορεί, τότε θα πρέπει να γίνουν και άλλες αλλαγές. Δεν μπορεί, ας πούμε, ο διευθυντής του Α Σχολείου, που έγινε διευθυ΄ντής επειδή είχα κάποια χρόνια υπηρεσίας και ένα καλό πολιτικό (συνήθως) βύσμα, να κάνει τη δουλειά που θέλουν να κάνει. Δεν μπορεί να αξιολογεί συναδέλφους, να τους προσλαμβάνει, να συνθέτει εκθεσεις αξιολόγησης τους. Αυτό για να γίνει χρειάζεται πολύ προετοιμασία, και γνώση των θεωριών διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού (εξειδίκειυση σε αυτές).
Και οι αντίστοιχοι ελληνικοί που σου παρέθεσα προ φόρων είναι.
Ας δούμε τι παίρνει καθαρά τότε ο Άγγλος και ο Έλληνας:

ΤEACHERS’ PAY FROM SEPTEMBER 2009 (http://www.tes.co.uk/article.aspx?storycode=6000186)
 Scale point   Annual salary England and Wales excluding  London

    £   £   £   £
1   21,102   26,000   24,552   22,117
2   22,771   27,493   26,074   23,783
3   24,602   29,071   27,688   25,613
4   26,494   30,739   29,403   27,513
5   28,582   33,103   31,896   29,597
6   30,842   35,568   34326   31,855

Αν δεχτούμε τον ισχυρισμό σου ότι οι κρατήσεις είναι 40% στην Αγγλία (από όσο βλέπω είναι 32.5%) έχουμε για τον πρωτοδιόριστο εκτός Λονδίνου:
21102-8440 φόρος= 12662 λίρες δηλαδή 14.500 ευρώ καθαρά. Το δεύτερο χρόνο αντιστοίχως 13671 λίρες δηλαδή 15700 ευρώ καθαρά, τον πέμπτο χρόνο 17150 λίρες δηλαδή 19700 ευρώ. Αυτά στην επαρχία. Γιατί στο Λονδίνο είπαμε ότι με το επίδομα παίρνει περίπου πέντε χιλιάρικα παραπάνω.

Ο Έλληνας εκπαιδευτικός: http://www.doe.gr/1nea/misth2009.pdf

1ο έτος καθαρά 985Χ14= ετησίως 13790
2ο έτος 1025Χ14=14350 (Αγγλία 15700)
5ο έτος 1064Χ14=14896 (Αγγλία 19700) και πάει λέγοντας.
Κοινώς η φίλη σου τον τρίτο χρόνο στην Αγία Ελένη θα εισπράττει περίπου τρία χιλιάρικα παραπάνω, εάν είναι βέβαια 40% η φορολόγηση. Γιατί αν είναι 32% σημαίνει γύρω στα 5 χιλιάρικα παραπάνω. Τέλος μετά τα 5 χρόνια που θα πάει στο Λονδίνο θα παίρνει 33103 λίρες δηλαδή -40% 20000 λίρες καθαρά, δηλαδή 23.000 ευρώ καθαρά το χρόνο. Αν είναι να κάτσω 3 χρονάκια Κουφονήσι και 2 Σουφλί και το 6ο έτος να γυρίσω Αθήνα και να παίρνω 23.000 το χρόνο, δε λέω το συζητάμε. Όμως τον 5ο χρόνο ο Έλληνας εκπαιδευτικός λαμβάνει περί τα 17.300 καθαρά.
Όσο για τα κίνητρα για να αλλάξεις κατηγορία στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτα (άσε που πας και δικαστήριο αν κάνεις το κάτι παραπάνω, βλ. Πρωτονοταρίου), αντίθετα στην Αγγλία μπορείς να μπεις σε κατηγορίες (advanced skilled or excellent teachers) που εκεί, και με το 40% που λες, ο μισθός φτάνει στο διπλάσιο και παραπάνω του δικού μας δεν πάει να έχουμε 8 διδακτορικά και 500 επιμορφώσεις.
Κατά τα άλλα το πρόβλημά μας είναι ότι μένουμε μόνο 2 χρόνια στο χ νησί που πάμε. Ενώ αν μείνουμε υποχρεωτικά τρία θα σωθεί η εκπαίδευση!
Όπως και να έχει, έχεις διαφορετική γνώμη και αυτό είναι σεβαστό και μπορείς να τη λές όσο θέλεις. Δεν έγινε κανείς έξαλλος. Αλλά όπως και να το κάνουμε οι μισθοί στην Ελλάδα είναι για γέλια (για να μην πούμε για τις συνθήκες στα σχολεία).
Πάντως για να προτίμησες την Αγγλία, κάτι παραπάνω θα ξέρεις ε; :D
Στη δε Γαλλία που βρίσκομαι οι καθαρές μηνιαίες απολαβές είναι 1340 για αυτόν που ξεκινάει πρακτική παρακαλώ (!) και μετά από 2 χρόνια 1600 καθαρά το μήνα. Αυτό για το απλό εκπαιδευτικό, ενώ για τον αγκρεζέ (ας πούμε αυτόν που έχει περάσει μια πιο δύσκολη κατηγορία ΑΣΕΠ) ο μισθός είναι 1940 καθαρά μετά απο 2 χρόνια υπηρεσίας. Και το κόστος ζωής πλέον δεν είναι ακριβότερο από την Ελλαδα (με εξαίρεση τα ενοίκια στο Παρίσι αλλά και για αυτό παίζουν επιδόματα).

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 02, 2010, 09:29:19 πμ »
Selanik,
δεν είμαι στην Αγγλία για να δουλέψω. Είμαι στο Λονδίνο γιατί κάνω διδακτορικό. Στο παρελθόν ήμουν σε σχολέιο εδώ πέρα. Πλέον έχω δώσει κανινικά ΑΣΕΠ και έχω διοριστεί στην Ελλάδα.
Και γιατί το έκανα αυτο; Απλά γιατί ο παραπάνω μισθός στην Αγγλία δεν φτάνει για να ζήσεις μόνος σου. Δεν φτάνει για να νοικιάσεις σπίτι χω΄ρις συγκάτοικο (ε, πλέον στα 30 μου δεν ήθελα συγκάτοικο), η αξιολόγηση είναι αυστηρότατη και συνεχής, οι ώρες εργασάις είναι απείρως περσσότερες (7:30 το πρωί πήγαινα, και 3:30 έφευγα υποχρεωτικά), υγειονομική περίθαλψη ήταν αίσχος (το NHS είναι χειρότερο από τα Ελληνικά νοσοκομεία και χρειαζόταν ιδιωτική ασφάλεια για να μπορώ να πηγαίνω σε ιδιωτικά κέντρα), η καθημερινή ζωή ήταν πολύ πιο ακριβή από την Ελλάδα (10 λίρες για ένα μπουκάλι γάλα, ένα πακέτο μακαρόνια και 3 ντομάτες....). Και όλα αυτά το 2000! πλέον είναι χειρότερα σε κάποιους τομέις.
Πλέον, ναι, ζω στο Λονδίνο προσωρινά. Μόλις ΄πομως τελειώσει η άδεια μου θα γυρίσω στην Ελλάδα. Και ναι, επειδή έχω ζήσει στις συνθήκες αυτές και έχω εργαστεί σε αυτές τις συνθήκες, δεν θα με πείραζε να εφαρμοστούν και εδώ (με κάποιες προϋποθέσεις βέβαια). Σίγουρα όπως έιναι τα πράγματα είναι καλύτερα και πιο εύκολα για όλους 9άλλωστε γ΄αυτό και επέστρεψα ;) )
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος paschalist

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 02, 2010, 10:06:21 πμ »
Καλά το alfavita πλάκα μας κάνει ή τώρα το πήραν χαμπάρι; Αντί να ενοχλήσει το υπουργείο και να μας πει κάτι καινούριο μας βγάζει για είδηση αυτά που συζητάμε εδώ και ένα τουλάχιστον μήνα σαν είδηση από τα νέα:
#

10.000 λιγότερες προσλήψεις εκπαιδευτικών – Τι προβλέπει το Πρόγραμμα σταθερότητας για διορισμούς και μισθούς εκπαιδευτικών (2/2/10)
http://www.alfavita.gr/index.php
Nil homini certum est

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 12, 2010, 01:54:03 πμ »
Καλησπέρα,

για το θέμα της ασφάλισης στον οπαδ ή σε άλλο ταμείο και από πότε, κανείς δεν απάντησε...

Τελικώς αυτή η πληροφόρια για αλλαγή ταμείου έχει αναφερθεί κάπου επίσημα και συγκεκριμένα;

ευχαριστώ
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 27, 2010, 11:59:36 μμ »
Τον θεσμό του δόκιμου εκπαιδευτικού προωθεί το υπ. παιδείας


Την καθιέρωση πιστοποιητικού επάρκειας εκπαιδευτικών και τον θεσμό του δόκιμου εκπαιδευτικού προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή της Κυριακής», η Άννα Διαμαντοπούλου υποστηρίζει ότι τα μέτρα αυτά θα βγάλουν την εκπαίδευση από το τέλμα της, ενώ επισημαίνει ότι θα δοθεί έμφαση στα νηπιαγωγεία και την υποχρεωτική εκπαίδευση. Παράλληλα, τονίζει ότι οι πρυτανικές αρχές «έπραξαν καλώς» όσο αφορά στην πρόσφατη κατάργηση του ασύλου σε Μετσόβιο και Αριστοτέλειο.

Η υπουργός τονίζει ότι στόχος του σχεδιασμού του υπουργείου δεν είναι οι εισαγωγικές εξετάσεις και τα πανεπιστήμια, αλλά προτεραιότητα έχουν τα νηπιαγωγεία και η υποχρεωτική εκπαίδευση.

«Όταν θεωρείται από γονείς και μαθητές φυσιολογικό ότι ο καθηγητής που διδάσκει το πρωί στην τάξη πάει το βράδυ στο φροντιστήριο και πληρώνεται από τον γονιό, όταν κανείς μας δεν αγανακτεί από αυτήν την κατάσταση, το σχολείο καταλήγει να διαμορφώνει έναν πολίτη ο οποίος ήδη από την ηλικία των 12 ξέρει ότι πληρώνει τον δάσκαλό του. Αυτή είναι η βάση της ηθικής διαφθοράς! Συμβιβάζεσαι και τους επιβάλλεις, τουλάχιστον, να κόβουν αποδείξεις; Κ΄ναεις ελέγχους και απολύεις αυτόματα όσους συλλαμβάνονται να διδάσκουν τους μαθητές τους;», διερωτάται και προσθέτει πως «ο γενικός στόχος είναι η αλλαγή προσανατολισμού του υπουργείου. Δεν μπορεί να είναι υπουργείο απασχόλησης εκπαιδευτικών! Δεν μπορεί πρωτίστως να μας ενδιαφέρει πόσοι θα προσληφθούν και πώς θα μετατεθούν, ώστε να ικανοποιηθούν οι δικαιολογημένες ανάγκες τους. Πρώτα ο μαθητής λοιπόν. Πρώτα να εξασφαλίσουμε ότι ο δάσκαλος είναι στην τάξη...».

Μιλώντας για πρόσφατα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι 16.000 δάσκαλοι δεν βρίσκονται στις θέσεις τους, η κ. Διαμαντοπούλου τονίζει: «Εμείς φταίμε, οι πολιτικοί. Το θεσμικό πλαίσιο (πάνω από 30 νόμοι) που επιτρέπει αυτό εμείς το κάναμε. Αλλαγή προσέγγισης, επομένως, σημαίνει κατ’ αρχάς ότι κανένας δεν αφήνει την τάξη του αν δεν υπάρχει αντικαταστάτης. Σημαίνει επίσης επαναπροσδιορισμό της ιδιότητας του εκπαιδευτικού. Πώς; Με το πιστοποιητικό εκπαιδευτικής επάρκειας. Με τον θεσμό του δόκιμου εκπαιδευτικού. Με την επιμόρφωση και την αξιολόγηση. Όλα αυτά έχουν προετοιμασθεί και θα ανακοινωθούν σύντομα, ώστε η προσπάθεια για το νέο σχολείο να ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο».

«Μαζί με τον επαναπροσδιορισμό της ιδιότητας του εκπαιδευτικού, θα εισαγάγουμε τον θεσμό της ανάδειξης και επιβράβευσης των εκπαιδευτικών που ξεχωρίζουν. Η προεργασία έχει γίνει και στις 13 Μαρτίου θα παρουσιάσουμε τους καινοτόμους εκπαιδευτικούς στους τομείς πληροφορικής, πολιτισμού και διδακτικής. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, ξέρετε ότι υπάρχει σχολείο στη Φλώρινα επιπέδου Φινλανδίας; Μάλλον δεν το ξέρετε και είναι κρίμα. Αυτό, όπως και άλλα, οφείλονται σε συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, με μεράκι και πάθος για τη δουλειά τους. Δεν φτάνει ότι τους ανθρώπους αυτούς δεν τους πληρώνουμε ανάλογα με την πραγματική αξία της δουλειάς τους, δεν τους επιτρέπουμε κι από πάνω να ξεχωρίσουν! Σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα τους αναδείξουμε σε όλα τα σχολεία, μέσω του Διαδικτύου, με το όνομα, τη φωτογραφία τους και τη δουλειά τους. Από του χρόνου θα προχωρήσουμε και στην υλική ανταμοιβή τους», επισημαίνει η υπουργός.

Η κ. Διαμαντοπούλου σημειώνει επίσης ότι προκειμένου να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αξιολόγησης θα γίνεται αυτοαξιολόγηση των σχολείων βάσει προγράμματος με συγκεκριμένους και ποσοτικούς στόχους, οι οποίοι, στο τέλος της χρονιάς, θα ελέγχονται. Αφού λειτουργήσει αυτό, το υπουργείο θα προχωρήσει στην ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών. «Στον νόμο που ετοιμάζουμε για την εξέλιξη των στελεχών, προβλέπουμε κριτήρια για την αντικειμενική κρίση των προϊσταμένων, χωρίς την ουσιαστική ανάμειξη του υπουργείου», προσθέτει.

Όσο αφορά στα ΑΕΙ, η υπουργός τονίζει ότι «δεν γίνεται να ανοίξουμε όλα τα θέματα ταυτοχρόνως...».

Άσυλο

Το σχόλιο της υπουργού για το πανεπιστημιακό άσυλο: «Και στις δύο περιπτώσεις (Μετσόβιο και Αριστοτέλειο) οι πρυτανικές αρχές έπραξαν καλώς. Να υπενθυμίσω, δε, ότι ανάλογη κίνηση είχαμε προ ημερών και στην Κρήτη, όπου ένα πανεπιστημιακό κτίριο ήταν κατειλημμένο επί χρόνια. Από την αρχή, έκανα σαφές ότι το υπουργείο θα υποστηρίξει εκείνες τις πρωτοβουλίες των πρυτανικών αρχών, με τις οποίες θα προστατεύσουν τα πανεπιστήμια. Έστειλα μάλιστα και σχετική επιστολή τους πρυτάνεις. Η προστασία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών πρέπει να είναι ο κοινός στόχος».

«Ο Γ. Πανάρετος θα κριθεί από το έργο του»

Η υπουργός σε ερώτηση για αξιολόγηση της σχέσης της με τον κ. Πανάρετο, αναφέρει ότι «είναι ένας ακαδημαϊκός με ενδιαφέρουσες ιδέες, αλλά ως υφυπουργός θα κριθεί από το έργο του. Καλό είναι να γίνει κατανοητό ότι θα κριθεί από το έργο του!».

Υπενθυμίζεται ότι πρόταση του υφυπουργού, η οποία δημοσιοποιήθηκε προς δημόσια διαβούλευση τόσο μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του κ. Πανάρετου όσο και μέσω ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας, χωρίς έγκριση της υπουργού, προκάλεσε την ενόχληση του υπουργείου. Ο κ. Πανάρετος πρότεινε τη ετατροπή των τμημάτων ΑΕΙ-ΤΕΙ που έχουν κενές θέσεις αλλά και των ΙΕΚ σε «τοπικά κολέγια» και τη μεταπήδηση των σπουδαστών τους σε πανεπιστήμια, ύστερα από διετή φοίτηση.

Τέλος, η κ. Διαμαντοπούλου απαντώντας σε ερώτηση για το εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Focus, η υπουργός Παιδείας σημειώνει ότι μια χώρα με αυτοπεποίθηση δεν επιτρέπεται να φωνασκεί για το εξώφυλλο ενός περιοδικού.

Πηγή: tvxs.gr
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 02:33:56 πμ »

Παιδια δεν ξερω τι αποφάσεις θα πάρει το υπουργείο και που θα κινηθεί, αλλά πολύ σωστά αναφερει, πως ο πρωτος γνωμονας ειναι το συμφερον των μαθητων και της εκπαιδευσης. Βεβαια αυτό δε σημαινει πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να περασουν σε δευτερη μοίρα, λες κι είναι μηχανηματα παραγωγής γνωσεων...

Που σημαίνει, πως δυστυχισμένος, εκνευρισμένος, αδικημένος εκπαιδευτικός όχι μόνο δεν προσφερει, αλλά και ζημιά μπορεί να κανει (όπως καθε εργαζόμενος παντού, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδικές ψυχές..) Είναι βεβαια και στο άτομο και στην ευσυνειδησία του..

Αλλά...

Επειδή έχω περάσει από δυσπρόσιτα (ακόμα είμαι σε τετοιο όπως αρκετοί από σας θα γνωρίζετε) 5 χρόνια τωρα, και έχω ψυχολογήσει -πιστευω- την κατάσταση και μπορω να μιλήσω με κάποια ασφαλεια γι' αυτα που λεω, εχω να πω πως τα παιδιά των δυσπροσίτων, ειδικά αυτά, χρειάζονται ένα πιο μονιμο και ασφαλες περιβάλλον από αυτό που τους παρεχεται (καθε χρόνο και άλλος καθηγητης, εκπαιδευτικοί που κοιτανε πως θα φύγουν με την πρωτη ευκαιρία με απόσπαση ή με μεταθεση, καθηγητές που βρίζουν τη μοίρα τους)..

Κι αυτό γιατί τα παιδιά αυτά επειδη δε "δένονται" με τους δασκάλους τους (πως, αφού αλλάζουν κάθε τόσο;) διαμορφωνουν χαρακτήρα σκληρό, κυνικό, αλλοπρόσαλο και ιδιαιτερως χειριστικό-χαμαιλεοντικό.. Σκεφτειτε σε όλο το γυμνάσιο-λυκειο να αλλάζατε 4-8 καθηγητές για καθε μαθημα. Κάντε τον πολλαπλασιασμό να δειτε πόσες διαφορές νοοτροπίας πρέπει να αντιμετωπίσουν, τι διαφορετικά χούγια πρέπει να συνηθίσουν και την επόμενη χρονιά, πάνω απου αρχίζουν και συνηθίζουν, να πρεπει να αλλάξουν συνηθειες..  Και δεν εχω βαλει μεσα και τα πολύ σημαντικά χρόνια του δημοτικού..  :-[

Και μιλάμε για παιδιά, ε; Που ξέρουμε όλοι, πως το παιδί θελει ξεκαθαρα πραγματα, όχι τη μια ετσι την άλλη αλλιως, θελει να ξερει τους κανόνες και τους όρους του "παιχνιδιού", μπερδεύεται με πολυπλοκότητες και αλλαγες συμπεριφορων που δε το βοηθούν να οικοδομήσει τη δική του..

Να σας δώσω ένα παραδειγμα. Θα εχετε προσεξει (όσοι μαχιμοι έχετε βρεθει σε τετοια σχολεία), πόσο δυσκολεύονται αυτα τα παιδιά να μαθουν τα ονόματα των καθηγητων τους.. Φετος το 'πιασα καλύτερα.. Δε δυσκολεύονται μόνο: Αρνούνται και να το κανουν. Αφου του χρόνου θα ναι άλλος; Η λογική "φυγε συ έλα συ". Μας θεωρουν αναλώσιμους και από εκει πηγαζουν πολλα στη συμπεριφορά τους απέναντί μας.. Ακόμα και το πόσο σοβαρα μας παίρνουν..

Κι επειδη εχω μεινει στο πρωτο δυσπρόσιτο 3 χρόνια (υπέροχα χρόνια, το χω ξαναπει..) και στο άλλο είμαι 2, βλέπω και το έργο το δικό μου πόσο καλύτερα αποδίδει τη δευτερη-τρίτη χρονιά και τη συμπεριφορά, το δεσιμο που αναπτυσσουν οι μαθητες μου με μενα και το μαθημά μου, το ενδιαφερον τους γι' αυτό, το επίπεδό τους που βελτιώνεται..

Να σημειωσω εδώ πως όλα τα χρόνια μου σ' αυτά τα σχολεία συναντησα συναδέλφους με ενδιαφερον και όρεξη για δουλειά, με αγάπη για τα παιδιά, ανθρωπους ευσυνειδητους και επαγγελματίες σοβαρούς, παρόλες τις αντιξοότητες ή το νόστο που ένιωθαν για τον τόπο τους..

Αυτα που λενε για κοπανατζηδες, λουφαδορους και τα λοιπά, δεν αγγίζουν τα δυσπρόσιτα, ίσως γιατί έχουν νεότερο δυναμικό, ίσως γιατί οι νέοι εκπαιδευτικοί με τη νεανική δροσιά και ορμή τους δε δίνουν το δικαίωμα σε κανέναν να ισχυριστει πως δεν κανουν καταθεση ψυχής.. Και ίσως γιατί τα ..κορόιδα ή τα ..ψώνια που πάνε τελικά και μένουν σε αυτά τα σχολεία είναι πραγματικοί εκπαιδευτικοί...

Για όλα αυτα θεωρω πολύ σωστα τα όσα λέει το emmaki και απαραιτητο να υπάρξει μεριμνα γι' αυτα τα "ειδικά" μερη από το κρατος και όλους μας..

Καταρχήν θεωρω βασικό το κρατος να δωσει κινητρα σε εκπαιδευτικούς ωστε να προτιμησουν τετοια μερη. Και κινητρα θεωρώ την αποκλειστική υψηλη μοριοδότηση των δυσπροσίτων (που σημαινει απόσπαση με μόρια μπάι-μπάι), υψηλότερες αμοιβές, δωράν κατοικίες. Όποιος θελει να μεινει μόνιμα να εχει βεβαια το δικαίωμα με αυτες ακριβως τις συνθηκες, και όσοι μείνουν 3 χρόνια να πηγαίνουν στην πρωτη επιλογή τους.

Αν δε ληφθεί μεριμνα για όλα αυτα, το τερας της αδιαφανειας, της "εξαφανισης" με διαφορες περίεργες αποσπάσεις σε τυχάρπαστα γραφεία, της έλλειψης εκπαιδευτικών από σχολεία, και της αδικίας που υφίστανται κάποιοι από τους "εξυπνακηδες" συναδέλφους τους δεν προκειται να νικηθεί...

Όσοι δεν θέλουν και το τελευταίο σχολείο μας στην επικρατεια της χώρας να μην έχει όλους τους δασκάλους (με την ευρεια έννοια - έτσι αποκαλούν τα ..δυσπροσιτάκια όλους τους εκπαιδευτικούς Αθμιας και Βθμιας) εκεί, τα βιβλία από την αρχή της χρονιάς και όλα τα μέσα (βιβλιοθηκες, οπτικο-ακουστικά μεσα, κτιρια, θερμανση) για το μαθημα, απλά θέλουν μια παιδεία-μπάχαλο γιατί τους βολεύει από τη μία να δικαιολογούν την ανεπάρκειά τους, από την άλλη να ελλίσονται και να εξαφανίζονται σε τρύπες που δε χωρούν εκπαιδευτικοί με τη σημασία της λέξης..

Σόρρυ για το ..σεντονάκι..  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2010, 12:00:23 μμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 09:58:38 πμ »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος doukissa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 11:07:26 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 28, 2010, 11:11:33 πμ από doukissa »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 866
Σύνολο: 867

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.