*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!  (Αναγνώστηκε 14327 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #70 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 06:29:36 pm »
Nα εκφράσω 1 ένσταση ως προς την Ιστορία; Πολύ ωραία όσα αναφέρθηκαν, όμως πώς μπορούν να πραγματωθούν σε ένα μάθημα που εξετάζεται Πανελλαδικά; Επειδή έχει τύχει να δω διόρθωση της ιστορίας γενικής, όταν ακόμη τα εξεταζόμενα μαθήματα ήταν 9, να σας πω ότι έγραφε τα εξής: είχε το αντίστοιχο κομμάτι του βιβλίου και έλεγε απο εκεί μεχρι εκεί μονάδες 2 κλπ, δηλαδή ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑΣ!. Τι φταίει, λοιπόν, ο συνάδελφος που υπογράμμιζε και τους έβαζε να το μαθαίνουν αυτολεξεί, όταν οι διορθωτές το εξετάζουν ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ ???

Προσπερνώντας τα παραπάνω ... διασκεδαστικά μηνύματα, έχω να πω το εξής: Η Ιστορία μπορεί να διδαχθεί μια χαρά σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις εκτός της Γ' λυκείου, λέγοντας ένα απλό πραγματάκι. "Παιδιά, ξέρετε, δυστυχώς το μάθημα στις πανελλαδικές εξετάζεται σε στυλ παπαγαλίας, οπότε στη Γ' λυκείου θα αναγκαστείτε να παπαγαλίσετε ένα ολόκληρο βιβλίο. Προς το παρόν όμως μπορούμε να δοκιμάσουμε εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας". Εξάλλου, οι οδηγίες για τις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου προβλέπουν και άλλου τύπου ερωτήσεις εκτός από ανάπτυξης.  ;) Άμα υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος. Φαντασία, καλή διάθεση και όρεξη για δουλειά να έχουμε.  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:23 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #71 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 06:32:44 pm »

Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτερος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.


Τη συγκεκριμένη πηγή δεν την είχε διδάξει ποτέ η καθηγήτρια;;;  :o
Ιστορία διδάσκω κι εγώ στη
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #72 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 06:44:07 pm »
Και εγώ που τις δίδαξα τι κέρδισα... :(
Το ένα τμήμα πήγε άριστα, το άλλο πάτωσε με παρεμφερή θέματα (αντι/ση, Σ-Λ, σύντομης ανάπτυξης και πηγή... μιλημένη!)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #73 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 06:57:11 pm »
Προσπαθώντας να τους εξηγήσω τη διαφορά έθνους και κράτους για να καταλάβουν τι είναι η αρχή των εθνοτήτων στη Γ' γυμνασίου, άκουσα την αποστομωτική απάντηση, "Αφήστε το, κυρία, τζάμπα προσπαθείτε, θα το μάθουμε παπαγαλία".

Το πρόβλημα με τις πηγές είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη γλώσσα. Εστιάζεται στο γεγονός ότι ελάχιστα παιδιά πλέον μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο. Είναι πολύ βαθύτερο το πρόβλημα πλέον...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:45:23 »

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #74 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 07:28:53 pm »

Το πρόβλημα με τις πηγές είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη γλώσσα. Εστιάζεται στο γεγονός ότι ελάχιστα παιδιά πλέον μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο. Είναι πολύ βαθύτερο το πρόβλημα πλέον...


Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Τα παιδιά παπαγαλίζουν ή τα παίρνουν έτοιμα από τα βοηθήματά τους και τα φροντιστήριά τους και δεν έχουν κριτική ικανότητα, αντίληψη, αφαιρετική σκέψη. Το μυαλό τους μονίμως σε νάρκη, χειμερία και θερινή...  ::)  :-\
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #75 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 07:53:48 pm »

Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτερος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.


Τη συγκεκριμένη πηγή δεν την είχε διδάξει ποτέ η καθηγήτρια;;;  :o
Ιστορία διδάσκω κι εγώ στη
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #76 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 08:05:17 pm »

Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτερος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.


Τη συγκεκριμένη πηγή δεν την είχε διδάξει ποτέ η καθηγήτρια;;;  :o
Ιστορία διδάσκω κι εγώ στη
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #77 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:26:15 pm »
αγαπητή vas... να σε συγχαρώ για το εν λόγω θέμα αλλά δυστυχώς ο κλάδος μας όσο βρίσκεται στα πλαίσια της μικροπολοιτικής των κομμάτων τόσο οι ελπίδες μας καθίστανται φρούδες.Σε συζητήσεις στη σχολή αναρωτιόμασταν το λόγο δημιουργίας ΄τοσων πολλών τμημάτων που εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ02 και όλοι καταλήγαμε στ΄'οτι <<δεν κοστίζει !!!>>,ούτε εργαστήρια χρειάζονται ,ούτε ιδιαίτερες δαπάνες οπότε όλοι σε τμήματα φιλοσοφικής και όλοι ευχαριστημένοι .

Σχετικά με τον επομενό ΑΣΕΠ αφενός συμφωνώ για την μείωση ύλης αφετέρου λειτουργώντας ΩΣ φιλόλογοι και όχι ΣΑΝ φιλόλογοι χρέος έχουμε να γνωρίζουμε αρχαία ελληνική γραμματεία,λογοτεχνία,ιστορια,φιλοσοφιά.Θέλοντας ή μη έχουμε κατασταθεί κινητές βιβλιοθήκες ,λύση θα ήταν μαζικότεροι διορισμοί,συνταξιοδότηση καθηγητων διορισμένων άνω των 50,κρίμα οι συνάδελφοι να ταλαιπωρούνται μερι τα 65 για συνταξιοδότηση.Τέλος,σχετικά με διαχωρισμό του κλάδου σε ειδικότητες θεωρώ ότι η μία ειδικότητα συμπληρωνει την άλλη .....Αυτά και από εμενα του ιδρυτικού μέλους των τεκτονο-μασονων ΑΕ 8)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 564

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.