*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 63688 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Ιανουαρίου 19, 2010, 03:24:51 pm »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:03 »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 19, 2010, 03:53:05 pm »
Είναι ανάλογα το παιδί και τον άνθρωπο.
Προσωπικά φροντίζω να έχω αρκετά στοιχεία για να βαθμολογήσω τους μαθητές μου (κυρίως για τους γονείς τους, διότι τα παιδιά ξέρουν τι κάνουν στην τάξη).

Σαν χαρακτήρας είμαι της θετικής ενίσχυσης, οπότε όταν ο μαθητής μου αξίζει 7 ή και παρακάτω (είμαι της πρωτοβάθμιας, όπως καταλαβαίνεις) βάζω στο πρώτο τρίμηνο ένα βαθμό παραπάνω, εξηγώ στο παιδί και το γονιό ότι δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένη, δείχνω τα διαγωνίσματα αλλά τονίζω ότι θέλω να του δώσω την ευκαιρία να τον αξίζει αυτό το βαθμό στο άλλο τρίμηνο (βάζοντας του κάποιους συγκεκριμένους στόχους).
Είχα μαθητές, που ή εκτίμησαν τη στάση μου ή φοβήθηκαν ότι όντως θα τους κατεβάσω το βαθμό, που δούλεψαν σωστά και με την αξία τους πήραν τα άριστα.
Είχα πάλι και μαθητές, που από το ένα αυτί μπήκαν οι παραινέσεις και από το άλλο βγήκαν. Ανταπόκριση μηδέν! Είχα δε και μαθητή, που τα φόρτωσε εντελώς στον κόκορα!

Στη δευτεροβάθμια πρέπει να λειτουργούν λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Το βλέπω από τους γονείς, που με άλλο ύφος έρχονται να ζητήσουν το λόγο γιατί δεν πήρε το βλαστάρι τους καλό βαθμό στο Δημοτικό, ενώ στο Γυμνάσιο στέκονται "κερί αναμμένο" σε ό,τι τους πει ο καθηγητής. Φαντάζομαι ότι οι πιο έμπειροι συνάδελφοι θα σε διαφωτίσουν.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 19, 2010, 11:20:50 pm »
Στο δικό μου σχολείο πάντώς αύριο οι συνάδελφοι θα κάνουν συνέλευση για αυτό το θέμα ( έγώ δεν έχω μάθημα, ούτε μπορώ να παραστώ λόγω απόστασης )και θα ακολουθήσω τη γραμμή του σχολείου ,βάζοντας πάντα και την προσωπική μου εκτίμηση πάνω από όλα .

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 20, 2010, 12:00:15 am »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;

Τι τάξη έχεις; Αν είναι Γ, ίσως και να κάνεις τα στραβά μάτια και να βάλεις τη βάση. Αν είναι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:03 »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 20, 2010, 11:52:53 am »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;

Τι τάξη έχεις; Αν είναι Γ, ίσως και να κάνεις τα στραβά μάτια και να βάλεις τη βάση. Αν είναι

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 22, 2010, 08:05:54 pm »
Έχω και Α' και
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 22, 2010, 08:19:11 pm »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 12:38:33 am »

Αλλά βασικά αυτό είναι και που με προβληματίζει. Μήπως με το 13 και 14 που βάζουμε σε μαθητές που κανονικά αξίζουν 8 κι 9, τους εφησυχάζουμε και χαλαρώνουν μετά ακόμη περισσότερο! Μήπως με αυτόν τον τρόπο αναπαραγουμε κι εμείς την ήδη προβληματική παιδεία, δηλ για τί να διαβάσουν όταν ξέρουν ότι όλοι θα τους βάλουμε το 13 οπότε θα περάσουν ό,τι και να γράψουν μετά;
Και τελικά τι τους μαθαίνουμε με το να επιβραβεύουμε τέτοιες συμπεριφορές! Ότι μπορούν χωρίς να καταβάλουν καμιά προσπάθεια να πετύχουν τους σκοπούς τους;

Έτσι, έβαλα βαθμούς και κάτω από τη βάση σε μαθητές που μεταξύ άλλων κυρίως δεν τήρησαν τον ένα βασικό κανόνα: να φέρνουν βιβλίο, τετράδιο και μολύβι στο μάθημα. Αντιθέτως επιβράβευσα με επιπλέον βαθμό, που θα τους εξασφαλίσει την προαγωγή, όσους προσπάθησαν, κόπιασαν έστω κι αν αποτελέσματα ως προς την κατάκτηση του γνωστικού δεν είχαν. Επειδή πρόκειται κυρίως για παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, που αδυνατούν να βοηθήσουν και να στηρίξουν τα παιδιά το να "στείλω" τα παιδιά στο χωράφι από τα 15-16 τους, θεωρώ ότι περισσότερο κακό θα τους έκανα παρά καλό.
Στις υψηλότερες βαθμολογίες προσπάθησα να είμαι πιο αντικειμενική, λαμβάνοντας υπόψη και το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον αλλά και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού και του πόσο προσπαθούσε (έχω α @ β λυκείου). Δυσκολεύτηκα, όμως, πολύ και για να μην αδικήσω αλλά και να μην φουσκώσω βαθμούς και μάλλον ικανοποιητικό είναι το αποτέλεσμα. Στη δε αυτοαξιολόγηση που μου έδωσαν, αποκλίσεις στη βαθμολογία δεν υπήρχαν, εκτός από λίγες προς τα κάτω.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 08:20:38 am »
Όσο και να το συζητήσουμε το θέμα ,η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι ότι οι μαθητές έχουν μάθει πλέον στους μεγάλους βαθμούς και όσοι βάζουν αντικειμενικούς βαθμούς είναι οι κακοί. Φυσικά και δε βοηθάμε έτσι στην αυτογνωσία τους. Και αυτό συμβαίνει πολλές φορές και με καλούς μαθητές που έχουν στόχους. Ακόμα και αυτούς τους χαϊδεύουμε με αποτέλεσμα όταν έρχονται οι βαθμοί των πανελληνίων  να πέφτουν απ΄τα σύννεφα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 11:00:02 am »
Όσο και να το συζητήσουμε το θέμα ,η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι ότι οι μαθητές έχουν μάθει πλέον στους μεγάλους βαθμούς και όσοι βάζουν αντικειμενικούς βαθμούς είναι οι κακοί. Φυσικά και δε βοηθάμε έτσι στην αυτογνωσία τους. Και αυτό συμβαίνει πολλές φορές και με καλούς μαθητές που έχουν στόχους. Ακόμα και αυτούς τους χαϊδεύουμε με αποτέλεσμα όταν έρχονται οι βαθμοί των πανελληνίων  να πέφτουν απ΄τα σύννεφα.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 11:15:49 am »
Συγγνώμη βρε παιδιά για την παρέμβαση, δεν έχω διδάξει ποτέ μου σε σχολείο, αλλά γιατί να μη μείνει ένα παιδί, αν αξίζει να μείνει?

Πέρυσι μου ζητήθηκε να κάνω 2 μαθήματα σε μία κοπέλα

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 01:26:21 pm »
Σε καμία περίπτωση δε θα χαρίζεστε στους μαθητές , γιατί μπορεί να εκτεθείτε ανεπανόρθωτα ότι δεν κάνετε σωστά τη δουλεια σας.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δείχνουν ότι είναι μεγάλο λάθος!!! να χαριζόμαστε απλόχερα στους μαθητές.
Ενδεικτικά μεταφέρω μόνο μερικές από την μικρή μου εμπειρία στο δημόσιο λύκειο.
1) Μαθήτρια σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο για τα μαθηματικά έγραφε:
Ερώτηση : Τι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2010, 01:29:31 pm από amdakos »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 03:30:23 pm »
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένας καθηγητής από μόνος του, γιατί θα γίνει το κόκκινο πανί για τους μαθητές.
Πρέπει ο σύλλογος των διδασκόντων να αποφασίζει ποια συνολική γραμμή θα ακολουθηθεί.


Συνάδελφε, δυστυχώς,
1. Ο σύλλογος συχνά γίνεται, ΑΦΟΥ έχει κατατεθεί η βαθμολογία, δηλαδή έτσι απλώς κουβέντα να γίνεται.
2. Ενώ υποτίθεται ότι θα ακουλουθήσουμε μια κοινή γραμμή, κάνει ο καθένας τα δικά του.
3. Ο διευθυντής δίνει γραμμή, πχ τσεκουρώστε, και μόλις το κάνεις, στο τέλος της χρονιάς σου ζητάει να τους περάσεις, για να μη μείνει το σχολείο χωρίς παιδιά! Με τον τρόπο αυτό και κακός βγαίνεις στην αρχή και καραγκιόζης στο τέλος! >:(
Γι' αυτό άσε, μην το ψάχνεις!

Αποσυνδεδεμένος alexcat

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 23, 2010, 04:23:05 pm »
Σεβαστές όλες οι απόψεις.
Είναι η πρώτη μου χρονιά στη

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 589
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.