*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολογία Τετραμήνου  (Αναγνώστηκε 57429 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 10:47:01 πμ »
και το κερασάκι θα έρθει στις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου, όταν θα έχουν το θράσος (κυρίως η Γ Λυκείου) να κάνετε τα στραβά μάτια,
γιατί πια είναι κεκτημένο δικαίωμα να παίρνουν απολυτήριο άνω του 17. You'll see.....
Ποιοι, δηλαδή, απαιτούν, τα παιδιά;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:45:02 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:02:45 πμ »
Πάντως, το θέμα των βαθμών είναι μια γελοιότητα. Εγώ έπρεπε να παραδώσω βαθμολογία νωρίτερα, γιατί ζήτησα μια άδεια για εξετάσεις (την οποία και πήρα) και έτσι δεν μπορούσα να παραδώσω βαθμολογία τη Δευτέρα μαζί με τους άλλους. Η διευθύντρια με κάλεσε στο γραφείο να μου πει ότι πρέπει να συμβουλευτώ τους παλιούς συναδέλφους, ώστε να μην υπάρχουν αποκλίσεις. Εγώ μίλησα με τους συναδέλφους μου, αλλά ήταν αυτοί που ζητούσαν διευκρινίσεις από εμένα. Κάποια παιδιά δεν τα ήξερα καν. Κοιτούσαν τους δικούς μου βαθμούς για να βάλουν και αυτοί βαθμούς!!!! Οι περισσότεροι από τους συναδέλφους βαθμολογούσαν με βάση το διαγώνισμα! Στη Γ' λυκείου ξεκινούσαν από 15, γιατί έτσι είθισται!!!!!!!! Έλεος, ας μας απαλλάξει κάποιος από αυτή τη γελοιότητα. Θέλετε βαθμολογία; Εντάξει, αλλά περιγραφική, αυτή τη βαθμολογία που λέω στο γονιό, όταν έρχεται να με ρωτήσει για το παιδί του.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:11:11 πμ »
και το κερασάκι θα έρθει στις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου, όταν θα έχουν το θράσος (κυρίως η Γ Λυκείου) να κάνετε τα στραβά μάτια,
γιατί πια είναι κεκτημένο δικαίωμα να παίρνουν απολυτήριο άνω του 17. You'll see.....
Ποιοι, δηλαδή, απαιτούν, τα παιδιά;
Ορισμένα, τα οποία τους είχαν μάθει να μην κάνουν τίποτα και να παίρνουν 13-14, θα μουτρώσουν που δεν τα άφησαν να αντιγράψουν.
Γιατί να μην πάρουν και 17; Τέτοια ιδέα έχουν αποκομίσει από το εκπαιδευτικό σύστημα.Δυστυχώς, υπάρχουν μεμονομένες περιπτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2614
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:34:28 πμ »
Δεν πειράζει να στενοχωρήσουμε και λίγο τα παιδιά!  ;)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:45:02 »

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:45:55 πμ »
πέρσι γυμνάσιο, ξεκίνησα από 7.... άλλωστε, είχαν άλλα 2 τρίμηνα μπροστά τους για να διορθώσουν την κατάσταση...και άφησα τους τεμπέληδες να δουλέψουν το καλοκαίρι για σεπτέμβρη!
φέτος σε λύκειο, ξεκίνησα από 9 αλλά δεν θα τους χαριστώ! το σχολείο είναι χώρος εργασίας! εξάλλου το λύκειο είναι επιλογή τους, όχι καταναγκασμός! εμείς υποτιμούμε συνεχώς και απαξιώνουμε την ίδια μας τη δουλειά, με τους χαριστικούς βαθμούς!
μία απορία έχω μόνο και απευθύνομαι στους φιλόλογους. προχθές στην παιδαγωγική συνεδρίαση όλοι οι φιλόλογοι λέγανε:
- ε, κάτι μας λένε....γράψανε βέβαια 2 και 3, αλλά κάτι λένε.
 και αυτό το κάτι είναι 14 και άνω στο τετράμηνο.....
-τι "κάτι" βρε παιδιά σας λένε;
- ε μια φορά το τετράμηνο κάτι θα πουν....
και αυτό είναι 14; ήμαρτον!!!
προσωπικά, είμαι σε σχολείο με 230 παιδιά και έχω μόνο θετική και τεχνολογική κατεύθυνση. έβαλα 4 τεστ, ένα επίσημο επαναληπτικό και 2 εργασίες εργαστηριακές. επίσης ανέθεσα εργασία με χρονικό όριο 3 μηνών (δηλαδή μέχρι χριστούγεννα) να παραδοθούν! νομίζω, ότι με αυτόν τον τρόπο, αν και κουραστικός, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στο γονιό να σου πει πως αδίκησες το παιδί του, ούτε όμως και στον εκπαιδευτικό να μην έχει ολοκληρωμένη εικόνα του μαθητή!

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 11:50:25 πμ »
Αυτό λέω και γω, καλύτερα να κάνουμε σωστά τη δουλεια μας και να στεναχωρούμε μερικούς αντί να τους χαϊδεύουμε και να στεναχωρούν εκείνοι εμας. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2010, 12:05:48 μμ από amdakos »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 12:33:39 μμ »
Είχα τη τύχη να συμμετάσχω σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση όπου όλοι είχαν κάτι σημαντικό να καταθέσουν. 

ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μία συζήτηση που συνεχίζεται...


Την Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΠΑΛ Ναυπλίου, με πρωτοβουλία της Απέναντι Όχθης, ομάδας εκπαιδευτικών για τη συλλογική δράση, έλαβε χώρα ανοιχτή συζήτηση με αντικείμενο τη βαθμολογία στη Μέση Εκπαίδευση.

Στο σημείωμα που ακολουθεί, επιχειρείται ένας απολογισμός της συζήτησης με καταγραφή των απόψεων που ακούστηκαν καθώς και των συμπερασμάτων που προέκυψαν από αυτήν.

Στο σύντομη εισήγηση που άνοιξε τη συζήτηση τέθηκε βασικά το εξής ζήτημα:

Το σημερινό σχολείο από τη μια μεριά απαξιώνει τη γνώση και από την άλλη έχει ευτελίσει κάθε ηθική αξία. Στο πλαίσιο αυτό έχει επικρατήσει η λογική της ψηλής βαθμολογίας. Η βαθμολογία, ωστόσο, θα μπορούσε να έχει νόημα στο σημερινό σχολείο ως ένα παιδαγωγικό εργαλείο το οποίο ο καθηγητής/η καθηγήτρια χρησιμοποιεί για έναν διπλό σκοπό: ο πρώτος είναι να αξιολογήσει το βαθμό στον οποίο ο μαθητής/ η μαθήτρια έχει προσλάβει τη γνώση που έχει διδαχθεί και ο δεύτερος να εμπεδωθούν αξίες όπως είναι αυτή της εργατικότητας, της προσπάθειας, του αγώνα για την κατάκτηση ενός στόχου, της δικαιοσύνης, της ειλικρίνειας.

Συμπληρωματικά της εισήγησης, επισημάνθηκε το γεγονός ότι η κατάθεση βαθμολογίας προκαλεί ιδιαίτερο άγχος στους καθηγητές και τις καθηγήτριες καθώς τα τελευταία χρόνια ασκούνται αφόρητες πιέσεις από ενδοσχολικούς και εξωσχολικούς παράγοντες προκειμένου η βαθμολογία να είναι όχι απλώς επιεικής αλλά ψηλή: Το υπουργείο με τις συνεχείς διευκολύνσεις στο σύστημα προβιβασμού, οι Σχολικοί Σύμβουλοι, η πλειοψηφία των Διευθυντών, οι μαθητές και οι γονείς τους, όλοι αυτοί απαιτούν, συχνά με απαξιωτικό για τους συναδέλφους τρόπο, γενναιοδωρία στο βαθμό. Το αποτέλεσμα είναι, ειδικά στο Λύκειο, η βαθμολογία να κυμαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις μεταξύ 16-20 ενώ στη Γ΄ Λυκείου το φαινόμενο αποκτά εξωφρενικές διαστάσεις και όλοι απαιτούν βαθμολογία 19-20.

Στο σημείο αυτό έγινε η παρατήρηση ότι δεν έχει τόση σημασία αν η βαθμολογία θα είναι ψηλή ή χαμηλή αφού θα μπορούσε ακόμη και στην κλίμακα 16-20 να αποδοθεί δικαιοσύνη. Υποστηρίχθηκε επίσης ότι η βαθμολογία δεν θα πρέπει να αποτελεί ατομική υπόθεση αλλά υπόθεση συλλογική: να αποφασίζει ο σύλλογος το πού θα κυμαίνεται η βαθμολογία.

Άλλη τοποθέτηση ανέδειξε το ζήτημα των αναλυτικών προγραμμάτων και κυρίως του μεγάλου ποσοστού περιττής, κουραστικής και στείρας γνώσης που αυτά περιλαμβάνουν. Τα περισσότερα παιδιά είτε δεν θέλουν, δηλαδή δεν ενδιαφέρονται, είτε δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν κι εμείς καλούμαστε να πιστοποιήσουμε αυτήν την πραγματικότητα. Δεν έχει δηλαδή νόημα να αξιολογήσουμε το αν ο μαθητής αποστήθισε ή όχι κάτι περιττό. Έπειτα, ακόμη κι όταν απορρίπτουμε μαθητές, αυτοί δεν βελτιώνονται. Η χαμηλή βαθμολογία δεν έχει επομένως νόημα. Ειδικά στο Γυμνάσιο, πόσα χρόνια μπορούμε να κρατάμε εκεί τα παιδιά;

Στις παραπάνω τοποθετήσεις εκφράστηκαν αντιρρήσεις με πιο βασική την επισήμανση ότι δεν υπάρχουν μαθητές-μαθήτριες «καταδικασμένοι-ες» να αποτυγχάνουν συνεχώς και ότι δεν μπορεί για το λόγο αυτό να επιβραβεύονται η πλήρης αδιαφορία και η τεμπελιά. Με το χαριστικό και δεδομένο εκ των προτέρων προβιβασμό ακυρώνεται κάθε κίνητρο για προσπάθεια. Υπήρξε, τέλος, και η παρατήρηση ότι η λειτουργία θεσμών αντιστασθμιστικής αγωγής, που θα ξεκινά από το Δημοτικό, θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που στο Γυμνάσιο εμφανίζεται πλέον ως μη αναστρέψιμο. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των αναλυτικών προγραμμάτων για το οποίο θα οργανωθεί ξεχωριστή συζήτηση και μάλιστα με εισηγητές εκπροσώπους των διαφόρων επιστημονικών ενώσεων της χώρας, η Απέναντι Όχθη έχει καταλήξει σε δύο βασικές προτάσεις-εισηγήσεις: 1) η ύλη πρέπει να μειωθεί δραστικά και 2) θα πρέπει να μειωθεί και η αναγκαστική παρακολούθηση θεωρητικών μαθημάτων στον πρωινό κύκλο, πρακτικά δηλαδή να καταργηθεί το καθημερινό εφτάωρο. Επισημάνθηκε, ωστόσο, ότι στο σχολείο που προτείνουμε οι μαθητές/οι μαθήτριες θα παραμένουν στο σχολείο και το μεσημέρι ή θα επιστρέφουν σε αυτό το απόγευμα για να παρακολουθήσουν ή να πάρουν μέρος σε μία σειρά από επιλεγόμενα μαθήματα και δραστηριότητες που θα προσφέρονται από το δημόσιο σχολείο δωρεάν για τα οποία σήμερα πληρώνουν αδρότατα οι γονείς. Αυτά μπορεί να είναι η μελέτη στη βιβλιοθήκη-αναγνωστήριο, η δεύτερη και τρίτη ξένη γλώσσα, διάφορες αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Στη συνέχεια της συζήτησης, επιχειρήθηκε μια ιστορική αναδρομή της ελληνικής εκπαίδευσης η οποία καταδεικνύει το γεγονός ότι σε παλιότερες εποχές οι μαθητές/οι μαθήτριες μάθαιναν πολύ περισσότερα πράγματα καθώς σήμερα η εξουσία ενδιαφέρεται περισσότερο να παραμένουν τα παιδιά στο σχολείο απ’ ότι να αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες.

Σημαντική ήταν η παρέμβαση συναδέλφου που έκανε μια ενδιαφέρουσα σύγκριση μεταξύ του γερμανικού και του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων έγκειται στο ότι η γερμανική εκπαίδευση είναι στενά συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας και την παραγωγή ενώ εκεί που υπάρχει σχολική αποτυχία παρεμβαίνει το κοινωνικό κράτος. Στην Ελλάδα, αντίθετα, δεν υπάρχει καμία τέτοια πολιτική. Από την τοποθέτησή του, προέκυψαν οι εξής προτάσεις που αφορούν τη βαθμολογία: 1) μαζί με το βαθμό να παραδίδεται και μία έκθεση αξιολόγησης που να αιτιολογεί τη βαθμολογία. 2) να λειτουργήσουν τα συμβούλια της τάξης, 3) να υπάρχει ειδικά καταρτισμένος παιδαγωγικός σύμβουλος-ψυχολόγος για κάθε σχολική μονάδα, 4) οι μαθητές που κλείνουν τα 18 να μην εγγράφονται ή να μη συνεχίζουν τη φοίτησή τους στο σχολείο, αλλά σε άλλους εκπαιδευτικούς θεσμούς, όπως είναι το εσπερινό ή το ΣΔΕ.

Από άλλο συνάδελφο επισημάνθηκε η έλλειψη αλληλοτροφοδότησης μεταξύ Υπουργείου και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μάχιμων εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο μάς αντιμετωπίζει ως εκπαιδευτές, δηλαδή ως απλά εκτελεστικά όργανα, και δεν μας εμπιστεύεται να συναποφασίσουμε για σημαντικά ζητήματα της εκπαίδευσης. Πολλά βιβλία δεν έχουν καμία σχέση με τη σημερινή πραγματικότητα κι εμείς πρέπει να εξετάσουμε τα παιδιά σ’ αυτή την ύλη και να τα βαθμολογήσουμε.

Υπήρξε η αντίρρηση ότι θα πρέπει να αντιδρούμε τόσο ατομικά όσο και συλλογικά και ότι μόνο αν αντισταθούμε σ’ αυτό που συμβαίνει θα μας λάβουν σοβαρά υπόψη τους. Ας μην περιμένουμε δηλαδή από το Υπουργείο να κάνει κάτι. Εμείς πρέπει να αντισταθούμε. Πάνω στο θέμα του δικού μας ρόλου έγινε μια αρκετά έντονη συζήτηση ενώ υπήρξε και μία «ενδιάμεση» τοποθέτηση με βάση την οποία ο ρόλος του καθηγητή/της καθηγήτριας που αντιστέκεται παρομοιάζεται με την «ανταρτική» δράση καθώς αναλαμβάνει την ευθύνη να αγνοήσει τις αστοχίες του αναλυτικού προγράμματος και να αυτοσχεδιάσει στο μάθημα προκειμένου να είναι περισσότερο αποτελεσματικός και ουσιαστικός στη δουλειά του. Με την τοποθέτηση αυτή φάνηκε να συμφωνούν και οι περισσότεροι συνάδελφοι.

Σε ό,τι αφορά την επίσημη πολιτική στο ζήτημα καταδείχθηκε ότι οι συνεχείς εξεταστικές διευκολύνσεις και ο ακώλυτος προβιβασμός, η παρότρυνση να προάγονται όλοι και όλες, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τη βαθιά ταξικότητα της ελληνικής κοινωνίας. Τα λαϊκά στρώματα δεν ωφελήθηκαν από αυτή την πολιτική. Αντίθετα, η θέση τους επιδεινώθηκε αφού κανείς δεν ενδιαφέρεται αν θα πάρουν έστω και τις βασικές γνώσεις.

Συμπεράσματα:

Το σύστημα σήμερα δεν ενδιαφέρεται για τη μόρφωση της νεολαίας. Αντίθετα, θα τη βόλευε περίφημα να παραμείνουν οι περισσότεροι νέοι αμόρφωτοι, αλλά και ανίκανοι να παλέψουν για τη ζωή τους. Με τη βαθμολογία εμείς μπορούμε να κάνουμε δύο πράγματα: 1) να συγκαλύψουμε την πραγματικότητα  προσποιούμενοι ότι όλα πάνε καλά ή θεωρώντας ότι έτσι «βοηθάμε» τους πιο αδύναμους μαθητές που συνήθως προέρχονται από τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα καλύπτοντας έτσι και τις όποιες ενοχές μας για την κοινωνική ανισότητα και 2) να πούμε την αλήθεια καταδεικνύοντας τις αντιφάσεις αλλά και την εσκεμμένη κρίση του εκπαιδευτικού συστήματος: ότι μεγάλο ποσοστό παιδιών παραμένει αναλφάβητο, δεν μπορεί να παρακολουθήσει το σχολείο χωρίς την ύπαρξη θεσμών αντισταθμιστικής αγωγής που να ξεκινούν από το Δημοτικό. Ο βαθμός σ’ αυτήν την περίπτωση μπορεί να λειτουργήσει και ως μάθημα αγώνα, να παλεύουν δηλαδή για να κατακτήσουν κάτι, να προσπαθούν, να μην επαναπαύονται, να μη μαθαίνουν πως πάντα κάποιος θα βρεθεί να τα περάσει απέναντι κάθε φορά αλλά ότι θα πρέπει να είναι αγωνιστές στη ζωή τους. Κι αυτό αφορά ειδικά τα παιδιά που προέρχονται από ένα πιο στερημένο οικονομικά και πολιτισμικά περιβάλλον.

Με αυτήν την έννοια ο βαθμός – αλλά όχι μόνο αυτός - μπορεί να λειτουργήσει ως επιβράβευση, ως ενθάρρυνση και ως εργαλείο τόνωσης της χαμηλής αυτοεκτίμησης των παιδιών που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Από την άλλη μεριά, όμως, η ψηλή βαθμολογία ας σταματήσει να φουσκώνει τα μυαλά των κακομαθημένων παιδιών των μικροαστών και να αποτελεί αφορμή για κοινωνική επίδειξη και κουτσομπολίστικο ανταγωνισμό.

Στη συζήτηση πήραν μέρος 40 περίπου καθηγητές και καθηγήτριες όλων των ειδικοτήτων από τα περισσότερα σχολεία του Ναυπλίου, του Άργους και της επαρχίας.

Καταγραφή
Τάσος Χατζηαναστασίου


Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 01:38:28 μμ »
Morgan καλή αρχή...Εγώ ήδη εργάζομαι σε γυμνάσιο,είναι τρίμηνα εκεί και όχι τετράμηνα,βαθμολογία δευτέρου τριμήνου παραδίδουμε τέλος Φεβρουαρίου,οπότε τελειώνουν και τα διαγωνίσματα...

Ευχαριστώ Μέλια. Δηλ. με το που θα πάω θα πρέπει να αρχίσω τα διαγωνίσματα;  :o Μετά πάλι ελέγχους πότε ξαναδίνουμε;
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 10:53:51 μμ »
Καλή αρχή morgan! :)
Γιατί να βάλεις διαγωνίσματα εσύ; Δε θα παραδώσει βαθμολογία ο προηγούμενος καθηγητής; Πάντως, να ξέρεις ότι δεν είναι υποχρεωτικό να βάλεις διαγώνισμα στο Β τρίμηνο, μπορείς να βάλεις και στο Γ. Αλλά, αν τελικά παραδώσεις εσύ βαθμολογία, προτίμησε το Β για διαγώνισμα, ώστε να σχηματίσεις μια πρώτη εικόνα.
Μετά το Β τρίμηνο, δεν ξαναδίνουμε βαθμούς, τους παίρνουν στο τέλος μετά τις εξετάσεις του Ιουνίου.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 11:11:26 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση, karxarias29. Η άλλη κοπέλα έχει ήδη βγει σε άδεια κύησης κι εγώ παρουσιάζομαι την Τρίτη που μας έρχεται. Οπότε πώς θα γίνει; Πώς θα βάλει αυτή βαθμούς; Και μέσα σε 1 μήνα τι συμπέρασμα θα προλάβω να βγάλω από τα παιδιά για να δώσω ελέγχους;;;  :-\
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 31, 2010, 11:50:33 μμ »
Να σου πω. Μου έχει τύχει η ίδια, περίπου, φάση, όταν με κάλεσαν Μάιο ωρομίσθια. Η μόνιμη είχε, όπως λες, ήδη βγει σε άδεια κύησης, αλλά της ζήτησε το σχολείο να παραδώσει βαθμολογία και να ορίσει ύλη, τα οποία και έγιναν. Επομένως, έχω την εντύπωση, ότι, αν δε θες, ( επειδή δε θα έχεις άποψη) έχεις δικαίωμα να μην παραδώσεις βαθμολογία. Ξέρω ότι βαθμολογία παραδίδει ο καθηγητής ο οποίος είχε το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τους μαθητές. Και η συνάδελφος που είναι σε άδεια, δε χρειάζεται να έρθει, μπορεί να στείλει τη βαθμολογία. Σε μας, τουλάχιστον, έτσι είχε γίνει. Απλώς, υποθέτω, ότι με ... εύσχημο τρόπο πάνε να σου πασάρουν τα διαγωνίσματα και τη βαθμολογία :( Ποιος να διορθώνει τώρα μωρέ... άσε να έρθει ... ο ψάρακας να το κάνει! >:(

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 01, 2010, 01:42:12 πμ »
Διαγωνίσματα πρέπει να βάλω, ανεξάρτητα από το αν θα παραδώσω βαθμούς; Μου είπες, αν δεν κάνω λάθος, ότι δεν είναι υποχρεωτικό σ' αυτό το τρίμηνο, ε;
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 01, 2010, 10:39:11 μμ »
Όχι, μπορείς να βάλεις και στο Γ τρίμηνο, αν θέλεις.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 502
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 14, 2020, 07:30:37 μμ »
Παρακαλώ όποιον/α συνάδελφο γνωρίζει κάποια διάταξη σχετικά με τη βαθμολογία τετραμήνου όσον αφορά τους μαθητές ΤΕ και παράλληλης.
Συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για τη νομοθεσία που ορίζει ποιος είναι υπεύθυνος για το βαθμό των μαθητών ΤΕ και ποιος για το βαθμό μαθητών της παράλληλης
όπως επίσης και οτιδήποτε τεκμηριώνει πως προκύπτει η βαθμολογία (προφορική επίδοση, γραπτά,διάγνωση, διευκολύνσεις μ.ο. κ.α.)

Το παρακάτω άρθρο ισχύει ή έχει αντικατασταθεί;

Άρθρο 06: Φοίτηση

ιγ) Η ύλη και τα θέματα εξετάσεων για τα μαθήματα των μαθητών που έχουν παράλληλη στήριξη, είναι ίδια με των υπολοίπων μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης και του ΤΕ, μετέχουν στην βαθμολογία μαζί με τους εκπαιδευτικούς του τμήματος και  η βαθμολογία προκύπτει από τον μέσο όρο.

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=2162


Ευχαριστώ όποιον/α μπει στον κόπο να απαντήσει παραθέτοντας και την αντίστοιχη πηγή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177709
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.234 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.