*

Αποστολέας Θέμα: Δάσκαλε τι δίδασκες....  (Αναγνώστηκε 30422 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:00:44 am »
Δεν καταλαβαίνω πώς οδηγήθηκες σε αυτόν το συλλογισμό! ???
Αλλά και πάλι, θεωρείς ελίτ τους μαθητές που α) είναι εξαιρετικά παιδιά και β) έχουν έρθει στο σχολείο για να μάθουν 2 πράγματα και δεν μπορούν να τα μάθουν, επειδή πρέπει να διακόπτουμε κάθε λίγο το μάθημα, για να κάνουμε παρατηρήσεις σε 2 -3 που νομίζουν ότι το σχολείο είναι τσιφλίκι τους και παιδική χαρά... για να μην πω καμιά πιο βαριά λέξη; Αν κάποιος δε θέλει να παρακολουθήσει το μάθημα, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, αρκεί να μην ενοχλεί. ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Και για να σου αναφέρω και πρόσφατο παράδειγμα, γιατί πρέπει όλη η τάξη, την ώρα που διδάσκω τον αόριστο β, να ασχοληθεί με τον... ξεκάρφωτο, που αποφάσισε να διακόψει το μάθημα, για να μας πει ότι ... βιώνει έλλειψη σεξ;  ???::)
Και για να ολοκληρώσω, αντιστρέφω το συλλογισμό σου και σου απαντώ ότι αντιπαιδαγωγικό είναι να στερείς από την πλειοψηφία τη γνώση και όχι από τη μειοψηφία τον κακώς εννοούμενο χαβαλέ!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:08:05 am από karxarias29 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:23 »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:19:24 am »
έχεις μήπως αναρωτηθεί γιατί υπάρχουν στην τάξη σου "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";
μήπως με τον "τρόπο" σου, αυτόν δηλαδή που αντιλήφθηκα πιο πριν, τους περιθωριοποιείς και τελικά τους εξαναγκάζεις να μετατραπούν "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";

θα πρέπει να διακρίνεις κάποιου είδους "ανατροφοδοσία" στις σχέσεις μαθητή-καθηγητή. Ο καθηγητής περιθωριοποιεί τον μαθητή επειδή αυτός δεν παρακολουθεί, και ο μαθητής δεν παρακολουθεί επειδή ο καθηγητής τον περιθωριοποιεί.

 

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:32:42 am »
Πάντα αναρωτιέμαι και πάντα προσπαθώ να βελτιωθώ. Παρατηρώ όμως, ότι αυτοί οι 2-3 εφαρμόζουν την ίδια τακτική σε όλους τους συναδέλφους και μη σου πω ότι εγώ είμαι και από τους τυχερούς. Άρα, κατα τη γνώμη σου η ευθύνη βαρύνει όλο το σύλλογο, που, όπως το έθεσες πολύ ωραία και ... ΑΣΕΠΙΚΑ, δεν ανατροφοδοτεί τη σχέση και δε δέχεσαι ότι υπάρχουν και μαθητές οι οποίοι αδιαφορούν και α-πειθαρχούν... απλώς και μόνο επειδή έχουν μάθει από το σπίτι τους να είναι αδιάφοροι και απείθαρχοι. Μάλιστα! Να υποθέσω, λοιπόν, ότι στη δική σου την τάξη που...  ανατροφοδοτείς τις σχέσεις δε συναντώται τέτοια φαινόμενα και έχεις επιτύχει την καθολική συμμετοχή των μαθητών. Σωστά;

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:36:07 am »
έχεις μήπως αναρωτηθεί γιατί υπάρχουν στην τάξη σου "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";
μήπως με τον "τρόπο" σου, αυτόν δηλαδή που αντιλήφθηκα πιο πριν, τους περιθωριοποιείς και τελικά τους εξαναγκάζεις να μετατραπούν "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";

θα πρέπει να διακρίνεις κάποιου είδους "ανατροφοδοσία" στις σχέσεις μαθητή-καθηγητή. Ο καθηγητής περιθωριοποιεί τον μαθητή επειδή αυτός δεν παρακολουθεί, και ο μαθητής δεν παρακολουθεί επειδή ο καθηγητής τον περιθωριοποιεί.

 

Δε νομίζω πως οι σημερινοί μαθητές στην πλειοψηφία τους διακρίνονται από τέτοιου είδους ευαισθησίες, ώστε να μην παρακολουθούν το μάθημα επειδή νιώθουν περιθωριοποιημένοι! Μάλλον ο καθηγητής έχει καταλήξει να είναι στο περιθώριο των τάξεων πλέον! Αν έχει περάσει η μισή χρονιά και βλέπεις μια στάση αδιαφορίας από συγκεκριμένους μαθητές οι οποίοι δημιουργούν συνεχώς προβλήματα, τι άλλο να κάνεις; Κάνεις μάθημα με όσους ενδιαφέρονται,δεν γίνεται να κρατάς ολόκληρη τάξη πίσω για 2-3 που έχουν κάνει την επιλογή να μην παρακολουθούν και να μη θέλουν να μάθουν. Η ανατροφοδοσία λειτουργεί όταν υπάρχει μια μικρή έστω διάθεση και από τις δύο πλευρές, όταν ένας από τους δύο δεν θέλει οι προσπάθειες του άλλου είναι χαμένος χρόνος από ένα σημείο και μετά.
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:23 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:47:00 am »
Πολύ σωστά. Και εννοείται ότι υπάρχουν και οι "κακοί" μαθητές, που με την κατάλληλη προσέγγιση, κάνουν θαύματα. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι αυτοί αποτελούν και τη μεγαλύτερη επιβράβευση για τον καθηγητή. Απλώς εγώ αναφερόμουν στις περιπτώσεις των ... κατά συνείδηση αδιάφορων.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 12:51:52 am »
Δεν έχω τέτοια προβλήματα, επειδή πολύ απλά δεν έχω καμμία τάξη!
Η προσέγγιση μου όπως καταλαβαίνεις είναι θεωρητική. Απλά, με σόκαρε η ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός (ή και ολόκληρος σύλλογος καθηγητών!) να "τσουβαλιάσει" μια μερίδα, έστω μικρή, μαθητών.
over

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 01:03:30 am »
Α, φίλε μου, έτσι εξηγείται η προσέγγισή σου!  :) ;)
Μια συμβουλή σου δίνω: μην επηρεάζεσαι τόσο πολύ από αυτά που διαβάζεις για τον ΑΣΕΠ. Οι θεωρίες του είναι καλές, για να τις γράφεις και να βαυκαλίζονται οι διορθωτές. Δυστυχώς, αν πας να τις εφαρμόσεις σε μια πραγματική τάξη, θα πέσεις από τα σύννεφα πόσο η θεωρία απέχει από την πράξη. Και προς επίρρωσιν των λεγομένων μου, σου θυμίζω την ... αλήστου μνήμης ερώτηση του ΑΣΕΠ για το τι πρέπει να κάνει η καθηγήτρια που της πετάνε πέτρες και φυσικά η σωστή απάντηση ήταν: να συζητήσει με τα... παιδάκια, γιατί δεν πρέπει να πετάνε πέτρες! Μα έλεος δηλαδή! (Ευτυχώς που δεν είχα δώσει σε εκέινον τον ΑΣΕΠ!)
Κατά τα άλλα... κράτα γερά με αυτό που έχεις (δια)κόψει... εγώ λύγισα μετά από 2 χρόνια! :-[

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 01:26:17 am »
Δεν είναι "τσουβάλιασμα" μαθητών, απλά βλέπεις και καταλαβαίνεις με τι παιδιά έχεις να κάνεις σε κάθε περίπτωση. Το αντίθετο θα ήταν ελλειψη νοημοσύνης από πλευράς εκπαιδευτικού,δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω. Πλέον,αν θέλεις να κάνεις σωστό μάθημα σε μια τάξη πρέπει να καταλαβαίνεις με ποιούς μπορείς να συνεργαστείς και με ποιούς όχι, δεν γίνεται αν ο άλλος συνειδητά έχει πάρει την απόφαση να μην ασχοληθεί να τον κάνεις να θέλει με το ζόρι. Δίνεις κίνητρα, κάνεις ό,τι μπορείς, αλλά μέχρι ενός σημείου. Δεν θα τα παρακαλάμε κιόλας να μάθουν βρε παιδιά! Αν δεν ενδιαφερονται ας μην ενοχλούν και τους άλλους τουλάχιστον. Μόνοι τους μπαίνουν σε κατηγορίες με τη συμπεριφορά τους, δεν τους ξέρει και από χθες ο καθηγητής για να τους βάζει μόλις τους δει! Η περιθωριοποίηση θα συνέβαινε αν οι συγκεκριμένοι προσπαθούσαν και ο καθηγητής αδιαφορούσε. Το μόνο πιστεύω που μπορείς να κάνεις σε αυτή την περίπτωση μαθητών, είναι να είσαι ανοιχτός σε περίπτωση που τους έρθει η όρεξη να ασχοληθούν με το μάθημα πιο σοβαρά και να τους αντιμετωπίσεις ανάλογα στην προσπάθειά τους αυτή και να βοηθήσεις. Τι άλλο να κάνουμε κι εμείς πια... ??? ???
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 03:10:23 pm »
Δεν καταλαβαίνω πώς οδηγήθηκες σε αυτόν το συλλογισμό! ???
Αλλά και πάλι, θεωρείς ελίτ τους μαθητές που α) είναι εξαιρετικά παιδιά και β) έχουν έρθει στο σχολείο για να μάθουν 2 πράγματα και δεν μπορούν να τα μάθουν, επειδή πρέπει να διακόπτουμε κάθε λίγο το μάθημα, για να κάνουμε παρατηρήσεις σε 2 -3 που νομίζουν ότι το σχολείο είναι τσιφλίκι τους και παιδική χαρά... για να μην πω καμιά πιο βαριά λέξη; Αν κάποιος δε θέλει να παρακολουθήσει το μάθημα, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, αρκεί να μην ενοχλεί. ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Και για να σου αναφέρω και πρόσφατο παράδειγμα, γιατί πρέπει όλη η τάξη, την ώρα που διδάσκω τον αόριστο β, να ασχοληθεί με τον... ξεκάρφωτο, που αποφάσισε να διακόψει το μάθημα, για να μας πει ότι ... βιώνει έλλειψη σεξ;  ???::)
Και για να ολοκληρώσω, αντιστρέφω το συλλογισμό σου και σου απαντώ ότι αντιπαιδαγωγικό είναι να στερείς από την πλειοψηφία τη γνώση και όχι από τη μειοψηφία τον κακώς εννοούμενο χαβαλέ!

Συμφωνώ.. αν δεν γουστάρουν ας κάνουν κοπάνα και μετά ας τραβιούνται με τους γονείς τους (αυτοί άλλωστε τα διαπαιδαγώγισαν έτσι) για τις απουσίες. Όταν ήμουν 3η λυκείου, είχαμε έναν μαθηματικό με βαρύ χέρι (ειδικοδυναμίτης στο στρατό). Όταν κάναμε φασαρία ή το παρακάναμε, ερχόταν, μια σφαλιάρα ή μια με το τετράδιο και λυνόταν το θέμα, και μάλιστα δεν τον παρεξηγούσαμε. Θέλει και λίγο αγριάδα καμιά φορά για να επιβληθείς  (αλλά πρέπει να μπορείς να επιβάλλεσαι).

Υ.Γ. Όσο για αυτά τα παιδαγωγικά που διαβάζαμε για τον ασεπ, μη εφαρμόσιμα τις περισσότερες φορές (και με αρκετά δεν συμφωνώ καν, αλλά ξέρω τι ζητάνε στον ασεπ για να γράφω πολύ καλά ;) )
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 11, 2010, 03:12:41 pm από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 03:34:43 pm »
Συμπληρώνοντας το σκεπτικό, προτείνω να οδηγήσουμε στην... κοπάνα και τους μαθητές με μέτριο ή χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, γιατί και αυτοί δημιουργούν πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της τάξης αφού καθυστερούν πολύ να κατακτήσουν το γνωστικό στόχο. :P

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 03:37:09 pm »
Συμπληρώνοντας το σκεπτικό, προτείνω να οδηγήσουμε στην... κοπάνα και τους μαθητές με μέτριο ή χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, γιατί και αυτοί δημιουργούν πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της τάξης αφού καθυστερούν πολύ να κατακτήσουν το γνωστικό στόχο. :P


Αυτοί πρέπει να πάνε σε ειδικά σχολεία :)
Νομίζω στην Αγγλία ισχύει αυτό το  σύστημα, όπου το 25% πάει στα υψηλού επιπέδου σχολεία, ενώ το υπόλοιοπο 75% (τόσο πολύ;!;!) στα "κανονικά" σχολεία.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουαρίου 11, 2010, 03:49:13 pm »
"1. Σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε,ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά.
Ειδικότερα υποβοηθεί τους μαθητές:
α) Να γίνονται ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες, να υπερασπίζονται την εθνική  ανεξαρτησία, την εδαφική ακεραιότητα της χώρας και τη δημοκρατία, να εμπνέονται από αγάπη προς τον άνθρωπο, τη ζωή και τη φύση και να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης. Η ελευθερία της θρησκευτικής τους συνείδησης είναι απαραβίαστη.
β) Να καλλιεργούν και να αναπτύσσουν αρμονικά το πνεύμα και το σώμα τους, τις κλίσεις, τα  ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές τους. Να αποκτούν, μέσα από τη σχολική τους αγωγή, κοινωνική ταυτότητα και συνείδηση, να αντιλαμβάνονται και να συνειδητοποιούν την κοινωνική αξία και ισοτιμία της πνευματικής και της χειρωνακτικής εργασίας. Να ενημερώνονται και να ασκούνται πάνω στη σωστή και ωφέλιμη για το ανθρώπινο γένος χρήση και αξιοποίηση των αγαθών του σύγχρονου πολιτισμού, καθώς και των αξιών της λαϊκής μας παράδοσης.
γ) Να αναπτύσσουν δημιουργική και κριτική σκέψη και αντίληψη συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας, ώστε να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και με την υπεύθυνη συμμετοχή τους να συντελούν αποφασιστικά στην πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και στην ανάπτυξη της πατρίδας μας.
δ) Να κατανοούν τη σημασία της τέχνης, της επιστήμης και της τεχνολογίας, να σέβονται τις  ανθρώπινες αξίες και να διαφυλάσσουν και προάγουν τον πολιτισμό.
ε) Να αναπτύσσουν πνεύμα φιλίας και συνεργασίας με όλους τους λαούς της γης, προσβλέποντας σε έναν κόσμο καλύτερο, δίκαιο και ειρηνικό."

ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 1566: Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις.


Μπορεί το ΑΣΕΠ να το ξεγελάσουμε, τους μαθητές όχι. ;)

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουαρίου 12, 2010, 03:32:31 pm »
Όσο οι μαθητές δε σέβονται το χώρο του σχολείου και τριγυρνάνε ξεβράκωτα,βαμμένα λες και ήταν στα μπουζούκια,φιλιούνται όπου βρεθούν κι όπου σταθούν,πετάνε όλα τα σκουπίδια τους κάτω ενώ στο 1 μέτρο υπάρχει κάδος.....
Όσο εμείς θα τους επιτρέπουμε να κάνουν τα παραπάνω...
Όσο εμείς κωλώνουμε να αντιμετωπίσουμε τις νεόπλουτες μαμάδες που απαιτούν βαθμούς και κάνουν φασαρία γιατί στα καλλιτεχνικά είχε 18  πχ.....
Σεβασμό στο πρόσωπό μας δεν παίζει να δούμε.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουαρίου 12, 2010, 04:42:56 pm »
Ας είμαι σε σχολείο κάποια στιγμή.. και ας μου έρθει η οποιαδήποτε μαμά  να μου κάνει παράπονα. Αδιάβαστη θα την στείλω! Ρε μην μασάτε! Άντε από 'κει με την κάθε κυράτσα που θα σας κάνει και υποδείξεις στη δουλειά σας (εκτός αν είναι κάτι ακραίο και έχει δίκιο).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182620
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.