0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
έχεις μήπως αναρωτηθεί γιατί υπάρχουν στην τάξη σου "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";μήπως με τον "τρόπο" σου, αυτόν δηλαδή που αντιλήφθηκα πιο πριν, τους περιθωριοποιείς και τελικά τους εξαναγκάζεις να μετατραπούν "μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν";θα πρέπει να διακρίνεις κάποιου είδους "ανατροφοδοσία" στις σχέσεις μαθητή-καθηγητή. Ο καθηγητής περιθωριοποιεί τον μαθητή επειδή αυτός δεν παρακολουθεί, και ο μαθητής δεν παρακολουθεί επειδή ο καθηγητής τον περιθωριοποιεί.
Δεν καταλαβαίνω πώς οδηγήθηκες σε αυτόν το συλλογισμό! Αλλά και πάλι, θεωρείς ελίτ τους μαθητές που α) είναι εξαιρετικά παιδιά και β) έχουν έρθει στο σχολείο για να μάθουν 2 πράγματα και δεν μπορούν να τα μάθουν, επειδή πρέπει να διακόπτουμε κάθε λίγο το μάθημα, για να κάνουμε παρατηρήσεις σε 2 -3 που νομίζουν ότι το σχολείο είναι τσιφλίκι τους και παιδική χαρά... για να μην πω καμιά πιο βαριά λέξη; Αν κάποιος δε θέλει να παρακολουθήσει το μάθημα, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, αρκεί να μην ενοχλεί. ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Και για να σου αναφέρω και πρόσφατο παράδειγμα, γιατί πρέπει όλη η τάξη, την ώρα που διδάσκω τον αόριστο β, να ασχοληθεί με τον... ξεκάρφωτο, που αποφάσισε να διακόψει το μάθημα, για να μας πει ότι ... βιώνει έλλειψη σεξ; Και για να ολοκληρώσω, αντιστρέφω το συλλογισμό σου και σου απαντώ ότι αντιπαιδαγωγικό είναι να στερείς από την πλειοψηφία τη γνώση και όχι από τη μειοψηφία τον κακώς εννοούμενο χαβαλέ!
Συμπληρώνοντας το σκεπτικό, προτείνω να οδηγήσουμε στην... κοπάνα και τους μαθητές με μέτριο ή χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, γιατί και αυτοί δημιουργούν πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της τάξης αφού καθυστερούν πολύ να κατακτήσουν το γνωστικό στόχο.