0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
[quote author=
πάντως ορισμένα από τα παραπάνω κείμενα σφύζουν από ειρωνεία (ας το λάβει υπ'όψη της η
Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης.
Παράθεση από: joap στις Φεβρουαρίου 14, 2010, 05:24:30 pmΝα αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης. Επαρχιώτικη πεποίθηση;! Αυτή είναι η πραγματικότητα! Εσύ δηλαδή δουλεύεις τζάμπα; Από χόμπι;
Το θέμα είναι να επιμείνουμε όλοι στην παλινόρθωση των στοιχειωδών.Η γνώσεις, οι δεξιότητες και οι στάσεις που απορρέουν από την μάθηση είναι ένα ουσιαστικό κέρδος για τους μαθητές. Αν δεν επιμείνουμε σε αυτό τότε το χάσαμε το παιχνίδι τελείως. Κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να ασχοληθεί με το σχολείο όταν πιστεύει ότι δεν αξίζει. Κανένας δεν θέλει να κάνει αγγαρείες. Πρέπει να αποδείξουμε στους πάντες ότι η μόρφωση είναι εξαιρετικά σημαντική. Να εξηγήσουμε το νόημα της εκπαίδευσης . Γι’ αυτό χρειάζονται ικανοί εκπαιδευτικοί και όχι δημόσιοι υπάλληλοι της συμφοράς. Πρέπει να εμπνεύσεις τους μαθητές ώστε να πιστεύουν σε αυτό που κάνουν.Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης. Το γιατί η χώρα βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας είναι συνδεδεμένο με αυτή την απαξίωση της οικοδομημένης γνώσης. Οι πολύξεροι-άσχετοι και μέσα σ’ όλα οδήγησαν την πατρίδα τους σε αδιέξοδα. Ο επαγγελματισμός και ο ερασιτεχνισμός συγχέονται συνειδητά στην Ελλάδα. Και ως γνωστόν οι ημιμαθείς είναι χειρότεροι από τους αμαθείς. Η κατάκτηση της γνώσης με τον αποδεκτό τρόπο που θα της προσδώσει συνοχή και χρησιμότητα είναι ένα ζήτημα που πρέπει να το κατανοήσουν οι μαθητές. Σκόρπιες, ατάκτως ειρημένες γνώσεις μπορούν να αποκτήσουν και εκτός σχολείου, αρπάζοντας από εδώ και από εκεί. Αλλά δεν θα μπορούν να ωφελήσουν ουσιαστικά. Αυτό που λέω είναι ότι οπωσδήποτε πρέπει να πείσουμε με διάλογο τα παιδιά από την αρχή ,για την συμμετοχή τους στην διαδικασία της μάθησης και ότι αυτή εξασφαλίζεται με εγγυημένο τρόπο στο σχολείο. Πρέπει εξ’ αρχής να αφαιρέσουμε το όποιο επιχείρημα από τον κάθε προκατειλημμένο μαθητή για να συνεχίσουμε απρόσκοπτα. Δεν γίνεται δουλειά με μαθητές που θέλουν να μπλοκάρουν το σχολείο γιατί δεν πιστεύουν στον ρόλο του ούτε με καθηγητές που συνωμοτούν μαζί τους ,εκμεταλλευόμενοι την εφηβική τάση για αμφισβήτηση, με σκοπό να αράζουν καλύτερα ή να κερδοσκοπούν.Ο καθένας πρέπει να ξέρει τι κάνει και τι συνέπειες έχει αυτό. Τότε μόνο μπορεί να πούμε ότι κάποιοι μαθητές δεν θέλουν το σχολείο ή δεν αγαπούν την γνώση και προτιμούν να μένουν στάσιμοι .