*

Αποστολέας Θέμα: Δάσκαλε τι δίδασκες....  (Αναγνώστηκε 30441 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #140 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 01:46:00 pm »
Κορίτσια ο καθένας έχει τις απόψεις του. Το φόρουμ αυτό είναι για να εκφράζουμε όλοι ελεύθερα αυτό που πιστεύουμε και όχι να κρίνει και να κατακρίνει ο ένας τον άλλον.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:36:41 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #141 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 02:32:09 pm »
[quote author=
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #142 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 02:53:11 pm »
[quote author=
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #143 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 03:26:31 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:36:41 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #144 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 04:06:43 pm »

Τα έχω διαβάσει όλα. Και δε σημαίνει ότι συμφωνώ με όλα. Αν πρέπει να απαντήσω εκ μέρους των συναδέλφων θα πρέπει να πω ότι πουθενά δε βλέπω να γράφει κανείς ότι ΟΛΟΙ οι μαθητές είναι τέρατα.
Αν διαφωνείς για μηνύματα άλλων σελίδων καλό είναι να απαντάς για αυτό που διαφωνείς και όχι να συμπεραίνεις ότι για όλα και πάντα ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #145 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 04:18:46 pm »
πάντως ορισμένα από τα παραπάνω κείμενα σφύζουν από ειρωνεία (ας το λάβει υπ'όψη της η

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #146 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 04:22:57 pm »
πάντως ορισμένα από τα παραπάνω κείμενα σφύζουν από ειρωνεία (ας το λάβει υπ'όψη της η

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #147 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 04:25:39 pm »
τα πραγματα ειναι απλα...οποιος ειναι εξω απο ενα επαγγελμα πολλα μπορει να λεει..και εγω π.χ εχει τυχει να κατακρινω εναν αστυνομικο η εναν γιατρο οτι δνε κανουν καλα την δουλεια τους αλλα μετα το μετανιωνω γιατι δεν ξερω τι θα εκανα και εγω αν ειχα απεναντι μου καποιον με καλασνικοφ η αν η ζωη ενος ασθενους που κρεμεται απο μια κλωστη βρισκονταν στα χερια μου...ετσι και με μας...οποιος δεν εχει ζησει την ζουγκλα του (ελληνικου) μαυροπινακα πολλα τραγουδια μπορει να λεει...

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #148 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 05:24:30 pm »
Το θέμα είναι να επιμείνουμε όλοι στην παλινόρθωση των στοιχειωδών.
Η γνώσεις, οι δεξιότητες και οι στάσεις που απορρέουν από την μάθηση είναι ένα ουσιαστικό κέρδος για τους μαθητές. Αν δεν επιμείνουμε σε αυτό τότε το χάσαμε το παιχνίδι τελείως. Κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να ασχοληθεί με το σχολείο όταν  πιστεύει ότι δεν αξίζει. Κανένας δεν θέλει να κάνει αγγαρείες. Πρέπει να αποδείξουμε  στους πάντες ότι η μόρφωση είναι εξαιρετικά σημαντική. Να εξηγήσουμε το νόημα της εκπαίδευσης .
Γι’ αυτό χρειάζονται ικανοί εκπαιδευτικοί και όχι δημόσιοι υπάλληλοι της συμφοράς.
Πρέπει να εμπνεύσεις τους μαθητές ώστε να πιστεύουν σε αυτό που κάνουν.
Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση  της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης.
Το γιατί η χώρα βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας είναι συνδεδεμένο με αυτή την απαξίωση της οικοδομημένης γνώσης. Οι πολύξεροι-άσχετοι και μέσα σ’ όλα οδήγησαν την πατρίδα τους σε αδιέξοδα. Ο επαγγελματισμός και ο ερασιτεχνισμός συγχέονται συνειδητά στην Ελλάδα.
Και ως γνωστόν οι ημιμαθείς είναι χειρότεροι από τους αμαθείς.
 Η κατάκτηση της γνώσης με τον αποδεκτό τρόπο που θα της προσδώσει συνοχή και χρησιμότητα είναι ένα ζήτημα που πρέπει να το κατανοήσουν οι μαθητές. Σκόρπιες, ατάκτως ειρημένες γνώσεις  μπορούν να αποκτήσουν και εκτός σχολείου, αρπάζοντας από εδώ και από εκεί. Αλλά δεν θα μπορούν να ωφελήσουν ουσιαστικά.
Αυτό που λέω είναι ότι οπωσδήποτε πρέπει να πείσουμε με διάλογο τα παιδιά από την αρχή ,για την συμμετοχή τους στην διαδικασία της μάθησης και ότι αυτή εξασφαλίζεται με εγγυημένο τρόπο στο σχολείο. Πρέπει εξ’ αρχής να αφαιρέσουμε το όποιο επιχείρημα από τον κάθε προκατειλημμένο μαθητή για να συνεχίσουμε απρόσκοπτα.
Δεν γίνεται δουλειά με μαθητές που θέλουν να μπλοκάρουν το σχολείο γιατί δεν πιστεύουν στον ρόλο του  ούτε με καθηγητές που συνωμοτούν μαζί τους ,εκμεταλλευόμενοι την εφηβική τάση για αμφισβήτηση, με σκοπό να αράζουν καλύτερα ή να κερδοσκοπούν.
Ο καθένας πρέπει να ξέρει τι κάνει και τι συνέπειες έχει αυτό. Τότε μόνο μπορεί να πούμε ότι κάποιοι μαθητές δεν θέλουν το σχολείο ή δεν αγαπούν την γνώση και προτιμούν να μένουν στάσιμοι .

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #149 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 05:29:48 pm »
Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση  της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης.

Επαρχιώτικη πεποίθηση;! Αυτή είναι η πραγματικότητα! Εσύ δηλαδή δουλεύεις τζάμπα; Από χόμπι;

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 06:01:21 pm »
Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση  της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης.

Επαρχιώτικη πεποίθηση;! Αυτή είναι η πραγματικότητα! Εσύ δηλαδή δουλεύεις τζάμπα; Από χόμπι;
Ναι εργάζομαι για να αμείβομαι αλλά αυτό πρέπει να ισχύει και για τον μαθητή …
Όταν ο μαθητής πρέπει να κάνει τρία χρόνια στο γυμνάσιο και άλλα τρία στο λύκειο χωρίς να αμείβεται άμεσα πρέπει να μπει στην λογική ότι όλος αυτός ο κόπος και ο χρόνος έχουν το νόημα μιας μακροπρόθεσμης επένδυσης. Είναι ευάλωτος στις σειρήνες και τα κελεύσματα που τον προτρέπουν να τα παρατήσει. Για αυτό πρέπει να θωρακίζεται με επιμονή στην προσπάθειά του γνωρίζοντας ότι έχει αξία που θα αναδειχθεί αργότερα.
Ο κακώς νοούμενος επαρχιωτισμός που προτιμά τον σύντομο δρόμο παραβλέποντας την ανάγκη για προσπάθεια σε βάθος χρόνου είναι μια ελληνική πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 06:54:07 pm »
Πολύ ωραίες είναι οι θεωρίες και τα μεγάλα λόγια.
ΑΛΛΑ όταν υπάρχει ύλη που πρέπει να βγει, όταν ο χρόνος πιέζει αμείλικτα, όταν πρέπει να τεειώσει το βιβλίο γιατί τα παιδιά θα δώσουν εξετάσεις σε αυτή την ύλη, τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.
Επίσης, όταν το παιδί στο σπίτι βλέπει να απαξιώνεται ο δάσκαλος, ο ρόλος που μπορεί να παίξει το σχολείο μικραίνει ακόμα περισσότερο. Ας μην ξεχνάμε ότι το παιδί το σχολέιο περνάει 6 ώρες τη μέρα, με τους γονείς του όμως περνά πολύ περισσότερες.

Μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί πριν από 15 χρόνια (δεν βάζω πιο πολλά) ο δάσκαλος ήταν εκεί πάνω ενω τώρα είναι του κλώτσου και του μπάτσου; Μήπως πρέπει να βρούμε πότε άρχισε να συμβαίνει αυτό και μετά να ερευνήσουμε το γιατί; Διότι φροντιστήρια υπήρχαν και παλιά (οι γονείς  μου τουλάχιστον πήγαιναν πριν από 35-40 χρόνια), αλλά η κατάσταση στο σχολείο ήταν τελείως διαφορετική
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 07:31:58 pm »
Το θέμα είναι να επιμείνουμε όλοι στην παλινόρθωση των στοιχειωδών.
Η γνώσεις, οι δεξιότητες και οι στάσεις που απορρέουν από την μάθηση είναι ένα ουσιαστικό κέρδος για τους μαθητές. Αν δεν επιμείνουμε σε αυτό τότε το χάσαμε το παιχνίδι τελείως. Κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να ασχοληθεί με το σχολείο όταν  πιστεύει ότι δεν αξίζει. Κανένας δεν θέλει να κάνει αγγαρείες. Πρέπει να αποδείξουμε  στους πάντες ότι η μόρφωση είναι εξαιρετικά σημαντική. Να εξηγήσουμε το νόημα της εκπαίδευσης .
Γι’ αυτό χρειάζονται ικανοί εκπαιδευτικοί και όχι δημόσιοι υπάλληλοι της συμφοράς.
Πρέπει να εμπνεύσεις τους μαθητές ώστε να πιστεύουν σε αυτό που κάνουν.
Να αναιρέσεις την επαρχιώτικη πεποίθηση  της ελληνικής κοινωνίας που όλα τα σταθμίζει με βάση το οικονομικό όφελος και την άμεση απόσβεση κάθε επένδυσης.
Το γιατί η χώρα βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας είναι συνδεδεμένο με αυτή την απαξίωση της οικοδομημένης γνώσης. Οι πολύξεροι-άσχετοι και μέσα σ’ όλα οδήγησαν την πατρίδα τους σε αδιέξοδα. Ο επαγγελματισμός και ο ερασιτεχνισμός συγχέονται συνειδητά στην Ελλάδα.
Και ως γνωστόν οι ημιμαθείς είναι χειρότεροι από τους αμαθείς.
Η κατάκτηση της γνώσης με τον αποδεκτό τρόπο που θα της προσδώσει συνοχή και χρησιμότητα είναι ένα ζήτημα που πρέπει να το κατανοήσουν οι μαθητές. Σκόρπιες, ατάκτως ειρημένες γνώσεις  μπορούν να αποκτήσουν και εκτός σχολείου, αρπάζοντας από εδώ και από εκεί. Αλλά δεν θα μπορούν να ωφελήσουν ουσιαστικά.
Αυτό που λέω είναι ότι οπωσδήποτε πρέπει να πείσουμε με διάλογο τα παιδιά από την αρχή ,για την συμμετοχή τους στην διαδικασία της μάθησης και ότι αυτή εξασφαλίζεται με εγγυημένο τρόπο στο σχολείο
. Πρέπει εξ’ αρχής να αφαιρέσουμε το όποιο επιχείρημα από τον κάθε προκατειλημμένο μαθητή για να συνεχίσουμε απρόσκοπτα.
Δεν γίνεται δουλειά με μαθητές που θέλουν να μπλοκάρουν το σχολείο γιατί δεν πιστεύουν στον ρόλο του  ούτε με καθηγητές που συνωμοτούν μαζί τους ,εκμεταλλευόμενοι την εφηβική τάση για αμφισβήτηση, με σκοπό να αράζουν καλύτερα ή να κερδοσκοπούν.
Ο καθένας πρέπει να ξέρει τι κάνει και τι συνέπειες έχει αυτό. Τότε μόνο μπορεί να πούμε ότι κάποιοι μαθητές δεν θέλουν το σχολείο ή δεν αγαπούν την γνώση και προτιμούν να μένουν στάσιμοι .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
πολυ καλη και σωστη τοποθετηση ,μπραβο συναδελφε....
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουαρίου 14, 2010, 11:09:47 pm »
1. Καταρχάς, δεν καταλαβαίνω γιατί οι περισσότεροι ασχολούμαστε με άτομα που, ενώ δεν ξέρουν τι γίνεται στα ελληνικά σχολεία, εκφράζουν και άποψη. Παραβιάζεται άλλωστε και η βασική αρχή της αξιολόγησης, που είναι η γνώση του αντικειμένου το οποίο αξιολογείται... συνεπώς, το προσπερνώ το θέμα άνευ σχολίου.
2. Η έμπνευση, που πολύ σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, είναι απαραίτητο συστατικό της όλης διαδικασίας. Προσωπικά, ωστόσο, δε θα μπορούσα να επικρίνω κανένα συνάδελφο που αυτή τη στιγμή αδυνατεί να εμπνεύσει, διότι το ομιχλώδες τοπίο, που σκόπιμα διατηρεί το υπουργείο, έχει καταρρακώσει την αξιοπρέπεια μας και έχει ανατρέψει όλη τη ζωή μας. Τι ακριβώς δηλαδή να εμπνεύσει στους μαθητές, όταν ο ίδιος έχει χάσει το έδαφος κάτω από τα πόδια του;
3. Τα παραδείγματα τεμπελιάς και αδιαφορίας που κατα καιρούς αναφέρουμε, έχω την αίσθηση ότι αφορούν κατά βάση παλαιότερους καθηγητές. Πιστεύω ότι η γενιά μας, η οποία, και αν καταφέρει τελικά να διοριστεί, έχει διανύσει μεγάλη πορεία στον ιδιωτικό χώρο, έχει μάθει να δουλεύει. Δεν πιστεύω, λοιπόν, ότι ο διορισμός θα αλλάξει αυτή τη νοοτροπία. Αν έχεις μάθει να είσαι εργατικός, σε όποια δουλειά και να σε βάλουν θα παραμείνεις εργατικός. Αδρανείς μόνο όταν σου στερούν το όραμα και το κίνητρο για να δουλέψεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 654

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.