*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 197232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #154 στις: Ιουνίου 30, 2011, 07:57:19 pm »
Φυσικά και ξέρεις ποσα τμήματα χρειάζεσαι. Τον Ιούνιο ηδη (πρέπει να ) έχουν συννενοηθεί οι δ/ντές των διαφόρων βαθμίδων εκπ/σης μεταξύ τους ( δημοτικά με γυμνάσια και γυμνάσια με λύκεια) ώστε να έχουν μια εκτίμηση των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α τάξη ώστε να τους προσθέσουν και αυτούς.

Τώρα, αν δεν το κάνουν και βάζουν στο περίπου....ε, κρίσεις διευθυντών έρχονται....αντι να τους ρωτάνε τα κουλά των Μελετών Περίπτωσης καλά θα κάνουν να τους στριμώξουν στον τοίχο και να τους πούν " μεγάλε, μου βγαλες υπεράριθμο τον φυσικό και τώρα θες φυσικό; γιατί; " .....

Πάντως, απο συγχωνεύσεις σχολείων μεταφέρονται ως υπεράριθμοι και οι καθηγητές του σχολείου που συγχωνεύθηκαν. Άρα, εκ των πραγμάτων δε γίνεται να μην έχουν καθηγητές να βάλουν ( εκτός και αν σε ένα απο τα δύο σχολεία, άλλο δήλωναν και άλλο χρειάζονταν....αυτό ναι, είναι ένα θέμα....)

τέλος, υπάρχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες εγγραφών και μεταγγραφών....αν δεν τηρούνται δεν φταίει το θεσμικό πλαίσιο...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:39:19 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #155 στις: Ιουνίου 30, 2011, 08:04:34 pm »
θα ξέρεις καλύτερα, αλλά εγώ βλέπω ότι ακόμα και στον Σεπτέμβρη και αφού ξεκινήσουν τα μαθήματα συνεχίζονται να εγγράφονται μαθητές στα σχολεία, τέλος πάντων όπως είπες και εσύ μιλάμε για εκτίμηση και όχι για τον πραγματικό αριθμό.
Πέρυσι αρχές Οκτώβρη μας ήρθε ολόκληρο νέο τμήμα στην Α τάξη, συστημένο με courier!! γιατί διαμαρτυρήθηκαν οι γονείς σε άλλα σχολεία ότι τα τμήματα ήταν 30άρια και δεν μπορούσες ούτε να αναπνεύσεις.
Μέχρι να γίνουν τα διαδικαστικά, να αρχίσει το θέμα να παίρνει διαστάσεις, και μέχρι να ξεσηκωθούν να φύγουν μαθητές, κόντευε να τελειώσει ο Οκτώβρης.

Εγώ έχω καταλάβει ότι τον αριθμό των μαθητών μάλλον ποτέ δεν τον μαθαίνουμε αφού και ολόκληρη την χρονιά γίνονται μετακινήσεις, μαθητές έρχονται μαθητές φεύγουν, ένα μπάχαλο. Όπως και με το ωρολόγιο πρόγραμμα που σταθεροποιείται μετά τα Χριστούγεννα!, κάπως έτσι γίνεται και με το μαθητικό δυναμικό.
Εμείς την χρονιά που μας πέρασε είχαμε συνέχεια μετακινήσεις μαθητών μέχρι και 1 βδομάδα πριν τις εξετάσεις του Ιουνίου!!!!

Αυτά λέει η πραγματικότητα τουλάχιστον.....

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #156 στις: Ιουνίου 30, 2011, 08:37:06 pm »
στην περίπτωση αυτή κακώς χαρακτηριζεις την κατάσταση ως "μπάχαλο'...

άλλη λέξη από " μπ..." πρέπει να χρησιμοποιήσεις..... ;) ;) ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #157 στις: Ιουλίου 01, 2011, 08:40:24 pm »
Διαβάζοντας κάποια προηγούμενα γραπτά σας, έχω την απορία:
Πώς θεωρείται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος και πώς οργανικά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:39:19 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #158 στις: Ιουλίου 04, 2011, 06:38:40 pm »
εγώ αναρωτιέμαι τελικά τι θα πει υπεράριθμος! αφού τα δεδομένα σε ένα σχολείο αλλάζουν χρόνο με τον χρόνο!!
Δηλαδή μπορεί πχ ένας φιλόλογος να κριθεί υπεράριθμος και να φύγει από το σχολείο, όμως μετά από δύο χρόνια το σχολείο να χρειάζεται φιλόλογο! γιατί πχ κάποιος πήρε μετάθεση, κάποιος πήρε σύνταξη κλπ κλπ.

Σαν έννοια ή μάλλον σαν συνέπεια (είσαι υπεράριθμος άρα φεύγεις μια για πάντα από το σχολείο) μου ακούγεται τελείως χαζό για τον λόγο που εξήγησα παραπάνω.

Αυτό που έχει νόημα για μένα είναι το "είμαι υπεράριθμος φέτος". όχι όμωςνα φύγω για πάντα από το σχολείο και σε 2-3 χρόνια το σχολείο πάλι να ψάχνει για καθηγητή!

μια χαζομαρα και μισή είναι η υπεραριθμία, που το μόνο που εξυπηρετεί είναι να βολεύονται κάποιοι σε θέσεις φιλέτα που δεν θα μπορούσαν να πάρουν με μετάθεση ούτε την δευτέρα παρουσία.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #159 στις: Ιουλίου 04, 2011, 07:01:16 pm »
Η έννοια της υπεραριθμίας έιναι ένα νομικό "νεφέλωμα". Είσαι οργανικά υπεράριθμος θα πει ότι εξακολουθείς να έχεις οργανική (θεωρητικά) αλλά όχι πρακτικά. Πάντως, βρίσκεσαι στην διάθεση ΠΥΣΔΕ για την κάλυψη λειτουργικών κενών. Έχεις όμως την προτεραιότητα σε σχολεία της ίδιας ομάδας. Π.χ. ο Killbill μπορεί να καλύψει με λειτουργική θέση αυτή που μέχρι πρότινος ήταν οργανική!!! Κουλά πράγματα...... Πάντως, ο οργανικά υπεράριθμος σε καμιά περίπτωση δεν ταυτίζεται με τους ευρισκόμενους σε διάθεση. Αυτός μπορεί να πάρει εσωτερική απόσπαση, οι ευρισκόμενοι σε διάθεση ΟΧΙ. Τώρα το λειτουργικά υπεράριθμος δεν ξέρω τι είναι και δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να παραμένουν σε ενα σχολείο λειτουργικά υπεράριθμοι. Το ξέρει κανείς;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #160 στις: Ιουλίου 05, 2011, 09:32:03 am »
εγώ αναρωτιέμαι τελικά τι θα πει υπεράριθμος! αφού τα δεδομένα σε ένα σχολείο αλλάζουν χρόνο με τον χρόνο!!
Δηλαδή μπορεί πχ ένας φιλόλογος να κριθεί υπεράριθμος και να φύγει από το σχολείο, όμως μετά από δύο χρόνια το σχολείο να χρειάζεται φιλόλογο! γιατί πχ κάποιος πήρε μετάθεση, κάποιος πήρε σύνταξη κλπ κλπ.

Σαν έννοια ή μάλλον σαν συνέπεια (είσαι υπεράριθμος άρα φεύγεις μια για πάντα από το σχολείο) μου ακούγεται τελείως χαζό για τον λόγο που εξήγησα παραπάνω.

Αυτό που έχει νόημα για μένα είναι το "είμαι υπεράριθμος φέτος". όχι όμωςνα φύγω για πάντα από το σχολείο και σε 2-3 χρόνια το σχολείο πάλι να ψάχνει για καθηγητή!

μια χαζομαρα και μισή είναι η υπεραριθμία, που το μόνο που εξυπηρετεί είναι να βολεύονται κάποιοι σε θέσεις φιλέτα που δεν θα μπορούσαν να πάρουν με μετάθεση ούτε την δευτέρα παρουσία.
Υπάρχουν όμως και σχολεία στα οποία βγαίνουν συνάδελφοι υπεράριθμοι και δεν ξαναχρειάζονται την συγκεκριμένη οργανική για 20 χρόνια (ή και ποτέ) λόγω πχ μείωσης του πληθυσμού της περιοχής (όπως γίνεται συχνά στα χωριά). Εάν ο θεσμός της υπεραριθμίας δεν υπήρχε, έχω την αίσθηση killbill ότι εσύ θα ήσουν από τους πρώτους που θα φωνάζανε ότι είναι απαράδεκτο να έχουν καπαρωμένες "μερικοί-μερικοί" οργανικές που δεν έχουν λόγο ύπαρξης.  :)
Δυστυχώς έτσι είναι η εκπαίδευση. Ο ακριβής αριθμός των παιδιών δεν μπορεί να είναι προβλέψιμος για το επόμενο έτος, πόσο μάλλον σε βάθος περισσότερων ετών. Απ' την άλλη η δυσλειτουργία που δημιουργείται, όπως αυτή που περιγράφεις, δεν έχει να κάνει τόσο με τον θεσμό της υπεραριθμίας, όσο με την πολύ αργή ταχύτητα του προγραμματισμού. Που και αυτή η ταχύτητα (επειδή έχω ασχοληθεί) θεωρώ ότι δεν μπορεί να καλυτερεύσει σημαντικά. Για μένα η λύση είναι στους "εκπαιδευτικούς σε εφεδρεία". Δλδ κάθε νομός να έχει 1-2 τέτοιους από κάθε ειδικότητα που το "μειονέκτημά" τους θα είναι ότι θα είναι υποχρεωμένοι να τσακίζονται (κυριολεκτικά) για να πάνε σε οποιοδήποτε σημείο του νομού όταν προκύπτει κενό, ακόμα και ολιγοήμερο, και το "πλεονέκτημά" τους θα είναι ότι άμα δεν υπάρχει τέτοιο κενό να καλύψουν θα κάθονται σπίτι τους και θα πληρώνονται.
Δυστυχώς ομως σαν κοινωνία δεν έχουμε αποδεχτεί ακόμα ούτε το μειωμένο - σε σχέση με το ωράριο γραφέιου - ωράριο των εκπαιδευτικών. Πόσο μάλλον το να έχουμε εκπαιδευτικούς που κατά διαστήματα θα κάθονται σπίτι τους και θα πληρώνονται.

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #161 στις: Ιουλίου 05, 2011, 01:22:48 pm »
εγώ αναρωτιέμαι τελικά τι θα πει υπεράριθμος! αφού τα δεδομένα σε ένα σχολείο αλλάζουν χρόνο με τον χρόνο!!
Δηλαδή μπορεί πχ ένας φιλόλογος να κριθεί υπεράριθμος και να φύγει από το σχολείο, όμως μετά από δύο χρόνια το σχολείο να χρειάζεται φιλόλογο! γιατί πχ κάποιος πήρε μετάθεση, κάποιος πήρε σύνταξη κλπ κλπ.

Σαν έννοια ή μάλλον σαν συνέπεια (είσαι υπεράριθμος άρα φεύγεις μια για πάντα από το σχολείο) μου ακούγεται τελείως χαζό για τον λόγο που εξήγησα παραπάνω.

Αυτό που έχει νόημα για μένα είναι το "είμαι υπεράριθμος φέτος". όχι όμωςνα φύγω για πάντα από το σχολείο και σε 2-3 χρόνια το σχολείο πάλι να ψάχνει για καθηγητή!

μια χαζομαρα και μισή είναι η υπεραριθμία, που το μόνο που εξυπηρετεί είναι να βολεύονται κάποιοι σε θέσεις φιλέτα που δεν θα μπορούσαν να πάρουν με μετάθεση ούτε την δευτέρα παρουσία.

Αν εξακολουθεί να ισχύει, το ΠΔ 50/96 στο άρθρο 14 παρ. 5 αναφέρει ότι αυτοί που κρίνονται υπεράριθμοι "μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις".

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #162 στις: Ιουλίου 05, 2011, 01:32:11 pm »
εμείς βγάλαμε υπεράριθμο Φυσικό τον Μάιο, και τώρα που το σχολείο κατακλύζεται από απολυτήρια λόγω του ότι έκλεισαν κάποια σχολεία, άλλα συγχωνεύθηκαν, σε άλλα δεν χωράνε οι μαθητές κλπ κλπ, ψάχνουμε για Φυσικό!!

για αυτό λέω ότι η έννοια της υπεραριθμίας είναι κοροιδία. Όπως και ο χαρακτηρισμός "καθηγητική σχολή" (χωρίς να έχεις διδαχθεί ούτε ένα μάθημα παιδαγωγικά), έτσι και ο θεσμός της υπεραριθμίας για μένα είναι νόμοι που φτιάχτηκαν για να εξυπηρετήσουν φαίνεται τα παιδιά κάποιων Υπουργών, και από τότε διαιωνίζεται το κακό.
Τι θα πει υπεραριθμία; ναι, είσαι υπαράριθμος φέτος. Όχι για πάντα. γιατί να φύγεις για πάντα από το σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #163 στις: Ιουλίου 05, 2011, 02:25:05 pm »
εμείς βγάλαμε υπεράριθμο Φυσικό τον Μάιο, και τώρα που το σχολείο κατακλύζεται από απολυτήρια λόγω του ότι έκλεισαν κάποια σχολεία, άλλα συγχωνεύθηκαν, σε άλλα δεν χωράνε οι μαθητές κλπ κλπ, ψάχνουμε για Φυσικό!!

για αυτό λέω ότι η έννοια της υπεραριθμίας είναι κοροιδία. Όπως και ο χαρακτηρισμός "καθηγητική σχολή" (χωρίς να έχεις διδαχθεί ούτε ένα μάθημα παιδαγωγικά), έτσι και ο θεσμός της υπεραριθμίας για μένα είναι νόμοι που φτιάχτηκαν για να εξυπηρετήσουν φαίνεται τα παιδιά κάποιων Υπουργών, και από τότε διαιωνίζεται το κακό.
Τι θα πει υπεραριθμία; ναι, είσαι υπαράριθμος φέτος. Όχι για πάντα. γιατί να φύγεις για πάντα από το σχολείο.
Γιατί ο φυσικός σας βγήκε υπεράριθμος τον Μάιο με βάση τα στοιχεία μαθητικού δυναμικού του 2009-10 (και παλιότερα). Τότε κανείς δεν ήξερε ότι προβλέπεται τέτοια σύμπτιξη σχολείων. Εαν ΔΕΝ είχαν γίνει οι καταργήσεις/συγχωνεύσεις ΔΕΝ θα ψάχνατε (κατά πάσα πιθανότητα) για φυσικό. Εάν ΔΕΝ είχαν γίνει οι καταργήσεις/συγχωνεύσεις και ΔΕΝ είχε βγει υπεράριθμος ο φυσικός σας, θα αναρωτιόσουν γιατί διάολο υπάρχει οργανική φυσικού στο σχολείο εφόσον κατά σειρά ετών δεν δικαιολογείται από το μαθητικό δυναμικό (γιατί για να καταργηθεί οργανική , όπως και για να ιδρυθεί, δεν λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία ενός έτους μόνο). Πίστεψέ με, κανένας στην αλυσίδα της διοίκησης δεν έχει διάθεση να ανακατεύει τις οργανικές κάθε τόσο και τρεις λίγο διότι αυτό προκαλεί πονοκέφαλο σε πολλούς ανθρώπους. Και ΔΕΝ είναι τόσο εύκολο να κριθεί κάποιος υπεράριθμος με λαμογιά για να πιάσει οργανική αλλού καθώς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μαγειρευτούν τα νούμερα του μαθητικού δυναμικού, και ταυτόχρονα αυτός που ζητάει το μαγείρεμα να είναι σίγουρος ότι θα πιάσει την οργανική που θέλει, διότι εάν ξεμείνει χωρίς και είναι τελευταίος στα μόρια θα πάρει τα περισσεύματα. Γενικά πολύπλοκο το βλέπω  ???

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #164 στις: Ιουλίου 30, 2011, 11:44:29 am »
καλημερα !μια ερωτηση σχετικα με τους υπεραριθμους που δεν τοποθετηθηκαν σε καποιο απο τα οργανικα κενα .
Ξερει κανεις  κατι σχετικα με την τοποθετηση τους σε λειτουργικα κενα και πως και ποτε θα γινει αυτην η διαδικασια ;
Προηγειται απο τις αποσπασεις η γινεται μετα ?Ευχαριστω πολυ!
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος dreaming

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #165 στις: Ιουλίου 30, 2011, 04:02:49 pm »
Μεχρι περσι γινοταν μετα τις αποσπασεις.Φετος οι αποσπασεις αργουν με αποτελεσμα κανεις να μην ειναι βεβαιος.Παρακολουθα το σαιτ της διευθυνσης οπου ανηκεις γιατι οι ημερομηνιες διαφοροποιουνται απο ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #166 στις: Ιουλίου 30, 2011, 05:12:58 pm »
Αν αναφέρεσαι σε οργανικά υπεράριθμους, αυτοί τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε λειτουργικό κενό του σχολείου που υπηρετούσαν. Επίσης νομίζω ότι προηγούνται και σε άλλα σχολεία, συγκρινόμενοι όμως με τους άλλους σε διάθεση. Αν μιλάς για τους σε διάθεση, μέχρι τώρα ξέρουμε ότι τοποθετούνται πρώτοι μετά την πραγματοποίηση των αποσπάσεων και πριν τις εσωτερικές αποσπάσεις και τους νεοδιόριστους. Εγώ αυτή την εικόνα έχω.

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #167 στις: Ιουλίου 31, 2011, 12:36:46 am »
Σας ευχριστω και τισ δυο πολυ, ναι για τους οργανικα υπεραριθμους λεω  ;D ;D και νομιζω αρχιζω και τα βαζω σε μια ταξη στο κεφαλι μου !ευχομαι κοριτσια οτι καλυτερο και σε σας  ;D
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182813
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.