*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179147 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happyteacher

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #364 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:20:08 μμ »
Καλησπερα!!
Στο σχολειο που ειμαι οργανικα εδω και δυο χρονια βγαινω υπεραρθμη γιατι ενω δεν λειτουργει το ολοημερο υπαρχουν δυο οργανικες και καθε χρονο τοποθετουν ατομο.Στη συνεχεια εγω βγηκα δυο φορες υπεραριθμη αλλα αφου εμεινα στη διαθεση φοβηθηκα και ζητησα εσωτερικη αποσπαση.Οι εσωτερικες αποσπασεις ανακοινωθηκαν και επιασα ενα σχολειο απο αυτα που ζητησα.Ομως επειδη χρωσταω την οργανικη, μου ειπαν οτι δεν την υπηρετησα αν και ημουν υπεραριθμη.Τελικα ισχυει αυτο?Τι μπορω να κανω για να την υπηρετησω?Το προβλημα ειναι οτι θα βγω υπεραριθμη αφου γινουν οι τοποθετησεις απο μεταθεσεις-βελτιωσεις.Περισυ μας εβαλε μαζι με τους αποσπασμενους να συγκριθουμε.Ετσι πρεπει η προηγουμαστε οι λειτουργικα υπεραριθμοι?
Τα φωτα σας, παρακαλω!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:24 »

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #365 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:20:22 μμ »
Η κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.
η βασική ειδικότητα "παίζει" όταν κάποιος χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος.
αν όμως μπορεί να συμπληρώσει με β ειδικότητα τότε λειτουργικά καλύπτεται και άρα ρυθμίζεται η λειτουργική υπεραριθμία του.
Με συγχωρείς Bitch,αλλά δεν κατάλαβα την απάντηση που έδωσες στη mariacurie.Το παραπάνω απόσπασμα που παρέθεσε δεν έρχεται σε αντίθεση με το παρακάτω απόσπασμα του ΠΔ;

1. Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας και πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και δεν συμπληρώνουν το 60%, τουλάχιστον, του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης,της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, χαρακτηρίζονται, με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, εξολοκλήρου υπεράριθμοι (εφεξής και ολικά υπεράριθμοι) στην οικεία περιοχή μετάθεσης.

Πού ακριβώς γίνεται στο ΠΔ διάκριση μεταξύ ¨οργανικής¨και ¨λειτουργικής¨υπεραριθμίας,όπως λες;
Συμφωνώ πως,με όσα έχω διαβάσει, η οργανική απαιτεί 12 ώρες α΄ανάθεσης της Α΄ειδικότητας.
Ωστόσο,τί νόημα έχει η παραπάνω πρόβλεψη του ΠΔ σχετικά με συμπλήρωση του 60% και με μαθήματα Β΄ειδικότητας,από τη στιγμή που και τα δύο κείμενα μιλάνε για υπεραριθμία με σκοπό την υποχρεωτική μετάθεση;
Δεν υπάρχει,δηλαδή,¨λειτουργική μετάθεση¨
.Ετσι και δεν δικαιολογείς την οργανική σου (δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με α΄ανάθεση της Α΄ειδικότητας,έστω κι αν έχεις 150 ώρες με τη Β΄ειδικότητα που λέει ο λόγος) ¨βγαίνεις στον τάκο¨,κρίνεσαι υπεράριθμος και υποψήφιος για υποχρεωτική μετάθεση,έτσι δεν είναι;Τότε ποιο το νόημα του παραπάνω αποσπάσματος του ΠΔ;Μήπως τελικά αναιρείται απο τη χθεσινή εγκύκλιο;Αν μπορείς,εξήγησέ το καλύτερα.Ευχαριστώ  ;)

Γιατί μπερδευουν πολλοι συναδελφοι τη διαδικασία υπεραριθμίας που είναι γνωστή κάθε έτος, με το Π.Δ. που αφορά διαδικασία υποχρεωτικών μεταθέσεων;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #366 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:24:52 μμ »
Καλησπερα!!
Στο σχολειο που ειμαι οργανικα εδω και δυο χρονια βγαινω υπεραρθμη γιατι ενω δεν λειτουργει το ολοημερο υπαρχουν δυο οργανικες και καθε χρονο τοποθετουν ατομο.Στη συνεχεια εγω βγηκα δυο φορες υπεραριθμη αλλα αφου εμεινα στη διαθεση φοβηθηκα και ζητησα εσωτερικη αποσπαση.Οι εσωτερικες αποσπασεις ανακοινωθηκαν και επιασα ενα σχολειο απο αυτα που ζητησα.Ομως επειδη χρωσταω την οργανικη, μου ειπαν οτι δεν την υπηρετησα αν και ημουν υπεραριθμη.Τελικα ισχυει αυτο?Τι μπορω να κανω για να την υπηρετησω?Το προβλημα ειναι οτι θα βγω υπεραριθμη αφου γινουν οι τοποθετησεις απο μεταθεσεις-βελτιωσεις.Περισυ μας εβαλε μαζι με τους αποσπασμενους να συγκριθουμε.Ετσι πρεπει η προηγουμαστε οι λειτουργικα υπεραριθμοι?
Τα φωτα σας, παρακαλω!!! ;)

πο λειτουργικά υπεράριθμοι προηγείστε από όλους τους άλλους και τοποθετήστε πρώτοι σε λειτουργικό κενό.
επίσης, θεωρείται ότι έχετε υπηρετήσει την οργανική σας δεδομένου ότι η μη υπηρέτηση οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας και όχι σε δική σας υπαιτιότητα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος happyteacher

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #367 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:29:30 μμ »
Λενε οτι δεν την εχω υπηρετησει γιατι τοποθετηθηκα απο την εσωτερικη αποσπαση....αλλα αυτο που με τρελαινει ειναι οτι μας βαζουν στο ιδιο καζανι μετα κι ετσι ενας αποσπασμενος μπορει να εχει περισσοτερα μορια απο μενα. :-[
Τελικα ποτε ενας λειτουργικα υπεραριθμος υπηρετει την οργανικη γιατι εχω μπερδευτει...κομματακι!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2013, 05:48:40 μμ από happyteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:24 »

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #368 στις: Ιούνιος 22, 2013, 05:30:13 μμ »
Γεια σας συνάδερφοι! Τελικά η σειρά με την οποία συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός το ωράριό του ποια είναι;
Με βάση τις οδηγίες - διευκρινίσεις του υπουργείου καταλαβαίνω ότι προηγείται:

1) η Α ανάθεση Α ειδικότητας
2) η Β ανάθεση Α ειδικότητας

(εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)
3) η Α ανάθεση Β ειδικότητας
(Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες μαθημάτων από εκπαιδευτικούς που το έχουν στην Α Ειδικότητα είτε ω Α είτε ως Β ανάθεση)
4) η Β ανάθεση Β ειδικότητας
(ομοίως με το 3)

Ισχύει κάτι διαφορετικό; Ευχαριστώ..

Παραθέτω το επίμαχο τμήμα :
"Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων  Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση).
Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους."

Αυτο είναι χρήσιμο στους διευθυντές των σχολείων για το Σεπτέμβριο, όταν θα πρέπει να καλύπτουν το ωράριό τους οι συνάδελφοι που θα έχουν πρόβλημα....
Κάποιοι, θεωρούσαν την ύπαρξη 2ης ειδικότητας πιο ισχυρό κριτήριο απέναντι σε συνάδελφο που έχει οργανική θέση(Α΄ειδικότητας εννοείται), μόνο και μόνο επειδή ήταν παλαιότερα τοποθετημένος ο έχων τη 2η ειδικότητα.
Η εγκύκλιος το ξεκαθαρίζει αυτό. Προηγείται πάντα η Α΄ειδικότητα

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #369 στις: Ιούνιος 22, 2013, 06:14:44 μμ »
να ρωτήσω και εγώ κάτι άλλο - φαινομενικά ασχετο με το θέμα?

Έστω κάποιος υπεράριθμος κριθεί στη φάση με τους διαθεσίτες και τους μετατιθέντες και πάρει οργανική για σιγουριά  που όμως δεν του αρέσει . Αντίθετα αυτή η οργανική αρέσει σε έναν που είχε ζητήσει βελτιώση αλλά όχι πολλά μόρια και ούτως η άλλως δεν την "έπιανε". Οι δυο τους λοιπόν σκοπευουν να ζητήσουν αμοιβαία μετάθεση αλλά ο υπεράριθμος πρέπει να υπηρετήσει ένα χρόνο τη θέση (κάτι που δεν αρέσει σε κανέναν από τους δύο και κατα τη γνώμη μου είναι χαζομάρα του νόμου). Μπορούν να  κάνουν την τράμπα για πχ 4 από τις 5μέρες /εβδομάδα έτσι ωστε να βολευτούν για μια χρονιά με πλάνο να κάνουν την αμοιβαία του χρόνου? Θεωρείται οτι υπηρετήθηκε η οργανική?

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #370 στις: Ιούνιος 22, 2013, 07:15:30 μμ »
Πάντως κάνοντας μια βόλτα από διάφορα site διευθύνσεων δευτεροβάθμιας, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη...Σχεδόν παντού υπεραριθμίες εντοπίζεις...Σπάνια να υπάρχει κάποιο οργανικό κενό...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #371 στις: Ιούνιος 22, 2013, 07:21:01 μμ »
Αυτό μπορεί να εξυπηρετεί και το γεγονός ότι πλέον η Παιδεία δεν χρειάζεται προσλήψεις (οποιουδήποτε τύπου) άρα μπορούν να εξυπηρετηθούν και άλλοι τομείς του δημοσίου ( με κάθε τρόπο)...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #372 στις: Ιούνιος 22, 2013, 07:31:57 μμ »
Αυτό μπορεί να εξυπηρετεί και το γεγονός ότι πλέον η Παιδεία δεν χρειάζεται προσλήψεις (οποιουδήποτε τύπου) άρα μπορούν να εξυπηρετηθούν και άλλοι τομείς του δημοσίου ( με κάθε τρόπο)...

Καλά, εξυπακούεται ότι οι προσλήψεις φέτος θα είναι μηδενικές...Αλλά πλέον έχουμε να κάνουμε και με τις υποχρεωτικές μεταθέσεις...Εκεί θα γίνει χοντρή ζημιά! Σε ένα από τους  νομούς που είδα -δε θυμάμαι ποιον- βγάζουν π.χ. γύρω στους 35(!!!) υπεραρίθμους πληροφορικάριους και αρκετούς ακόμη από τις υπόλοιπες ειδικότητες!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #373 στις: Ιούνιος 22, 2013, 07:34:00 μμ »
Μην το πάτε σε ειδικότητες γιατί αν γίνει κάτι μπορεί να εκπλαγείτε πάντως!

Αποσυνδεδεμένος efkola

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #374 στις: Ιούνιος 22, 2013, 09:10:51 μμ »
Μπέρδεμα αυτές οι υπεραριθμίες...είμαι υπεράριθμος στο Λύκειο της οργανικής μου και απ'ό,τι βλέπω,στην περιφέρεια που ανήκω τα πλεονάσματα/υπεραριθμίες είναι πολλά ενώ τα οργανικά κενά πολύ λίγα.
Στο έντυπο της δήλωσης που μας έχουν δώσει υπάρχουν τρεις επιλογές:η πρώτη ρωτάει αν επιθυμούμε μετάθεση για ρύθμιση υπαραριθμίας.Αν λοιπόν επιλέξω ''ρύθμιση υπεραριθμίας'',θα βάλω τα ελάχιστα σχολεία που εμφανίζουν οργανικό κενό αλλά εικάζω ότι δεν πρόκειται να τα ''πιάσω''γιατί προηγούνται άλλοι συνάδελφοι που θα πάρουν αυτές τις οργανικές.
Πάμε στη β' επιλογή:''Δεν επιθυμώ να ρυθμίσω την υπεραριθμία μου στην ίδια ή σε όμορη ομάδα και επιθυμώ βελτίωση,γνωρίζοντας ότι η αίτησή μου θα συνεξετασθεί με τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών που ζητούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση. Τα κενά στην περίπτωση αυτή θα ανακοινωθούν μετά τη ρύθμιση των υπεραριθμιών''.
Αυτό πρακτικά τι σημαίνει;Πώς μπορώ να ζητάω βελτίωση αφού δεν υπάρχουν κενές οργανικές;Και με ποιες άλλες αιτήσεις θα συνεξετασθεί;Λογικά με τις αιτήσεις όσων είναι στα διάθεση ΠΥΣΔΕ ή όσων ήρθαν με μετάθεση(κανείς στην ειδικότητά μου δεν ήρθε με μετάθεση φέτος) αλλά αυτοί πώς μπορούν να ζητήσουν βελτίωση αφού δεν έχουν οργανική;;  :-\
Η γ' επιλογή αφορά σε όσους επιθυμούν και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις και με μπερδεύει ακόμα πιο πολύ.
Για να ξεκαθαρίσω λίγο τη θέση μου κ να είναι ίσως πιο εύκολο να μου πείτε μια γνώμη,εγώ θέλω να αλλάξω οργανική και για να πάψω να είμαι υπεράριθμος(στην οργανική μου θα είμαι για αρκετά χρόνια ακόμα)και για να μην είμαι τόσο μακριά από το σπίτι μου και για να λιγοστέψω τις πιθανότητες να μπω στην εφιαλτική διαδικασία των υποχρεωτικών μεταθέσεων(δουλεύω λιγότερο από 12 χρόνια).Από την άλλη,δε θέλω να ρισκάρω να χάσω την ήδη υπάρχουσα(αν και στις οδηγίες αναγράφεται το εξής:''εκπαιδευτικοί που θα κάνουν δήλωση για τη ρύθμιση υπεραριθμίας και δεν ικανοποιηθεί λόγω μη ύπαρξης κενού καθώς και όσοι δεν κάνουν αίτηση για ρύθμιση υπεραριθμίας δεν χάνουν την οργανική τους και εάν χρειαστεί διατίθενται ή αποσπώνται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους'')...προτιμώ να υπάρχει κ να βγαίνω υπεράριθμος παρά να βγω στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.Γενικότερα,δε μ'ενδιαφέρει να έχω κάποια standard θέση,αρκεί να μπορώ κάθε χρονιά να καλύπτω λειτουργικό κενό σε κάποιο κοντινό σχολείο γιατί οι μετακινήσεις με έχουν τσακίσει...απλά μια οργανική θα με απάλλασσε από αυτό το καλοκαιρινό άγχος κάθε καλοκαίρι.
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη :)

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #375 στις: Ιούνιος 22, 2013, 09:57:25 μμ »
Μπέρδεμα αυτές οι υπεραριθμίες...είμαι υπεράριθμος στο Λύκειο της οργανικής μου και απ'ό,τι βλέπω,στην περιφέρεια που ανήκω τα πλεονάσματα/υπεραριθμίες είναι πολλά ενώ τα οργανικά κενά πολύ λίγα.
Στο έντυπο της δήλωσης που μας έχουν δώσει υπάρχουν τρεις επιλογές:η πρώτη ρωτάει αν επιθυμούμε μετάθεση για ρύθμιση υπαραριθμίας.Αν λοιπόν επιλέξω ''ρύθμιση υπεραριθμίας'',θα βάλω τα ελάχιστα σχολεία που εμφανίζουν οργανικό κενό αλλά εικάζω ότι δεν πρόκειται να τα ''πιάσω''γιατί προηγούνται άλλοι συνάδελφοι που θα πάρουν αυτές τις οργανικές.

λοιπόν. θα προσπαθήσω
σε αυτή τη δήλωση διαγωνίζεσαι με άλλους υπεραριθμους και δηλώνεις ΜΟΝΟ σχολεία της ίδιας ομάδας ή όμορης.
αυτες οι δηλώσεις εξετάζονται πρώτες από το ΠΥΣΔΕ σου.
Αν τυχον μείνουν κενα το ΠΥΣΔΕ πάει παρακάτω:

Πάμε στη β' επιλογή:''Δεν επιθυμώ να ρυθμίσω την υπεραριθμία μου στην ίδια ή σε όμορη ομάδα και επιθυμώ βελτίωση,γνωρίζοντας ότι η αίτησή μου θα συνεξετασθεί με τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών που ζητούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση. Τα κενά στην περίπτωση αυτή θα ανακοινωθούν μετά τη ρύθμιση των υπεραριθμιών''.
Αυτό πρακτικά τι σημαίνει;Πώς μπορώ να ζητάω βελτίωση αφού δεν υπάρχουν κενές οργανικές;Και με ποιες άλλες αιτήσεις θα συνεξετασθεί;Λογικά με τις αιτήσεις όσων είναι στα διάθεση ΠΥΣΔΕ ή όσων ήρθαν με μετάθεση(κανείς στην ειδικότητά μου δεν ήρθε με μετάθεση φέτος) αλλά αυτοί πώς μπορούν να ζητήσουν βελτίωση αφού δεν έχουν οργανική;;  :-\

μετα λοιπόν την πρωτη περίπτωση μπορεί να εχουν μείνει οργανικά κενά ή μπορεί να δημιουργηθούν αν πχ κάποιος που είχε δηλώσει βελτίωση πιασει κάποιο οργανικό κενο τότε στο σχολείο του δημιουργείται οργανικό κενό.
σε αυτη τη φαση ζητας ολα τα κενα σχολεία και τα μη κενά (για την περίπτωση που αδειάσει κάποιο)
ναι τις θεσεις τις δικαιούνται όλοι (μετάθεση, βελτιωση, διάθεση, υπεραριθμοι)


ελπίζω να βοήθησα λίγο και να μην εγραψα κάτι λάθος

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #376 στις: Ιούνιος 22, 2013, 10:41:37 μμ »
δεν εγραψες κάτι λάθος, απλά δεν μπήκες ακριβώς στο πνεύμα της ερώτησης του/της συναδέλφου...τον απασχολούν, και έχει απόλυτο δίκιο, τα εξής:έχει λιγότερα από 12 χρόνια, άρα φοβάται, θέλει την "ασφάλεια " της οργανικής του, τα κενά που εμφάνισε το πυσδε του είναι ελάχιστα σε σχέση με όσους περισσεύουν, υποθέτει βάσει των αριθμών που είδε ότι ούτε βελτίωση πιάνει,παρόλα αυτά δεν τον πειράζει να αλλάζει κάθε χρόνο σχολείο και να καλύπτει λειτουργικό, φτάνει να μην κάνει πολλά χιλιόμετρα...
κατάλαβα καλά;
ξέρω πολλούς που τους συμβαίνει ακριβώς το ίδιο...
πού θα τοποθετηθούν όλοι αυτοί οι υπεράριθμοι αφού τα κενά είναι ελάχιστα;
στο φινάλε, δεν καταλαβαίνω και το εξής:οι 3 επιλογές που δίνει το πυσδε, και ειδικά η 3, κρυβουν κάποια παγίδα;
ίσως κάποιος πιο έμπειρος βγάλει νόημα...

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #377 στις: Ιούνιος 22, 2013, 11:08:06 μμ »
δεν εγραψες κάτι λάθος, απλά δεν μπήκες ακριβώς στο πνεύμα της ερώτησης του/της συναδέλφου...τον απασχολούν, και έχει απόλυτο δίκιο, τα εξής:έχει λιγότερα από 12 χρόνια, άρα φοβάται, θέλει την "ασφάλεια " της οργανικής του, τα κενά που εμφάνισε το πυσδε του είναι ελάχιστα σε σχέση με όσους περισσεύουν, υποθέτει βάσει των αριθμών που είδε ότι ούτε βελτίωση πιάνει,παρόλα αυτά δεν τον πειράζει να αλλάζει κάθε χρόνο σχολείο και να καλύπτει λειτουργικό, φτάνει να μην κάνει πολλά χιλιόμετρα...
κατάλαβα καλά;
ξέρω πολλούς που τους συμβαίνει ακριβώς το ίδιο...
πού θα τοποθετηθούν όλοι αυτοί οι υπεράριθμοι αφού τα κενά είναι ελάχιστα;
στο φινάλε, δεν καταλαβαίνω και το εξής:οι 3 επιλογές που δίνει το πυσδε, και ειδικά η 3, κρυβουν κάποια παγίδα;
ίσως κάποιος πιο έμπειρος βγάλει νόημα...

το θεμα δεν είναι μόνο αν και που θα υπάρχουν λειτουργικά κενά. το θέμα είναι αν ξυπνήσει ένα ωραίο πρωι καποιος και με ΠΝΠ καταργήσει τις οργανικές των υπεραρίθμων και εαν την επόμενη χρονιά δεν υπάρχουν πλέον οργανικά κενά τους χαρακτηρίζει μόνο η λέξη υπεραριθμος και με μια δευτερη ΠΝΠ τους ρίξει κλωτσια.

Το πρόβλημα είναι οτι κανεις δεν μπορεί να προγραματίσει διοτι αλλάζουν νόμους κατα βούληση, και η δικαιοσύνη τους ανήκει. Οπότε ότι και να κάνει κανείς μάλλον για ΛΟΤΤΟ πρόκειται.
Γι αυτο ίσως η ΕΡΤ χρειάζεται. Για να μπει τουλάχιστον ενα φρενο στην αυθαιρεσία.
Ομως ξεφυγα από το τοπικ.
Εσεις συνάδελφοι συμμεριζεστε την ανησυχία μου η θα προτιμήσετε την υπεραριθμία ειδικά αν παιζει το ενδεχόμενο να πάψει στα αμμέσως επόμενα χρόνια λόγω μετάθεσης η συνταξιοδότησης κάποιου παλαιότερου από εσάς?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159833
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 572
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.