0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: bitch στις Ιούνιος 21, 2013, 11:33:09 μμΠαράθεση από: mariacurie στις Ιούνιος 21, 2013, 11:15:31 μμΗ κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.η βασική ειδικότητα "παίζει" όταν κάποιος χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος. αν όμως μπορεί να συμπληρώσει με β ειδικότητα τότε λειτουργικά καλύπτεται και άρα ρυθμίζεται η λειτουργική υπεραριθμία του.Με συγχωρείς Bitch,αλλά δεν κατάλαβα την απάντηση που έδωσες στη mariacurie.Το παραπάνω απόσπασμα που παρέθεσε δεν έρχεται σε αντίθεση με το παρακάτω απόσπασμα του ΠΔ;1. Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας και πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και δεν συμπληρώνουν το 60%, τουλάχιστον, του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης,της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, χαρακτηρίζονται, με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, εξολοκλήρου υπεράριθμοι (εφεξής και ολικά υπεράριθμοι) στην οικεία περιοχή μετάθεσης. Πού ακριβώς γίνεται στο ΠΔ διάκριση μεταξύ ¨οργανικής¨και ¨λειτουργικής¨υπεραριθμίας,όπως λες;Συμφωνώ πως,με όσα έχω διαβάσει, η οργανική απαιτεί 12 ώρες α΄ανάθεσης της Α΄ειδικότητας.Ωστόσο,τί νόημα έχει η παραπάνω πρόβλεψη του ΠΔ σχετικά με συμπλήρωση του 60% και με μαθήματα Β΄ειδικότητας,από τη στιγμή που και τα δύο κείμενα μιλάνε για υπεραριθμία με σκοπό την υποχρεωτική μετάθεση;Δεν υπάρχει,δηλαδή,¨λειτουργική μετάθεση¨.Ετσι και δεν δικαιολογείς την οργανική σου (δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με α΄ανάθεση της Α΄ειδικότητας,έστω κι αν έχεις 150 ώρες με τη Β΄ειδικότητα που λέει ο λόγος) ¨βγαίνεις στον τάκο¨,κρίνεσαι υπεράριθμος και υποψήφιος για υποχρεωτική μετάθεση,έτσι δεν είναι;Τότε ποιο το νόημα του παραπάνω αποσπάσματος του ΠΔ;Μήπως τελικά αναιρείται απο τη χθεσινή εγκύκλιο;Αν μπορείς,εξήγησέ το καλύτερα.Ευχαριστώ
Παράθεση από: mariacurie στις Ιούνιος 21, 2013, 11:15:31 μμΗ κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.η βασική ειδικότητα "παίζει" όταν κάποιος χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος. αν όμως μπορεί να συμπληρώσει με β ειδικότητα τότε λειτουργικά καλύπτεται και άρα ρυθμίζεται η λειτουργική υπεραριθμία του.
Η κρίση υπεραριθμίας γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών της βασικής τους ειδικότητας σε μία σχολική μονάδα και όχι σε συνδυασμό με τη δεύτερη ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός με δεύτερη ειδικότητα θα κριθεί υπεράριθμος με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της βασικής του ειδικότητας, ανεξάρτητα αν μπορεί να καλύψει ώρες μαθημάτων της δεύτερης ειδικότητάς του.
Καλησπερα!!Στο σχολειο που ειμαι οργανικα εδω και δυο χρονια βγαινω υπεραρθμη γιατι ενω δεν λειτουργει το ολοημερο υπαρχουν δυο οργανικες και καθε χρονο τοποθετουν ατομο.Στη συνεχεια εγω βγηκα δυο φορες υπεραριθμη αλλα αφου εμεινα στη διαθεση φοβηθηκα και ζητησα εσωτερικη αποσπαση.Οι εσωτερικες αποσπασεις ανακοινωθηκαν και επιασα ενα σχολειο απο αυτα που ζητησα.Ομως επειδη χρωσταω την οργανικη, μου ειπαν οτι δεν την υπηρετησα αν και ημουν υπεραριθμη.Τελικα ισχυει αυτο?Τι μπορω να κανω για να την υπηρετησω?Το προβλημα ειναι οτι θα βγω υπεραριθμη αφου γινουν οι τοποθετησεις απο μεταθεσεις-βελτιωσεις.Περισυ μας εβαλε μαζι με τους αποσπασμενους να συγκριθουμε.Ετσι πρεπει η προηγουμαστε οι λειτουργικα υπεραριθμοι?Τα φωτα σας, παρακαλω!!!
Γεια σας συνάδερφοι! Τελικά η σειρά με την οποία συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός το ωράριό του ποια είναι;Με βάση τις οδηγίες - διευκρινίσεις του υπουργείου καταλαβαίνω ότι προηγείται:1) η Α ανάθεση Α ειδικότητας2) η Β ανάθεση Α ειδικότητας (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)3) η Α ανάθεση Β ειδικότητας(Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες μαθημάτων από εκπαιδευτικούς που το έχουν στην Α Ειδικότητα είτε ω Α είτε ως Β ανάθεση)4) η Β ανάθεση Β ειδικότητας(ομοίως με το 3)Ισχύει κάτι διαφορετικό; Ευχαριστώ..Παραθέτω το επίμαχο τμήμα :"Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση).Προηγούνται στην κάλυψη ωρών ενός μαθήματος οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μάθημα στη βασική τους ειδικότητα. Εφόσον και αν περισσεύουν ώρες του μαθήματος δύναται να δοθούν σε εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα στη δεύτερη ειδικότητά τους."
Αυτό μπορεί να εξυπηρετεί και το γεγονός ότι πλέον η Παιδεία δεν χρειάζεται προσλήψεις (οποιουδήποτε τύπου) άρα μπορούν να εξυπηρετηθούν και άλλοι τομείς του δημοσίου ( με κάθε τρόπο)...
Μπέρδεμα αυτές οι υπεραριθμίες...είμαι υπεράριθμος στο Λύκειο της οργανικής μου και απ'ό,τι βλέπω,στην περιφέρεια που ανήκω τα πλεονάσματα/υπεραριθμίες είναι πολλά ενώ τα οργανικά κενά πολύ λίγα.Στο έντυπο της δήλωσης που μας έχουν δώσει υπάρχουν τρεις επιλογές:η πρώτη ρωτάει αν επιθυμούμε μετάθεση για ρύθμιση υπαραριθμίας.Αν λοιπόν επιλέξω ''ρύθμιση υπεραριθμίας'',θα βάλω τα ελάχιστα σχολεία που εμφανίζουν οργανικό κενό αλλά εικάζω ότι δεν πρόκειται να τα ''πιάσω''γιατί προηγούνται άλλοι συνάδελφοι που θα πάρουν αυτές τις οργανικές.
Πάμε στη β' επιλογή:''Δεν επιθυμώ να ρυθμίσω την υπεραριθμία μου στην ίδια ή σε όμορη ομάδα και επιθυμώ βελτίωση,γνωρίζοντας ότι η αίτησή μου θα συνεξετασθεί με τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών που ζητούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση. Τα κενά στην περίπτωση αυτή θα ανακοινωθούν μετά τη ρύθμιση των υπεραριθμιών''.Αυτό πρακτικά τι σημαίνει;Πώς μπορώ να ζητάω βελτίωση αφού δεν υπάρχουν κενές οργανικές;Και με ποιες άλλες αιτήσεις θα συνεξετασθεί;Λογικά με τις αιτήσεις όσων είναι στα διάθεση ΠΥΣΔΕ ή όσων ήρθαν με μετάθεση(κανείς στην ειδικότητά μου δεν ήρθε με μετάθεση φέτος) αλλά αυτοί πώς μπορούν να ζητήσουν βελτίωση αφού δεν έχουν οργανική;;
δεν εγραψες κάτι λάθος, απλά δεν μπήκες ακριβώς στο πνεύμα της ερώτησης του/της συναδέλφου...τον απασχολούν, και έχει απόλυτο δίκιο, τα εξής:έχει λιγότερα από 12 χρόνια, άρα φοβάται, θέλει την "ασφάλεια " της οργανικής του, τα κενά που εμφάνισε το πυσδε του είναι ελάχιστα σε σχέση με όσους περισσεύουν, υποθέτει βάσει των αριθμών που είδε ότι ούτε βελτίωση πιάνει,παρόλα αυτά δεν τον πειράζει να αλλάζει κάθε χρόνο σχολείο και να καλύπτει λειτουργικό, φτάνει να μην κάνει πολλά χιλιόμετρα...κατάλαβα καλά;ξέρω πολλούς που τους συμβαίνει ακριβώς το ίδιο...πού θα τοποθετηθούν όλοι αυτοί οι υπεράριθμοι αφού τα κενά είναι ελάχιστα;στο φινάλε, δεν καταλαβαίνω και το εξής:οι 3 επιλογές που δίνει το πυσδε, και ειδικά η 3, κρυβουν κάποια παγίδα;ίσως κάποιος πιο έμπειρος βγάλει νόημα...