0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠαράθεσηΠαντως, αν δεν υπαρχει αλλος σε διαθεση (ειδικοτητας που εχει τα μαθηματα σε Α'αναθεση) που να θελει τη θεση στο συγκεκριμενο γυμνασιο, δεν εγινε και τιποτα, επειδη το ΠΥΣΔΕ δε θα σε μετακινησει απο μονο του. Αν υπαρχει αλλος σε διαθεση που δικαιουται την οργανικη και κανει ενσταση, αλλαζει εντελως το πραγμα.Aυτό τι είδους φρούτο είναι πάλι ;Από τη στιγμή που είσαι υπεράριθμος μένεις στο σχολείο σου , παίρνεις όλες τις τυχόν ώρες α΄ και β΄ ανάθεσης που περισσεύουν και συμπληρώνεις το υποχρεωτικό σου ωράριο σε άλλο σχολείο.Κανείς και με τίποτα δεν έρχεται από άλλο σχολείο να σου πάρει ώρες.Η ρύθμιση των ΠΕ04 γίνεται στα γυμνάσια ενιαία στον κλάδο ενώ οι τοποθετήσεις ( ρύθμιση υπεραριθμίας γίνεται κατά ειδικότητα )Αυτό σημαίνει ότι για να χάσεις οργανική λαμβάνονται όλα ενώ για να πάρεις οργανική μετρά μόνο α΄ ανάθεση. Όποιος υποστηρίζει κάτι άλλο ας κοιτάξει τις υπεραριθμίες που έβγαλαν τα ΠΥΣΔΕ.Αν δεν συνέβαινε αυτό οι υπεράριθμοι πε04 θα ήταν τουλάχιστον τριπλάσιοι.Ισως τα ΠΥΣΔΕ προσπαθούν να περισώσουν κάπως την τραγική κατάστασην ( οι υπεράριθμοι πε04 είναι περισσότεροι και από τους γυμναστές και πληροφορικάριους ) .
Παντως, αν δεν υπαρχει αλλος σε διαθεση (ειδικοτητας που εχει τα μαθηματα σε Α'αναθεση) που να θελει τη θεση στο συγκεκριμενο γυμνασιο, δεν εγινε και τιποτα, επειδη το ΠΥΣΔΕ δε θα σε μετακινησει απο μονο του. Αν υπαρχει αλλος σε διαθεση που δικαιουται την οργανικη και κανει ενσταση, αλλαζει εντελως το πραγμα.
Εχεις δικιο οτι τα ΠΥΣΔΕ προσπαθουν να περισωσουν την κατασταση στους ΠΕ04.01 και ΠΕ04.02 κρινοντας τον κλαδο ενιαια, φετος ομως αυτο ειναι αυθαιρεσια τους, ακριβως σα να εκριναν ενιαια φιλολογους και ξενογλωσσους.
φίλε μου, τι σε κάνει να το λες αυτό για "φέτος", τι έχει αλλάξει ειδικά φέτος;
Συμφωνώ απόλυτα , γιατί όμως ορισμένα πυσδε δεν προσμετρούν το 3ωρο ;Απαντούν ότι το ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου είναι 20 ώρες και όχι -3 από το υποχρεωτικό του ωράριο.
@chr000Από το ΠΔ 100/97, άρθρ. 14, παρ. 3, εδαφ. ιι):Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
το επιθυμώ / δεν επιθυμώ είναι άσχετο από το αν τελικά υποβάλουν αίτηση για τα κενά αυτά. Μπορεί δηλαδή κάποιος να βγει αυτοδίκαια ( άρα να μην επιθυμεί αλλά να βγει ούτως ή άλλως ) και να επιλέξει να μην κάνει αίτηση τοποθέτησης λόγω υπεραριθμίας. Στην περίπτωση αυτή δεν κρίνεται με κανέναν άλλον αλλά μένει εκεί που είναι.
Παράθεση από: nikchem στις Ιουνίου 26, 2013, 03:04:23 pm@chr000Από το ΠΔ 100/97, άρθρ. 14, παρ. 3, εδαφ. ιι):Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.ΔAκριβώς έτσι. Μόνο που δεν διασαφ(ην)ίζει αν ο "αριθμός μορίων μετάθεσης" αφορά τη στιγμή της ταυτόχρονης τοποθέτησης (αν και αυτό είναι το λογικό-δίκαιο) ή τη στιγμή που προκύπτει το θέμα της υπεραριθμίας.
τελικά, με βάση τις "Διευκρινίσεις για την Τοποθέτηση Υπεράριθμων Εκπαιδευτικών 20-06-2013" οι ΠΕ04 κατά την διαδικασία χαρακτηρισμού (και όχι της άρσης) υπεραριθμίας πρέπει να ξεχωρίζουν σε Φυσικούς, Χημικούς κλπ ή όλοι το ίδιο ως μια ειδικότητα;αν ισχύει το πρώτο (ξεχωριστά Φυσικοί,Χημικοί κλπ) τότε γιατί τα ΠΥΣΔΕ τους θεώρησαν μια ειδικότητα; (έτσι νομίζω τουλάχιστον, διορθώστε με αν κάνω λάθος).