0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gk_Phys στις Ιούνιος 27, 2013, 04:13:58 μμΠαράθεση από: tempo στις Ιούνιος 27, 2013, 03:56:41 μμαρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;Καταγγελία στο Υπουργείο:Αρχικά με τους εξής τρόπους:Τηλεφωνικά:Τμήμα Γ' Προσωπικού Μεταθέσεων-ΑποσπάσεωνΣτοιχεία επικοινωνίαςΤηλέφωνο: 210 344 2192-2250-2750-2278-2912-2235-2010-2804-2116-2126-2280Fax: 210 344 2282Email: dprb@minedu.gov.grκαι μέσω φόρμας επικοινωνίας: http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia-main/gepo-main.htmlΕγώ ζήτησα (τηλεφωνικά και μέσω της φόρμας) να σταλεί στις ΔΔΕ οδηγία που να λέει ότι η κρίση και άρση υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04 γίνεται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία στον κλάδο, εξηγώντας την κατάσταση.Να απευθυνθούμε ΟΛΟΙ όσοι διαφωνούμε με την κρίση ενιαία στον κλάδο. Αφού η φετινή νομοθεσία είναι με το μέρος μας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους να λειτουργούν αυθαίρετα εις βάρος μας.Πες μας, καταφερες τιποτα;;; Δυστυχως οι ΔΔΕ γι'αλλη μια χρονιά εβγαλαν ενιαια τα κενα/πλεονασματα - οι παλιοτεροι δε θελουν να κουνηθουν με τιποτα, με αποτελεσμα ο τελευταιος που τοποθετηθηκε να χανει την οργανικη του, ακομη κι οταν συμπληρωνει ωραριο με Α' αναθεση, σε αντιθεση με τους παλιοτερους που δε συμπληρωνουν!!! Ειναι σα να κρινουν ενιαια φιλολογους και υπεραριθμους θεολογους, πραγμα εντελως παραλογο οταν εχουν διαφορετικες Α' αναθεσεις!!!
Παράθεση από: tempo στις Ιούνιος 27, 2013, 03:56:41 μμαρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;Καταγγελία στο Υπουργείο:Αρχικά με τους εξής τρόπους:Τηλεφωνικά:Τμήμα Γ' Προσωπικού Μεταθέσεων-ΑποσπάσεωνΣτοιχεία επικοινωνίαςΤηλέφωνο: 210 344 2192-2250-2750-2278-2912-2235-2010-2804-2116-2126-2280Fax: 210 344 2282Email: dprb@minedu.gov.grκαι μέσω φόρμας επικοινωνίας: http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia-main/gepo-main.htmlΕγώ ζήτησα (τηλεφωνικά και μέσω της φόρμας) να σταλεί στις ΔΔΕ οδηγία που να λέει ότι η κρίση και άρση υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04 γίνεται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία στον κλάδο, εξηγώντας την κατάσταση.Να απευθυνθούμε ΟΛΟΙ όσοι διαφωνούμε με την κρίση ενιαία στον κλάδο. Αφού η φετινή νομοθεσία είναι με το μέρος μας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους να λειτουργούν αυθαίρετα εις βάρος μας.
αρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;
Να προτείνω και κάτι σχετικά με τα Γυμνάσια: Θα μπορούσε αντί να είναι ενιαίος ο κλάδος, όπως προτείνουν κάποιοι, να είναι ενιαίο το μάθημα. Δηλαδή, σε κάθε τάξη Γυμνασίου να υπάρχει ένα 5ωρο μάθημα "Φυσικές Επιστήμες" (όσες ώρες είναι και σήμερα) που θα το έχουν Α ανάθεση όλοι οι ΠΕ04. Στο Λύκειο, όμως, δε μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο γιατί το γνωστικό αντικείμενο είναι αρκετά εξειδικευμένο.
Παράθεση από: utenar στις Ιούνιος 28, 2013, 06:48:33 μμΠαράθεση από: gk_Phys στις Ιούνιος 27, 2013, 04:13:58 μμΠαράθεση από: tempo στις Ιούνιος 27, 2013, 03:56:41 μμαρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;Καταγγελία στο Υπουργείο:Αρχικά με τους εξής τρόπους:Τηλεφωνικά:Τμήμα Γ' Προσωπικού Μεταθέσεων-ΑποσπάσεωνΣτοιχεία επικοινωνίαςΤηλέφωνο: 210 344 2192-2250-2750-2278-2912-2235-2010-2804-2116-2126-2280Fax: 210 344 2282Email: dprb@minedu.gov.grκαι μέσω φόρμας επικοινωνίας: http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia-main/gepo-main.htmlΕγώ ζήτησα (τηλεφωνικά και μέσω της φόρμας) να σταλεί στις ΔΔΕ οδηγία που να λέει ότι η κρίση και άρση υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04 γίνεται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία στον κλάδο, εξηγώντας την κατάσταση.Να απευθυνθούμε ΟΛΟΙ όσοι διαφωνούμε με την κρίση ενιαία στον κλάδο. Αφού η φετινή νομοθεσία είναι με το μέρος μας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους να λειτουργούν αυθαίρετα εις βάρος μας.Πες μας, καταφερες τιποτα;;; Δυστυχως οι ΔΔΕ γι'αλλη μια χρονιά εβγαλαν ενιαια τα κενα/πλεονασματα - οι παλιοτεροι δε θελουν να κουνηθουν με τιποτα, με αποτελεσμα ο τελευταιος που τοποθετηθηκε να χανει την οργανικη του, ακομη κι οταν συμπληρωνει ωραριο με Α' αναθεση, σε αντιθεση με τους παλιοτερους που δε συμπληρωνουν!!! Ειναι σα να κρινουν ενιαια φιλολογους και υπεραριθμους θεολογους, πραγμα εντελως παραλογο οταν εχουν διαφορετικες Α' αναθεσεις!!!Σήμερα βγήκαν οι υπεραριθμίες στη ΔΔΕ που ανήκω (Δωδεκάνησα). Όπως ήταν αναμενόμενο, οι υπεραριθμίες βγήκαν ενιαία, αφού αλλιώς θα έβγαινε υπεράριθμη και η σύζυγος του προέδρου της ΕΛΜΕ (2η Γεωλόγος σε Γυμνάσιο)... αλλά και πολλοί που είναι στα ψηφοδέλτια των παρατάξεων... και άλλοι καλοβολεμένοι...Αμέσως έκανα ένσταση στο ΠΥΣΔΕ. Περιμένω την αρνητική (εννοείται) απάντηση που θα μου δώσουν, για να την επισυνάψω με την ένσταση που θα καταθέσω στο Υπουργείο, όπως μου είπαν οι αρμόδιοι στο Υπουργείο. Πάντως, πιστεύω ότι αν καταγγείλουμε μαζικά αυτά που κάνουν τα ΠΥΣΔΕ στο Υπουργείο θα αναγκαστούν να συμμορφωθούν με τις νέες οδηγίες.Εγώ (Φυσικός) διεκδικώ μία θέση σε ΓΕΛ που τα δεδομένα είναι τα εξής:35 ώρες Φυσικής, 20 ώρες Χημείας, 13 ώρες Βιολογίαςκαι υπηρετούν:1 Φυσικός με υποχρεωτικό (νέο) ωράριο 18 ωρών, 2 Χημικοί 21 ωρών ο καθένας και 1 Βιολόγος 21 ωρών. Θα έπρεπε να βγει υπεράριθμος ο 2ος Χημικός και να προκύψει κανό Φυσικού, αλλά τίποτα.Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι κύριοι στ ΠΥΣΔΕ, είναι ότι με τις τακτικές τους διαιωνίζουν το πρόβλημα στον κλάδο. Αν μία φορά γίνουν οι σωστές μετακινήσεις και ανακατανομή θέσεων, τις επόμενες χρονιές δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.Άλλωστε, ο Χημικός που θα βγει υπεράριθμος, θα τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο που πλεονάζει Φυσικός. Για ανακατανομή μιλάμε, όχι για κατάργηση θέσεων.Σκεφτείτε να μείνει εκεί ως υπεράριθμος και του χρόνου το Υπουργείο να αποφασίσει την απόλυση όσων είναι υπεράριθμοι ανά ειδικότητα...Να προτείνω και κάτι σχετικά με τα Γυμνάσια: Θα μπορούσε αντί να είναι ενιαίος ο κλάδος, όπως προτείνουν κάποιοι, να είναι ενιαίο το μάθημα. Δηλαδή, σε κάθε τάξη Γυμνασίου να υπάρχει ένα 5ωρο μάθημα "Φυσικές Επιστήμες" (όσες ώρες είναι και σήμερα) που θα το έχουν Α ανάθεση όλοι οι ΠΕ04. Στο Λύκειο, όμως, δε μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο γιατί το γνωστικό αντικείμενο είναι αρκετά εξειδικευμένο.
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται αυτό:υπάρχει ενιαίο μάθημα Φυσικές επιστήμες, με διακριτά αντικείμενα Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Αφού δεν εφαρμόζεται εκεί, γιατί να εφαρμοστεί στο γυμνάσιο, που τα αντικείμενα είναι ξεχωριστά; ή θα βγαίνει ενιαία για γυμνάσιο και λύκειο ή δε θα βγαίνει για κανένα. Οι υπεραριθμίες δεν βγαίνουν ξεχωριστά για γυμνάσια και ξεχωριστά για λύκεια.
Δυστυχώς φέτος μια μαζική νόμιμη ανακατανομή θα δημιουργούσε πρόβλημα σε ΠΕ04.01 και ΠΕ04.02 σε αρκετές περιφέρειες. Του χρόνου όμως νομίζω ότι αυτές οι ειδικότητες θα μπορούσαν να έρθουν στα ίσια τους, χωρίς να χρειάζονται αδικίες. Θα χρειάζονταν βέβαια πάλι σύγκρουση με συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία δεν τα θεωρώ πια τόσο λάθος, αλλά σίγουρα άδικα για τους αδύναμους.
Παράθεση από: debio στις Ιούνιος 28, 2013, 11:20:14 μμΣτην Α Λυκείου εφαρμόζεται αυτό:υπάρχει ενιαίο μάθημα Φυσικές επιστήμες, με διακριτά αντικείμενα Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Αφού δεν εφαρμόζεται εκεί, γιατί να εφαρμοστεί στο γυμνάσιο, που τα αντικείμενα είναι ξεχωριστά; ή θα βγαίνει ενιαία για γυμνάσιο και λύκειο ή δε θα βγαίνει για κανένα. Οι υπεραριθμίες δεν βγαίνουν ξεχωριστά για γυμνάσια και ξεχωριστά για λύκεια.Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται μόνο για τον υπολογισμό του βαθμού. Επί της ουσίας δεν είναι ενιαίο μάθημα.Υπάρχουν και ΠΥΣΔΕ που βγάζουν ξεχωριστά τις υπεραριθμίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, για να μη βγουν υπεράριθμοι οι Χημικοί στα Γυμνάσια (οι οποίοι θεωρώ ότι αδικούνται από το μονόωρο της Χημείας).Πάντως είναι ξεφτίλα και κατάντια, σε κάποια ΠΥΣΔΕ να ερμηνεύεται η εγκύκλιος με τον Α τρόπο, σε άλλα με τον Β τρόπο και δε ξέρω κι εγώ με πόσους άλλους τρόπους. Και νόμιζα ότι φέτος η εγκύκλιος για τις υπεραριθμίες δεν επιδέχεται παρερμηνείες! Μόνο το Υπουργείο μπορεί να δώσει μία λύση: Να βγαίνουν τα κενά και οι υπεραρθμίες από τα κεντρικά μέσω του Survey. Μόνο έτσι θα χάσουν τα ΠΥΣΔΕ την εξουσία να κρίνουν κατά το δοκούν.
Ή πρέπει να σπάσει ο κλάδος σε όλη τη δευτεροβάθμια ή να μείνει ενιαίος, όπως είναι ο τόσο σύνθετος κάδος των φιλολόγων.
Γυμνάσιο με δύο τμήματα ανά τάξη (όσοι έχετε δουλέψει μόνο Αθήνα, ναι υπάρχουν πολλά τέτοια στην επαρχία),θα έχει οργανική για πληροφορικό π.χ. με 12 ώρες μάθημα (σπαστά τμήματα) και για ΠΕ 04, αν ληφθεί υπόψη μόνο η α' ανάθεση, δε θα προβλέπεται οργανική, παρόλο που θα υπάρχουν 28 ώρες μάθημα! Δηλαδή και ο ένας ΠΕ 04 που υπάρχει εκεί θα βγει υπεράριθμος!Σας φαίνεται νορμάλ αυτό;
Συναδελφοι καλημερα, μπορει καποιος να βοηθησει; πρωτα τακτοποιουνται οι υπεραριθμοι και μετα οσοι ζητουν βελτιωση κλπ; και αν ο υπεραριθμος ζηταει θεση (σε αλλη ομαδα σχολειων, οχι ομορη) που τη ζηταει ενας με πιο πολλα μορια που θελει βελτιωση, τι γινεται; την παιρνει ο υπεραριθμος; υπαρχει θεμα εδω. παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει. Ευχαριστω!!
Λιθοσφαιριστη, αυτο με την Α'αναθεση, που μονο αυτη μετραει για να βγει οργανικο κενο, ισχυει εδω κι εφτα χρονια. Δε θα βγει υπεραριθμος, διοτι δεν υπαρχει δευτερος καθηγητης. Απλά δε θα παρει εκει οργανικη καινουριος καθηγητης, οταν ο προηγουμενος παρει συνταξη. Αν το σχολειο υπαρχει ακομα, οταν ο προηγουμενος βγει στη συνταξη...
Παράθεση από: kechagias στις Ιούνιος 29, 2013, 01:10:06 πμΣυναδελφοι καλημερα, μπορει καποιος να βοηθησει; πρωτα τακτοποιουνται οι υπεραριθμοι και μετα οσοι ζητουν βελτιωση κλπ; και αν ο υπεραριθμος ζηταει θεση (σε αλλη ομαδα σχολειων, οχι ομορη) που τη ζηταει ενας με πιο πολλα μορια που θελει βελτιωση, τι γινεται; την παιρνει ο υπεραριθμος; υπαρχει θεμα εδω. παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει. Ευχαριστω!!νομίζω το έθεσες και αλλού οπότε για δες εδώ:http://www.pde.gr/index.php?topic=28930.msg679715;topicseen#new