*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179184 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #504 στις: Ιούνιος 28, 2013, 08:26:09 μμ »
Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους στη νέα οργανική και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής  θέσης τους, γιατί η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:55 »

Αποσυνδεδεμένος gk_Phys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #505 στις: Ιούνιος 28, 2013, 10:46:44 μμ »
αρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;

Καταγγελία στο Υπουργείο:

Αρχικά με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά:

Τμήμα Γ' Προσωπικού Μεταθέσεων-Αποσπάσεων

Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 210 344 2192-2250-2750-2278-2912-2235-2010-2804-2116-2126-2280
Fax: 210 344 2282
Email: dprb@minedu.gov.gr

και μέσω φόρμας επικοινωνίας: http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia-main/gepo-main.html

Εγώ ζήτησα (τηλεφωνικά και μέσω της φόρμας) να σταλεί στις ΔΔΕ οδηγία που να λέει ότι η κρίση και άρση υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04 γίνεται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία στον κλάδο, εξηγώντας την κατάσταση.

Να απευθυνθούμε ΟΛΟΙ όσοι διαφωνούμε με την κρίση ενιαία στον κλάδο. Αφού η φετινή νομοθεσία είναι με το μέρος μας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους να λειτουργούν αυθαίρετα εις βάρος μας.

Πες μας, καταφερες τιποτα;;; Δυστυχως οι ΔΔΕ γι'αλλη μια χρονιά εβγαλαν ενιαια τα κενα/πλεονασματα - οι παλιοτεροι δε θελουν να κουνηθουν με τιποτα, με αποτελεσμα ο τελευταιος που τοποθετηθηκε να χανει την οργανικη του, ακομη κι οταν συμπληρωνει ωραριο με Α' αναθεση, σε αντιθεση με τους παλιοτερους που δε συμπληρωνουν!!! Ειναι σα να κρινουν ενιαια φιλολογους και υπεραριθμους θεολογους, πραγμα εντελως παραλογο οταν εχουν διαφορετικες Α' αναθεσεις!!!

Σήμερα βγήκαν οι υπεραριθμίες στη ΔΔΕ που ανήκω (Δωδεκάνησα). Όπως ήταν αναμενόμενο, οι υπεραριθμίες βγήκαν ενιαία, αφού αλλιώς θα έβγαινε υπεράριθμη και η σύζυγος του προέδρου της ΕΛΜΕ (2η Γεωλόγος σε Γυμνάσιο)... αλλά και πολλοί που είναι στα ψηφοδέλτια των παρατάξεων... και άλλοι καλοβολεμένοι...

Αμέσως έκανα ένσταση στο ΠΥΣΔΕ. Περιμένω την αρνητική (εννοείται) απάντηση που θα μου δώσουν, για να την επισυνάψω με την ένσταση που θα καταθέσω στο Υπουργείο, όπως μου είπαν οι αρμόδιοι στο Υπουργείο. Πάντως, πιστεύω ότι αν καταγγείλουμε μαζικά αυτά που κάνουν τα ΠΥΣΔΕ στο Υπουργείο θα αναγκαστούν να συμμορφωθούν με τις νέες οδηγίες.

Εγώ (Φυσικός) διεκδικώ μία θέση σε ΓΕΛ που τα δεδομένα είναι τα εξής:
35 ώρες Φυσικής, 20 ώρες Χημείας, 13 ώρες Βιολογίας
και υπηρετούν:
1 Φυσικός με υποχρεωτικό (νέο) ωράριο 18 ωρών, 2 Χημικοί 21 ωρών ο καθένας και 1 Βιολόγος 21 ωρών.
Θα έπρεπε να βγει υπεράριθμος ο 2ος Χημικός και να προκύψει κανό Φυσικού, αλλά τίποτα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι κύριοι στ ΠΥΣΔΕ, είναι ότι με τις τακτικές τους διαιωνίζουν το πρόβλημα στον κλάδο. Αν μία φορά γίνουν οι σωστές μετακινήσεις και ανακατανομή θέσεων, τις επόμενες χρονιές δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Άλλωστε, ο Χημικός που θα βγει υπεράριθμος, θα τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο που πλεονάζει Φυσικός. Για ανακατανομή μιλάμε, όχι για κατάργηση θέσεων.
Σκεφτείτε να μείνει εκεί ως υπεράριθμος και του χρόνου το Υπουργείο να αποφασίσει την απόλυση όσων είναι υπεράριθμοι ανά ειδικότητα...

Να προτείνω και κάτι σχετικά με τα Γυμνάσια: Θα μπορούσε αντί να είναι ενιαίος ο κλάδος, όπως προτείνουν κάποιοι, να είναι ενιαίο το μάθημα. Δηλαδή, σε κάθε τάξη Γυμνασίου να υπάρχει ένα 5ωρο μάθημα "Φυσικές Επιστήμες" (όσες ώρες είναι και σήμερα) που θα το έχουν Α ανάθεση όλοι οι ΠΕ04. Στο Λύκειο, όμως, δε μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο γιατί το γνωστικό αντικείμενο είναι αρκετά εξειδικευμένο.

Αποσυνδεδεμένος BATPAXI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Τοκάτα σε Ρε ελάσσονα. Μοντεράτο, ζιγκ, μενουέτο.
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #506 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:05:30 μμ »
Μη λέτε πράγματα που δεν ισχύουν και γελάει ο κόσμος. Είναι αδύνατη η άμεση απόλυση υπεραρίθμων του στενού δημόσιου. Αν είστε υπεράριθμοι στη χειρότερη θα μετακινηθείτε. Ο καθηγητής δεν είναι ούτε υπάλληλος ΝΠΙΔ, ούτε σε ΔΕΚΟ για να απολύεται όποτε θέλει η κυβέρνηση. Δυστυχώς γ' αυτούς έπρεπε ν' αλλάξουν το Σύνταγμα το 2008, τότε που είχαν το κατάλληλο πλήθος βουλευτών. Τώρα ψάχνουν έμμεσα να δουν τι θα κάνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2013, 11:07:24 μμ από BATPAXI »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #507 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:20:14 μμ »

Να προτείνω και κάτι σχετικά με τα Γυμνάσια: Θα μπορούσε αντί να είναι ενιαίος ο κλάδος, όπως προτείνουν κάποιοι, να είναι ενιαίο το μάθημα. Δηλαδή, σε κάθε τάξη Γυμνασίου να υπάρχει ένα 5ωρο μάθημα "Φυσικές Επιστήμες" (όσες ώρες είναι και σήμερα) που θα το έχουν Α ανάθεση όλοι οι ΠΕ04. Στο Λύκειο, όμως, δε μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο γιατί το γνωστικό αντικείμενο είναι αρκετά εξειδικευμένο.
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται αυτό:υπάρχει ενιαίο μάθημα Φυσικές επιστήμες, με διακριτά αντικείμενα Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Αφού δεν εφαρμόζεται εκεί, γιατί να εφαρμοστεί στο γυμνάσιο, που τα αντικείμενα είναι ξεχωριστά; ή θα βγαίνει ενιαία για γυμνάσιο και λύκειο ή δε θα βγαίνει για κανένα. Οι υπεραριθμίες δεν βγαίνουν ξεχωριστά για γυμνάσια και ξεχωριστά για λύκεια. Δηλαδή θα βγαίνει υπεράριθμός κάποιος χημικός σε ένα λύκειο (λόγω σπασμένου κλάδου) και δε θα μπορεί να πάρει ώρες χημείας στο γυμνάσιο, γιατί θα τις έχει κάποιος βιολόγος ή φυσικός που θα τις έχει α ανάθεση στο γυμνάσιο; Ή πρέπει να σπάσει ο κλάδος σε όλη τη δευτεροβάθμια ή να μείνει ενιαίος, όπως είναι ο τόσο σύνθετος κάδος των φιλολόγων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:55 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #508 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:24:17 μμ »
αρκετά ΠΥΣΔΕ πάντως έκαναν ενιαία κρίση στον ΠΕ04 και μερικά ήδη τοποθετούν τους υπεράριθμους...... τι μπορούμε να κάνουμε τώρα;

Καταγγελία στο Υπουργείο:

Αρχικά με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά:

Τμήμα Γ' Προσωπικού Μεταθέσεων-Αποσπάσεων

Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 210 344 2192-2250-2750-2278-2912-2235-2010-2804-2116-2126-2280
Fax: 210 344 2282
Email: dprb@minedu.gov.gr

και μέσω φόρμας επικοινωνίας: http://www.minedu.gov.gr/epikoinonia-main/gepo-main.html

Εγώ ζήτησα (τηλεφωνικά και μέσω της φόρμας) να σταλεί στις ΔΔΕ οδηγία που να λέει ότι η κρίση και άρση υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04 γίνεται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία στον κλάδο, εξηγώντας την κατάσταση.

Να απευθυνθούμε ΟΛΟΙ όσοι διαφωνούμε με την κρίση ενιαία στον κλάδο. Αφού η φετινή νομοθεσία είναι με το μέρος μας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους να λειτουργούν αυθαίρετα εις βάρος μας.

Πες μας, καταφερες τιποτα;;; Δυστυχως οι ΔΔΕ γι'αλλη μια χρονιά εβγαλαν ενιαια τα κενα/πλεονασματα - οι παλιοτεροι δε θελουν να κουνηθουν με τιποτα, με αποτελεσμα ο τελευταιος που τοποθετηθηκε να χανει την οργανικη του, ακομη κι οταν συμπληρωνει ωραριο με Α' αναθεση, σε αντιθεση με τους παλιοτερους που δε συμπληρωνουν!!! Ειναι σα να κρινουν ενιαια φιλολογους και υπεραριθμους θεολογους, πραγμα εντελως παραλογο οταν εχουν διαφορετικες Α' αναθεσεις!!!

Σήμερα βγήκαν οι υπεραριθμίες στη ΔΔΕ που ανήκω (Δωδεκάνησα). Όπως ήταν αναμενόμενο, οι υπεραριθμίες βγήκαν ενιαία, αφού αλλιώς θα έβγαινε υπεράριθμη και η σύζυγος του προέδρου της ΕΛΜΕ (2η Γεωλόγος σε Γυμνάσιο)... αλλά και πολλοί που είναι στα ψηφοδέλτια των παρατάξεων... και άλλοι καλοβολεμένοι...

Αμέσως έκανα ένσταση στο ΠΥΣΔΕ. Περιμένω την αρνητική (εννοείται) απάντηση που θα μου δώσουν, για να την επισυνάψω με την ένσταση που θα καταθέσω στο Υπουργείο, όπως μου είπαν οι αρμόδιοι στο Υπουργείο. Πάντως, πιστεύω ότι αν καταγγείλουμε μαζικά αυτά που κάνουν τα ΠΥΣΔΕ στο Υπουργείο θα αναγκαστούν να συμμορφωθούν με τις νέες οδηγίες.

Εγώ (Φυσικός) διεκδικώ μία θέση σε ΓΕΛ που τα δεδομένα είναι τα εξής:
35 ώρες Φυσικής, 20 ώρες Χημείας, 13 ώρες Βιολογίας
και υπηρετούν:
1 Φυσικός με υποχρεωτικό (νέο) ωράριο 18 ωρών, 2 Χημικοί 21 ωρών ο καθένας και 1 Βιολόγος 21 ωρών.
Θα έπρεπε να βγει υπεράριθμος ο 2ος Χημικός και να προκύψει κανό Φυσικού, αλλά τίποτα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι κύριοι στ ΠΥΣΔΕ, είναι ότι με τις τακτικές τους διαιωνίζουν το πρόβλημα στον κλάδο. Αν μία φορά γίνουν οι σωστές μετακινήσεις και ανακατανομή θέσεων, τις επόμενες χρονιές δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Άλλωστε, ο Χημικός που θα βγει υπεράριθμος, θα τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο που πλεονάζει Φυσικός. Για ανακατανομή μιλάμε, όχι για κατάργηση θέσεων.
Σκεφτείτε να μείνει εκεί ως υπεράριθμος και του χρόνου το Υπουργείο να αποφασίσει την απόλυση όσων είναι υπεράριθμοι ανά ειδικότητα...

Να προτείνω και κάτι σχετικά με τα Γυμνάσια: Θα μπορούσε αντί να είναι ενιαίος ο κλάδος, όπως προτείνουν κάποιοι, να είναι ενιαίο το μάθημα. Δηλαδή, σε κάθε τάξη Γυμνασίου να υπάρχει ένα 5ωρο μάθημα "Φυσικές Επιστήμες" (όσες ώρες είναι και σήμερα) που θα το έχουν Α ανάθεση όλοι οι ΠΕ04. Στο Λύκειο, όμως, δε μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο γιατί το γνωστικό αντικείμενο είναι αρκετά εξειδικευμένο.
Δυστυχώς φέτος μια μαζική νόμιμη ανακατανομή θα δημιουργούσε πρόβλημα σε ΠΕ04.01 και ΠΕ04.02 σε αρκετές περιφέρειες. Του χρόνου όμως νομίζω ότι αυτές οι ειδικότητες θα μπορούσαν να έρθουν στα ίσια τους, χωρίς να χρειάζονται αδικίες. Θα χρειάζονταν βέβαια πάλι σύγκρουση με συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία δεν τα θεωρώ πια τόσο λάθος, αλλά σίγουρα άδικα για τους αδύναμους.

Αποσυνδεδεμένος gk_Phys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #509 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:47:21 μμ »
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται αυτό:υπάρχει ενιαίο μάθημα Φυσικές επιστήμες, με διακριτά αντικείμενα Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Αφού δεν εφαρμόζεται εκεί, γιατί να εφαρμοστεί στο γυμνάσιο, που τα αντικείμενα είναι ξεχωριστά; ή θα βγαίνει ενιαία για γυμνάσιο και λύκειο ή δε θα βγαίνει για κανένα. Οι υπεραριθμίες δεν βγαίνουν ξεχωριστά για γυμνάσια και ξεχωριστά για λύκεια.
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται μόνο για τον υπολογισμό του βαθμού. Επί της ουσίας δεν είναι ενιαίο μάθημα.
Υπάρχουν και ΠΥΣΔΕ που βγάζουν ξεχωριστά τις υπεραριθμίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, για να μη βγουν υπεράριθμοι οι Χημικοί στα Γυμνάσια (οι οποίοι θεωρώ ότι αδικούνται από το μονόωρο της Χημείας).

Πάντως είναι ξεφτίλα και κατάντια, σε κάποια ΠΥΣΔΕ να ερμηνεύεται η εγκύκλιος με τον Α τρόπο, σε άλλα με τον Β τρόπο και δε ξέρω κι εγώ με πόσους άλλους τρόπους. Και νόμιζα ότι φέτος η εγκύκλιος για τις υπεραριθμίες δεν επιδέχεται παρερμηνείες! Μόνο το Υπουργείο μπορεί να δώσει μία λύση: Να βγαίνουν τα κενά και οι υπεραρθμίες από τα κεντρικά μέσω του Survey. Μόνο έτσι θα χάσουν τα ΠΥΣΔΕ την εξουσία να κρίνουν κατά το δοκούν.

Αποσυνδεδεμένος gk_Phys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #510 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:48:54 μμ »
Δυστυχώς φέτος μια μαζική νόμιμη ανακατανομή θα δημιουργούσε πρόβλημα σε ΠΕ04.01 και ΠΕ04.02 σε αρκετές περιφέρειες. Του χρόνου όμως νομίζω ότι αυτές οι ειδικότητες θα μπορούσαν να έρθουν στα ίσια τους, χωρίς να χρειάζονται αδικίες. Θα χρειάζονταν βέβαια πάλι σύγκρουση με συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία δεν τα θεωρώ πια τόσο λάθος, αλλά σίγουρα άδικα για τους αδύναμους.

Και του χρόνου τα ίδια θα λέμε...

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #511 στις: Ιούνιος 28, 2013, 11:52:57 μμ »
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται αυτό:υπάρχει ενιαίο μάθημα Φυσικές επιστήμες, με διακριτά αντικείμενα Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Αφού δεν εφαρμόζεται εκεί, γιατί να εφαρμοστεί στο γυμνάσιο, που τα αντικείμενα είναι ξεχωριστά; ή θα βγαίνει ενιαία για γυμνάσιο και λύκειο ή δε θα βγαίνει για κανένα. Οι υπεραριθμίες δεν βγαίνουν ξεχωριστά για γυμνάσια και ξεχωριστά για λύκεια.
Στην Α Λυκείου εφαρμόζεται μόνο για τον υπολογισμό του βαθμού. Επί της ουσίας δεν είναι ενιαίο μάθημα.
Υπάρχουν και ΠΥΣΔΕ που βγάζουν ξεχωριστά τις υπεραριθμίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, για να μη βγουν υπεράριθμοι οι Χημικοί στα Γυμνάσια (οι οποίοι θεωρώ ότι αδικούνται από το μονόωρο της Χημείας).

Πάντως είναι ξεφτίλα και κατάντια, σε κάποια ΠΥΣΔΕ να ερμηνεύεται η εγκύκλιος με τον Α τρόπο, σε άλλα με τον Β τρόπο και δε ξέρω κι εγώ με πόσους άλλους τρόπους. Και νόμιζα ότι φέτος η εγκύκλιος για τις υπεραριθμίες δεν επιδέχεται παρερμηνείες! Μόνο το Υπουργείο μπορεί να δώσει μία λύση: Να βγαίνουν τα κενά και οι υπεραρθμίες από τα κεντρικά μέσω του Survey. Μόνο έτσι θα χάσουν τα ΠΥΣΔΕ την εξουσία να κρίνουν κατά το δοκούν.
Εγώ ξέρω ότι όταν ανακοινώθηκε το νέο λύκειο από τη Διαμαντοπούλου, είπε ότι μείωσε τα μαθήματα και ένα από αυτά είναι οι φυσικές επιστήμες με διακριτές ενότητες τα Φ-Χ-Β

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #512 στις: Ιούνιος 29, 2013, 12:27:13 πμ »
Ή πρέπει να σπάσει ο κλάδος σε όλη τη δευτεροβάθμια ή να μείνει ενιαίος, όπως είναι ο τόσο σύνθετος κάδος των φιλολόγων.

Ο κλαδος εχει σπασει απο το 2006, οπως ηταν παγιο και πολυχρονο αιτημα ολων των ειδικοτητων (με τους Φυσικους να επιμενουν σφοδρα γι'αυτο πριν απο μια δεκαετια), αλλά τα ΠΥΣΔΕ το εφαρμοζουν μονο οταν θελουν! Π.χ. βγαζουν οργανικες για επιπλεον φυσικους ή χημικους σε γυμνασια που χρειαζονται μονο ενα φυσικο, ενα βιολογο κι ενα γεωλογο, όμως δε βγαζουν ποτέ οργανικη για βιολογο ή γεωλογο σε ΕΠΑΛ! (οι γεωλογοι που υπαρχουν ακομη σε μερικα ΕΠΑΛ εχουν ξεμεινει εκει απο οταν ο κλαδος ηταν ακομη ενιαιος...)

Γυμνάσιο με δύο τμήματα ανά τάξη (όσοι έχετε δουλέψει μόνο Αθήνα, ναι υπάρχουν πολλά τέτοια στην επαρχία),
θα έχει οργανική για πληροφορικό π.χ. με 12 ώρες μάθημα (σπαστά τμήματα) και για ΠΕ 04, αν ληφθεί υπόψη μόνο η α' ανάθεση, δε θα προβλέπεται οργανική, παρόλο που θα υπάρχουν 28 ώρες μάθημα! Δηλαδή και ο ένας ΠΕ 04 που υπάρχει εκεί θα βγει υπεράριθμος!
Σας φαίνεται νορμάλ αυτό;

Λιθοσφαιριστη, αυτο με την Α'αναθεση, που μονο αυτη μετραει για να βγει οργανικο κενο, ισχυει εδω κι εφτα χρονια. Δε θα βγει υπεραριθμος, διοτι δεν υπαρχει δευτερος καθηγητης. Απλά δε θα παρει εκει οργανικη καινουριος καθηγητης, οταν ο προηγουμενος παρει συνταξη. Αν το σχολειο υπαρχει ακομα, οταν ο προηγουμενος βγει στη συνταξη...

Ναι, μου φαινεται νορμαλ, γιατι με το ρυθμο συρρικνωσης του μαθητικου δυναμικου σε αυτα τα χωρια και την κατασταση της δημοσιας οικονομιας, σε λιγα χρονια αυτο το ασυμφορο σχολειο θα συγχωνευθει με το πιο κοντινο μικρο σχολειο για να φτιαξουν ενα με 3 τμηματα, οπου θα βγαινουν οργανικες. Οπως καταργουνται οι εφοριες σ'αυτα τα μερη, επειδη πλεον δε συμφερει. Ας ειμαστε ρεαλιστες: αν το κρατος θελει να διορισει ξανα, θα πει οτι οργανικες βγαινουν και με 8 ωρες! (οπως ακριβως το ΠΥΣΔΕ, οταν θελει να βολεψει καποιον, βγαζει οργανικη ακομη και με 6 ωρες...)

Debio, δε γινεται τα τρια μαθηματα ΦΕ να διδαχτουν ως ενα μαθημα, οταν οι πτυχιουχοι που τα διδασκουν εχουν σπουδασει μονο το ενα απο αυτα! (με μονη εξαιρεση τους Βιολογους που εχουν σπουδασει και πολλη Χημεια) Ο καιρος που τα Πανεπιστημια εβγαζαν γενικα πτυχιουχους Φυσικων Επιστημων εχει παρελθει εδω και δεκαετιες - πλεον υπαρχει εξειδικευση, η οποια μαλιστα αρχιζει απο τη Β' Λυκειου! Αλλά τωρα βγηκαμε off topic.

Αποσυνδεδεμένος pe06ke

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #513 στις: Ιούνιος 29, 2013, 01:10:06 πμ »
Συναδελφοι καλημερα, μπορει καποιος να βοηθησει; πρωτα τακτοποιουνται οι υπεραριθμοι και μετα οσοι ζητουν βελτιωση κλπ; και αν ο υπεραριθμος ζηταει θεση (σε αλλη ομαδα σχολειων, οχι ομορη) που τη ζηταει ενας με πιο πολλα μορια που θελει βελτιωση, τι γινεται; την παιρνει ο υπεραριθμος; υπαρχει θεμα εδω. παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει. Ευχαριστω!!

Αποσυνδεδεμένος fever

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #514 στις: Ιούνιος 29, 2013, 09:53:48 πμ »
Ο υπεράριθμος μπορεί να πάρει οργανική σε άλλη ομάδα μόνο και εφόσον δεν μπόρεσε να πάρει στη δική του ομάδα. Δηλαδή αν στη δική του ομάδα δεν υπάρχουν κενα ή υπήρχαν αλλά τα πήραν άλλοι υπεράριθμοι που είχαν περισσότερα μόρια τότε μπορεί να επιλέξει από τις όμορες ομάδες.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #515 στις: Ιούνιος 29, 2013, 10:14:35 πμ »
Συναδελφοι καλημερα, μπορει καποιος να βοηθησει; πρωτα τακτοποιουνται οι υπεραριθμοι και μετα οσοι ζητουν βελτιωση κλπ; και αν ο υπεραριθμος ζηταει θεση (σε αλλη ομαδα σχολειων, οχι ομορη) που τη ζηταει ενας με πιο πολλα μορια που θελει βελτιωση, τι γινεται; την παιρνει ο υπεραριθμος; υπαρχει θεμα εδω. παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει. Ευχαριστω!!
νομίζω το έθεσες και αλλού οπότε για δες εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?topic=28930.msg679715;topicseen#new
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #516 στις: Ιούνιος 29, 2013, 01:50:58 μμ »
Λιθοσφαιριστη, αυτο με την Α'αναθεση, που μονο αυτη μετραει για να βγει οργανικο κενο, ισχυει εδω κι εφτα χρονια. Δε θα βγει υπεραριθμος, διοτι δεν υπαρχει δευτερος καθηγητης. Απλά δε θα παρει εκει οργανικη καινουριος καθηγητης, οταν ο προηγουμενος παρει συνταξη. Αν το σχολειο υπαρχει ακομα, οταν ο προηγουμενος βγει στη συνταξη...

Επιτρέψτε μου να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου.
Το να προτείνουμε "λύσεις" με τις οποίες απλά θα μειώνονται οι οργανικές, το θεωρώ αδιανόητο και σίγουρα όχι νορμάλ.

Αποσυνδεδεμένος kate82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #517 στις: Ιούνιος 29, 2013, 03:24:54 μμ »
Συναδελφοι καλημερα, μπορει καποιος να βοηθησει; πρωτα τακτοποιουνται οι υπεραριθμοι και μετα οσοι ζητουν βελτιωση κλπ; και αν ο υπεραριθμος ζηταει θεση (σε αλλη ομαδα σχολειων, οχι ομορη) που τη ζηταει ενας με πιο πολλα μορια που θελει βελτιωση, τι γινεται; την παιρνει ο υπεραριθμος; υπαρχει θεμα εδω. παρακαλω οποιος ξερει κατι ας βοηθησει. Ευχαριστω!!
νομίζω το έθεσες και αλλού οπότε για δες εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?topic=28930.msg679715;topicseen#new



εφόσον ανήκει σε άλλη ομάδα (και υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει υπεράριθμος σε εκείνη την ομάδα να το διεκδικήσει), συνεξετάζονται (οι υπεράριθμοι) με αυτούς που θέλουν βελτίωση και με τους διαθεσίτες με βάση τα μόριά τους και τη θέση παίρνει αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια μετάθεσης (στην προκειμένη περίπτωση αυτός που ζητάει βελτίωση)......
μελέτησε λίγο εδώ http://blogs.sch.gr/nrammos/files/2013/06/yperarithmies_2013_2014.pdf το έγγραφο του υπουργείου παιδείας που δημοσιεύθηκε στις 20 Ιουνίου 2013.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2013, 03:34:12 μμ από kate82 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.