*

Αποστολέας Θέμα: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία  (Αναγνώστηκε 29344 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Commando

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Nemo malus felix
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:45:43 πμ »


[/quote]fair play, θα διαφωνήσω μαζί σου στο (2). Πολλοί από τους αριστούχους - όχι, όλοι βέβαια - είναι ευνουχισμένοι πνευματικά! Ίσως το σύστημα τους κατάντησε έτσι... :-\ Είχα συμμαθήτρια αριστούχο με 19,7 στα αρχαία κατεύθυνσης, 19 στην ιστορία κατεύθυνσης και άλλα τέτοια! Πέρασε Νομική Θεσ/νίκης και τώρα είναι δικηγόρος. Μια μέρα που συζητούσε η παρέα για τα εγκλήματα του χιτλερισμού αναφέρθηκα στα Ες Ες. Η κοπέλα ούτε που τα είχε ακούσει!!! :o :o :o :o Στη μομφή μου για την άγνοιά της με αποστόμωσε με το (γελοίο) επιχείρημα ότι δε χρειαζόταν να το ξέρει και ότι ήταν ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ! Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα αριστούχων και ναι, ζούν ανάμεσά μας!!!!!
[/quote]

Νομίζω ότι ξεφεύγουμε. Άλλίμονο αν περιμένουμε από το σχολείο να γνωρίζουμε για τα Ες Ες , τον ελληνικό εμφύλιο και το σάκε που έπιναν οι καμικάζε πριν πέσουν πάνω στα αμερικάνικα αεροπλανοφόρα.
Είναι δεδομένο ότι εδώ και πολλά χρόνια τα παιδιά δεν διαβάζουν τίποτε εξωσχολικό -εξωφροντιστηριακό γιατί δεν διδ΄χτηκαν να αγαπούν το διάβασμα. Αφού δεν το αγαπούν ούτε οι καθηγητές τους....
" Ποτέ στην Ιστορία η Πολιτική δεν δημιούργησε Παιδεία. Διότι οι πολίτες με γνώση και κρίση δεν είναι "βολικοί" ψηφοφόροι"
Ρένος Αποστολίδης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:51:29 πμ »

(2) Ευνουχισμένοι αριστούχοι; Που διάβασαν ατέλειωτες ώρες, στερήθηκαν τόσα πράγματα για να πετύχουν το στόχο τους; Μήπως είμαστε άδικοι;

fair play, θα διαφωνήσω μαζί σου στο (2). Πολλοί από τους αριστούχους - όχι, όλοι βέβαια - είναι ευνουχισμένοι πνευματικά! Ίσως το σύστημα τους κατάντησε έτσι... :-\ Είχα συμμαθήτρια αριστούχο με 19,7 στα αρχαία κατεύθυνσης, 19 στην ιστορία κατεύθυνσης και άλλα τέτοια! Πέρασε Νομική Θεσ/νίκης και τώρα είναι δικηγόρος. Μια μέρα που συζητούσε η παρέα για τα εγκλήματα του χιτλερισμού αναφέρθηκα στα Ες Ες. Η κοπέλα ούτε που τα είχε ακούσει!!! :o :o :o :o Στη μομφή μου για την άγνοιά της με αποστόμωσε με το (γελοίο) επιχείρημα ότι δε χρειαζόταν να το ξέρει και ότι ήταν ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ! Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα αριστούχων και ναι, ζούν ανάμεσά μας!!!!!

nikgre, με κάτι τέτοια σου σηκώνεται η τρίχα! Ένα είναι σίγουρο πάντως: Η ευρυμάθεια δεν διδάσκεται σε καμια τάξη και με κανένα πρόγραμμα σπουδών. Κατά τη γνώμη μου, είναι κυρίως θέμα προτύπων.

Για ένα απορώ πάντως. Το σχολείο δεν της άνοιξε τα μάτια! Ούτε το φροντιστήριο (αναμενόμενο)! Αλλά το Πανεπιστήμιο!!!;;;;

Κάτι άλλο είχε ο Αριστοτέλης στο μυαλό του μου φαίνεται.

Αποσυνδεδεμένος nena8

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:55:40 πμ »

Απο προσωπικη εμπειρια θα πω οτι αν και ακολουθησα τριτη δεσμη (θεωρητικη κατ για τους πιο νεους) στο λυκειο ειχα τους καλυτερους μαθηματικους και φυσικους που θα μπορουσε να εχει μαθητης χωρις να υποτιμω τις επισης αψογες φιλολογους.Απο την αλλη στο φροντιστηριο (που επεμενε η μητερα μου οτι χρειαζομαι) το οποιο ειναι και απο τα γνωστα στην αθηνα,  φοιτησα για δυο χρονια πριν τις εξετασεις και κλαιω ακομα τα λεφτα του πατερα μου.Το υφος των καθηγητων προς τους αδυναμους μαθητες ηταν απαραδεκτο αφου απο την αρχη της χρονιας ειχαν προεξοφλησει ποιος θα περασει και θα " γραφτει" ως επιτυχια και ποιος οχι.(τους την εφερα!)Επισης ειχαν γινει αλεπαλληλα παραπονα για την καθηγητρια λατινικων που ακομα θυμαμαι ως ενα συφουνα που εμπαινε- εβγαινε απο την ταξη χωρις να καταλαβει κανενας τι ειπε.Το θεμα ειναι οτι η εμπειρια μου αυτη δεν σημαινει οτι οι καθηγητες του σχολειου ειναι αριστοι και του φροντιστηριου "σκαρτοι".Η εκπαιδευση ειναι ενας ζωντανος οργανισμος με παρα πολλα μελη και φυσικο ειναι να υπαρχουν αυτοι που "την αραζουν" και αυτοι που δεν παραιτουνται ποτε  απο τα παιδια και απο την ιδιοτητα του εκπαιδευτικου(ως λειτουργημα).Επισης να προσθεσω στην αποψη μου πως η σημερινη εικονα του μεσου Ελληνα καθηγητη (χωρις να μου αρεσει αυτη η εκφραση) οφειλεται στο οτι προβαλλονται υπερβολικα, αρνητικα παραδειγματα.


Γιατί θεωρείς ότι στην προσωπική σου εμπειρία δεν έπαιξε ρόλο η  ... εξασφαλισμένη αίγλη του κεντρικού Αθηναϊκού φροντιστηρίου, που δεν είχε τους καταλληλότερους συνεργάτες;
Παρεπιπτόντως έτσι συμβαίνει συνήθως σε ένα σχολείο: είτε όλοι οι καθηγητές προσπαθούν και το κλίμα είναι ανταγωνιστικό, με προφανές όφελος για τους μαθητές, είτε τα έχουν παρατήσει όλοι και το κλίμα είναι νεκροτομείου....
Αλλά πολλές παραλλαγές υπάρχουν ανάλογα με τη γεωγραφία δηλαδή την κατά τόπους νοοτροπία και τα κίνητρα που έχει κάποιος να αποδώσει. Τι περιμένουμε και από την πληθώρα των ωρομίσθιων - αναπληρωτών με το πρόβλημα βιοπορισμού άλυτο...
[/quote]

Ως προς το τελευταιο συμφωνουμε οτι οπωσδηποτε παιζει αρνητικο ρολο η παρουσα κατασταση στην ψυχολογια των εκπαιδευτικων.Για την πρωτη παρατηρηση παντως εχω να πω οτι αυτη η εμπειρια ανοιξε τα ματια μιας 16χρονης (πως περναει ο καιρος!) που χρονια ολοκληρα ακουγε προπαγανδα εναντιων του αχρηστου σχολειου , "αυτοκτονια" να δωσεις πανελληνιες χωρις φροντιστηριο κτλ..Παρεπιπτοντως περασα με την τριτη( και τελευταια τοτε) φορα, αφου ειχα σταματησει το φροντιστηριο και παιρνοντας την αποφαση να δωσω με ατομικο φυσικα, διαβασμα και μονο με τις σημειωσεις των φιλολογων του σχολειου.Να προσθεσω οτι εργαζομαι εδω και 4 χρονια σε φροντιστηρια (ξενογλωσσα μεν) και βλεπω π.χ σε αυτο που ειμαι τωρα και απασχολει 7 καθηγητες, οτι οι 4  φτιαχνουμε καθε φορα πλανα υλης, ψαχνουμε ενδιαφερον υλικο, το προσαρμοζουμε καθε φορα αναλογα με τις αναγκες, το επιπεδο και οτι τελοσπαντων ειναι απαραιτητο, ενω οι υπολοιποι, παντα απροετοιμαστοι, βαζουν βαθμους "αβερτα" για να μην μιλανε γονεις και μαθητες και γενικα εχουν εγκαταλειψει το "αθλημα".Αν ποτε διοριστω (που δεν το νομιζω πλεον) δεν εχω λογο να σταματησω την προσπαθεια που κανω χρονια τωρα αλλα το ιδιο φοβαμαι οτι θα κανουν και οι υπολοιποι νυν συναδελφοι που προανεφερα.Συμπερασμα (προσωπικο) το φροντιστηριο καποιες φορες βοηθα αλλες οχι.Το ιδιο ισχυει και για το σχολειο.Αν τα παιδια και οι γονεις (κυριως) δεν ειχαν το φροντιστηριο εξαρχης, και τα παιδια θα βασιζονταν περισσοτερο στις δυναμεις τους και ο καθηγητης στο σχολειο δεν θα ενιωθε οτι τον φερνουν σε δευτερη μοιρα (οπως και γινεται) απαξιωνοντας τον.Και επιτελους, ολοι συμφωνουμε οτι δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτοι σχετικα με τις επιδοσεις ολων των εκπαιδευτικων ειτε αυτοι βρισκονται σε σχολικη ταξη ειτε σε φροντιστηριο.
''Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.Porque en noches como ésta la tuve entre mis brazos,mi alma no se contenta con haberla perdido.Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.''
P.Neruda

Αποσυνδεδεμένος Commando

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Nemo malus felix
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 31, 2010, 01:11:12 πμ »

Απο προσωπικη εμπειρια θα πω οτι αν και ακολουθησα τριτη δεσμη (θεωρητικη κατ για τους πιο νεους) στο λυκειο ειχα τους καλυτερους μαθηματικους και φυσικους που θα μπορουσε να εχει μαθητης χωρις να υποτιμω τις επισης αψογες φιλολογους.Απο την αλλη στο φροντιστηριο (που επεμενε η μητερα μου οτι χρειαζομαι) το οποιο ειναι και απο τα γνωστα στην αθηνα,  φοιτησα για δυο χρονια πριν τις εξετασεις και κλαιω ακομα τα λεφτα του πατερα μου.Το υφος των καθηγητων προς τους αδυναμους μαθητες ηταν απαραδεκτο αφου απο την αρχη της χρονιας ειχαν προεξοφλησει ποιος θα περασει και θα " γραφτει" ως επιτυχια και ποιος οχι.(τους την εφερα!)Επισης ειχαν γινει αλεπαλληλα παραπονα για την καθηγητρια λατινικων που ακομα θυμαμαι ως ενα συφουνα που εμπαινε- εβγαινε απο την ταξη χωρις να καταλαβει κανενας τι ειπε.Το θεμα ειναι οτι η εμπειρια μου αυτη δεν σημαινει οτι οι καθηγητες του σχολειου ειναι αριστοι και του φροντιστηριου "σκαρτοι".Η εκπαιδευση ειναι ενας ζωντανος οργανισμος με παρα πολλα μελη και φυσικο ειναι να υπαρχουν αυτοι που "την αραζουν" και αυτοι που δεν παραιτουνται ποτε  απο τα παιδια και απο την ιδιοτητα του εκπαιδευτικου(ως λειτουργημα).Επισης να προσθεσω στην αποψη μου πως η σημερινη εικονα του μεσου Ελληνα καθηγητη (χωρις να μου αρεσει αυτη η εκφραση) οφειλεται στο οτι προβαλλονται υπερβολικα, αρνητικα παραδειγματα.


Γιατί θεωρείς ότι στην προσωπική σου εμπειρία δεν έπαιξε ρόλο η  ... εξασφαλισμένη αίγλη του κεντρικού Αθηναϊκού φροντιστηρίου, που δεν είχε τους καταλληλότερους συνεργάτες;
Παρεπιπτόντως έτσι συμβαίνει συνήθως σε ένα σχολείο: είτε όλοι οι καθηγητές προσπαθούν και το κλίμα είναι ανταγωνιστικό, με προφανές όφελος για τους μαθητές, είτε τα έχουν παρατήσει όλοι και το κλίμα είναι νεκροτομείου....
Αλλά πολλές παραλλαγές υπάρχουν ανάλογα με τη γεωγραφία δηλαδή την κατά τόπους νοοτροπία και τα κίνητρα που έχει κάποιος να αποδώσει. Τι περιμένουμε και από την πληθώρα των ωρομίσθιων - αναπληρωτών με το πρόβλημα βιοπορισμού άλυτο...

Ως προς το τελευταιο συμφωνουμε οτι οπωσδηποτε παιζει αρνητικο ρολο η παρουσα κατασταση στην ψυχολογια των εκπαιδευτικων.Για την πρωτη παρατηρηση παντως εχω να πω οτι αυτη η εμπειρια ανοιξε τα ματια μιας 16χρονης (πως περναει ο καιρος!) που χρονια ολοκληρα ακουγε προπαγανδα εναντιων του αχρηστου σχολειου , "αυτοκτονια" να δωσεις πανελληνιες χωρις φροντιστηριο κτλ..Παρεπιπτοντως περασα με την τριτη( και τελευταια τοτε) φορα, αφου ειχα σταματησει το φροντιστηριο και παιρνοντας την αποφαση να δωσω με ατομικο φυσικα, διαβασμα και μονο με τις σημειωσεις των φιλολογων του σχολειου.Να προσθεσω οτι εργαζομαι εδω και 4 χρονια σε φροντιστηρια (ξενογλωσσα μεν) και βλεπω π.χ σε αυτο που ειμαι τωρα και απασχολει 7 καθηγητες, οτι οι 4  φτιαχνουμε καθε φορα πλανα υλης, ψαχνουμε ενδιαφερον υλικο, το προσαρμοζουμε καθε φορα αναλογα με τις αναγκες, το επιπεδο και οτι τελοσπαντων ειναι απαραιτητο, ενω οι υπολοιποι, παντα απροετοιμαστοι, βαζουν βαθμους "αβερτα" για να μην μιλανε γονεις και μαθητες και γενικα εχουν εγκαταλειψει το "αθλημα".Αν ποτε διοριστω (που δεν το νομιζω πλεον) δεν εχω λογο να σταματησω την προσπαθεια που κανω χρονια τωρα αλλα το ιδιο φοβαμαι οτι θα κανουν και οι υπολοιποι νυν συναδελφοι που προανεφερα.Συμπερασμα (προσωπικο) το φροντιστηριο καποιες φορες βοηθα αλλες οχι.Το ιδιο ισχυει και για το σχολειο.Αν τα παιδια και οι γονεις (κυριως) δεν ειχαν το φροντιστηριο εξαρχης, και τα παιδια θα βασιζονταν περισσοτερο στις δυναμεις τους και ο καθηγητης στο σχολειο δεν θα ενιωθε οτι τον φερνουν σε δευτερη μοιρα (οπως και γινεται) απαξιωνοντας τον.Και επιτελους, ολοι συμφωνουμε οτι δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτοι σχετικα με τις επιδοσεις ολων των εκπαιδευτικων ειτε αυτοι βρισκονται σε σχολικη ταξη ειτε σε φροντιστηριο.
[/quote]

Η αποψή μου:
Το ποιοτικό φροντιστηριακό μάθημα με καθηγητές γνώστες της επιστήμης που διδάσκουν και της ψυχολογίας του μαθητή, βοηθά ΠΑΝΤΑ , ενίοτε δε καθορίζει την επιτυχία ή όχι.
Ως προς τον επαγγελματισμό κάθε εκπαιδευτικού ισχύει ότι και για τα άλλα επαγγέλματα: υπάρχει ο γιατρός που σου εμπνέει σιγουριά και ο γιατρός που σου θυμίζει το θρίλερ του Σαββάτου....
Με μια κρίσιμη διαφορά : στο φροντιστήριο εκτός από γνώσεις πρέπει να έχεις μεταδοτικότητα , επικοινωνιακά χαρίσματα και ανοιχτό πνεύμα. Διαφορετικά το σύστημα σε υποβαθμίζει και τελικά σε αποβάλλει.
 Στο δημόσιο όλα επαφίενται στον πατριωτισμό σου, δηλ. αν δεν τα έχεις αυτά δεν τρέχει και τίποτα (για σένα γιατί για τους μαθητές σου....)
" Ποτέ στην Ιστορία η Πολιτική δεν δημιούργησε Παιδεία. Διότι οι πολίτες με γνώση και κρίση δεν είναι "βολικοί" ψηφοφόροι"
Ρένος Αποστολίδης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #60 στις: Μάρτιος 31, 2010, 01:16:03 πμ »
Μωρέ, ας έφτιαχναν και στο σχολείο 10αρια το πολύ τμήματα και θα έβλεπαν αν μπορεί κανείς να κάνει δουλειά στο δημόσιο! Παπάδες θα έκαναν!

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #61 στις: Μάρτιος 31, 2010, 01:24:06 πμ »
Μωρέ, ας έφτιαχναν και στο σχολείο 10αρια το πολύ τμήματα και θα έβλεπαν αν μπορεί κανείς να κάνει δουλειά στο δημόσιο! Παπάδες θα έκαναν!

Λύσεις με κόστος, που λέγαμε και παραπάνω!!!!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #62 στις: Μάρτιος 31, 2010, 01:36:53 πμ »
Εμ πώς να γίνει! Για κάποια πράγματα ουσίας χρειάζονται χρήματα. Δεν μπορεί μια ζωή να θέλουν με τις πορ$ές να βάφουν αυ(β)γά! Και δεν αναφέρομαι τόσο στους μισθούς των καθηγητών, όσο στην παντελή αδιαφορία για τα πραγματικά προβλήματα του σχολείου. Εδώ δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και ξαφνικά αποφασίσαμε ότι θέλουμε να έχουμε στρατειές ωρομισθίων, αλλά με διαδραστικούς πίνακες. Μάλιστα, το λύσαμε το πρόβλημα της παιδείας!

Αποσυνδεδεμένος Commando

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Nemo malus felix
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #63 στις: Μάρτιος 31, 2010, 02:09:25 πμ »
Το περιοδικό «Επίκαιρα» με υπογραφή του Δ. Η. Κούνια παρουσίασε ρεπορτάζ με τίτλο: «Μαύρο» χρήμα στα δημόσια σχολεία., που αναφέρεται σε πρόσφατη έρευνα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος σε τρία λύκεια της Περιφέρειας έδειξε ότι το 40% των μαθητών της Γ’ Λυκείου επιλέγει ή εξαναγκάζεται να επιλέξει τα ιδιαίτερα. 40 ώρες την εβδομάδα x 40 ευρώ την ώρα x 40 εβδομάδες x 40 καθηγητές/νομό x 51 νομούς = 130.560.000 ευρώ. Η μαθηματική αυτή πράξη δεν είναι η απόδοση ενός εργαζόμενου σε μια επιχείρηση, αλλά η επίσημη εκτίμηση «μαύρου» χρήματος που χάνει, κατά μέσο όρο, το Ελληνικό Δημόσιο κάθε χρόνο από τους διορισμένους καθηγητές που παράλληλα παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα παρανόμως.
Η επισήμανση αυτή ανήκει στο γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος κ. Μιχάλη Γράβα, ο οποίος τη μετέφερε στην υπουργό Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου.
Οι φροντιστές ζήτησαν από την υπουργό όχι μόνο να διερευνηθεί κάθε υπόθεση, αλλά να ελεγχθεί και το Ε9 όλων των καταγγελλόμενων καθηγητών.
ΣΤΟΠ
Εδώ σταματώ την «αναμετάδοση» από το περιοδικό «Επίκαιρα» γιατί στοιχειώδη νοημοσύνη αν διαθέτεις κανείς διαβάζοντας αυτά τα εξωφρενικά, εξοργίζεται.
Δηλαδή για να καταλάβουμε γιατί θα τρελαθούμε, οι φροντιστές έκαναν την «έρευνα» και το διάβημα προς την κα υπουργό γιατί (ξαφνικά!) τους έπιασε πόνος από το γεγονός ότι «το κράτος χάνει πολύτιμους πόρους» από τη μαύρη εργασία κάποιων συναδέλφων τους εκπαιδευτικών που «τολμούν» και κάνουν ιδιαίτερα συμπληρώνοντας το επίσημο εισοδήματός τους; Αλήθεια κύριοι της Ομοσπονδίας Φροντιστών μήπως σας πείραξε που οι συνάδελφοί σας δουλεύουν για τον εαυτό τους κι όχι στο μαντρί σας;
Δηλαδή την «έρευνα» και το διάβημα προς την κα υπουργό ΔΕΝ τα ΚΑΝΑΤΕ γιατί θίγονται τα συμφέροντά σας, παρά μόνο από αγνό άσπιλο πατριωτισμό…
Επίσης την «έρευνα» την κάνατε για να φανεί το εύρος της παραπαιδείας στον τόπο μας. Μάλιστα, Δηλαδή οι … Φροντιστές δεν είναι η επίσημη –με την βούλα-Παραπαιδεία, επειδή την έκαναν πολυπληθή «κλάδο» ιδρύοντας μάλιστα και… ομοσπονδία ως μοχλό πίεσης στην εκάστοτε κυβέρνηση, έχουν την εντύπωση (αμυδρά θέλω να πιστεύω) ότι είναι… Παιδεία!
Κύριοι της Ομοσπονδίας Οργανωμένης Παραπαιδείας, δεν έχετε φυσικά ακούσει ποτέ καθηγητές-μέλη δικά σας να έχουν πει σε μαθητή «θα τα πούμε το βράδυ στο φροντιστήριο».
Διαβάστε τη ακριβώς δηλώνει ο κ.Δημήτρης Γκίνης (αντιπρόεδρος ΟΛΜΕ)
«Εμείς δεν καλύπτουμε κανέναν απολύτως καθηγητή του Δημοσίου που μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Εμείς πάντα ακούμε διάφορα για καταγγελίες, αλλά όταν έρχεται η ώρα να ζητήσουμε στοιχεία ποτέ κανείς δεν μας δίνει τίποτα. Δεν έχουμε στα χέρια μας τέτοια στοιχεία. Δημιουργούν μια κακή εικόνα και, όταν θα έρθει η ώρα για τα στοιχεία, αυτά δεν εμφανίζονται. Σε περίπτωση που αποδειχθεί κάποιο τέτοιο γεγονός, χωρίς καμία κουβέντα, το καταδικάζουμε».
Μπα, τι λέτε.
Κύριοι της ΟΛΜΕ δεν έχουμε ακούσει ποτέ να κάνετε κάποιου είδους διαμαρτυρία ή πορεία για την ύπαρξη χιλιάδων φροντιστηρίων (παγκόσμια Ελληνική Πρώτη) -το κατανοώ, πολλά μέλη σας είναι ταυτόχρονα μέλη της Ομοσπονδίας Οργανωμένης Παραπαιδείας – δηλαδή δουλεύουν σε φροντιστήρια.
ΡΟΐΔΗ ΕΜΜΟΝΕΣ
http://roides.wordpress.com/

Φίλε Markes για την ταμπακέρα δεν λες κουβέντα !!!
Κάνουν οι δημόσιοι -λειτουργοί -καθηγητές ιδιαίτερα με ΤΡΕΛΕΣ ταρίφες ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;
Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΝΗΘΙΚΟ ναι ή όχι;;

Τα περί οργανωμένης παραπαιδείας πες τα σε κανένα χαζούλη!
" Ποτέ στην Ιστορία η Πολιτική δεν δημιούργησε Παιδεία. Διότι οι πολίτες με γνώση και κρίση δεν είναι "βολικοί" ψηφοφόροι"
Ρένος Αποστολίδης

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #64 στις: Μάρτιος 31, 2010, 02:40:01 πμ »
Να γράψω και εγώ μερικές απόψεις και σκέψεις σε όσα διάβασα παραπάνω...
καταρχήν πιστεύω ότι το δημόσιο σχολείο είναι ένας χώρος ίσων ευκαιριών και αντιμετώπισης,
σε αντίθεση με οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικής εκπαίδευσης ( ; ) που έχει 1η προτεραιότητα το κέρδος σε βάρος μαθητών και
καθηγητών (διαφορετικά δεν βλέπω τον λόγο που κάθε χρόνο μεγάλα φροντιστήρια & ιδιωτικά εκπαιδευτήρια αλλάζουν καθηγητές αλλά
και περιπτώσεις καθηγητών που έχουν περάσει αρκετό διάστημα στην ιδιωτική εκπαίδευση να θέλουν τελικά να μπουν στο δημόσιο).
Σε πολλές περιπτώσεις το δημόσιο "χάνει" λόγω συντεχνιακών λογικών και ανύπαρκτου ελεγκτικού μηχανισμού.
Τι έγινε άραγε ο θεσμός του επιθεωρητη και πώς θα πείσεις την σημερινή κοινωνία ότι η αξιολόγηση δεν γίνεται
με κομματικά κριτήρια; Προβλήματα που κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεπεραστούν.
Και πότε ένας δάσκαλος/καθηγητής είναι καλός όταν βάζει εύκολα θέματα,καλούς βαθμούς και χαιδεύει τα αυτιά των
μαθητών/γονέων; Και φυσικά αυτό δεν γίνεται μόνο στα δημόσια σχολεία αλλά και στα καλά ιδιωτικά-για  διαφορετικους λόγους
- που αν και "καλά" ...τελικά δεν έχουν εξαλείψει την ανάγκη των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων. Τι να σκεφτώ ...όλους αυτούς που φτάνουν στο λύκειο χωρίς να ξέρουν στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις (πολλαπλασιασμό,διαίρεση) ή να γράψουν ένα κείμενο από μόνοι τους;
Γενικά η παιδεία μπάζει από παντού αλλά ποιος ασχολείται με αυτήν; Κανείς; Λάθος ασχολούνται όλοι αυτοί που με το
να την απαξιώνουν καθημερινά κερδίζουν πολλά ευρώ. Ποιος άραγε όταν ψηφίζει έχει ως κριτήριο την παιδεία και την εκπαίδευση που είχε
ο ίδιος και θα έχουν τα παιδιά του αύριο;O γονιός δεν είναι υπεύθυνος όταν πιέζει το παιδί του να περάσει σε μια σχολή που δεν του αρέσει ή
όταν το βάζει σε ιδιαίτερα/φροντιστήρια από το δημοτικό ή του γεμίζει τον χρόνο με πιστοποιήσεις τύπου ecdl;
Και θα μου πεις γιατί απαξιώνεις την ιδιωτική εκπαίδευση;Δεν την απαξιώνω αλλά η ιδιωτική εκπαίδευση πιστεύω ότι είναι ταξική και όχι ουσιαστική.
Π.χ το παιδί του βουλευτή,βιομήχανου,τραπεζίτη δεν μπορεί να πάει στο ίδιο σχολείο με το παιδί του αγρότη,μανάβη,ταμία,μετανάστη κτλ.
Επίσης δεν έχει τον έλεγχο και την ποιότητα που πολλοί θέλουν να φαντάζονται και είναι κάτι που το παραδέχεται το ίδιο το σύστημα
π.χ 
ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) κ. Μιχ.Κουρουτός. «Η εκχώρηση του δικαιώματος τηςεκπαίδευσης
σε ιδιώτες συνιστά μια ιδιαίτερα ευαίσθητη υπόθεση η οποία δυστυχώς δεν έχει γίνει κατανοητή από πολλούς,με συνέπεια να αποτελεί
για την ελληνική κοινωνία τραυματική εμπειρία.Τα σημερινά γεγονότα στον χώρο του ΙΒ (σ.σ.: Ιnternational Βaccalaureate)
σχετικά με τη διαρροή θεμάτων αυτό ακριβώς αποδεικνύουν:Τη διαχρονική
έλλειψη ουσιαστικής πολιτικής ελέγχου και δραστικού περιορισμού της ασυδοσίας στον συνολικότερο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης» συνεχίζει.
πηγή http://www.hagitegas.gr/article/diarroi-thematon-ib

και για όσους δεν ξέρουν την ιστορία του IB σε συνδιασμό με το ελληνικό δαιμόνιο ...το πιο ενδιαφέρον που διάβασα είναι αυτό:
"Μετά τη δημοσιοποίηση της διαρροής, οι φήμες οργίασαν.
Ελέχθη ότι οι μαθητές που αγόρασαν τα θέματα άρχισαν να
 τα πωλούν και σε άλλους υποψηφίους, ενώ οι τιμές που ακούστηκαν κυμάνθηκαν από 5.000 έως 10.000 ευρώ για τα θέματα σε κάθε μάθημα.
Ακούστηκε ότι συνολικά περί τους 40 υποψηφίους είχαν καταφέρει να υποκλέψουν θέματα εξετάσεων. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες,
τα πακέτα των θεμάτων που πουλήθηκαν δεν είχαν barcode. Αρα, το πιο πιθανό είναι να διέφυγαν από κάποιο από τα εκτυπωτικά κέντρα θεμάτων
με τα οποία συνεργάζεται ο IBO, όπως αυτό της Σιγκαπούρης"

πηγή: kathimerini.gr
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100013_26/02/2010_392078

τι πιο φυσιολογικό... μαθαίνεις από μικρός ότι όλα στην ζωή αγοράζονται...πτυχία,σπουδές,τίτλοι,προσπάθεια κτλ.

φυσικά πολλά από αυτά θα τα λουστούν αναπόφευκτα και όσοι ευθύνονται για την κατάσταση της Παιδείας
"Στο πρόγραμμα του International Baccalaureate (I.B.) μάθαμε ότι γράφτηκε ο γιος της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου,
ο οποίος φοιτά σε μεγάλο ιδιωτικό  σχολείο της πρωτεύουσας"
http://www.madata.gr/epikairotita/politics/56911.html

ΠΡΟΤΑΣΗ
Μήπως τελικά πρέπει αν υποχρεωθούν τα παιδιά όσων κατέχουν δημόσια αξιώματα (βουλευτών,υπουργών,δημάρχων κτλ.) να πηγαίνουν ΜΟΝΟ σε δημόσια σχολεία  μπας και δούμε καμια ουσιαστική βελτίωση;

επίσης διάβασα εδώ κάτι που μου άρεσε σχετικά με την αξιολόγηση:

@rorygr
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=17529.msg284893#msg284893

Θυμάμαι που ρώτησα έναν πιτσιρικά για έναν καθηγητή που είχα στο γυμνάσιο (όταν ήμουν μαθητής) τι κάνει, αν διδάσκει ακόμα κτλ.
και κάποια στιγμή τον ρωτάω αν του αρέσει ο τρόπος που κάνει το μάθημα (ήταν από τους αγαπημένους μου) και μου λέει ότι είναι από τους χειρότερους
γιατί είχε ένα σαράβαλο για αυτοκίνητο (με αυτά τα κριτήρια αξιολογούσε τους καθηγητές του!!!).Σίγουρα αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά πιστεύω
ότι η αξιολόγηση πρέπει να προέρχεται και από τους μαθητές (αλλά σαν σύνολο και με βάση τις συνθήκες που επικρατούν κάθε φορά).     

@nena8
Επισης να προσθεσω στην αποψη μου πως η σημερινη εικονα του μεσου Ελληνα καθηγητη
(χωρις να μου αρεσει αυτη η εκφραση) οφειλεται στο οτι προβαλλονται υπερβολικα, αρνητικα παραδειγματα.

Ο καθηγητής αδικείται και από την σύγκριση του μαθήματος σε μια τάξη ~25ατόμων με το ιδιαίτερο και τα γκρουπάκια
και με τον τρόπο που πρέπει να διδάξει την ύλη στον διαθέσιμο σχολικό χρόνο.



@fair_play

Γιατί όποιος δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών παίρνει πόδι.
Και η δουλειά του φροντιστή είναι από τις πιο δύσκολες, κατά τη γνώμη μου. Έχει άγχος, σκληρή δουλειά και συνεχή ανταγωνισμό.

Αν και θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι η δουλειά του φροντιστή είναι από τις ποιο δύσκολες και πιο κακοπληρωμένες(πόσα παίρνει ένας καθηγητής την ώρα;έχει πάντα
ασφάλεια; )
θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα όταν μιλάμε για σχέση πωλητή-πελάτη και όχι για σχέση μαθητή-δασκάλου στην πρώτη περίπτωση
ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τον μαθητή δεν είναι ειλικρινής (σκέψου μόνο τον τρόπο που ενημερώνουν τα φροντιστήρια για την πρόοδο των μαθητών τους γονείς).
 



@fair_play
Ευνουχισμένοι αριστούχοι;
Που διάβασαν ατέλειωτες ώρες, στερήθηκαν τόσα πράγματα για να πετύχουν το στόχο τους; Μήπως είμαστε άδικοι;

Αυτό φαίνεται μόνο και από τις καλές/υψηλόβαθμες σχολές που συγκεντρώνουν τεράστιους αριθμούς αιώνιων φοιτητών.
Τι πάθαν όλοι αυτοί όταν περάσαν στο πανεπιστήμιο;jet lag;
Προκύπτει όμως και από τον θεσμό των πανεπιστημιακών φροντιστηρίων που αναλαμβάνει να καλύψει τα κενά των μαθητών (αφού φοιτητές δεν είναι)
ακόμα και σε σχολές όπως ΕΜΠ,νομική,ιατρική κτλ. Το πιο εντυπωσιακό που έχω δει είναι ότι αναλαμβάνουν και εργασιές προπτυχιακών,μεταπτυχιακών
και ακόμα χειρότερα... (πάντα με το αζημίωτο). Είναι ευνουχισμένος με την έννοια ότι έμαθε να χρειάζεται μονίμως κάποιον από πάνω του
για να του εξηγεί ακόμα και το πιο εύκολο πράγμα (που πήγε η αυτενέργεια οεο; )
http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1
Και ο αριστούχος τι νομίζεις ότι ξέρει για την πραγματικότητα ώστε να αναπτύξει κριτική σκέψη και δεξιότητες;
Μπήκε ποτέ σε σχολικό εργαστήριο να δοκιμάσει όσα μαθαίνει στην θεωρία,μπήκε σε μια βιβλιοθήκη να ψάξει για πηγές,
δοκίμασε να λύσει ένα πρόβλημα χωρίς μεθοδολογία ή μίλησε
ποτέ για αληθινά θέματα όπως εργασιακές σχέσεις,ρατσισμός,προσωπικά δεδομένα,κυπριακό ώστε να προβληματιστεί; Και από τη στιγμή που αυτά
δεν γίνονται στο σχολείο είναι αστείο να σχολιάσω αν γίνονται στο φροντιστήριο/ιδιαίτερο;
Φυσικά δεν απαξιώνω την επιτυχία όσων αρίστευσαν αλλά δεν παύει να είναι τίποτα περισσότερο από ένα εισιτήριο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Δεν αποδεικνύει τίποτα για την εξέλιξη που θα έχουν στην ζωή τους αργότερα.

@Commando
Φίλε Markes για την ταμπακέρα δεν λες κουβέντα !!!
Κάνουν οι δημόσιοι -λειτουργοί -καθηγητές ιδιαίτερα με ΤΡΕΛΕΣ ταρίφες ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;
Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΝΗΘΙΚΟ ναι ή όχι;;

Δεν το θεωρώ μόνο παράνομο αλλά και ανήθικο
κάπου στο www.pde.gr διάβασα ότι η μέγιστη ποινή που έχουν βάλει για περιπτώσεις που πιάσαν στα πράσα είναι 3μηνες χωρίς μισθό αντί να τους διώξουν, οπότε
δεν βλέπω πραγματικά διάθεση για αλλαγή/βελτίωση από το υπουργείο. Αλλά αν με ένα μαγικό ραβδί αυτές οι περιπτώσεις δεν υπήρχαν θα υπήρχε ουσιαστική βελτίωση
στο δημόσιο σχολείο;  :'(

Αποσυνδεδεμένος uty

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 01, 2010, 09:26:23 πμ »
Σας διαβάζω τόση ώρα με υπομονή και θα ήθελα να πώ δυο κουβέντες. Γιατί παίρνετε τις πιο ακραίες περιπτώσεις; Ξέρω συναδέλφους δημόσιους που κάνουν τη δουλειά τους με ευσυνειδησία και προσφέρουν το πρωί και έχουν 2 με 3 ώρες το απογευμα με λογικές τιμές. Αυτοί είναι κατακριτέοι φίλοι μού; Απαντήστε.
Ενας μίζερος και τεμπέλης δημόσιος που πάει γιια καφε στην τάξη καιδεν κάνει ιδιέταιρα δεν είναι κατακριτέος;
Ένας φτασμένος φροντιστηριούχος που κάνει ιδιέταιρα νόμιμα με εξωφρενικές τιμές ή πληρώνει τους καθηφητές που απασχολεί 6,5 ευρώ την ώρα δεν είναι κατακριτέος;
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 01, 2010, 11:27:47 πμ »
Σας διαβάζω τόση ώρα με υπομονή και θα ήθελα να πώ δυο κουβέντες. Γιατί παίρνετε τις πιο ακραίες περιπτώσεις; Ξέρω συναδέλφους δημόσιους που κάνουν τη δουλειά τους με ευσυνειδησία και προσφέρουν το πρωί και έχουν 2 με 3 ώρες το απογευμα με λογικές τιμές. Αυτοί είναι κατακριτέοι φίλοι μού; Απαντήστε.
Ενας μίζερος και τεμπέλης δημόσιος που πάει γιια καφε στην τάξη καιδεν κάνει ιδιέταιρα δεν είναι κατακριτέος;
Ένας φτασμένος φροντιστηριούχος που κάνει ιδιέταιρα νόμιμα με εξωφρενικές τιμές ή πληρώνει τους καθηφητές που απασχολεί 6,5 ευρώ την ώρα δεν είναι κατακριτέος;
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ

Κατακριτέοι είναι οι κυβερνώντες, που αφού ξεφτιλίσουν κάθε εκπαιδευτικό μέχρι την μονιμοποίηση του με να τον αναγκάζουν να δουλέψει χρόνια τζάμπα ή να διαβάζει συνεχώς για κάποιους διαγωνισμούς σε σημείο που να σιχαθεί όρους όπως, παιδαγωγικά και διδακτική και αφού μετά την μονιμοποίηση τρέξει σε βουνά και λαγκάδια, βάλει βίσματα για αποσπάσεις και αφού εν τέλει τα καταφέρει, μεσήλικας πια, πρέπει να ανταπεξέλθει με ένα πενιχρό μισθό, που είναι από τους πρώτους που μειώνονται σε φάση "κρίσης".

Και αυτός ο εκπαιδευτικός, όταν προσπαθήσει με λίγα ιδιαίτερα να βελτιώσει κάπως τα οικονομικά του, αισθάνεται συνένοχος στο έγκλημα της διαφθοράς μάζι με γιατρούς, δικηγόρους, πολιτικούς... Έλεος!

Είναι για μένα πραγματικά λυπηρό να βλέπω διορισμένους και αδιόριστους εκπαιδευτικούς να τρέχουν τα απογεύματα με την τσάντα στο χέρι, τσίχλα ή καραμέλα να μην βρομάει η ανάσα, από σπίτι σε σπίτι, να παλεύουν- ακριβά- με κακομαθημένους έφηβους, γόνους οικονομημένων λαμογιών ή να πουλούν -φτηνά-  όνειρα σε φτωχούς έφηβους για να επιτυχουν σε μια σχολή που δεν προσφέρει τίποτα...



 

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 01, 2010, 11:54:25 πμ »
Δηλαδή οι εθνοσωτήρες της εκπαίδευσης νοιάζονται για το καλό των παιδιων και όχι για την τσέπη τους;καλό ανέκδοτο....Αλλά ξέχασα,πληρώνουν εισφορες ,φορους κλπ....Αποδίδουν δηλ τα νόμιμα 100%;Δε νομίζω.Ας απαντήσουν,αν μπορουν, σ΄αυτό οι υπάλληλοί τους των 5 ευρώ και των 18-στην καλύτερη-ενσήμων το μήνα-για 8 μήνες- ανεξαρτήτως ωρών,επιτηρήσεων,συνεδριάσεων.Στην παιδεία και στην υγεία ,κακά τα ψέμματα,επιλέγεις το καλύτερο και καθόλου δεν ενδιαφέρει αν αυτός που πληρώνεις είναι αδιόριστος,διορισμένος,ιδιωτικός ή δημόσιος.Σ΄ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Γι΄αυτό και πολλοί γονείς παρακαλούν τους καθηγητές είτε είναι ιδιωτικοί είτε δημόσιοι.Το συμφερότερο για τους έρμους τους γονείς θα ήταν ένα σύστημα που να μη χρειάζονται τα φροντιστήρια.Για το κράτος θα ήταν οι δημόσιοι λειτουργοι-γιατροί,καθηγητές-να ασκούν νόμιμα ιδιωτικό επιτήδευμα με γενναία φορολογία άρα και έσοδα.

Αποσυνδεδεμένος Commando

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Nemo malus felix
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 01, 2010, 12:55:16 μμ »
Σας διαβάζω τόση ώρα με υπομονή και θα ήθελα να πώ δυο κουβέντες. Γιατί παίρνετε τις πιο ακραίες περιπτώσεις; Ξέρω συναδέλφους δημόσιους που κάνουν τη δουλειά τους με ευσυνειδησία και προσφέρουν το πρωί και έχουν 2 με 3 ώρες το απογευμα με λογικές τιμές. Αυτοί είναι κατακριτέοι φίλοι μού; Απαντήστε.
Ενας μίζερος και τεμπέλης δημόσιος που πάει γιια καφε στην τάξη καιδεν κάνει ιδιέταιρα δεν είναι κατακριτέος;
Ένας φτασμένος φροντιστηριούχος που κάνει ιδιέταιρα νόμιμα με εξωφρενικές τιμές ή πληρώνει τους καθηφητές που απασχολεί 6,5 ευρώ την ώρα δεν είναι κατακριτέος;
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ

Αυτά που αναφέρεις δεν είναι ακραία;;;;;;;;;;;;;;;;; :)
Ασφαλώς και υπάρχουν οι τύποι αυτοί αλλά ο φτασμένος φροντιστηριούχος έχει δουλέψει κάποια σαββατοκύριακα όσο οι δημόσιοι κάποια μηνιάτικα και αν κάνεις τη διαίρεση δεν έβγαλε τίποτα σε σχέση με αυτούς.....
" Ποτέ στην Ιστορία η Πολιτική δεν δημιούργησε Παιδεία. Διότι οι πολίτες με γνώση και κρίση δεν είναι "βολικοί" ψηφοφόροι"
Ρένος Αποστολίδης

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 01, 2010, 05:57:20 μμ »
  Δούλεψα σε αρκετά φροντιστήρια, και θα αναφέρω κάποια περιστατικά:
1) οι ιδιοκτήτες του φροντιστηρίου μας δασκάλευαν για το πόσες ώρες και ποιές μέρες συγκεκριμένα θα λέμε ότι δουλεύουμε σε περίπτωση που γίνει έλεγχος από ΣΔΟΕ ή την επιθεώρηση εργασίας.  Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι δούλευα κάθε μέρα, και μου είχαν πει να λέω ότι δουλεύω μόνο Δευτέρα και Τρίτη! και ότι αν γινόταν έλεγχος και με έπιαναν πχ Παρασκευή, να έλεγα ότι κάνω κάποια αναπλήρωση επειδή είμουν άρρωστος!

2) Υπογράφαμε για δώρο Πάσχα και Χριστουγέννων για να είναι νομικά εντάξει το φροντιστήριο, το οποίο όμως ποτε δεν εισπράταμε...

3) Όσον αφορά τα ένσημα γινόταν διαπραγμάτευση αν θα βάζουν το 1/3 ή τα 2/3 στην καλύτερη ή και καθόλου στην χειρότερη.

4) Αποδείξεις δεν έδιναν σε όλους τους μαθητές, ή έδιναν μειωμένες. Θυμάμαι μαθητή που νόμιζε ότι αφού διδάσκω θα είναι και το φροντιστήριο δικό μου, και ήρθε και μου ζητούσε αποδείξεις!!

Τώρα οι φροντιστές βγαίνουν δημόσια και καταγγέλουν ως παράνομους όσους κάνουν ιδιαίτερα.

Το παραπάνω καθεστώς που είναι στην πλειοψηφία των φροντιστηρίων ήθελα να ήξερα δεν το γνωρίζει το κράτος, όπως γνωρίζει για όσους κάνουν ιδιαίτερα χωρίς αποδείξεις;

Διάβασα παραπάνω ότι οι φροντιστές διαμαρτύρονται γιατί αυτοί πληρώνουν εφορία και ΙΚΑ ενώ κάποιος που κάνει ιδιαίτερα δεν πληρώνει τίποτα. Δεν λένε όμως για αυτά που δεν πληρώνουν και για την εκμετάλλευση του αδιόριστου εκπαιδευτικού, που ανέφερα παραπάνω.

Δεν νομίζω ότι τους έπιασε η νομιμότητα και καταγγέλουν όσους όντως παρανόμως κάνουν ιδιαίτερα. Προφανώς ο λόγος που έχουν είναι ότι χάνουν πελατεία από όσους κάνουν ιδιαίτερα και αυτό είναι που τους ενοχλεί. Για να μην πω για τις διαρροές που υπάρχουν μέσα από το ίδιο τους το φροντιστήριο όταν μαθητές παρατάνε το φροντιστήριο και ζητάνε ιδιαίτερο από τον καθηγητή τους ή και το αντίστροφο.

Εδώ θυμάμαι ότι μας έλεγαν να αργήσουμε να τελειώσουμε την ύλη, γιατί παρατηρείται το φαινόμενο όταν τελειώνει η ύλη στο φροντιστήριο, οι μαθητές να το εγκαταλείπουν για να κάτσουν να διαβάσουν μόνοι τους σπίτι και να κερδίσουν χρόνο αλλά και χρήμα.

Επίσης ερχόνταν μαθητές τελείως άσχετοι στα μέσα της χρονιάς. Καλοδεχούμενοι και αυτοί. Μέσα στο τμήμα μαζί με τους άλλους τους προχωρημένους. Τους έβλεπα και τους λυπόμουν. Τι βοήθεια να προσφέρεις σε αυτά τα παιδιά. Μόνο αν έκαναν μόνοι τους μάθημα ίσως κέρδιζαν κάτι.

Το φροντιστήριο είναι μια μικρογραφία της σχολικής τάξης, με την διαφορά ότι δεν χάνονται ώρες διδασκαλίας.  Ένας αδύνατος ή μέτριος μαθητής πάλι θα χαθεί μέσα σε ένα τμήμα 10-12 μαθητών φροντιστηριακής τάξης, χωρίς ο καθηγητής να μπορεί να κάνει κάτι..

Επιχείρηση λοιπόν με όλη τη σημασία της λέξης τόσο προς τον πελάτη όσο και προς τον εργαζόμενο. Τους σιχάθηκα.

Καλό είναι λοιπόν οι φροντιστές να μην παίζουν με την φωτιά, από την στιγμή που και οι ίδιοι δεν είναι και τα καλύτερα παιδιά στην πιάτσα.
Αυτή η κόντρα που έχει ξεσπάσει είναι απλά μια κόντρα για το ποιός είναι λιγότερο παράνομος!!! και δεν ξέρω ποιός ειλικρινά θα ήθελε να βγεί νικητής....
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2010, 06:12:45 μμ από killbill »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161765
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 456

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.