0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: eleni09 ΠΕ 02 στις Απρίλιος 21, 2010, 12:58:01 μμσυμφωνω απολυτα οτι ειναι ακυρη η ρυθμιση και σε ολα οσα ειπες....αλλα σε αυτο που ανεφερεις για τον συγκεκριμενο καθηγητη λ.χ δεν συμφωνω...δλδ για παραδειγμα-δεν ξερω που τελειωσες-αλλα φανταζομαι αυτος ο καθηγητης δεν ηταν σε ολα τα ΦΠΨ...με την ιδια λογικη πρπει να μην εξαιρεθουν αυτα στα οποια δεν διαδασκε? δεν διαφωνω οι μπορει να ηταν αξιολογος....αυτο δεν σημανει οτι αλλοι καθηγητες η αλλα μαθηματα δεν προσφεραν κατι αντιστοιχο....ουτε οτι οι λοιπες σχολες δεν δικαιουνται να εξαιρεθουν....Κορίτσια το θέμα μας δεν είναι αν το ένα τμήμα δίνει καλύτερη παιδαγωγική επάρκεια από κάποιο άλλο. Όλες οι φιλολογικές σχολές έχουν στο πρόγραμμά τους παιδαγωγικά μαθήματα και όλοι τα έχουμε παρακολουθήσει και έχουμε εξεταστεί επιτυχώς αφού στην τελική πήραμε το πτυχίο μας. Το θέμα είναι οτι η ρύθμιση αυτή έρχεται στην ουσία να ακυρώσει το πτυχίο μας, τους κόπους μας και τα ξενύχτια μας για να το πάρουμε.
συμφωνω απολυτα οτι ειναι ακυρη η ρυθμιση και σε ολα οσα ειπες....αλλα σε αυτο που ανεφερεις για τον συγκεκριμενο καθηγητη λ.χ δεν συμφωνω...δλδ για παραδειγμα-δεν ξερω που τελειωσες-αλλα φανταζομαι αυτος ο καθηγητης δεν ηταν σε ολα τα ΦΠΨ...με την ιδια λογικη πρπει να μην εξαιρεθουν αυτα στα οποια δεν διαδασκε? δεν διαφωνω οι μπορει να ηταν αξιολογος....αυτο δεν σημανει οτι αλλοι καθηγητες η αλλα μαθηματα δεν προσφεραν κατι αντιστοιχο....ουτε οτι οι λοιπες σχολες δεν δικαιουνται να εξαιρεθουν....
το γεγονος οτι παρακολουθησαμε 1 ή 2 μαθηματα παιδαγωγικων δεν σημαινει οτι εχουμε και παιδαγωγικη επερκεια ! οπως επισης (στον αντιποδα τωρα) το γεγονος οτι εχουμε παρακολουθησει 16 μαθηματα παιδαγωγικης σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι σε κανει "καλο και ικανο" εκπαιδευτικο. Ολα κρινονται στην πραξη και οχι μονο. οταν λεω και οχι μονο εννοω οτι εκτος απο τον παραγοντα "μαθητη" υπαρχει και η δικη μας παρουσια ως προσωπικοτητα,χαρακτηρας και ψυχολογια. Αυτο κατα την γνωμη μου πολυ απλα σημαινει οτι δεν ειναι θεμα "παιδαγωγικης επαρκειας" και μονον.
Παράθεση από: MARKOS στις Απρίλιος 22, 2010, 09:00:09 πμτο γεγονος οτι παρακολουθησαμε 1 ή 2 μαθηματα παιδαγωγικων δεν σημαινει οτι εχουμε και παιδαγωγικη επερκεια ! οπως επισης (στον αντιποδα τωρα) το γεγονος οτι εχουμε παρακολουθησει 16 μαθηματα παιδαγωγικης σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι σε κανει "καλο και ικανο" εκπαιδευτικο. Ολα κρινονται στην πραξη και οχι μονο. οταν λεω και οχι μονο εννοω οτι εκτος απο τον παραγοντα "μαθητη" υπαρχει και η δικη μας παρουσια ως προσωπικοτητα,χαρακτηρας και ψυχολογια. Αυτο κατα την γνωμη μου πολυ απλα σημαινει οτι δεν ειναι θεμα "παιδαγωγικης επαρκειας" και μονον.Μόνο που αυτό δυστυχώς Μάρκο,που είναι όντως και το πιο σημαντικό,δεν είναι καθόλου εύκολο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα να αξιολογηθεί και να εξεταστεί αν υπάρχει σε κάθε υποψήφιο...γι αυτό το ρίχνουμε στα πιστοποιητικά! Όσο για το γιατί βάζαν όλοι οι φιλόλογοι Χ στο κουτάκι παιδαγωγικής επάρκειας ενω είχαν κάνει μόνο 2 μαθήματα παιδαγωγικών (εκ των οποίων το ένα συνήθως "Ιστορία της Αγωγής" αυτό που ξέραν πως θα το περάσουν εύκολα....) είχα κι εγώ την απορία χρόνια τώρα...γιατί εγώ έκανα 16 μαθήματα παιδαγωγικών!! Και όταν είπα παραπάνω για τον συγκεκριμένο καθηγητή εννοούσα πόσο διαφορετικό είναι να έχεις την ευκαιρία να κάνεις μάθημα με κάποιους ανθρώπους που έχουν ψηθεί χρόνια στην παιδαγωγική έρευνα απ'το να διαβάζεις ένα-δύο εγχειρίδια διδακτικής για τον ΑΣΕΠ!! ...Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...το είπα και παραπάνω.....γι αυτό πρέπει να αντιδράσουμε και να πάμε στις πορείες...!!
Παράθεση από: MARKOS στις Απρίλιος 22, 2010, 09:00:09 πμτο γεγονος οτι παρακολουθησαμε 1 ή 2 μαθηματα παιδαγωγικων δεν σημαινει οτι εχουμε και παιδαγωγικη επερκεια ! οπως επισης (στον αντιποδα τωρα) το γεγονος οτι εχουμε παρακολουθησει 16 μαθηματα παιδαγωγικης σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι σε κανει "καλο και ικανο" εκπαιδευτικο. Ολα κρινονται στην πραξη και οχι μονο. οταν λεω και οχι μονο εννοω οτι εκτος απο τον παραγοντα "μαθητη" υπαρχει και η δικη μας παρουσια ως προσωπικοτητα,χαρακτηρας και ψυχολογια. Αυτο κατα την γνωμη μου πολυ απλα σημαινει οτι δεν ειναι θεμα "παιδαγωγικης επαρκειας" και μονον.προεδρε συμφωνω...(κι ας μας πηρατε φετος το πρωταθλημα.... ......)
Δν ήθελα σε καμία περίπτωση να μπω στη διαδικασία σύγκρισης φιλιλογικού-ιστορικού-ΦΠ....έχει καταντήσει αηδία αυτό το θέμα! Αν και στην προκειμένη μιλάμε για παιδαγωγική κατάρτιση...οπότε το να γυρίσει ο άλλος να μου πει ότι έκανε παραπάνω αρχαία δεν νομίζω ότι στέκει σαν επιχείρημα για την παιδαγωγική κατάρτιση.......Απλά εγω θυμάμαι το φιλολογικό του ΑΠΘ που τα ΄μόνα μαθήματα παιδαγωγικών που παίρναν ήταν η "Εισαγωγή στην παιδαγωγική" και η "Ιστορία της Αγωγής".....κουραφέξαλα δηλαδή....απλούστατα πράγματα που σου μαθαίνουν απλά τι είναι η παιδαγωγική επιστήμη και κανα δυο θεωρίες παιδαγωγών...κατά κύριο λόγο ανεφάρμοστες σήμερα...! Απο κει και πέρα δεν ήθελα να θίξω όσους κάναν κάτι παραπάνω...αλλά αυτά τα συγκεκριμένα 2 μαθήματα που ανέφερα δεν είναι σε καμία περίπτωση παιδαγωγική κατάρτιση...ακόμη και στην ΑΣΠΑΙΤΕ πιο πολλά και εξειδικευμένα κάνουν...! Και επειδή ο τίτλος του topic είναι "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας για φιλολόγους"....ναι,δεν θεωρώ πως όσοι έχουν κάνει αυτά τα 2 μαθήματα ισα ισα για να περάσουν επειδή ήταν εύκολα έχουν παιδαγωγική επάρκεια...ποιον κοροιδεύουμε τώρα...;!! Απο κει και πέρα δεν θεωρώ επίσης πως είναι σωστό να τραβολογάει τόσο κόσμο τώρα που ηδη τον τραβολογάει εδώ και χρόνια με πολλούς τρόπους για να καταρτιστούν...αηδίες και προφάσεις!!
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Απρίλιος 24, 2010, 01:34:27 μμΔν ήθελα σε καμία περίπτωση να μπω στη διαδικασία σύγκρισης φιλιλογικού-ιστορικού-ΦΠ....έχει καταντήσει αηδία αυτό το θέμα! Αν και στην προκειμένη μιλάμε για παιδαγωγική κατάρτιση...οπότε το να γυρίσει ο άλλος να μου πει ότι έκανε παραπάνω αρχαία δεν νομίζω ότι στέκει σαν επιχείρημα για την παιδαγωγική κατάρτιση.......Απλά εγω θυμάμαι το φιλολογικό του ΑΠΘ που τα ΄μόνα μαθήματα παιδαγωγικών που παίρναν ήταν η "Εισαγωγή στην παιδαγωγική" και η "Ιστορία της Αγωγής".....κουραφέξαλα δηλαδή....απλούστατα πράγματα που σου μαθαίνουν απλά τι είναι η παιδαγωγική επιστήμη και κανα δυο θεωρίες παιδαγωγών...κατά κύριο λόγο ανεφάρμοστες σήμερα...! Απο κει και πέρα δεν ήθελα να θίξω όσους κάναν κάτι παραπάνω...αλλά αυτά τα συγκεκριμένα 2 μαθήματα που ανέφερα δεν είναι σε καμία περίπτωση παιδαγωγική κατάρτιση...ακόμη και στην ΑΣΠΑΙΤΕ πιο πολλά και εξειδικευμένα κάνουν...! Και επειδή ο τίτλος του topic είναι "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας για φιλολόγους"....ναι,δεν θεωρώ πως όσοι έχουν κάνει αυτά τα 2 μαθήματα ισα ισα για να περάσουν επειδή ήταν εύκολα έχουν παιδαγωγική επάρκεια...ποιον κοροιδεύουμε τώρα...;!! Απο κει και πέρα δεν θεωρώ επίσης πως είναι σωστό να τραβολογάει τόσο κόσμο τώρα που ηδη τον τραβολογάει εδώ και χρόνια με πολλούς τρόπους για να καταρτιστούν...αηδίες και προφάσεις!! Ενημερωτικά, στο φιλολογικό του ΑΠΘ διδάσκεται και διδακτική της γλώσσας, για όποιον θελήσει να επιλέξει το μάθημα. Εγώ πάντως είχα προσπαθήσει να πάρω περισσότερα μαθήματα παιδαγωγικών, αλλά οι καθηγητές με απέρριπταν, γιατί το μάθημα είχε πάρα πολύ κόσμο.... Όσο για τα παιδαγωγικά και τη διδακτική, μπορεί να διδάσκεστε περισσότερα. Διδάσκεστε βέβαια τον τρόπο να διδάσκετε, αλλά όχι τα μαθήματα που θα διδάσκετε.... Οπότε αν είναι να σας απαλλάξει από το πιστοποιητικό, ας απαλλάξει το φιλολογικό και το ιστορικό από το γνωστικό αντικείμενο! Έτσι για να προσέχουμε τι λέμε. Το θέμα μας βέβαια είναι ότι δεν μπορεί να ζητήσει από ανθρώπους που έχουν τελειώσει ήδη πιστοποιητικό. Ας το βάλει στις σχολές και ας το ζητάει από εδώ και πέρα. [/quoteπες τα χρυσοστομε!!!που βγαινουν και τελειωνουν ενα ΦΠ και εξισωνονται με εμας!!!ελεος...
Καλησπέρα σε όλους !Είμαι καινούριο μέλος & θα ήθελα να λύσω μια απορία μου γιατί το τελευταίο διάστημα μ'αυτά που ακούω περί πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας έχω καταμπερδευτεί..Έχω τελειώσει ΦΠΨ Αθήνας.Απαλλάσσομαι απ'αυτό το πιστοποιητικό ή όχι?
πες τα χρυσοστομε!!!που βγαινουν και τελειωνουν ενα ΦΠ και εξισωνονται με εμας!!!ελεος...