*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου. Τράπεζα θεμάτων  (Αναγνώστηκε 53463 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #182 στις: Μάιος 14, 2010, 04:03:04 μμ »
Θα παραθέσω μια μικρή ιστοριούλα από το βιβλίο "να ζεις, να αγαπάς, να μαθαίνεις", που μπορεί να ταιριάζει θαυμάσια και σε αυτό το "θεσμό"-γελοιότητα που ονομάζεται "πανελλαδικές εξετάσεις".

"Ένας λαγός, ένα πουλί, ένα ψάρι, ένας σκίουρος, μια πάπια και διάφορα άλλα ζώα αποφάσισαν να ανοίξουν ένα σχολείο. Κάθησαν όλοι κάτω να οργανώσουν το πρόγραμμα. Ο λαγός επέμενε ότι στο πρόγραμμα έπρεπε να συμπεριληφθεί το τρέξιμο. Το πουλί επέμεινε για το πέταγμα. Το ψάρι για το κολύμπι. Ο σκίουρος επέμεινε για το κάθετο σκαρφάλωμα στα δέντρα. Κι όλα τα άλλα ζώα ήθελαν να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα η ειδικότητα τους, και έτσι έβαλαν τα πάντα και μετά έκαναν το ανεπανόρθωτο σφάλμα να επιμείνουν να παρακολουθήσουν όλα τα ζώα όλα τα μαθήματα. Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν τον λαγό. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για τη διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει. Επέμειναν λοιπόν να μάθει να πετάει και το ανέβασαν σε ένα κλαδί και του είπαν "Πέτα, λαγέ!" Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε κι έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του. Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλος του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε. Έτσι αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ. Πήρε και ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια. Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι. Το ίδιο έγινε και με το πουλί - πέταγε σαν τον άνεμο εδώ και εκεί, έκανε τούμπες στον αέρα και κόλπα και έπαιρνε Α στο πέταγμα. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να μάθει και να σκάβει τρύπες σαν τυφλοπόντικας. Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά του και το ράμφος του και πολλά άλλα και δεν μπορούσε πια ούτε να πετάει. Όμως όλοι ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα, και ούτω καθεξής. Και ξέρετε ποιος ήταν ο αριστούχος αυτού του σχολείου; Ένα διανοητικά καθυστερημένο χέλι, γιατι μπορούσε να κάνει τα πάντα σχεδόν αρκετά καλά. Η κουκουβάγια αποσύρθηκε και τώρα ψηφίζει "όχι" σε όλα τα ψηφίσματα που έχουν να κάνουν με τα κονδύλια της παιδείας."




Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:09:03 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #183 στις: Μάιος 14, 2010, 04:03:29 μμ »
Όχι, δεν είναι παράλογο να επιμορφώνεται κάποιος. Και θεμιτό είναι και φυσικό και επιδιωκόμενο. Αλλά θα έπρπεπε να έχει να κάνει με την προσωπική επιλογή του καθενός. Δε μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να δεχτεί την αυτομόρφωση. Δεν έχουν όλοι τα ίδια μέσα, τις ίδιες ευκαιρίες, την ίδια δυνατότητα. Δε μπορεί να αυτομορφωθεί με τον ίδιο τρόπο ο κάτοικος της Αθήνας με τον κάτοικο ενός ακριτικού χωριού 5 χιλιόμετρα από τα σύνορα. Και η πολιτεία τί κάνει? Αποποιείται τις ευθύνες και το ρόλο της?

Και κάτι ακόμα: δεν είναι τυχαίο νομίζω που η αυτομόρφωση συνδέιηκε καθαρά στο κείμενο με την εργασία. Η επιδίωξη της αυτομόρφωσης έχει να κάνει με την επιδίωξη κυρίως της αναβάθμισης του εαυτού μας. Για μένα δε συνδέεται τόσο με την εργασία. Δε μπορώ να δεχτώ σα δεδομένο ότι κάποιος που έχει τελειώσει Ιατρική, θα πρέπει να αλλάξει 2-3 δουλειές.

Το να αποδεχτούν τα παιδιά ότι θα βγάλουν μία Πανεπιστημιακή σχολή πχ Νομική και μετά θα δουλεύουν ως γραμματείς σε μια πολυεθνική δεν έχει να κάνει με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Έχει να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Ουσιαστικά τους βάζει να αποδεχτούν την ετεροαπασχόληση ως θετικό φαινόμενο....

Τί να πω... ??? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2010, 04:05:36 μμ από gringa »

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #184 στις: Μάιος 14, 2010, 04:08:18 μμ »
συμφωνώ με το θέμα για τα διαφορετικά επαγγέλματα που ανέφερες
το θέμα επίσης ζητούσε τις προυποθέσεις όπου πολύ σωστά ανέφερες το ότι είναι θεμα καθαρά και υποδομών ...
όμως δε συμφωνούμε στο ότι για να είναι κανείς καλός σε οτιδήποτε κάνει πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς και να είναι μέσα στις εξελίξεις;
πχ ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αρκεστεί στο πτυχίο του;και δ ελέω να μη διοριστεί, να διοριστεί προς θεού και γω αδιόριστιη είμαι.. πρέπει όμως να επαναπαυτεί στη συνέχεια; δεν πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω του διαρκώς;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #185 στις: Μάιος 14, 2010, 04:08:36 μμ »
οκ λοιπόν επειδή έχουμε ξεφύγει τελείως έρχομαι και ρωτώ αυτούς που βρίσκουν το θέμα προπαγανδιστικό και δεν ξέρω τι..:
είναι παράλογο να επιμορφώνεται κάποιος καθ όλη τη διάρκεια της ζωής του;
δεν είναι εφόδιο για ένα άνθρωπο να διαθέτει κριτική ικανότητα και να μπορεί μόνος του να επιλέγει τις πηγές πληροφόρησης και να τις διασταυρώνεις
δε ζούμε στην εποχή της πληροφορίας;
θεωρείτε ότι η γνώση και η μάθηση σταμαά στο σχολείο;
γηράσκω αεί διδασκόμενος έλεγαν οι αρχαίοι ., που παρεμπιπτόντως θα το θεωρούσ ακαι πολύ έξυπνο τίτλο για όποιο μαθητή το έβαλε στο άρθρο..
χαλαρώστε λοιπόν
δεν είχε καμιά πολιτική σκοπιμότητα το θέμα, μόνο επικαιρότητα

Δεν ξέρω αν είναι προπαγανδιστικό, αλλά σίγουρα ηχεί ειρωνικά αυτό το θέμα στις πανελλαδικές, τον κατεξοχήν πνευματοκτόνο θεσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που καθιστά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς απλούς διεκπεραιωτές μιας διαδικασίας. Συμφωνώ ότι το σχολείο πρέπει να μαθαίνει στο μαθητή πώς ν' αναζητά τη γνώση, αλλά βρίσκει το υπουργείο ότι αυτό γίνεται με τις πανελλαδικές, όπου φροντιστήριο και σχολείο συναγωνίζονται ποιο από τα δύο θα μυρηκάσει περισσότερο τη γνώση που θα προσφερθεί στους μαθητές; Είπαμε να μας δουλεύουν, αλλά όχι και έτσι!!!!!!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:09:03 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #186 στις: Μάιος 14, 2010, 04:10:04 μμ »


Και κάτι ακόμα: δεν είναι τυχαίο νομίζω που η αυτομόρφωση συνδέιηκε καθαρά στο κείμενο με την εργασία. Η επιδίωξη της αυτομόρφωσης έχει να κάνει με την επιδίωξη κυρίως της αναβάθμισης του εαυτού μας. Για μένα δε συνδέεται τόσο με την εργασία. Δε μπορώ να δεχτώ σα δεδομένο ότι κάποιος που έχει τελειώσει Ιατρική, θα πρέπει να αλλάξει 2-3 δουλειές.

Το να αποδεχτούν τα παιδιά ότι θα βγάλουν μία Πανεπιστημιακή σχολή πχ Νομική και μετά θα δουλεύουν ως γραμματείς σε μια πολυεθνική δεν έχει να κάνει με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Έχει να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Ουσιαστικά τους βάζει να αποδεχτούν την ετεροαπασχόληση ως θετικό φαινόμενο....

Τί να πω... ??? ???
+++++++++++++++++++++++

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #187 στις: Μάιος 14, 2010, 04:13:18 μμ »
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσει
οπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη! ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #188 στις: Μάιος 14, 2010, 04:14:44 μμ »
συμφωνώ με το θέμα για τα διαφορετικά επαγγέλματα που ανέφερες
το θέμα επίσης ζητούσε τις προυποθέσεις όπου πολύ σωστά ανέφερες το ότι είναι θεμα καθαρά και υποδομών ...
όμως δε συμφωνούμε στο ότι για να είναι κανείς καλός σε οτιδήποτε κάνει πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς και να είναι μέσα στις εξελίξεις;
πχ ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αρκεστεί στο πτυχίο του;και δ ελέω να μη διοριστεί, να διοριστεί προς θεού και γω αδιόριστιη είμαι.. πρέπει όμως να επαναπαυτεί στη συνέχεια; δεν πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω του διαρκώς;

Φυσικά και να επιμορφωθεί ο εκπαιδευτικός. Και να προσπαθεί για το καλύτερο και να ενημερώνεται και να παρακολουθεί τις εξελίξεις και όλα αυτά τα ωραία. Αλλά να δουλεύει και ως εκπαιδευτικός. Όχι να δουλεύει από εδώ και από εκεί (γιατί κάπως πρέπει να ζήσει) και μετά να τον κατηγορούν επειδή δε βρήκε το χρόνο και τα (οικονομικά) μέσα να αυτομορφωθεί  >:(


Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #189 στις: Μάιος 14, 2010, 04:16:59 μμ »

. Η επιδίωξη της αυτομόρφωσης έχει να κάνει με την επιδίωξη κυρίως της αναβάθμισης του εαυτού μας. Για μένα δε συνδέεται τόσο με την εργασία. Δε μπορώ να δεχτώ σα δεδομένο ότι κάποιος που έχει τελειώσει Ιατρική, θα πρέπει να αλλάξει 2-3 δουλειές.

Το να αποδεχτούν τα παιδιά ότι θα βγάλουν μία Πανεπιστημιακή σχολή πχ Νομική και μετά θα δουλεύουν ως γραμματείς σε μια πολυεθνική δεν έχει να κάνει με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Έχει να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Ουσιαστικά τους βάζει να αποδεχτούν την ετεροαπασχόληση ως θετικό φαινόμενο....



όμως δε συμφωνούμε στο ότι για να είναι κανείς καλός σε οτιδήποτε κάνει πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς και να είναι μέσα στις εξελίξεις;
πχ ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αρκεστεί στο πτυχίο του;και δ ελέω να μη διοριστεί, να διοριστεί προς θεού και γω αδιόριστιη είμαι.. πρέπει όμως να επαναπαυτεί στη συνέχεια; δεν πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω του διαρκώς;


++++++++++++++++φωνω και με τις 2 αποψεις. και μαλιστα  ετσι πρεπει κυριως  να το αντιμετωπισουν οι μαθητες. εκει ηταν και η ενσταση μου απο την αρχη. δεν ειναι μονο "πολιτικο"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #190 στις: Μάιος 14, 2010, 04:18:38 μμ »
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσει
οπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη! ;D ;D ;D

Βρε stoumfita εσύ δε ζήτησες να σου αιτιολογήσουμε την άποψή μας , εμείς που θεωρούμε το θέμα προπαγανδιστικό? ??? ???

Ούτε πιστεύω ότι "σημασία έχει να γράψουν καλά τα παιδιά". Σημασία έχει να μάθουν να μην καταπίνουν αμάσητα όλα αυτά που τους σερβίρονται κατ' εμέ.


Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #191 στις: Μάιος 14, 2010, 04:25:44 μμ »
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσει
οπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη! ;D ;D ;D

Βρε stoumfita εσύ δε ζήτησες να σου αιτιολογήσουμε την άποψή μας , εμείς που θεωρούμε το θέμα προπαγανδιστικό? ??? ???

Ούτε πιστεύω ότι "σημασία έχει να γράψουν καλά τα παιδιά". Σημασία έχει να μάθουν να μην καταπίνουν αμάσητα όλα αυτά που τους σερβίρονται κατ' εμέ.



μπορουν να βαλουν προυποθεσεις για την αυτο-μορφωση τους οπως ειναι η εργασια. Για μενα, αυτο αποτελει σωστη αντιμετωπιση του θεματος. Τιποτα δεν το θεωρουμε αυτονοητο και βαδιζουμε πανω στα δεδομενα. υπαρχουν και ζητουμενα σε καθε θεμα εκθεσης και προυποθεσεις για να υποστηριξεις την αποψη σου.
και ξαναλεω τα παιδια δεν ειναι ηλιθια !!!

σταματηστε λοιπον αυτο το ...προπαγανδα και πολιτικη σκοπιμοτητα.Εξαλλου, ολα ειναι θεμα και πολιτικης!
το ιδιο θα λεγαμε ακομα κι αν εβαζαν για την οικονομια ή την οικολογια...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #192 στις: Μάιος 14, 2010, 04:28:50 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με gringa . Το πρόβλημα δεν είναι αν το θέμα ήταν δύσκολο ή εύκολο ,αναμενόμενο ή όχι. Το πρόβλημα έίναι  ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί το σύστημα να εμφυσήσει στους νέους την άποψη ότι το μέλλον είναι αβέβαιο σε όλα τα επίπεδα. Επομένως, στοχεύει στην καλλιέργεια της αντίληψης ότι τίποτα δεν είναι εξασφαλισμένο ,τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτή η αβεβαιότητα και η τρομοκρατία για το αύριο επιδιώκει να κάνει τους ανθρώπους σήμερα να είναι ευχαριστημένοι με τα ελάχιστα . Να υποκύπτουν σε πιέσεις εργοδοτών και να συνθλίβουν τα όνειρά τους για την όποια επαγγελματική καριέρα στο βωμό της ...σωτηρίας της κοινωνίας και της διάσωσης της οικονομίας.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #193 στις: Μάιος 14, 2010, 04:38:33 μμ »
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..
Με το "καλά" εννοείς να είπανε τα ψέμματα που τους έχουμε μάθει να λένε στο μάθημα της έκθεσης όπου υποτίθεται ότι πρέπει να καταγράφουν τους προβληματισμούς τους.
[/quote]
τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσει
[/quote]
Βέβαια, η γνώση είναι αναλώσιμη, σαν κονσέρβα ένα πράγμα. Μόλις δώσεις πανελλαδικές ή πάρεις το πτυχίο σου τα σβήνεις όλα τα σκουπίδια που συσσωρεύτηκαν στο μυαλό σου. Φυσικά και τα παιδιά χεστήκανε, όπως λες, για τη δια βίου παιδεία, γιατί τα μεγαλώσαμε να κόπτονται δια τη δια βίου κονόμα και το δια βίου βόλεμα.
[/quote]
οπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη! ;D ;D ;D
[/quote]
Νομίζω ότι το μότο "χαλλαρααά!" έχει περάσει ανεπιστρεπτί, τώρα είναι η εποχή του χαστουκιού και χρειάζεται εγρήγορση για να δεις από που θα σου έρθει.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #194 στις: Μάιος 14, 2010, 04:40:43 μμ »
Α, και μη νομίζεις στρουμφίτα ότι υπάρχει κάτι προσωπικό μαζί σου, απλώς είμαι πού θυμωμένη με όλα αυτά γύρω μας, ώστε να θεωρώ άνευ σημασίας και το παραμικρό που λέγεται ή γίνεται.  >:( >:( >:( >:( >:(

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #195 στις: Μάιος 14, 2010, 04:41:34 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με gringa . Το πρόβλημα δεν είναι αν το θέμα ήταν δύσκολο ή εύκολο ,αναμενόμενο ή όχι. Το πρόβλημα έίναι  ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί το σύστημα να εμφυσήσει στους νέους την άποψη ότι το μέλλον είναι αβέβαιο σε όλα τα επίπεδα. Επομένως, στοχεύει στην καλλιέργεια της αντίληψης ότι τίποτα δεν είναι εξασφαλισμένο ,τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτή η αβεβαιότητα και η τρομοκρατία για το αύριο επιδιώκει να κάνει τους ανθρώπους σήμερα να είναι ευχαριστημένοι με τα ελάχιστα . Να υποκύπτουν σε πιέσεις εργοδοτών και να συνθλίβουν τα όνειρά τους για την όποια επαγγελματική καριέρα στο βωμό της ...σωτηρίας της κοινωνίας και της διάσωσης της οικονομίας.


ψωμι - αυτομορφωση - συνταξη στα 50 !!

ε καλα φιλε sun δεν θα χασουν και τον υπνο τους τα παιδια!
δηλ τι θελαμε?  να τους κοροιδευουμε? οτι ο κοσμος μας ειναι μαγικος-παραμυθενιος?! ή δεν ακουν τα παιδια, ή δεν ξερουν ή δεν καταλαβαινουν? το θεμα της εκθεσης περιμεναν?

ισως ειναι και ενας τροπος να επαναστατησουν τα παιδια.....για ενα καλυτερο μελλον.

εξακολουθω να πιστευω οτι τονιζεται η αξια της αυτομορφωσης. προσεξτε το θεμα της εκθεσης. μη παρασυρεστε απο το κειμενο.

και τωρα που το εγραψαν το θεμα τα παιδια  η κοινωνια μας εγινε... χειροτερη!! ειχαμε αυτα τα αδολα μικρα ανεργα παιδια που ζουσαν σε κοσμο φανταστικο και απο σημερα το πρωι στις 8 δυστυχως τα πηρε και αυτα η "μπαλα" !! προπαγανδιστικαν !
Σε τι κοσμο τα φεραμε? ....δεν θελουμε αυτομορφωση. δουλεια θελουμε!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160947
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.