0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
οκ λοιπόν επειδή έχουμε ξεφύγει τελείως έρχομαι και ρωτώ αυτούς που βρίσκουν το θέμα προπαγανδιστικό και δεν ξέρω τι..:είναι παράλογο να επιμορφώνεται κάποιος καθ όλη τη διάρκεια της ζωής του;δεν είναι εφόδιο για ένα άνθρωπο να διαθέτει κριτική ικανότητα και να μπορεί μόνος του να επιλέγει τις πηγές πληροφόρησης και να τις διασταυρώνειςδε ζούμε στην εποχή της πληροφορίας;θεωρείτε ότι η γνώση και η μάθηση σταμαά στο σχολείο;γηράσκω αεί διδασκόμενος έλεγαν οι αρχαίοι ., που παρεμπιπτόντως θα το θεωρούσ ακαι πολύ έξυπνο τίτλο για όποιο μαθητή το έβαλε στο άρθρο..χαλαρώστε λοιπόνδεν είχε καμιά πολιτική σκοπιμότητα το θέμα, μόνο επικαιρότητα
Και κάτι ακόμα: δεν είναι τυχαίο νομίζω που η αυτομόρφωση συνδέιηκε καθαρά στο κείμενο με την εργασία. Η επιδίωξη της αυτομόρφωσης έχει να κάνει με την επιδίωξη κυρίως της αναβάθμισης του εαυτού μας. Για μένα δε συνδέεται τόσο με την εργασία. Δε μπορώ να δεχτώ σα δεδομένο ότι κάποιος που έχει τελειώσει Ιατρική, θα πρέπει να αλλάξει 2-3 δουλειές. Το να αποδεχτούν τα παιδιά ότι θα βγάλουν μία Πανεπιστημιακή σχολή πχ Νομική και μετά θα δουλεύουν ως γραμματείς σε μια πολυεθνική δεν έχει να κάνει με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Έχει να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Ουσιαστικά τους βάζει να αποδεχτούν την ετεροαπασχόληση ως θετικό φαινόμενο....Τί να πω...
συμφωνώ με το θέμα για τα διαφορετικά επαγγέλματα που ανέφερεςτο θέμα επίσης ζητούσε τις προυποθέσεις όπου πολύ σωστά ανέφερες το ότι είναι θεμα καθαρά και υποδομών ...όμως δε συμφωνούμε στο ότι για να είναι κανείς καλός σε οτιδήποτε κάνει πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς και να είναι μέσα στις εξελίξεις;πχ ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αρκεστεί στο πτυχίο του;και δ ελέω να μη διοριστεί, να διοριστεί προς θεού και γω αδιόριστιη είμαι.. πρέπει όμως να επαναπαυτεί στη συνέχεια; δεν πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω του διαρκώς;
. Η επιδίωξη της αυτομόρφωσης έχει να κάνει με την επιδίωξη κυρίως της αναβάθμισης του εαυτού μας. Για μένα δε συνδέεται τόσο με την εργασία. Δε μπορώ να δεχτώ σα δεδομένο ότι κάποιος που έχει τελειώσει Ιατρική, θα πρέπει να αλλάξει 2-3 δουλειές. Το να αποδεχτούν τα παιδιά ότι θα βγάλουν μία Πανεπιστημιακή σχολή πχ Νομική και μετά θα δουλεύουν ως γραμματείς σε μια πολυεθνική δεν έχει να κάνει με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Έχει να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Ουσιαστικά τους βάζει να αποδεχτούν την ετεροαπασχόληση ως θετικό φαινόμενο....
όμως δε συμφωνούμε στο ότι για να είναι κανείς καλός σε οτιδήποτε κάνει πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς και να είναι μέσα στις εξελίξεις;πχ ένας εκπαιδευτικός πρέπει να αρκεστεί στο πτυχίο του;και δ ελέω να μη διοριστεί, να διοριστεί προς θεού και γω αδιόριστιη είμαι.. πρέπει όμως να επαναπαυτεί στη συνέχεια; δεν πρέπει να παρακολουθεί τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω του διαρκώς;
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσειοπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη!
Παράθεση από: stroumfita στις Μαΐου 14, 2010, 04:13:18 pmελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..τα οποία μεταξύ μας χεστήκανε για τη δια βίου παιδεία... αύριο θα τα χουν ξεχάσειοπότε χαλαρώστε και ας μην πολυαναλύουμε!άντε να κάνετε κανένα μπανάκι έχει τ΄τετοια ζέστη!
ελάτε ρ επαιδιά ένα θέμα έκθεσης ήταν μόνο.. σημασία έχει να γράψανε καλά τα παιδιά ..
Συμφωνώ απόλυτα με gringa . Το πρόβλημα δεν είναι αν το θέμα ήταν δύσκολο ή εύκολο ,αναμενόμενο ή όχι. Το πρόβλημα έίναι ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί το σύστημα να εμφυσήσει στους νέους την άποψη ότι το μέλλον είναι αβέβαιο σε όλα τα επίπεδα. Επομένως, στοχεύει στην καλλιέργεια της αντίληψης ότι τίποτα δεν είναι εξασφαλισμένο ,τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτή η αβεβαιότητα και η τρομοκρατία για το αύριο επιδιώκει να κάνει τους ανθρώπους σήμερα να είναι ευχαριστημένοι με τα ελάχιστα . Να υποκύπτουν σε πιέσεις εργοδοτών και να συνθλίβουν τα όνειρά τους για την όποια επαγγελματική καριέρα στο βωμό της ...σωτηρίας της κοινωνίας και της διάσωσης της οικονομίας.