Σύνολο ψηφοφόρων: 58
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν πιστεύω ότι μια εξέταση μπορεί να δείξει ποιός είναι ο καλύτερος εκπαιδευτικός.
Αναλογιζόμενοι το πολυσύνθετο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, θα ήθελα το ίδιο πολυσύνθετες εξετάσεις για την επιλογή των κατάλληλων στελεχών της εκπαίδευσης. Ειδικά αν θεωρηθεί ότι υφίσταται και ο παράγοντας τύχη που αναφέρατε, τότε μόνο αξιόπιστος δεν είναι ο διαγωνισμός. Κάποιος που σε έναν διαγωνισμό του παρελθόντος ήταν επιτυχών αλλά δεν διορίστηκε και μετά αποτυχών και μετά επιτυχών τι θα μπορούσε να θεωρηθεί;Το πρόβλημα είναι δυσεπιλυτο, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε και την πολιτική χροιά που έχει η όλη κατάσταση από την εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έως και το διορισμό και την "επαγγελματική" απασχόληση ως εκπαιδευτικός. Το μόνο που θέλω να σημειώσω είναι ότι ανεξάρτητα από το τρόπο διορισμού θα πρέπει να προσπαθούμε συνέχεια και να εξελίσουμε τη γνώση μας, που είναι απαραίτητη για να είμαστε λειτουργικοί.
Δηλαδή? Το πρόβλημα του διορισμού είναι δυσεπίλυτο αλλά αφού διοριστούμε να κοιτάξουμε στη συνέχεια πως θα εξελιχθούμε και θα γίνουμε πιθανόν εκπαιδευτικοί στου "κασίδη" το κεφάλι, στην προκειμένη περίπτωση στο κεφάλι του όποιου μαθητή έχει την «τύχη» να βρεθεί μπροστά μας? Σε καμία περίπτωση. Το πρόβλημα του διορισμού που αναφέρω έχει σχέση με τη διοικιτική χροιά του θέματος. Έχουμε όμως χρέος ύστερα αλλά και πριν από το διορισμό να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε αρτιότεροι λειτουργοί. Εκτός και πιστεύεις ότι όλη και όλη η γνώση περιορίζεται στα προπτυχιακά μαθήματα του Πανεπιστημίου ή στους διαδρόμους του Φροντηστηρίου για τους διαγωνιζόμενους του ΑΣΕΠ. Διαρκής προσπάθεια για γνώση είναι η άποψη μου.Η επιτυχή ή μη επιτυχή, η λειτουργική ή μη λειτουργική μας επαγγελματική σταδιοδρομία επαφίεται στις προσωπικές ανησυχίες, αναζητήσεις και προσπάθειες του καθενός? Και ποιός θα μας κρίνει, ποιός θα μας αξιολογήσει ότι είμαστε σωστοί εκπαιδευτικοί?Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι ένα άλλο εξίσου δυσεπίλυτο πρόβλημα που θέλει διαρκή και συνεχή προσπάθεια. Σαφώς ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν μπορεί να αξιολογήσει του εκπαιδευτικούς. (άποψή μου). Ή μήπως και αυτό είναι ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα με πολιτική χροιά και δεν θα πρέπει να το αγγίζουμε?Το εναντίον.Ίσως να ακούγομαι λίγο επιθετική αλλά δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου. Όντως ακούγεσαι επιθετική και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο μιας και το μόνο που προτείνω είναι η διαρκής εξέλιξη και γνώση.Για να το διευκρινίσω από την αρχή για μένα το πρόβλημα του ποιός κάνει ή δεν κάνει για εκπαιδευτικός πρέπει να είναι κατά το ήμισυ ξεκάθαρο άμα το διορισμό μας στην εκπαίδευση (δηλαδή κατά τη διαδικασία επιλογής μας για την απασχόληση μας στην εκπαίδευση) και κατά το άλλο μισό να ξεκαθαρίζει καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μας σταδιοδρομίας με την αξιολόγηση μας.Επίσης αναρωτιέμαι giotamike πως μπορεί να γίνει κάποιος λειτουργικός όπως λες όταν δεν ξέρει τον τρόπο? Δυστυχώς δεν αρκούν μόνο οι κάλες προθέσεις μας για να γίνουμε εκπαιδευτικοί ή κι ότι άλλο θέλεις όπως πολίτες, άνθρωποι κτλ.Ο τρόπς διορισμού για εμένα δεν πιστοποιεί την έννοια ως λειτουργού, τουλάχιστον ακόμα και με αυτό το τρόπο.Τώρα αν με ρωτούσε κανείς την γνώμη μου σε ότι αφορά στο σύστημα διορισμών πρωταρχικό θέμα θα ήταν να συμφωνηθεί από κοινού ότι καταρχήν πρέπει να υπάρχει ΕΝΑΣ και ΜΟΝΟ ΈΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ. Διότι τα "παραθυράκια" και οι διάφορες "τρυπούλες" του τύπου ωρομίσθιοι και αναπληρωτές που ανατροφοδοτούν και συντηρούν το καθεστώς της επετηρίδας, τον μόνο σκοπό που πραγματικά εξυπηρετούν είναι να μας κρατούν δέσμιους της ελπίδας για επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα , προσκολλημένους και προσανατολισμένους σε μια άνομη συμπεριφορά.Σίγουρα τα παραθυράκια θα πρέπει να κλείνουν. Αλλά θέλει «Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία» Θέλει πολύ δουλειά και κόπο για να βγούμε στο φως πρώτα απο μας τους ίδιους και μετά πάλι από εμάς τους ίδιους που παίζουμε στο πολιτικό σκηνικό.
Α, και εκπαιδευτικοί είμαστε, δεν είναι ωραία εικόνα η ατονική και ανορθόγραφη γραφή (λάθος έγραφα τόσο καιρό "λογίδριο", το διαπίστωσα τώρα που άνοιξα Τεγόπουλο... ας μου το έλεγε κάποιος να διορθωθώ πιο γρήγορα)
τι εννοείς όταν λές προσλήψεις με συνέντευξη? συμβαίνει αυτό στα δημόσια σχολεία?
Όπως έχει τώρα η κατάσταση το σύστημα 60-40 θεωρώ πως είναι δίκαιο.
...θα πρέπει οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ...
Παράθεση από: ovidius στις Μάρτιος 09, 2007, 12:51:07 μμΌπως έχει τώρα η κατάσταση το σύστημα 60-40 θεωρώ πως είναι δίκαιο. Συμφωνώ.Παράθεση από: ovidius στις Μάρτιος 09, 2007, 12:51:07 μμ...θα πρέπει οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ...Με αυτό θα συμφωνούσα μόνο με την προϋπόθεση ότι θα άλλαζε "μορφή" αυτός ο διαγωνισμός γιατί, έτσι όπως είναι τώρα, μόνο αξιοκρατικός δεν είναι!Έχω όμως μια απορία...Ουσιαστικά ο απώτερος στόχος της ΠΕΑ είναι η κατάργηση του ΑΣΕΠ και η καθιέρωση ως τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών μόνο μέσω πίνακα."...Την πάλη για την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ως τρόπου διορισμού και την διεκδίκηση ενός αξιόπιστου και δίκαιου συστήματος διορισμών που να στηρίζεται στην προϋπηρεσία και το χρόνο λήψης του πτυχίου..." (απόσπασμα από την ιστοσελίδα της ΠΕΑΝ)Θεωρητικά μιλώντας, αν αυτό κάποια στιγμή "περάσει", τι θα γίνει με όλους αυτούς που δεν έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές (ανήκουν πχ στον πίνακα Γ)?Μέχρι τώρα μπορούσες να δουλέψεις αναπληρωτής μαζεύοντας μόρια μέσω ΑΣΕΠ (έτσι τουλάχιστο γινόταν η αρχή)... Αν δεν υπάρχει ο διαγωνισμός, με ποια κριτήρια θα μπορούσες να ξεκινήσεις να δουλεύεις αναπληρωτής?