*

Αποστολέας Θέμα: μείωση ύλης  (Αναγνώστηκε 11084 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μείωση ύλης
« στις: Μάιος 27, 2010, 12:13:07 μμ »
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μείωση ύλης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 27, 2010, 12:48:31 μμ »
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??

τα ανακοινωνει αυτη την ωρα η υπουργος σε συνεντευξη τυπου

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 27, 2010, 01:13:48 μμ »
γιατι μειωνουν μονο θετικα μαθηματα οι απατεωνες;τοσα αρχαια κανουν στην Α Λ υκειου ,ΕΛΕΟΣ.Τι κανουν η Ε.Ε.Φ. ΚΑΙ η Ε.Μ.Ε.;

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 27, 2010, 01:20:07 μμ »
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μείωση της ύλης δεν θα συνοδεύεται κι από μείωση των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μείωση ύλης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος peni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 28, 2010, 09:08:54 πμ »
Πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται?

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 28, 2010, 09:41:57 πμ »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.

Αποσυνδεδεμένος No, not really.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 28, 2010, 10:02:39 πμ »
Τι έγινε; Κουράστηκαν τα καμάρια μας;;; Η πληροφορική, φωτισμένοι κύριοι του υπουργείου και το να παίζεις παιχνίδια στο διαδίκτυο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Τα μαθηματικά είναι το πρόβλημα;;; Μήπως η φυσική, η χημεία, η βιολογία; Ε, τότε να τα καταργήσουμε τελείως! Σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου, οι θετικές επιστήμες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι που αριστεύουν και διακρίνονται σ’ αυτές χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης και επιβράβευσης. Μέσα από αυτό το δυναμικό διαμορφώνεται η πανεπιστημιακή κοινότητα, αναπτύσσεται η έρευνα κι εξαπλώνεται η φήμη της ίδιας της χώρας. Στην αρχαιόπληκτη Ελλάδα όμως, μας διακατέχει μια διάθεση πρωτοπορίας! Εμπρός λοιπόν, όλοι πίσω ολοταχώς! Εμπρός όλοι μαζί για το καλό του μέτριου μαθητή! Πλήρης επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας. Πάμε όλοι ξέγνοιαστοι για freddo, δεν τρέχει τίποτα, με καμμιά ωρίτσα ιδιαιτεράκι της τελευταίας στιγμής, κάνα καλό σκονάκι (βλ. Πανελλήνιες στη Ρόδο) ή και κάνα χρυσοπληρωμένο κονέ να ξέρουμε τι θα πέσει (βλ. διαρροή ΙΒ), τσουπ, περνάμε την κάθε τάξη/εξέταση άνετα. Υπάρχουν όμως και τα παιδιά που σκίζονται στο διάβασμα και το "άριστα" το έχουν για να περνάει η ώρα. Μπορεί να μην τα έχετε δει γιατί και λίγα είναι και δεν "πουλάνε", γι'' αυτό οι δημοσιογράφοι τα θυμούνται μόνο σε ρεπορτάζ για τους "πρώτους των πρώτων". Σας βεβαιώνω λοιπόν ότι αυτοί οι μαθητές το σχολείο το έχουν ξεπεράσει στην ύλη προ πολλού, δεν μαθαίνουν τίποτα από εκείνο και πηγαίνουν μόνο λόγω απουσιών, ενώ αυτό που λένε είναι ότι στην πρώτη δυνατότητα θα εγκαταλείψουν τη χώρα για πάντα. Υπάρχουν και μέρη όπου η σκληρή δουλειά και το ταλέντο ανταμείβονται ακόμα... Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, εδώ και πολλά χρόνια "μαζεύουν" με πλήρεις υποτροφίες τους καλύτερους, προσφέροντάς τους υποδομές και ευκαιρίες που εδώ δε βλέπουμε ούτε στον ύπνο μας. Ας διώξουμε λοιπόν απ'' την Ελλάδα τα καλύτερα μυαλά, να μείνουμε οι υπόλοιποι να αναρωτιόμαστε, τάχα μου σοκαρισμένοι, από πού ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα πάσης φύσεως λαμόγια. Μα, αφού στέλνουμε την αφρόκρεμα της χώρας στο εξωτερικό και αυτοί με τη σειρά τους κρατούν τους καλύτερους εκεί (κορόιδα σαν εμάς είναι;) αυτό που απομένει για δεξαμενή των επιλογών μας δεν είναι άλλο από το συρφετό που γυρίζει στα κανάλια της τηλεόρασης. Ας προσέχαμε κύριοι! ΥΓ: οι περικοπές στην ύλη θα βουλιάξουν τους μαθητές στην αμάθεια, αλλά το πρόγραμμα του ΙΒ ευτυχώς δεν μπορεί κανείς να το αγγίξει, έτσι κυρία Διαμαντοπούλου;

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 02, 2010, 09:19:16 πμ »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.

Μηπως μπορεις να μας πεις που βρηκες ποια τμηματα της υλης αφαιρούνται?

Αποσυνδεδεμένος lionile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 02, 2010, 10:03:29 πμ »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.

Δηλαδή ό,τι μας δυσκολεύει πρέπει να πεταχτεί έτσι;Αν δε μάθουν τις αντιδράσεις τί θα μάθουν πια;Η καταστατική εξίσωση δεν είναι κάτι που θα τους φανεί τόσο χρήσιμο...ενώ η εξουδετέρωση...δεν ξέρω τι να πω...τότε ποιο το νόημα να τους λέμε για τον Περιοδικό Πίνακα ή για τον αριθμό οξείδωσης που είναι τα εισαγωγικά για τις χημικές αντιδράσεις;Ας τα βγάλουν κι αυτά τα κεφάλαια!!
Οι θετικές επιστήμες όσο πάνε και υποβιβάζονται...τουλάχιστον να έφτιαχναν τα εργαστήρια για να γίνουν έστω και μαθήματα επίδειξης...που λέει ο λόγος...

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 02, 2010, 10:04:25 πμ »
Η ύλη γιατί μειώνεται μέχρι την Α΄ Λυκείου;
Τα στοιχεία που έδωσε το υπουργείο για τα μαθηματικά είναι τα παρακάτω:
Μειώνετε και στις υπόλοιπες τάξεις:


Μαθηματικά

Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο

Τάξη                           Ποσοστό περικοπής (%)

Ε’ Δημοτικού                          30

Στ’ Δημοτικού                         20

Α’ Γυμνασίου                          17

Β΄ Γυμνασίου                          11

Γ΄ Γυμνασίου                          17

Α΄ Λυκείου (Άλγεβρα)              20

Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)            20

Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας             0

Β’ Λυκείου (Γεωμετρία)              20

Β’ Λυκείου κατεύθυνση             20

Γ’ Λυκείου κατεύθυνση              8

Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 02, 2010, 10:07:43 πμ »
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 02, 2010, 10:15:20 πμ »
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Τα τελευταία χρόνια ακούγονται "φήμες" για την αφαίρεση των μιγαδικών αριθμών από την ύλη της Γ Λυκείου...
Πιθανολογώ ότι η εκτίμηση σου είναι σωστή...
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος geopap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 02, 2010, 10:42:20 πμ »
Χαιρεται.
Το οτι μειώνεται η ύλη δεν σημαίνει οτι ανεβαίνει αλλα ούτε και οτι πεφτει το επίπεδο. Μπορεί κανείς να διδάξει το ίδιο μάθημα σε πολλές βαθμίδες δισκολίας ανάλογα με την εμβάθυνση που θα επιλέξει. Προσωπικά πιστέυω οτι το έχουμε παραξηλώσει τόσο σε ύλη όσο και σε εμβάνθυνση. Οι ασκήσεις τουλάχιστον στην Φυσική καθώς και σε θεωρία δεν καλύπτονται παρα μόνο με φροντηστιριακές ώρες. Είναι αδιανόητο να ανοίξει κανείς βιβλίο φυσικής , να διαβάσει θεωρία και τα λυμένα παραδείγματα και να προσπαθήσει να λύσει άκσηση απο μόνος του. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Ο καθηγητής πρέπει να παρέμβει δραστικά ώστε να γίνουν κτήμα των μαθητών οι γνώσεις στο σημερινό σχολείο ενώ η αυτενέργεια των μαθητών είναι στο 0. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές να μην καταλαβαίνουν , να χάνουν την αυτοσυγκέντρωσή τους πολλές φορές γιατι αισθάνονται απογοητευμένοι και να καταλήγουν σε ιδιαίτερα....  . Δεν έχω πάει σε αμερικάνικα σχολεία αλλα απο ταινίες που βλέπω οι μαθητές σε μαθήματα φυσικής ακόμα και τα ποιό εύκολα πράγματα τα διδάσκονται με βιντεο για βασικές εννειες και εργαστήρια. Πολλά δε μαθήματα δεν διδάσκονται σε τίποτα εξειδικευμένα εργαστήρια, το ίδο το μάθημα γίνεται στα εργασήρια πάντα διότι αυτή είναι η φύση των μαθημάτων αυτών. Τι νόημα έχει η χημεία να διδάσκεται σε οποιονδήποτε άλλον χόρο παρά σε ένα πάγκο εργαστηρίου?Η αποψή μου είναι οτι η σωστή κατεύθυνση πρέπει να είναι η στροφή προς την ποιότητα.  Οι μαθητές δηλαδή να μαθαίνουν λίγα πράγματα αλλα να τα μαθαίνουν ποιοτικά. Το αν θα μειωθεί ύλη ή θα αυξηθεί είναι παντελώς αδιάφορο για την εκπαίδευση των μαθητών και όπως είναι τα πράγματα εδώ το συνδέουμε με το αν θα κάνει 2 ώρες παρπάνω ή παρκάτω μια ειδικότητα καθηγητών που συνεπάγεται 50 θέσεις παρπάνω στον επώμενο ΑΣΕΠ. Κρίμα.

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 02, 2010, 12:57:05 μμ »
Γνωρίζουμε αν υπάρχει μείωση ύλης στη Φυσική κατεύθυνσης Γ λυκείου;
Και αν υπάρχει πιο κομμάτι είναι;
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158545
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 380

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.