*

Αποστολέας Θέμα: μείωση ύλης  (Αναγνώστηκε 12385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μείωση ύλης
« στις: Μαΐου 27, 2010, 12:13:07 pm »
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μείωση ύλης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:28:42 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 27, 2010, 12:48:31 pm »
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??

τα ανακοινωνει αυτη την ωρα η υπουργος σε συνεντευξη τυπου

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 27, 2010, 01:13:48 pm »
γιατι μειωνουν μονο θετικα μαθηματα οι απατεωνες;τοσα αρχαια κανουν στην Α Λ υκειου ,ΕΛΕΟΣ.Τι κανουν η Ε.Ε.Φ. ΚΑΙ η Ε.Μ.Ε.;

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 27, 2010, 01:20:07 pm »
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μείωση της ύλης δεν θα συνοδεύεται κι από μείωση των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μείωση ύλης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:28:42 »

Αποσυνδεδεμένος peni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 28, 2010, 09:08:54 am »
Πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται?

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 28, 2010, 09:41:57 am »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη

Αποσυνδεδεμένος No, not really.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 28, 2010, 10:02:39 am »
Τι έγινε; Κουράστηκαν τα καμάρια μας;;; Η πληροφορική, φωτισμένοι κύριοι του υπουργείου και το να παίζεις παιχνίδια στο διαδίκτυο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Τα μαθηματικά είναι το πρόβλημα;;; Μήπως η φυσική, η χημεία, η βιολογία; Ε, τότε να τα καταργήσουμε τελείως! Σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου, οι θετικές επιστήμες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι που αριστεύουν και διακρίνονται σ’ αυτές χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης και επιβράβευσης. Μέσα από αυτό το δυναμικό διαμορφώνεται η πανεπιστημιακή κοινότητα, αναπτύσσεται η έρευνα κι εξαπλώνεται η φήμη της ίδιας της χώρας. Στην αρχαιόπληκτη Ελλάδα όμως, μας διακατέχει μια διάθεση πρωτοπορίας! Εμπρός λοιπόν, όλοι πίσω ολοταχώς! Εμπρός όλοι μαζί για το καλό του μέτριου μαθητή! Πλήρης επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας. Πάμε όλοι ξέγνοιαστοι για freddo, δεν τρέχει τίποτα, με καμμιά ωρίτσα ιδιαιτεράκι της τελευταίας στιγμής, κάνα καλό σκονάκι (βλ. Πανελλήνιες στη Ρόδο) ή και κάνα χρυσοπληρωμένο κονέ να ξέρουμε τι θα πέσει (βλ. διαρροή Ι

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 02, 2010, 09:19:16 am »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη

Αποσυνδεδεμένος lionile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 02, 2010, 10:03:29 am »
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 02, 2010, 10:04:25 am »
Η ύλη γιατί μειώνεται μέχρι την Α΄ Λυκείου;
Τα στοιχεία που έδωσε το υπουργείο για τα μαθηματικά είναι τα παρακάτω:
Μειώνετε και στις υπόλοιπες τάξεις:


Μαθηματικά

Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο

Τάξη                           Ποσοστό περικοπής (%)

Ε’ Δημοτικού                          30

Στ’ Δημοτικού                         20

Α’ Γυμνασίου                          17

Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος Τιμόθεος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Το μέτρο της αγάπης είναι η αγάπη χωρίς μέτρο
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 02, 2010, 10:07:43 am »
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Χιόνια και κρύα ας μη σταθούν εμπόδιο μπροστά σου, στις κορυφές της αρετής ν' ανθίζει πάντα η καρδιά σου

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 02, 2010, 10:15:20 am »
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Τα τελευταία χρόνια ακούγονται "φήμες" για την αφαίρεση των μιγαδικών αριθμών από την ύλη της Γ Λυκείου...
Πιθανολογώ ότι η εκτίμηση σου είναι σωστή...
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος geopap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 02, 2010, 10:42:20 am »
Χαιρεται.
Το οτι μειώνεται η ύλη δεν σημαίνει οτι ανεβαίνει αλλα ούτε και οτι πεφτει το επίπεδο. Μπορεί κανείς να διδάξει το ίδιο μάθημα σε πολλές βαθμίδες δισκολίας ανάλογα με την εμβάθυνση που θα επιλέξει. Προσωπικά πιστέυω οτι το έχουμε παραξηλώσει τόσο σε ύλη όσο και σε εμβάνθυνση. Οι ασκήσεις τουλάχιστον στην Φυσική καθώς και σε θεωρία δεν καλύπτονται παρα μόνο με φροντηστιριακές ώρες. Είναι αδιανόητο να ανοίξει κανείς βιβλίο φυσικής , να διαβάσει θεωρία και τα λυμένα παραδείγματα και να προσπαθήσει να λύσει άκσηση απο μόνος του. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Ο καθηγητής πρέπει να παρέμβει δραστικά ώστε να γίνουν κτήμα των μαθητών οι γνώσεις στο σημερινό σχολείο ενώ η αυτενέργεια των μαθητών είναι στο 0. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές να μην καταλαβαίνουν , να χάνουν την αυτοσυγκέντρωσή τους πολλές φορές γιατι αισθάνονται απογοητευμένοι και να καταλήγουν σε ιδιαίτερα....  . Δεν έχω πάει σε αμερικάνικα σχολεία αλλα απο ταινίες που βλέπω οι μαθητές σε μαθήματα φυσικής ακόμα και τα ποιό εύκολα πράγματα τα διδάσκονται με βιντεο για βασικές εννειες και εργαστήρια. Πολλά δε μαθήματα δεν διδάσκονται σε τίποτα εξειδικευμένα εργαστήρια, το ίδο το μάθημα γίνεται στα εργασήρια πάντα διότι αυτή είναι η φύση των μαθημάτων αυτών. Τι νόημα έχει η χημεία να διδάσκεται σε οποιονδήποτε άλλον χόρο παρά σε ένα πάγκο εργαστηρίου?Η αποψή μου είναι οτι η σωστή κατεύθυνση πρέπει να είναι η στροφή προς την ποιότητα.  Οι μαθητές δηλαδή να μαθαίνουν λίγα πράγματα αλλα να τα μαθαίνουν ποιοτικά. Το αν θα μειωθεί ύλη ή θα αυξηθεί είναι παντελώς αδιάφορο για την εκπαίδευση των μαθητών και όπως είναι τα πράγματα εδώ το συνδέουμε με το αν θα κάνει 2 ώρες παρπάνω ή παρκάτω μια ειδικότητα καθηγητών που συνεπάγεται 50 θέσεις παρπάνω στον επώμενο ΑΣΕΠ. Κρίμα.

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: μείωση ύλης
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 02, 2010, 12:57:05 pm »
Γνωρίζουμε αν υπάρχει μείωση ύλης στη Φυσική κατεύθυνσης Γ λυκείου;
Και αν υπάρχει πιο κομμάτι είναι;
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182540
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 667

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.