*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικες στην α'θμια αλλα..  (Αναγνώστηκε 16295 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« στις: Ιούνιος 04, 2010, 03:59:50 μμ »
 

Παν. Ένωση Καθ. Γερμανικής: Έκτακτη ανακοίνωση σχετικά με τις διευκρινήσεις του Υπ. Παιδείας για την Α/θμια

 

03.06.2010 Διευκρινήσεις εξέδωσε σήμερα και δημοσίευσε στη νέα του ιστοσελίδα το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον εφαρμογή του Αναμορφωμένου Προγράμματος της Α/θμιας Εκπ/σης. Παραθέτουμε τρία ενδιαφέροντα σημεία με σχολιασμό δικό μας:

Βασικός στόχος του Αναμορφωμένου Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη συνέχεια, η μείωση στο ελάχιστο των περισσότερων απογευματινών δραστηριοτήτων των μαθητών σε χώρους εκτός σχολείου, περιορίζοντας την ταλαιπωρία των παιδιών και τα έξοδα των γονέων, αφού η διδασκαλία της Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.) και των Ξένων Γλωσσών θα οδηγεί σε πιστοποίηση μέσα στο δημόσιο σχολείο.
[Σχόλιο: Το Υπουργείο Παιδείας επαναλαμβάνει το στόχο του για «πιστοποίηση των ξένων γλωσσών μέσα στο δημόσιο σχολείο» χωρίς όμως να μας εξηγεί τον τρόπο. Επίσης, οι ώρες της Β’ Ξένης Γλώσσας παραμένουν 2 ώρες/εβδομάδα στις δύο τελευταίες τάξεις…]

1. Τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία έγινε η επιλογή των 800 σχολείων, που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα, είναι τα εξής:
• Να είναι «ορισμένα» ως ολοήμερα και να έχουν υποχρεωτικά οργανικότητα 12/θεσίου.
• Να συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητικού πληθυσμού (αναλογικά με τη Σχολική Περιφέρεια όπου ανήκουν).
• Να μη λειτουργούν με εναλλασσόμενο ωράριο.
• Να διδάσκεται η Β΄ Ξένη Γλώσσα.
• Να μην συστεγάζονται με άλλα σχολεία της ίδιας βαθμίδας και μικρότερης οργανικότητας, για λόγους εύρυθμης λειτουργίας. Αντίθετα, μπορούν να συμμετέχουν Δημοτικά Σχολεία που συστεγάζονται με Νηπιαγωγεία ή Δημοτικά ίδιας οργανικότητας (12/θέσια).
[Σχόλιο: Εφόσον η επιλογή των 800 12/θέσιων Δημοτικών Σχολείων έγινε και με κριτήριο τη διδασκαλία της Β’ Ξένης Γλώσσας, τότε γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν προχωρά στην αύξηση των ωρών Γερμανικής-Γαλλικής του Πρωινού Προγράμματος και στον υποχρεωτικό σχηματισμό τμημάτων Γερμανικής-Γαλλικής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα;]

4. Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αποκλειστικά για τη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων , συστήνονται κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός οργανικών θέσεων, με κοινή Υπουργική Απόφαση που προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών από το πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.
[Σχόλιο: Εδώ το Υπουργείο Παιδείας ομολογεί -και δεσμεύεται- για πρώτη φορά για τη σύσταση κλάδων ΠΕ05 και ΠΕ07 στην Α/θμια Εκπ/ση.]

5. Όσον αφορά τα ερωτήματα που αναφέρονται στη διδασκαλία της Β΄ Ξένης Γλώσσας, διευκρινίζουμε ότι η ρύθμιση δεν ισχύει μόνο για τα σχολεία που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας.
[Σχόλιο: Μένει να δούμε κατά πόσο θα καλυφθούν οι χιλιάδες διδακτικές ώρες Γερμανικής της Ε και ΣΤ τάξης καθώς πολλές περιοχές της περιφέρειας δεν αντιμετωπίζουν μόνο ανεπάρκεια ωρομισθίων αλλά και έλλειψη μονίμων εκπαιδευτικών, συνεπώς η «ρύθμιση» που το Υπουργείο επικαλείται δεν θα λύσει το πρόβλημα]

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:29:34 »

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 04, 2010, 05:47:45 μμ »
Πολύ σημαντική αυτή η εξέλιξη!

Πώς όμως καταλαβαίνετε αυτό: "Όσον αφορά τα ερωτήματα που αναφέρονται στη διδασκαλία της Β΄ Ξένης Γλώσσας, διευκρινίζουμε ότι η ρύθμιση δεν ισχύει μόνο για τα σχολεία που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας."

θα μπει η β΄ξένη γλώσσα σε όλα τα ολοήμερα που υπάρχουν στα 6/θέσια;


Αποσυνδεδεμένος solidarite

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 04, 2010, 10:02:17 μμ »
Εννοεί πως δεν αφορά μόνο τα δημοτικά σχολεία που επελέγησαν να λειτουργήσουν του χρόνου ως πιλοτικά (γύρω στα 150 στην Ελλάδα) αλλά όλα τα σχολεία όπου ήδη διδάσκεται η β' γλώσσα. Βέβαια θα πρέπει να υπάρξει ενδιαφέρον απο τους μαθητές και εύλογος αριθμός μαθητών

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 05, 2010, 09:47:05 πμ »
το αναμορφωμένο πρόγραμμα του ολοημέρου θα εφαρμοστεί σε 800 σχολεία.
εάν τα 150 είναι τα πιλοτικά, αναφέρουν ξεκάθαρα οτι το αναμορφωμένο πρόγραμμα δεν αφορά τα πιλοτικά.
συνεχίζω να μην καταλαβαίνω με σιγουριά το "αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας."

   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:29:34 »

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 29, 2010, 01:29:10 μμ »

Μιας και μιλάτε για τις νέες θέσεις στα δημοτικά, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν υποθέσουμε, ότι βάλει κάποιος στην αίτηση διορισμού του ότι
επιθυμεί να δουλέψει και στην Πρωτοβάθμια, συμφέρει αυτό;

Δηλαδή, μήπως μπαίνοντας στην Πρωτοβάθμια ως καθηγήτρια Γαλλικών ή Γερμανικών χρειάζεται να τρέχεις σε δύο σχολεία, ενώ στο Γυμνάσιο θα ήσουν σε ένα;

Οι ώρες στο Γυμνάσιο είναι 2 την εβδομάδα, αλλά έχεις τρεις τάξεις.
Οι ώρες στο Δημοτικό είναι 2 την εβδομάδα, αλλά έχεις δύο τάξεις.

Και επισημαίνω και ότι στο Γυμνάσιο μπορείς να πάρεις δεύτερη ανάθεση ιστορία για να συμπληρώσεις ωράριο, στο δημοτικό φαντάζομαι, ότι δεν παίζει κάτι τέτοιο και άρα πας σε άλλο δημοτικό.

Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει και κάνει το δημοτικό ελκυστικότερο από το Γυμνάσιο;





"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος dimari

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 29, 2010, 03:27:03 μμ »
Το θέμα είναι πως στο Γυμνάσιο δεν υπάρχει...ούτε μια ώρα!!! :-\ :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 29, 2010, 03:49:53 μμ »

Αν υποθέσουμε, ότι βάλει κάποιος στην αίτηση διορισμού του ότι
επιθυμεί να δουλέψει και στην Πρωτοβάθμια, συμφέρει αυτό;


εξ όσων γνωρίζω στην αίτηση διορισμού δε δίνεται η δυνατότητα επιλογής για πρωτοβάθμια... υποχρεωτικά δευτεροβάθμια και απο κει και πέρα μπορεί να καλύπτεις κενά πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια για να συμπληρώσεις ωράριο  :-\
''Σα βγεις στον πηγαιµό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι µακρύς ο δρόµος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:14:27 μμ »
Αυτο που δεν κατανοω ειναι το εξης:Αφου στο γυμνασιο μας δινεται η δυνατοτητα αναθεσης στο μαθημα της ιστοριας,και μιλαμε για Α,Β και Γ γυμνασιου,γιατι δεν γινεται το ιδιο και στο δημοτικο;Ειναι πιο δυσκολη η ιστορια εκει;!

Αποσυνδεδεμένος maritinaki_zan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:27:23 μμ »
Αυτο που δεν κατανοω ειναι το εξης:Αφου στο γυμνασιο μας δινεται η δυνατοτητα αναθεσης στο μαθημα της ιστοριας,και μιλαμε για Α,Β και Γ γυμνασιου,γιατι δεν γινεται το ιδιο και στο δημοτικο;Ειναι πιο δυσκολη η ιστορια εκει;!

Αν μπουν ειδικότητες στο δημοτικό τότε οι δάσκαλοι τι θα διδάσκουν???????? Χάνεται η έννοια δάσκαλος! Στο δημοτικό μόνο γυμναστής, μουσικός, ξένης γλώσσας και ίσως πληροφορικής δικαιολογούνται.... Το δημοτικό έχει κυρίως παιδαγωγικό χαρακτήρα, δεν μπορεί να διασπαστεί σε χίλιες ειδικότητες!!!! Αν είναι έτσι να φέρουμε και φιλολόγους και μαθηματικούς στο νηπιαγωγείο!!!!!  ;D  ;D  ;D  ;D  Θα φρικάρουν τα νήπια στην ευαίσθητη ηλικία που βρίσκονται!!!!!  ;D  ;D  ;D   Καλή συνέχεια σε όλους!!!! αγαπητή μου alceste γιατί να διδάξεις ιστορία στο δημοτικό και να μην διδάξεις γαλλική γλώσσα???? Ο καθένας με την ειδικότητά του! Καλό διορισμό σε όλους!!!  ;)

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:44:32 μμ »
συγγνώμη αλλά τα παιδια στο δημοτικό δεν είναι νήπια..
πολύ μου χτύπησε η πρόταση "η έννοια δάσκαλος".. από την εμπειρία μου δυστυχώς δεν το έχω δει αυτό (ακόμα..) ειλικρινά πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό που λες, αλλά πιστεψέ με οι ειδικότητες καλούνται όσο και εσείς να παιδαγωγήσουν, που κατά την άποψή μου δεν είναι δουλειά των ειδικοτοτήτων. τα παιδιά που "παραλαμβάνουμε" στην πέμπτη και την έκτη δημοτικού δεν έχουν καμία αντίληψη συνεργατικής εργασίας, ομαδικής συμπεριφοράς, αυτόνομης μάθησης, στρατηγικών μάθησης, αίσθηση σεβασμού και πολλών άλλων (και όσο βαρύγδουπα και να ακούγονται αυτά μιλάω για πολύ απλούς κανόνες συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, απέναντι στους συμμαθητές, απέναντι στον καθηγητή, απέναντι στο μάθημα και στον ίδιο τους τον εαυτό).. θα ήθελα πολύ λοιπόν να το δω αυτό το "ο καθένας στην ειδικότητά του" στην πράξη.

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:52:41 μμ »
Μη τρελαινεστε.Τα γαλλογερμανικα ειναι στο δημοτικο απο το 2005.Απλα δεν υπαρχουν οργανικες ακομη,του χρονου θα γινουν.Γι αυτο και η αναθεση ισχυει στην δευτετοβαθμια,οπου τα γαλλικα υπαρχουν απο ιδρυσεως ελληνικου κρατους.Δεν ειπαμε να βαλουμε φιλολογο στο νηπιαγωγειο!Τι να κανει εκει;Ομως ενας μαθηματικος και ενας φιλολογος μπορουν να διδαξουν στο δημοτικο,λογω της σπειρoειδους διαταξης της υλης.Δεν υπαρχει μεταπηδηση σε αλλο γνωστικο αντικειμενο.Μη τα ξαναλεμε.Τα παιδια δε φρικαρουν τοσο ευκολα.Τι θα δουν τα τερατα απο τη δευτεροβαθμια;Εμεις πως διδασκουμε στο δημοτικο;Τα παιδαγωγικα που εχουμε κανει στη Σχολη,και εχουμε διαβασει για ΑΣΕΠ,ξεκινουν απο νηπιακη ηλικια.Δεν μπορω αλλο να διαβαζω και να ακουω για ελλειψη παιδαγωγικης καταρτισης των εκπαιδευτικων δευτεροβαθμιας στην μεταβαση τους στο δημοτικο.Οσο για εμας και την ιστορια,αυτο ειναι αποφαση του υπουργειου.Μια απορια εξεφρασα,ευλογη.Δεν υπαρχουν οργανικες για να δoθει κατι τετοιο.Σαφως θα επρεπε στην δικη μας περιπτωση να εχουμε αυξηση ωρων στο γνωστικο μας αντικειμενο-αντι αυτου εχει γινει μειωση στο γυμνασιο επι Γιαννακου- κι ετσι ουτε υποβαθμιση θα ειχαμε ουτε αλλα θεματα με τους φιλτατους φιλολογους
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2010, 02:47:00 μμ από alceste »

Αποσυνδεδεμένος maritinaki_zan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:53:35 μμ »
συγγνώμη αλλά τα παιδια στο δημοτικό δεν είναι νήπια..
πολύ μου χτύπησε η πρόταση "η έννοια δάσκαλος".. από την εμπειρία μου δυστυχώς δεν το έχω δει αυτό (ακόμα..) ειλικρινά πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό που λες, αλλά πιστεψέ με οι ειδικότητες καλούνται όσο και εσείς να παιδαγωγήσουν, που κατά την άποψή μου δεν είναι δουλειά των ειδικοτοτήτων. τα παιδιά που "παραλαμβάνουμε" στην πέμπτη και την έκτη δημοτικού δεν έχουν καμία αντίληψη συνεργατικής εργασίας, ομαδικής συμπεριφοράς, αυτόνομης μάθησης, στρατηγικών μάθησης, αίσθηση σεβασμού και πολλών άλλων (και όσο βαρύγδουπα και να ακούγονται αυτά μιλάω για πολύ απλούς κανόνες συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, απέναντι στους συμμαθητές, απέναντι στον καθηγητή, απέναντι στο μάθημα και στον ίδιο τους τον εαυτό).. θα ήθελα πολύ λοιπόν να το δω αυτό το "ο καθένας στην ειδικότητά του" στην πράξη.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και οι άξιοι δάσκαλοι που το προσπαθούν αυτό!!!! Απλώς δεν συμφωνώ με την εισαγωγή πολλών ειδικοτήτων στο Δημοτικό! Θεωρώ πως άλλος είναι ο ρόλος του Δημοτικού και άλλος ο ρόλος του Γυμνασίου και του Λυκείου!!! Δεν μπορούμε να αναιρούμε τον παιδαγωγικό ρόλο των δασκάλων ανεξάρτητα αν είναι πάντα επιτυχής αυτός ή όχι!!!! Είναι πολλές οι ηλικίες στο Δημοτικό και υπάρχουν πολλές διαφορές από τάξη σε τάξη! άλλα είναι τα πρωτάκια και άλλα τα παιδιά της έκτης δημοτικού!!!!  Εσένα συνάδερφε θα σου άρεσε κάποια άλλη ειδικότητα να δίδασκε το μάθημά σου και να σου έπαιρνε τη δουλειά???  ;D  ;D  ;D  Στην Ελλάδα έχουμε "μπλέξει τα μπούτια μας" γι' αυτό καταντήσαμε έτσι!!!!!  >:(  Παριστάνουμε όλοι τους ειδικούς και πως τα ξέρουμε όλα!!!!!  >:(  :(  ;D  Δεν πρέπει να μπλέκει ο ένας στα χωράφια του άλλου, γιατί έτσι δημιουργούνται πολλά προβλήματα και σύγχυση!!!! Ο καθένας στον τομέα του και μόνο!!!!!! Αλλιώς να μην κλαίμε μετά για τις συνέπειες, την ανεργία που υπάρχει και όλο το μπάχαλο που δημιουργείται!!!!!  ::)

Αποσυνδεδεμένος dorant

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 30, 2010, 12:58:50 μμ »
Τωρα γιατι να φαγωθουμε παλι μεταξυ μας;
Δεν ειναι δυσκολη η ιστορια του δημοτικου...
οπως δεν ειναι δυσκολα και τα μαθηματικα, η ιστορια, τα αρχαια, τα γαλλικα κτλ. του γυμνασιου...ποιος δασκαλος δεν θα μπορουσε να τα διδαξει ή και αντιστροφα ποιος καθηγητης δεν θα μπορουσε να διδαξει στο δημοτικο...
αυτο ειναι το θεμα;Να παρουν τη δουλεια απο τους δασκαλους;Οχι να βρουν ολοι δουλεια; Και σε καθε περιπτωση αν ολοι εμπαιναν στο δημοτικο ο δασκαλος πώς θα συμπληρωνε το ωράριό του;

Μην γινεστε αφοριστες με τους δασκαλους...πραγματικα...μπαινουν οι ειδικοτητες μια ωρα σε μια ταξη κ νομιζουν οτι τα παιδια θα πρεπει να συνεργαστουν να οργανωσουν να... να...οταν δεν σκεφτομαστε οτι στο δημοτικο ερχονται για να τις μαθουν να τις επεξεργαζονται ολες αυτες τις εννοιες...καμια ταξη δεν ειναι ετοιμη να λειτουργησει ομαδοσυνεργατικα ολες προετοιμαζονται κ ο δασκαλος κ καθενας εκπαιδευτικος φτυνει αιμα για να τα καταφερει..

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 30, 2010, 01:00:41 μμ »
Δες τι γραφω απο πανω.Ποια ειδικοτητα να μας παρει τη δουλεια;Δεν ειναι εφικτο αυτο.Εκτος κι αν υπαρχει δευτερη ειδικοτητα,αυτο που εχει περασει τωρα το Υπουργειο.Οι φιλολογοι και μαθηματικοι ομως ΜΠΟΡΟΥΝ να διδαξουν στο δημοτικο,ας λετε ο,τι θελετε.Τα υπολοιπα περι ιστοριας ειναι θεμα αποφασισμενο απο το υπουργειο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.