0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mitsy στις Οκτωβρίου 04, 2010, 05:15:24 pmΠαράθεση από: emmaki στις Οκτωβρίου 04, 2010, 04:16:31 pmΘα "μοιράσετε" τα παιδιά του ΤΕ. Είναι απλό και θα γίνεται και καλύτερη δουλειά, μιας και θα υπάρχουν 2 φιλόλογοι, άρα το κάθε παιδί θα μπορεί να είνια για περισσότερες ώρες στο ΤΕ.Όσο για την ΠΣ, σου το είχα πει ότι 21 ώρες είναι πάρα πολλές για ΠΣ και ουσιαστικά χάνεται το νόημα της (βοήθεια στο παιδί ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει το μάθημα της "κανονικλης" ταξης). Προφανώς θα μπαίνουν και ο φιλόλογος και ο μαθηματικός μαζί με το παιδί (ανάλογα με το μάθημα που υπάρχει) και κάποιες ώρες θα είναι μόνο του στην τάξη (στα δευτερεύοντα μαθήματα). Έτσι, και υποστήριξη θα έχει εκέι που χρειάζεται (φιλολογικά και μαθηματικά) από ειδικευμένο καθηγητή (φιλόλογο για τα φιλολογικά, μαθηματικό για τα μαθηματικά) και θα μένσει και μόνος του στην τάξη, ώστε να μάθει να λειτουργεί με τους κανόνες της.και σε ποια αίθουσα θα πάμε;μέχρι τώρα οι μοναδικοί που έχουν αίθουσα είναι των ξενόγλωσσων,της πληροφορικής,της μουσικής,των καλλιτεχνικών κλπ κλπμια βιβλιοθήκη έμεινε μόνο και είπαμε να την κάνουμε στα δύο με μια ψευτοκατασκευή και τελικά αν γίνει αυτό τότε αμέσως τη μία θα την πάρει των ξένων γλωσσών αφού χωρίζονται σε αρχάριους και προχωρημένους,και έχει άλλη καθηγήτρια για τους μεν και άλλη για τους δε την ίδια ώρασυνάδελφοι,καλά μπορεί να τα λέτεη κατάσταση είναι μπάχαλο,και δεν ενδιαφέρεται κανείς για αυτόσε αναγκάζουν να παύσεις να ενδιαφέρεσαι και να πηγαίνεις για να λουφάρειςαχ δεν έχω αίθουσα τώρα,θα κάνω κενόαχ δεν ήρθε ο καθηγητής για το παιδί της π.σ. πάρτο εσύ μας έσπασε το κεφάλιαχ δεν βγαίνει το πρόγραμμα και αναγκαστικά θα συμπέσουμε καποιες ώρες οπότε αρχίστε τις επισκέψεις και τις συνδιδασκαλίεςας πάμε να λουφάρουμε λοιπόν,να τελειώνουμεκι εμείς κι αυτοίΈχω συνεντήσει σχολέια που δεν έχουν καθόλου αίθουσα ΤΕ. Αυτοί χρησιμοποιούν τις άλλες αίθουσες που είναι άδειες ατο σχολείο. Όλο και κάποιος θα έχει γυμναστική και θα μπορείτε να κάνετε μάθημα σε εκείνη την αίθουσα. Δεν έιναι ό,τι καλύτερο, αλλά είναι λύση ανάγκης. Καλή διάθεση να υπάρχει, φαντασία και όλα γίνονται!
Παράθεση από: emmaki στις Οκτωβρίου 04, 2010, 04:16:31 pmΘα "μοιράσετε" τα παιδιά του ΤΕ. Είναι απλό και θα γίνεται και καλύτερη δουλειά, μιας και θα υπάρχουν 2 φιλόλογοι, άρα το κάθε παιδί θα μπορεί να είνια για περισσότερες ώρες στο ΤΕ.Όσο για την ΠΣ, σου το είχα πει ότι 21 ώρες είναι πάρα πολλές για ΠΣ και ουσιαστικά χάνεται το νόημα της (βοήθεια στο παιδί ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει το μάθημα της "κανονικλης" ταξης). Προφανώς θα μπαίνουν και ο φιλόλογος και ο μαθηματικός μαζί με το παιδί (ανάλογα με το μάθημα που υπάρχει) και κάποιες ώρες θα είναι μόνο του στην τάξη (στα δευτερεύοντα μαθήματα). Έτσι, και υποστήριξη θα έχει εκέι που χρειάζεται (φιλολογικά και μαθηματικά) από ειδικευμένο καθηγητή (φιλόλογο για τα φιλολογικά, μαθηματικό για τα μαθηματικά) και θα μένσει και μόνος του στην τάξη, ώστε να μάθει να λειτουργεί με τους κανόνες της.και σε ποια αίθουσα θα πάμε;μέχρι τώρα οι μοναδικοί που έχουν αίθουσα είναι των ξενόγλωσσων,της πληροφορικής,της μουσικής,των καλλιτεχνικών κλπ κλπμια βιβλιοθήκη έμεινε μόνο και είπαμε να την κάνουμε στα δύο με μια ψευτοκατασκευή και τελικά αν γίνει αυτό τότε αμέσως τη μία θα την πάρει των ξένων γλωσσών αφού χωρίζονται σε αρχάριους και προχωρημένους,και έχει άλλη καθηγήτρια για τους μεν και άλλη για τους δε την ίδια ώρασυνάδελφοι,καλά μπορεί να τα λέτεη κατάσταση είναι μπάχαλο,και δεν ενδιαφέρεται κανείς για αυτόσε αναγκάζουν να παύσεις να ενδιαφέρεσαι και να πηγαίνεις για να λουφάρειςαχ δεν έχω αίθουσα τώρα,θα κάνω κενόαχ δεν ήρθε ο καθηγητής για το παιδί της π.σ. πάρτο εσύ μας έσπασε το κεφάλιαχ δεν βγαίνει το πρόγραμμα και αναγκαστικά θα συμπέσουμε καποιες ώρες οπότε αρχίστε τις επισκέψεις και τις συνδιδασκαλίεςας πάμε να λουφάρουμε λοιπόν,να τελειώνουμεκι εμείς κι αυτοί
Θα "μοιράσετε" τα παιδιά του ΤΕ. Είναι απλό και θα γίνεται και καλύτερη δουλειά, μιας και θα υπάρχουν 2 φιλόλογοι, άρα το κάθε παιδί θα μπορεί να είνια για περισσότερες ώρες στο ΤΕ.Όσο για την ΠΣ, σου το είχα πει ότι 21 ώρες είναι πάρα πολλές για ΠΣ και ουσιαστικά χάνεται το νόημα της (βοήθεια στο παιδί ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει το μάθημα της "κανονικλης" ταξης). Προφανώς θα μπαίνουν και ο φιλόλογος και ο μαθηματικός μαζί με το παιδί (ανάλογα με το μάθημα που υπάρχει) και κάποιες ώρες θα είναι μόνο του στην τάξη (στα δευτερεύοντα μαθήματα). Έτσι, και υποστήριξη θα έχει εκέι που χρειάζεται (φιλολογικά και μαθηματικά) από ειδικευμένο καθηγητή (φιλόλογο για τα φιλολογικά, μαθηματικό για τα μαθηματικά) και θα μένσει και μόνος του στην τάξη, ώστε να μάθει να λειτουργεί με τους κανόνες της.
mitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε. μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.
Παράθεση από: kinegiros στις Οκτωβρίου 04, 2010, 06:13:04 pmmitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε. μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.είναι και ένας μαθηματικός για τ.ε.πολλές φορές συμπίπτουν αρκετές ώρεςτέλος πάντων,θα τα βρούμενα αλλάξουμε το πρακτικό προφανώς έτσι;γιατί στο χαρτί που μου έστειλε η διδε κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΔΕ γράφει γενικώς ΣΜΕΑ
Παράθεση από: mitsy στις Οκτωβρίου 04, 2010, 06:15:57 pmΠαράθεση από: kinegiros στις Οκτωβρίου 04, 2010, 06:13:04 pmmitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε. μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.είναι και ένας μαθηματικός για τ.ε.πολλές φορές συμπίπτουν αρκετές ώρεςτέλος πάντων,θα τα βρούμενα αλλάξουμε το πρακτικό προφανώς έτσι;γιατί στο χαρτί που μου έστειλε η διδε κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΔΕ γράφει γενικώς ΣΜΕΑ3 άτομα χωρίς αποκλειστική δική σας, θα είναι ζόρικη η κατάσταση. Εξαρτάτε από το πρόγραμμα πάντα.Μην αποκλείσεις την περίπτωση να σου πούνε να πας και άλλου, αν δεν συμπληρώνεις ωράριο. Όσο πιο γρήγορα φτιάξε πρόγραμμα.Για το πρακτικό τα πάντα γίνονται
παρουσιάστηκε σήμερα στην Λήμνο και μου είπαν (έλειπε ο προιστάμενος που είναι υπεύθυνος) οτι αν δεν τους έρθει χαρτί από το υπουργείο με θεωρούν απλή αναπληρώτρια και στο site του υπουργείου στην πρόσληψη δεν φαινόμαστε οτι είμαστε με το πρόγραμμα...βγαίνει απλά το αρχείο με τα ονόματά μας...να εκτυπώσω τα αρχεία εσπα 1 και 2 και να τα πάω αύριο; είναι δυνατόν να μην τους έχουν πάει;;;;;;;;;;;;;
θέλουν να με βάλλουν στο ΚΕΔΔΥ...δεν ακούν οτι είμαι από το πρόγραμμα επειδή το λέω εγώ αν δεν τους έρθει χαρτί που να λέει η τάδε είναι με το τάδε πρόγραμμα...τι να κάνω; θα τα εκτυπώσω και το πολύ να μου τα τρίψουν στη μούρη.... ...
Σημειώνεται ότι για λόγους ισότητας οι μηνιαίες αποδοχές τους ορίζονται κατ’ αναλογία τωνμηνιαίων αποδοχών των εκπαιδευτικών αντίστοιχων ειδικοτήτων, (για την Πρωτοβάθμια σχετικάείναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ60-ΠΕ61 και ΠΕ70-ΠΕ71 και για τη Δευτεροβάθμιασχετικά είναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ02-ΠΕ02.50,ΠΕ03-ΠΕ03.50 και ΠΕ04.50)καθώςκαι η προϋπηρεσία αυτών. Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι προσλαμβάνονται στο πλαίσιο τουπαρόντος προγράμματος δεν εφαρμόζεται το άρθ. 22 του ν. 3577 (ΦΕΚ 130) καθώς αυτοί δενπροσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αλλά ως εκπαιδευτικοί στο πλαίσιοσυγχρηματοδοτούμενης Πράξης με χρήση των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών και μισθοδοτούνταικατ’αναλογία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.