*

Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπ. υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ....κλπ  (Αναγνώστηκε 94857 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Θα "μοιράσετε" τα παιδιά του ΤΕ. Είναι απλό και θα γίνεται και καλύτερη δουλειά, μιας και θα υπάρχουν 2 φιλόλογοι, άρα το κάθε παιδί θα μπορεί να είνια για περισσότερες ώρες στο ΤΕ.
Όσο για την ΠΣ, σου το είχα πει ότι 21 ώρες είναι πάρα πολλές για ΠΣ και ουσιαστικά χάνεται το νόημα της (βοήθεια στο παιδί ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει το μάθημα της "κανονικλης" ταξης). Προφανώς θα μπαίνουν και ο φιλόλογος και ο μαθηματικός μαζί με το παιδί (ανάλογα με το μάθημα που υπάρχει) και κάποιες ώρες θα είναι μόνο του στην τάξη (στα δευτερεύοντα μαθήματα). Έτσι, και υποστήριξη θα έχει εκέι που χρειάζεται (φιλολογικά και μαθηματικά) από ειδικευμένο καθηγητή (φιλόλογο για τα φιλολογικά, μαθηματικό για τα μαθηματικά) και θα μένσει και μόνος του στην τάξη, ώστε να μάθει να λειτουργεί με τους κανόνες της.

και σε ποια αίθουσα θα πάμε;
μέχρι τώρα οι μοναδικοί που έχουν αίθουσα είναι των ξενόγλωσσων,της πληροφορικής,της μουσικής,των καλλιτεχνικών κλπ κλπ
μια βιβλιοθήκη έμεινε μόνο και είπαμε να την κάνουμε στα δύο με μια ψευτοκατασκευή και τελικά αν γίνει αυτό τότε αμέσως τη μία θα την πάρει των ξένων γλωσσών αφού χωρίζονται σε αρχάριους και προχωρημένους,και έχει άλλη καθηγήτρια για τους μεν και άλλη για τους δε την ίδια ώρα
συνάδελφοι,καλά μπορεί να τα λέτε
η κατάσταση είναι μπάχαλο,και δεν ενδιαφέρεται κανείς για αυτό
σε αναγκάζουν να παύσεις να ενδιαφέρεσαι και να πηγαίνεις για να λουφάρεις
αχ δεν έχω αίθουσα τώρα,θα κάνω κενό
αχ δεν ήρθε ο καθηγητής για το παιδί της π.σ. πάρτο εσύ μας έσπασε το κεφάλι
αχ δεν βγαίνει το πρόγραμμα και αναγκαστικά θα συμπέσουμε καποιες ώρες οπότε αρχίστε τις επισκέψεις και τις συνδιδασκαλίες
ας πάμε να λουφάρουμε λοιπόν,να τελειώνουμε
κι εμείς κι αυτοί

Έχω συνεντήσει σχολέια που δεν έχουν καθόλου αίθουσα ΤΕ. Αυτοί χρησιμοποιούν τις άλλες αίθουσες που είναι άδειες ατο σχολείο. Όλο και κάποιος θα έχει γυμναστική και θα μπορείτε να κάνετε μάθημα σε εκείνη την αίθουσα. Δεν έιναι ό,τι καλύτερο, αλλά είναι λύση ανάγκης. Καλή διάθεση να υπάρχει, φαντασία και όλα γίνονται!

το'χω ζήσει κι αυτό,αλλά ήμασταν δύο μόνο
σαφώς και υπάρχει διάθεση,εκ μέρους μου
ίσα ίσα που νομίζω τελικά ότι με ενοχλεί το γεγονός ότι δεν θα έχω το παιδί της π.σ.
τα πηγαίναμε πολύ καλά και έκανε βήματα προόδου
και γενικώς είμαι άνθρωπος του προγράμματος,δε μου αρέσει αυτό που γίνεται
κάθε απόγευμα κάνω πλάνο της επόμενης μέρας,δεν μπορώ να πηγαίνω έτσι
ο δ/ντής πρόσθεσε επίσης να κοιτάξουμε τις διαγνώσεις των παιδιών,όσων λέει για εξατομικευμένη παρέμβαση
ώστε να χωριστούν
τέλος πάντων,αύριο μπορεί να μας πει άλλα πάλι
όσο για το αν ήταν πολλές οι ώρες,για το συγκεκριμένο παιδί 13 ώρες π.σ. και 8 εξατομικευμένη ήταν ό,τι καλύτερο
βοηθήθηκε πολύ περισσότερο
εξάλλου,ζήτησε και η μητέρα κάποιες ώρες να έχει βοήθεια μόνος του
και ο λόγος που ζήτησαν π.σ. και όχι τ.ε. γι'αυτό το παιδί επειδή είχαν στο μυαλό τους ότι θα έχει έναν άνθρωπο πάνω του συνέχεια,να ανασάνουν
εδώ πέρσυ του έστειλαν μια κοπέλα με πρόβλημα όρασης γιατί νόμιζαν ότι το παιδί έχει πρόβλημα όρασης! ;D
και μιλάμε για υπευθυνότητα! ;D
πόσα παιδιά μπορεί να είναι σε τ.ε.;
ακόμη και 1;
να δούμε πως θα τα χωρίσουμε με τη συνάδελφο
βέβαια,έχουμε και την α' τώρα σε προετοιμασία για τ.ε. ,οπότε θα αργήσουμε πολύ να μπούμε σε ρυθμό


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
και με το πρακτικό ανάληψης που γράφει ότι είμαι εκεί για π.σ. τι θα γίνει;
θα το αλλάξουμε να γράφει ότι είμαι για τ.ε.;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
1
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΜΟΝΑΔΑ Α & Β1
Μαρούσι, 4-10-2010
Αρ.πρωτ.: 7439
Ταχ. Δ/νση : Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. - Πόλη : 151 80 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα : www.eye-ypepth.gr
Πληροφορίες : Μαρία Ηλιάκη
Παναγιώτα Πλέσσα
Τηλέφωνο : 210 344 2138
210 344 3320
Email : miliaki@ypepth.gr
pplessa@ypepth.gr
Fax : 210-344 2153
Προς :
1. Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης
Κοιν. :
1. Σχολικοί Σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής
(μέσω Διευθύνσεων Εκπαίδευσης)
2. ΚΕΔΔΥ
(μέσω Διευθύνσεων Εκπαίδευσης)
3. Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
4. Τμήματα Επιστημονικής- Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης Π.Ε.
(μέσω Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης)
ΘΕΜΑ: Πρόσληψη εκπαιδευτικών στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα
εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης
εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής
υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες –
Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό
έτος 2010-2011
Με τις 11652/10-8-2010, 11654/10-8-2010 και 11653/10-8-2010 Αποφάσεις Ένταξης έχουν ενταχθεί
στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, οι Πράξεις
«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης
εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής
υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας
Προτεραιότητας 3» αντίστοιχα, οι οποίες συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό
Ταμείο (ΕΚΤ). Τελικός δικαιούχος έχει οριστεί η Ε.Υ.Ε. Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπ.Παιδείας
ΔΒΜΘ και φορέας λειτουργίας η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπ.Παιδείας ΔΒΜΘ.
Επίσης με τον Ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163/Α) «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις»
άρθρο 26, παρ. 9.α, θεσμοθετήθηκε η παροχή της παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης να
παρέχεται και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60 και ΠΕ70 μέσω του
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΔΑ : 4ΙΚΔ9-Ε
2
προγράμματος της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία
ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Για τις ανάγκες των ανωτέρω Πράξεων του προγράμματος προσλαμβάνονται σε πρώτη Φάση:
Α) Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Πενήντα επτά (57) Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), σαράντα (40) Δάσκαλοι
Ε.Α.Ε. ( αριθμ. πρωτ. 6736/27.9.2010 Υ.Α.) και διακόσιοι ογδόντα οκτώ (288) Δάσκαλοι Γενικής
Αγωγής (αριθμ. πρωτ. 6737/27.9.2010 Υ.Α.) Οι εκπαιδευτικοί αυτοί τίθενται στη διάθεση των
ΠΥΣΠΕ των περιοχών Α/θμιας Εκπ/σης σύμφωνα με τους πίνακες που έχουν αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ.
Β)Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Σαράντα έξι (46) Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), σαράντα (40) Μαθηματικοί
Ε.Α.Ε., επτά (7) Φυσικοί Ε.Α.Ε., τρεις (3) Χημικοί Ε.Α.Ε., δύο (2) Βιολόγοι Ε.Α.Ε. και ένας (1)
Γεωλόγος Ε.Α.Ε. (αριθμ. πρωτ. 7177/30.9.2010 Υ.Α.) Οι εκπαιδευτικοί αυτοί τίθενται στη διάθεση
των ΠΥΣΔΕ των περιοχών Β/θμιας Εκπ/σης σύμφωνα με τους πίνακες που έχουν αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ.
 Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2010-2011 στο πλαίσιο των προαναφερόμενων
συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων και θα υπογραφεί σχετική σύμβαση.
 Στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να ανατεθούν μέχρι 24 ώρες
διδασκαλίας την εβδομάδα αντίστοιχα των ισχυουσών διατάξεων για τους αναπληρωτές
εκπαιδευτικούς. Στους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να ανατεθούν
μέχρι 21 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα αντίστοιχα των ισχυουσών διατάξεων για τους
αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
 Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν μόνο για την παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Απώτερος στόχος είναι η
απασχόληση όλων των εκπαιδευτικών με πλήρες ωράριο διδασκαλίας (24 ώρες για την
πρωτοβάθμια και 21 ώρες για τη δευτεροβάθμια). Ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται η απασχόληση
των εκπαιδευτικών με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.
 Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνουν ωράριο στο ίδιο σχολείο, τότε οι εκπαιδευτικοί μπορούν
να απασχοληθούν και σε άλλα Σχολεία μόνο στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
 Για την απασχόληση των εκπαιδευτικών αυτών θα πρέπει να τηρούνται παρουσιολόγια για τις
ώρες διδασκαλίας τους στα Σχολεία που θα τοποθετηθούν, με ευθύνη των Διευθυντών των
αντίστοιχων σχολικών μονάδων. Τα πρωτότυπα παρουσιολόγια των διδακτικών ωρών των
εκπαιδευτικών θα αποστέλλονται στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή
ΑΔΑ : 4ΙΚΔ9-Ε
3
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ στα Σχολεία θα τηρούνται αντίγραφα των
παρουσιολογίων.
Σημειώνεται ότι για λόγους ισότητας οι μηνιαίες αποδοχές τους ορίζονται κατ’ αναλογία των
μηνιαίων αποδοχών των εκπαιδευτικών αντίστοιχων ειδικοτήτων, (για την Πρωτοβάθμια σχετικά
είναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ60-ΠΕ61 και ΠΕ70-ΠΕ71 και για τη Δευτεροβάθμια
σχετικά είναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ02-ΠΕ02.50,ΠΕ03-ΠΕ03.50 και ΠΕ04.50)καθώς
και η προϋπηρεσία αυτών. Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι προσλαμβάνονται στο πλαίσιο του
παρόντος προγράμματος δεν εφαρμόζεται το άρθ. 22 του ν. 3577 (ΦΕΚ 130) καθώς αυτοί δεν
προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αλλά ως εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο
συγχρηματοδοτούμενης Πράξης με χρήση των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών και μισθοδοτούνται
κατ’αναλογία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Αναλυτικές οδηγίες για τις διαδικασίες υλοποίησης και διαχείρισης των Πράξεων θα
συμπεριληφθούν στον Οδηγό Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης
Οικονομικού Αντικειμένου που θα σας αποσταλεί άμεσα.
Παρακαλείσθε για την αυστηρή τήρηση των ανωτέρω προκειμένου να εξασφαλισθεί η
επιλεξιμότητα των δαπανών των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων. Επισημαίνεται ότι σε
περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω θα είναι αδύνατη η καταβολή των ποσών για τη
μισθοδοσία των εκπαιδευτικών.
Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και
Θρησκευμάτων
Βασίλειος Κουλαϊδής
Εσωτερική διανομή
1) Δ/νση Ειδικής Αγωγής
2) Δ/νση Προσωπικού Α/θμιας Εκπαίδευσης
3) Γραφείο Προϊσταμένου ΕΥΕ Εκπαιδευτικών Δράσεων
4) Μονάδα Α
5) Μονάδα Β1
ΑΔΑ : 4ΙΚΔ9-Ε

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
μόλις το διάβασα κι εγώ
αυτό επιβεβαιώνει το γεγονός ότι οι συνάδελφοι είναι όντως για π.σ.

αύριο ξεκινάω στο τ.ε.,έτσι να μη βαριόμαστε κιόλας! ;D
να πω στο δ/ντή να αλλάξει και το πρακτικό ; ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

το προηγούμενο έγγραφο σε pdf για να υπάρχει

http://www.supereducation.gr/espa/espa2.pdf

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
mitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε.
μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
mitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε.
μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.

είναι και ένας μαθηματικός για τ.ε.
πολλές φορές συμπίπτουν αρκετές ώρες
τέλος πάντων,θα τα βρούμε
να αλλάξουμε το πρακτικό προφανώς έτσι;
γιατί στο χαρτί που μου έστειλε η διδε κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΔΕ γράφει γενικώς ΣΜΕΑ

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
mitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε.
μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.

είναι και ένας μαθηματικός για τ.ε.
πολλές φορές συμπίπτουν αρκετές ώρες
τέλος πάντων,θα τα βρούμε
να αλλάξουμε το πρακτικό προφανώς έτσι;
γιατί στο χαρτί που μου έστειλε η διδε κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΔΕ γράφει γενικώς ΣΜΕΑ

3 άτομα χωρίς αποκλειστική δική σας, θα είναι ζόρικη η κατάσταση. Εξαρτάτε από το πρόγραμμα πάντα.
Μην αποκλείσεις την περίπτωση να σου πούνε να πας και άλλου, αν δεν συμπληρώνεις ωράριο. Όσο πιο γρήγορα φτιάξε πρόγραμμα.
Για το πρακτικό τα πάντα γίνονται

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
mitsy μα 2 άτομα είστε μόνο στο Τ.Ε.
μπορείτε να τα καταφέρετε με τις αίθουσες. Οι άλλοι του προγράμματος θα μπαίνουν στην τάξη του παιδιού άρα δεν μετρούν.

είναι και ένας μαθηματικός για τ.ε.
πολλές φορές συμπίπτουν αρκετές ώρες
τέλος πάντων,θα τα βρούμε
να αλλάξουμε το πρακτικό προφανώς έτσι;
γιατί στο χαρτί που μου έστειλε η διδε κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΔΕ γράφει γενικώς ΣΜΕΑ

3 άτομα χωρίς αποκλειστική δική σας, θα είναι ζόρικη η κατάσταση. Εξαρτάτε από το πρόγραμμα πάντα.
Μην αποκλείσεις την περίπτωση να σου πούνε να πας και άλλου, αν δεν συμπληρώνεις ωράριο. Όσο πιο γρήγορα φτιάξε πρόγραμμα.
Για το πρακτικό τα πάντα γίνονται

δε νομίζω,είναι αρκετά παιδιά στο τ.ε.
η άλλη φιλόλογος καλύπτει ωράριο με δύο μαθήματα στη β' και γ' τάξη αντίστοιχα
έχουμε και την α' σε προετοιμασία για τ.ε.

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
παρουσιάστηκε σήμερα στην Λήμνο και μου είπαν (έλειπε ο προιστάμενος που είναι υπεύθυνος) οτι αν δεν τους έρθει χαρτί από το υπουργείο με θεωρούν απλή αναπληρώτρια  ??? ??? και στο site του υπουργείου στην πρόσληψη δεν φαινόμαστε οτι είμαστε με το πρόγραμμα...βγαίνει απλά το αρχείο με τα ονόματά μας...να εκτυπώσω τα αρχεία εσπα 1 και 2 και να τα πάω αύριο; είναι δυνατόν να μην τους έχουν πάει;;;;;;;;;;;;; ??? ???

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
παρουσιάστηκε σήμερα στην Λήμνο και μου είπαν (έλειπε ο προιστάμενος που είναι υπεύθυνος) οτι αν δεν τους έρθει χαρτί από το υπουργείο με θεωρούν απλή αναπληρώτρια  ??? ??? και στο site του υπουργείου στην πρόσληψη δεν φαινόμαστε οτι είμαστε με το πρόγραμμα...βγαίνει απλά το αρχείο με τα ονόματά μας...να εκτυπώσω τα αρχεία εσπα 1 και 2 και να τα πάω αύριο; είναι δυνατόν να μην τους έχουν πάει;;;;;;;;;;;;; ??? ???

έλεος πια!
 >:(

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
θέλουν να με βάλλουν στο ΚΕΔΔΥ...δεν ακούν οτι είμαι από το πρόγραμμα επειδή το λέω εγώ αν δεν τους έρθει χαρτί που να λέει η τάδε είναι με το τάδε πρόγραμμα...τι να κάνω; θα τα εκτυπώσω και το πολύ να μου τα τρίψουν στη μούρη.... ;D ;D... >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
θέλουν να με βάλλουν στο ΚΕΔΔΥ...δεν ακούν οτι είμαι από το πρόγραμμα επειδή το λέω εγώ αν δεν τους έρθει χαρτί που να λέει η τάδε είναι με το τάδε πρόγραμμα...τι να κάνω; θα τα εκτυπώσω και το πολύ να μου τα τρίψουν στη μούρη.... ;D ;D... >:( >:(

μα είναι σοβαροί ??????? ΕΛΕΟΣ ! το τελευταίο έγγραφο μάλιστα λέει ότι θα είστε αποκλειστικά για Π.Σ.
όσο γιαυτό που λένε ότι είσαι μια απλή αναπληρώτρια, ρώτησε αν το νερό πίνετε στην Λήμνο.....


Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν μόνο για την παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνουν ωράριο στο ίδιο σχολείο, τότε οι εκπαιδευτικοί μπορούν
να απασχοληθούν και σε άλλα Σχολεία μόνο στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2010, 06:48:09 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ

Σημειώνεται ότι για λόγους ισότητας οι μηνιαίες αποδοχές τους ορίζονται κατ’ αναλογία των
μηνιαίων αποδοχών των εκπαιδευτικών αντίστοιχων ειδικοτήτων, (για την Πρωτοβάθμια σχετικά
είναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ60-ΠΕ61 και ΠΕ70-ΠΕ71 και για τη Δευτεροβάθμια
σχετικά είναι τα μισθολογικά κλιμάκια των κλάδων ΠΕ02-ΠΕ02.50,ΠΕ03-ΠΕ03.50 και ΠΕ04.50)καθώς
και η προϋπηρεσία αυτών. Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι προσλαμβάνονται στο πλαίσιο του
παρόντος προγράμματος δεν εφαρμόζεται το άρθ. 22 του ν. 3577 (ΦΕΚ 130) καθώς αυτοί δεν
προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αλλά ως εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο
συγχρηματοδοτούμενης Πράξης με χρήση των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών και μισθοδοτούνται
κατ’αναλογία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Τι συμπέρασμα προκύπτει από τα παραπάνω για τον υπολογισμό του μισθού και της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών του προγράμματος;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.