*

Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπ. υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ....κλπ  (Αναγνώστηκε 95592 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Παράθεση
να ροκανισουμε κονδυλια απο το ΕΣΠΑ χωρις να διαθεσουμε πορους για προσληψη εκπ/τικων ειδικης

Το άτιμο το υπουργείο μας έχει πληγώσει όλους, αλλά άλλο αυτό και άλλο να λέμε περί ροκανίσματος χωρίς στοιχεία.
Υπάρχουν χρήματα από το ΕΣΠΑ για να αξιοποιηθούν στην παιδεία, τι αντιπροτείνουμε δηλαδή ? να μην τα πάρουμε γιατί ίσως ροκανιστούν ? Αν γίνει αυτό ας τους κράξουμε, αλλά από πριν ?

Το ΕΣΠΑ θα οδηγήσει σε προσλήψεις εκπ/κων ειδικής, αυτό δεν το έχουν καταλάβει κάποιοι ακόμα.




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2010, 01:32:39 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anka

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Αρα προσπαθώντας να καταλάβω... Με αυτόν τον τρόπο τι καταφέρνει? Μειώνει τους αναπληρωτές της ειδικής αγωγής... Παίρνει από τη γενική αγωγή... Εκείνο όμως που με εκπλήσσει είναι ότι στην εγκύκλιο δεν αναφέρει μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής ή σεμινάρια και στο τηλέφωνο μίλησαν για επιμόρφωση τα Σαββατοκύριακα... Μήπως απαξιώνει τα μεταπτυχιακά, τα σεμινάρια και θα προωθήσει τους εκπαιδευτικούς της γενικής ... Μήπως προσπαθεί να την φέρει στους εκπαιδευτικούς της ειδικής? Γνωρίζετε όλοι τι σημαίνουν σεμινάρια, μεταπτυχιακά...Τι λέτε?
΄
είχα πάρει και εγώ στα τηλέφωνα της εγκυκλίου να διαμαρτυρυθώ και όταν τους είπα ότι με αυτή την επισύμανση ακυρώνουν τα μεταπτυχιακά μας και τα σεμινάρια μου απάντησε οτι δεν είναι έτσι γιατί πρώτα θα εξαντληθουν οι πίνακες της ειδικης και μετα θα πάρουν απο τον πίνακα της γενικης και οτι αφορα περισσότερο ειδικότητες που δεν υπάρχουν πολλα άτομα και δεν αφορα τους φιλολόγους[δεν θίγονται δηλαδη στην ουσία].Οταν της είπα οτι αυτό δεν  αναφέρεται πουθενά με διαβεβαίωσε οτι θα βγει διευκρινιστικη μεχρι το μεσημέρι [οπως και βγήκε] αλλά απ'οτι είδαμε όλοι πάλι δεν αναφέρεται πουθενά.

Αποσυνδεδεμένος anka

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
της είπα επίσης ότι θα πρέπει πρώτα να τα μελετούν καλά από όλες τις πλευρές και όχι να πετάνε τη βόμβα και μετά να τρέχουν να την μαζέψουν.Δικαιολόγήθηκε ότι η γενική έβγαλε την εγκύκλιο και ότι αυτοί δεν φταίνε κ.λ.π.Τελικά μετά από πολλά που της ανέφερα[ότι έτσι όπως πάνε τα παιδιά τον Σεπτέμβριο θα είναι πάλι στο σπίτι,ότι οι αίθουσες ειναι απαράδεκτες..κλπ...]μου απάντησε η κατα τα άλλα ευγένέστατη κυρία ,δέν μπορώ να πώ,ότι αυτά να έρθετε να τα πείτε στον διευθυντή και εγώ της είπα ότι πρέπει ο διευθυντής να σηκωθεί απο την καρέκλα του και να πάει να τα δεί.
Επειδη πιστεύω οτι πετάνε κάτι χωρις σχεδιασμό και μελέτη πρέπει να ενοχλούμε και να πιέζουμε την κατάσταση όσο μπορούμε εμείς.
-Τι θα γίνει με τον ΑΣΕΠ ειδικής στην β΄βάθμια,[μου είπαν ότι δεν έχουν χρήματα και ότι οι φιλόλογοι μπορούν να δωσουν στον ΑΣΕΠ γενικης.Στην ερώτησή μου όμως πως θα αξιολογήσει μ'αυτόν τον τρόπο κάποιο ειδικο παιδαγωγό πού μπορεί να είναι άριστος στα αρχαία αλλά σκράπας στην ειδική αγωγή δέν μου απάντησε.]
-Τι θα κάνουν με τους πίνακες της νοηματικης και braille.Ετσι όπως λειτουργούν είναι σαν να μήν υπάρχουν

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Συνάδελφοι, τα προβλήματα πολλά... Ας ξεκινήσουμε με κάτι θετικό... Ότι ήδη έδωσαν πιστώσεις για την ειδική αγωγή.. 2500 θέσεις εκπαιδευτικών. Θετικό.. Ναι ... η ειδική αγωγή είναι ένας χώρος που κάποιοι επωφελούνται και καταφέρνουν να διοριστούν πιο εύκολα από τους άλλους συναδέλφους... Τα σεμινάρια ειδικής αγωγής ήταν μια αρπαχτή τόσο για τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους. (έχω και εγώ πιστοποιητικό ειδικής αγωγής). Η δεκαετία που διανύουμε θα χαρακτηριστεί ως δεκαετία "απονομής της δικαιοσύνης'. Τα παραθυράκια αρκετά οι πελατειακές σχέσεις επικράτησαν. Ξέρω ότι όλοι αναζητούμε το δίκιο μας και καταφέρνουμε ο ένας να δικάζει τον άλλο.
 Όμως επαναλαμβάνω το πρόβλημα είναι, όπως πολύ σωστά γράφετε και εσείς, ότι το υπουργείο ούτε που ξέρει τι κάνει. Γιατί αν ήξερε το θέμα θα είχε λυθεί τώρα και δεν θα λογομαχούσαμε εμείς. Βλέπουμε να συνεχίζονται οι αδικίες και αυτό μας εξοργίζει... Και οι μεν και οι δε έχουν δίκιο. Όμως.... πρέπει να βρεθεί μια λύση που θα θιχτούν οι λιγότεροι.... Ας μην συνεχίσουμε ποιος πρέπει να διδάξει αυτό το πρόγραμμα... Η ειδική αγωγή είναι φωτιά και μπορεί να κάψεις αλλά και να καείς...

Γνώρισα φέτος συνάδεφο που έκλαιγε όλη τη χρονιά, ο μαθητής είχε πολλά ψυχικά προβλήματα... δεν κατάφερε η συνάδελφος να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2010, 10:43:57 μμ από GERMANOS »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Είδα σήμερα μια αγγελίασ ε εφημερίδα ότι γονιός ζητά άτομο για παράλληλη στήριξη του παιδιού του που το Σεπτέμβρη θα πάει Α Δημοτικού.
Εφαρμογή της απαράδεκτης διάταξης που πετά το μπαλάκι στους γονείς για την ΠΣ των παιδίων τους οι γονεις θα πληρώνουν τον "δάσκαλο"). Ποιός θα είναι αυτός που θα μπει στην τάξη; Τι προσόντα έχει; Είναι δάσκαλος; Είναι εξειδικευμένος;
Εγώ ως εκπαιδευτικός δεν θα δεχόμουν μέσα στην τάξη μου κάποιον που δεν ξέρω ποιός είναι και τι είναι!
Φυσικά και το καλύτερο θα ήταν μόνιμοι εκπαιδευτικοί εξειδικευμένοι. Φυσικά και το καλύτερο θα ήταν προσλήψεις μέρω ΑΣΕΠ (και στην α/βάθμια και στη β/βάθμια).
Από τη στιγμή όμως που μέχρι το Σεπτέμβρη ΑΕΠ δεν πρόκειται να γίνει (εκ των πραγμάτων, ας είμαστε ρεαλιστές), το καλύτερο είναι να μπουν στην τάξη άτομα με μια πρώτη εξειδίκευση (ΕΣΠΑ, μεσπα, δεν με νοιάζει πώς θα λέγεται)!
Ας είμαστε ρεαλιστές και ας δούμε τα πράγματα ψύχαριμα και πρακτικά!
Ποιά άλλη λύση υπάρχει για τη σχολική χρονιά που αρχίζει σε 2 μήνες; Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω κάποια άλλη, και απορρίπτω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το "διορισμό" "εκπαιδευτικών" από τους γονείς! Ακόμα και ο "εκπαιδεύκός" είναι υπερ-εξειδικευμένος, θεωρώ απαραδεκτο να παίρνει ο γονέας το ρόλο του κράτους και να "διορίζει" το δάσκαλο του παιδιού του!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχουν μαθητές σε πολλά τμήματα ένταξης που αυτό που χρειάζονται για να ενταχθούν είναι ........ η παράλληλη στήριξη.
Υπάρχει κάποιος που μπορέι να δώσει χρήματα για αυτό.
Όπως υπάρχει η διάταξη που λέει ....τι κάνω όταν εξαντλούνται οι πίνακες ειδικής?Παίρνω από το κουτάκι.Όμοια με αυτό το πρόγραμμα ...Αν εξαντληθούν οι πίνακες ειδικής ...τι να κάνουν ?να μην πάρουν κανέναν?Παίρνουν από το κουτάκι.
Ένα κομμάτι της ειδικής φεύγει από τον προυπολογισμό και πηγαίνει στο ΕΣΠΑ.Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω για την Δευτεροβάθμια που γνωρίζω.Όσον αφορά την πρωτοβάθμια που έχει την μεγάλη μάχη είμαι εξειδικευμένος όχι δεν είσαι,....τι είχες γιάννη τι είχα πάντα..εως ότου αποφασίσουν οριστικά οι απο πάνω (Πανεπιστημιακοί-Υπουργείο) τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχει κάθε κατηγορία όλοι θα σφάζονται διεκδικώντας το μέγιστο δυνατό.
 

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Μακαρι να λειτουργησει αυτο το προγραμμα και να εντατικοποιηθει η παραλληλη στηριξη απο το Φθινοπωρο.
Προσωπικα εκανα εγγραφη παιδιου με αυτισμο τον Ιουνιο,με εγκριση επαναφοιτησης απο σχ. συμβουλο(6χρονο,που θα επρεπε να φοιτησει στην Α δημοτικου),η μητερα δεν ειχε καταφερει τον Ιουνιο να κλεισει ραντεβου στο ΚΕΔΔΥ(γιατι;)και αναρωτιεμαι τι θα γινει το Φθινοπωρο σε μια ταξη 25 παιδιων!(χωρις να θελω να κανω την Κασσανδρα υποψιαζομαι οτι θα βγαλουμε παλι της γενικης,χωρις καμια στηριξη, τα καστανα απο τη φωτια).
 Εκεινο που αντιλαμβανομαι ειναι οτι δεν υπαρχει η πολιτικη βουληση να στηριχθει η ειδικη αγωγη και αυτο φαινεται(αληθεια τα κεδδυ γιατι δεν ειναι επαρκως στελεχωμενα;αυτο ειναι δειγμα ενδιαφεροντος προς ενα τοσο ευαισθητο τομεα;).Για μενα η σταση του κρατους σε τετοιους τομεις ειναι ενδεικτικη για την προνοια που επιφυλασσει στους πολιτες του.
Εξηγω οτι δεν μιλω γιατι εχω αποψη για ολα αλλα γιατι ειμαι εμπλεκομενη και καμενη(apo προπερσινη εμπειρια με αυτιστικο παιδι),οπως ευστοχα επισημανε σε προηγουμενο μηνυμα συναδελφος!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Σύμφωνα με την συμπληρωματική εγκύκλιο έχουμε το εξής:


Β. Η περίπτωση β3 της παρ. 2 ( ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ) του Κεφ Β΄ (ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ) αντικαθίσταται ως ακολούθως:

« β3. ως εκπαιδευτικός με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου πλήρους απασχόλησης για το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ I: Όσοι υποψήφιοι έχουν ήδη επιλέξει κατά την υποβολή της αίτησης-δήλωσής τους το σχετικό πεδίο με την προηγούμενη διατύπωση, δεν απαιτείται γι’αυτούς εκ νέου δήλωση.




Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Μόλις μίλησα με υπουργείο και μου είπε η κοπέλα αν όχι Παρασκευή, το αργότερο Δευτέρα θα βγει η εγκύκλιος.Οπότε θα δούμε τί γίνεται και τί καινούριο θα περιλαμβάνει και για το πρόγραμμα..
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 812
    • Προφίλ
απο βδομάδα μου είπαν εμενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2010, 03:00:01 μμ από dimik »

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Στο τηλέφωνο που παίρνω εγώ είναι πάντα ευγενέστατη πάντως , να λέμε και τα καλά όταν υπάρχουν.. :)

Yγ: dimik δεν είναι ό,τι καλύτερο να τροποποιείς το μήνυμά σου και να φαίνεται ότι απαντάν οι επόμενοι στο πουθενά.. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2010, 04:50:22 μμ από tttzzz »
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Αυτό που έχει γίνει μέχρι τώρα είναι ότι έχουν βγάλει δυο διευκρινιστικές- συμπληρωματικές για το «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» χωρίς να ξεκαθαρίζουν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος tou.fas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
    • Προφίλ
Και να που βγήκε η εγκύκλιος της ειδικής εγωγής

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Καλύτερα να γράφουμε εδώ για το πρόγραμμα αυτό μιας και υπάρχει από παλαιότερα συζήτηση

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 799
Σύνολο: 805

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.