0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δες πώς εχει η ιστορια λοιπον...Με στελνουν σε 2ο σχολειο (εγκριθηκε πιστωση μαθητη με αυτισμο) για να συμπληρωσω ωραριο και οι διευθυντες φυσικα και δεν μπηκαν στον κοπο να προσαρμοσσουν αν οχι απολυτα αλλα στοιχειωδως το προγραμμα ωστε να μπαινω στα μαθηματα της ειδικοτητας μου (απεχουν κανα 20λεπτο με αμαξι το ενα απο το αλλο) Η διευθυνση λοιπον μου ανακοινωσε οτι θα παραμεινω στο 1 και οπως ειπαν...ε, θα μπαινεις σε ολα τα θεωρητικα για να συμπληρωνεις ωραριο. Σημερα λοιπον εκτος απο αρχαια και κειμενα εκανα και θρησκευτικα και οικιακη οικονομια. Πως σας φαινεται?Καιρος να ξαναθυμηθω τα χρηστα ηθη και να νοικοκυρευτω λοιπον...
Παράθεση από: gmork στις Οκτωβρίου 09, 2010, 12:34:58 amΔες πώς εχει η ιστορια λοιπον...Με στελνουν σε 2ο σχολειο (εγκριθηκε πιστωση μαθητη με αυτισμο) για να συμπληρωσω ωραριο και οι διευθυντες φυσικα και δεν μπηκαν στον κοπο να προσαρμοσσουν αν οχι απολυτα αλλα στοιχειωδως το προγραμμα ωστε να μπαινω στα μαθηματα της ειδικοτητας μου (απεχουν κανα 20λεπτο με αμαξι το ενα απο το αλλο) Η διευθυνση λοιπον μου ανακοινωσε οτι θα παραμεινω στο 1 και οπως ειπαν...ε, θα μπαινεις σε ολα τα θεωρητικα για να συμπληρωνεις ωραριο. Σημερα λοιπον εκτος απο αρχαια και κειμενα εκανα και θρησκευτικα και οικιακη οικονομια. Πως σας φαινεται?Καιρος να ξαναθυμηθω τα χρηστα ηθη και να νοικοκυρευτω λοιπον...
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνωκαι είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουνοι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνοοι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλαθεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπέχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρωκι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονταιαλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξωκαι σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή τουαυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτόεπομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!και όχι μόνο σε παιδιά!ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορείπροκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!μιλάμε για τα άσχημα...εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!ήρεμη!δημιουργική!
Παράθεση από: mitsy στις Οκτωβρίου 09, 2010, 01:35:50 pmμην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνωκαι είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουνοι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνοοι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλαθεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπέχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρωκι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονταιαλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξωκαι σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή τουαυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτόεπομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!και όχι μόνο σε παιδιά!ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορείπροκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!μιλάμε για τα άσχημα...εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!ήρεμη!δημιουργική!Συγνώμη, αλλά έτσι δεν βοηθάς το παιδί!Η ΠΣ σημαίνει όχι απλά να είσαι δίπλα στο παιδί για να κάθεται στον αποτέτοιο του, αλλά να κάνεις δουλειά. Τι δουλειά, λοιπόν, θα κάνεις εσύ ως φιλόλογος αν μπαίνεις και στην οικιακή, και στην μουσική, και στα θρησκευτικά, και σε όλα τα μαθήματα; Απλά θα παρίστασαι. Γιατί, λοιπόν, να διορίσουν ένα εκπαιδευτικό και να μην πάρουν βοηθητικό προσωπικό; Και μια βρεφονηπιοκόμος/νοσηλέυτρια/ΙΕΚ μπορεί να παρίσταται και να κρατά το παιδί ήσυχο ή να του κρατά απλά σημειώσεις και θα κοστίζει και λιγότερο στο κράτος!Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας! Και αν δεν σας ακούν, κάντε τα πάντα (ακόμα και καυγά) για να σας ακούσουν! Η δουλειά της ΠΣ είναι να βοηθά το παιδί να παρακολουθήσει το μάθημα, όχι να του κάνει παρέα σε μια γωνιά της αίθουσας!!!!!!!!!
mitsy, μπορεί να εκνευρίζεσαι, να θυμώνεις, να θεωρείς ότι οσα λέω είναι βλακείες.....Έχω δουλέψει σε ΠΣ (και σε ΤΕ και σε ΚΕΔΔΥ και σε ειδικό σχολέιο, σε ολα τα πλαίσια λοιπόν) και μπορώ να σου πω και ποιός είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη και ποιές οι υποχρεώσεις του "κανονικούθ" δασκάλου απέναντι στο παιδί και στον εκπαιδευτικό της ΠΣ. Αν το παιδί, που εσύ το ονομάζεις αγρίμι, το προσεγγίσεις σωστά, τόσο εσύ της ΠΣ όσο και ο "κανονικός, το παιδί θα πάψει να είναι αγρίμι. Αυτό πρέπει να το δώσεις στον "κανονικό" να το καταλάβει, και αυτό είναι μέρος της δουλειάς σου!Αν, πάλι το παιδί είναι τόσο βαριά περίπτωση που δεν μπορεί με τίποτα να καθίσει μέσα στο μάθημα, μήπως η ΠΣ δεν είναι η καλύτερη λύση; Μην ξεχνάμε ότι ΠΣ δίνεται σε παιδιά που μπορούν να ανταποκριθούν στη μαθησιακή διαδικασία και μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα.Και τελικά, αν βλέπεις ότι έχεις προβλήματα ΑΠΑΙΤΗΣΕ να έρθει ο σύμβουλος ΕΑ και το ΚΕΔΔΥ στο σχολέιο να συζητήσετε όλοι μαζί (και οι "κανονικοί" και ο διευθυντής). Είναι υποχρεωση τους να έρθουν και να σε βοηθήσουν να κάνεις τη δουλειά σου!