*

Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπ. υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ....κλπ  (Αναγνώστηκε 95382 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sw1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν μόνο για την παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Απώτερος στόχος είναι η
απασχόληση όλων των εκπαιδευτικών με πλήρες ωράριο διδασκαλίας (24 ώρες για την
πρωτοβάθμια και 21 ώρες για τη δευτεροβάθμια). Ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται η απασχόληση
των εκπαιδευτικών με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.

 Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνουν ωράριο στο ίδιο σχολείο, τότε οι εκπαιδευτικοί μπορούν
να απασχοληθούν και σε άλλα Σχολεία μόνο στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση η
οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη
μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
 Για την απασχόληση των εκπαιδευτικών αυτών θα πρέπει να τηρούνται παρουσιολόγια για τις
ώρες διδασκαλίας τους
στα Σχολεία που θα τοποθετηθούν, με ευθύνη των Διευθυντών των
αντίστοιχων σχολικών μονάδων. Τα πρωτότυπα παρουσιολόγια των διδακτικών ωρών των
εκπαιδευτικών θα αποστέλλονται στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή
ΑΔΑ : 4ΙΚΔ9-Ε
3
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ στα Σχολεία θα τηρούνται αντίγραφα των
παρουσιολογίων.


ρωτάω:
1.μήπως τελικά μας ενδιαφέρει περισσότερο από ότι νομίζουμε το ότι κάποιοι από εμάς δεν συμπληρώνουμε ωράριο? Το παραπάνω κειμένο διατυπώνει ρητά ότι δεν επιτρέπεται η μη συμπλήρωση ωραρίου.
2.μήπως το να μπούμε στην τάξη με λιγοτέρες ώρες και υπογράφοντας τες στο περιβόητο παρουσιολόγιο βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας, γιατί είναι σαν να γινόμαστε από μόνοι μας ΑΜΩ?
3.γιατί να υπογράφουμε τις ώρες μας σε παρουσιολόγιο σαν να είμαστε ωρομίσθιοι?με την ώρα πληρώνομαστε?
4.δεχόμαστε το μειωμένο ωράριο ή το αρνουμαστε μέχρι να μας συμπληρώσουν 21?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sw1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
επίσης πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι το εξής: λειτουργεί ένα πρόγραμμα και σου λέει ότι οι εκπαιδευτικοί που θα προσλάβεις  πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο. Το καλό μας υπουργείο το γνωρίζει και μας προσλαμβάνει όντως ως πλήρους απασχόλησης αλλά...ουπς!!! δεν έχουμε τόσα παιδιά για παράλληλη στήριξη...και ουπς!!!...σε κάποιες περιφέρειες είστε και υπεράριθμοι!!!!
Πόσο μπορεί να σε ξεπεράσει η αδιαφορία ορισμένων....?!!!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3672
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Δες πώς εχει η ιστορια λοιπον...
Με στελνουν σε 2ο σχολειο (εγκριθηκε πιστωση μαθητη με αυτισμο) για να συμπληρωσω ωραριο και οι διευθυντες φυσικα και δεν μπηκαν στον κοπο να προσαρμοσσουν αν οχι απολυτα αλλα στοιχειωδως το προγραμμα ωστε να μπαινω στα μαθηματα της ειδικοτητας μου (απεχουν κανα 20λεπτο με αμαξι το ενα απο το αλλο) Η διευθυνση λοιπον μου ανακοινωσε οτι θα παραμεινω στο 1 και οπως ειπαν...ε, θα μπαινεις σε ολα τα θεωρητικα για να συμπληρωνεις ωραριο. Σημερα λοιπον εκτος απο αρχαια και κειμενα εκανα και θρησκευτικα και οικιακη οικονομια. Πως σας φαινεται?Καιρος να ξαναθυμηθω τα χρηστα ηθη και να νοικοκυρευτω λοιπον...Βλεπετε προχειροτητες με εντολη της διευθυνσης?
Δε θα σκασω λοιπον αλλα δε θα κανω αυτο που προβλεπεται. Μακαρι να στειλουν π.σ. στον αλλο μαθητη...

Μέσα στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού της ΠΣ είναι, εκτός από το να κάθεται δίπλα στο παιδί, να το βοηθά και την ώρα του μαθήματος. Μπορεί να χρειαστεί να παραλλάξεις κάποια άσκηση, να βάλεις δικά σου θέματα σε διαγώνισμα, να βάλεις δικές σου ασκήσεις, να βάλεις θέματα στις εξετάσεις....αν κάνεις μάθημα που δεν προβλέπεται (π.χ. θρησκευτικά ή οικιακή οικονομία) πώς θα τα κάνεις αυτά; Και πόσα αντικέιμενα θα πρέπει να μάθεις εσύ για να βοηθήσεις το παιδί; Ήδη όλα τα φιλολογικά είναι πολλά. Και η ΠΣ έχει αυξημένες απαιτήσεις από τον εκπαιδευτικό, καθώς δεν είναι εύκολη και απλή δουλειά.
Με το να μπάινει, λοιπόν, ο κάθε εκπαιδευτικός σε όλα τα μαθήματα καταντά να κάνει απλή φύλαξη μέσα στην τάξη ώστε να μην ενοχλέι την υπόλοιπη τάξη το παιδί και ουσιαστικά να μην προσφέρει κάτι. Εκτός, αν έχει απλά στο μυαλό του να πάρει το μισθό και δεν ενδιαφέρεται για κάτι άλλο, οπότε τότε έκανε λάθος επιλογή που πήγε στην ΕΑ!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Δες πώς εχει η ιστορια λοιπον...
Με στελνουν σε 2ο σχολειο (εγκριθηκε πιστωση μαθητη με αυτισμο) για να συμπληρωσω ωραριο και οι διευθυντες φυσικα και δεν μπηκαν στον κοπο να προσαρμοσσουν αν οχι απολυτα αλλα στοιχειωδως το προγραμμα ωστε να μπαινω στα μαθηματα της ειδικοτητας μου (απεχουν κανα 20λεπτο με αμαξι το ενα απο το αλλο) Η διευθυνση λοιπον μου ανακοινωσε οτι θα παραμεινω στο 1 και οπως ειπαν...ε, θα μπαινεις σε ολα τα θεωρητικα για να συμπληρωνεις ωραριο. Σημερα λοιπον εκτος απο αρχαια και κειμενα εκανα και θρησκευτικα και οικιακη οικονομια. Πως σας φαινεται?Καιρος να ξαναθυμηθω τα χρηστα ηθη και να νοικοκυρευτω λοιπον...Βλεπετε προχειροτητες με εντολη της διευθυνσης?
Δε θα σκασω λοιπον αλλα δε θα κανω αυτο που προβλεπεται. Μακαρι να στειλουν π.σ. στον αλλο μαθητη...

Μέσα στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού της ΠΣ είναι, εκτός από το να κάθεται δίπλα στο παιδί, να το βοηθά και την ώρα του μαθήματος. Μπορεί να χρειαστεί να παραλλάξεις κάποια άσκηση, να βάλεις δικά σου θέματα σε διαγώνισμα, να βάλεις δικές σου ασκήσεις, να βάλεις θέματα στις εξετάσεις....αν κάνεις μάθημα που δεν προβλέπεται (π.χ. θρησκευτικά ή οικιακή οικονομία) πώς θα τα κάνεις αυτά; Και πόσα αντικέιμενα θα πρέπει να μάθεις εσύ για να βοηθήσεις το παιδί; Ήδη όλα τα φιλολογικά είναι πολλά. Και η ΠΣ έχει αυξημένες απαιτήσεις από τον εκπαιδευτικό, καθώς δεν είναι εύκολη και απλή δουλειά.
Με το να μπάινει, λοιπόν, ο κάθε εκπαιδευτικός σε όλα τα μαθήματα καταντά να κάνει απλή φύλαξη μέσα στην τάξη ώστε να μην ενοχλέι την υπόλοιπη τάξη το παιδί και ουσιαστικά να μην προσφέρει κάτι. Εκτός, αν έχει απλά στο μυαλό του να πάρει το μισθό και δεν ενδιαφέρεται για κάτι άλλο, οπότε τότε έκανε λάθος επιλογή που πήγε στην ΕΑ!

Τα λέω emmaki αλλά ο καθένας κάνει ότι τον βολεύει. Απλά δεν ξέρουν τι είναι Π.Σ. και δεν θέλουν να μάθουν γιατί έτσι βολεύει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.
εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνω
και είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουν
οι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνο
οι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλα
θεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπ
έχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρω
κι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονται
αλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξω
και σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή του
αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό
επομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!
όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!
μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;
η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!
και όχι μόνο σε παιδιά!
ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί
προκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!
και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!
μιλάμε για τα άσχημα...
εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ήρεμη!
δημιουργική!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3672
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.
εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνω
και είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουν
οι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνο
οι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλα
θεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπ
έχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρω
κι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονται
αλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξω
και σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή του
αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό
επομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!
όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!
μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;
η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!
και όχι μόνο σε παιδιά!
ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί
προκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!
και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!
μιλάμε για τα άσχημα...
εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ήρεμη!
δημιουργική!

Συγνώμη, αλλά έτσι δεν βοηθάς το παιδί!
Η ΠΣ σημαίνει όχι απλά να είσαι δίπλα στο παιδί για να κάθεται στον αποτέτοιο του, αλλά να κάνεις δουλειά. Τι δουλειά, λοιπόν, θα κάνεις εσύ ως φιλόλογος αν μπαίνεις και στην οικιακή, και στην μουσική, και στα θρησκευτικά, και σε όλα τα μαθήματα; Απλά θα παρίστασαι. Γιατί, λοιπόν, να διορίσουν ένα εκπαιδευτικό και να μην πάρουν βοηθητικό προσωπικό; Και μια βρεφονηπιοκόμος/νοσηλέυτρια/ΙΕΚ μπορεί να παρίσταται και να κρατά το παιδί ήσυχο ή να του κρατά απλά σημειώσεις και θα κοστίζει και λιγότερο στο κράτος!
Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας! Και αν δεν σας ακούν, κάντε τα πάντα (ακόμα και καυγά) για να σας ακούσουν!
Η δουλειά της ΠΣ είναι να βοηθά το παιδί να παρακολουθήσει το μάθημα, όχι να του κάνει παρέα σε μια γωνιά της αίθουσας!!!!!!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος samou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.
εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνω
και είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουν
οι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνο
οι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλα
θεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπ
έχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρω
κι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονται
αλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξω
και σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή του
αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό
επομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!
όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!
μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;
η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!
και όχι μόνο σε παιδιά!
ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί
προκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!
και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!
μιλάμε για τα άσχημα...
εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ήρεμη!
δημιουργική!

+++++++++++++
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.
εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνω
και είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουν
οι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνο
οι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλα
θεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπ
έχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρω
κι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονται
αλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξω
και σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή του
αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό
επομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!
όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!
μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;
η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!
και όχι μόνο σε παιδιά!
ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί
προκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!
και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!
μιλάμε για τα άσχημα...
εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ήρεμη!
δημιουργική!

Συγνώμη, αλλά έτσι δεν βοηθάς το παιδί!
Η ΠΣ σημαίνει όχι απλά να είσαι δίπλα στο παιδί για να κάθεται στον αποτέτοιο του, αλλά να κάνεις δουλειά. Τι δουλειά, λοιπόν, θα κάνεις εσύ ως φιλόλογος αν μπαίνεις και στην οικιακή, και στην μουσική, και στα θρησκευτικά, και σε όλα τα μαθήματα; Απλά θα παρίστασαι. Γιατί, λοιπόν, να διορίσουν ένα εκπαιδευτικό και να μην πάρουν βοηθητικό προσωπικό; Και μια βρεφονηπιοκόμος/νοσηλέυτρια/ΙΕΚ μπορεί να παρίσταται και να κρατά το παιδί ήσυχο ή να του κρατά απλά σημειώσεις και θα κοστίζει και λιγότερο στο κράτος!
Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας! Και αν δεν σας ακούν, κάντε τα πάντα (ακόμα και καυγά) για να σας ακούσουν!
Η δουλειά της ΠΣ είναι να βοηθά το παιδί να παρακολουθήσει το μάθημα, όχι να του κάνει παρέα σε μια γωνιά της αίθουσας!!!!!!!!!

η θεωρία είναι πάντα πιο εύκολη από την πράξη!
θα πρέπει όμως,πέρα από το καθηκοντολόγιό μας, να προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες των εκάστοτε σχολείων!
και ξέρετε ποιες είναι αυτές....
και εν τέλει αν το πηγαίνουμε έτσι,το τραβάμε από τα μαλλιά,και τελικά δεν κάνουμε τπτ!
ας πάνε λοιπόν οι συνάδελφοι να κάνουν το ωράριό τους,εν προκειμένου τις 11 ώρες οι φιλόλογοι,και τις υπόλοιπες ας αφήσουν το παιδί γλάστρα εντός της αιθούσης ή αγρίμι εκτός της αιθούσης!
δεν θα βλέπουμε στην πρώτη περίπτωση και στη δεύτερη θα έχουμε σχολάσει!
πολύ ωραία!
αυτό εμένα μου θυμίζει περισσότερο ότι δε νοιάζομαι παρά αυτά που προτείνουν οι συνάδελφοι!
αλλά έχετε δίκιο!
θα ακολουθήσουμε το γράμμα του νόμου!
από τις 11 ώρες έως τις 35 που έχουν στο γυμνάσιο ας κάνουν ό,τι γουστάρουν!
εγώ θα κάνω μόνο τις 11 των φιλολογικών!
δεν πάνε να μην πάρουνε ούτε βοηθητικό ούτε τίποτα!
δεν πάνε να έχουνε το παιδί γραμμένο και ξεχασμένο!
δεν πάνε να μην του απευθύνουν ούτε καν το λόγο!
ό,τι πει ο νόμος!
ξέρετε,αυτό,όσο το σκέφτομαι είναι πολύ πιο εύκολο και πολύ πιο άνετο!!! ;D ;D ;D ;D ;D
11 ώρες και γεια σας!!!
 ;D ;D ;D
έχετε δίκιο!!!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3672
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
mitsy,
μπορεί να εκνευρίζεσαι, να θυμώνεις, να θεωρείς ότι οσα λέω είναι βλακείες.....
Έχω δουλέψει σε ΠΣ (και σε ΤΕ και σε ΚΕΔΔΥ και σε ειδικό σχολέιο, σε ολα τα πλαίσια λοιπόν) και μπορώ να σου πω και ποιός είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη και ποιές οι υποχρεώσεις του "κανονικούθ" δασκάλου απέναντι στο παιδί και στον εκπαιδευτικό της ΠΣ.
Αν το παιδί, που εσύ το ονομάζεις αγρίμι, το προσεγγίσεις σωστά, τόσο εσύ της ΠΣ όσο και ο "κανονικός, το παιδί θα πάψει να είναι αγρίμι. Αυτό πρέπει να το δώσεις στον "κανονικό" να το καταλάβει, και αυτό είναι μέρος της δουλειάς σου!
Αν, πάλι το παιδί είναι τόσο βαριά περίπτωση που δεν μπορεί με τίποτα να καθίσει μέσα στο μάθημα, μήπως η ΠΣ δεν είναι η καλύτερη λύση; Μην ξεχνάμε ότι ΠΣ δίνεται σε παιδιά που μπορούν να ανταποκριθούν στη μαθησιακή διαδικασία και μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα.
Και τελικά, αν βλέπεις ότι έχεις προβλήματα ΑΠΑΙΤΗΣΕ να έρθει ο σύμβουλος ΕΑ και το ΚΕΔΔΥ στο σχολέιο να συζητήσετε όλοι μαζί (και οι "κανονικοί" και ο διευθυντής). Είναι υποχρεωση τους να έρθουν και να σε βοηθήσουν να κάνεις τη δουλειά σου!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
mitsy,
μπορεί να εκνευρίζεσαι, να θυμώνεις, να θεωρείς ότι οσα λέω είναι βλακείες.....
Έχω δουλέψει σε ΠΣ (και σε ΤΕ και σε ΚΕΔΔΥ και σε ειδικό σχολέιο, σε ολα τα πλαίσια λοιπόν) και μπορώ να σου πω και ποιός είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη και ποιές οι υποχρεώσεις του "κανονικούθ" δασκάλου απέναντι στο παιδί και στον εκπαιδευτικό της ΠΣ.
Αν το παιδί, που εσύ το ονομάζεις αγρίμι, το προσεγγίσεις σωστά, τόσο εσύ της ΠΣ όσο και ο "κανονικός, το παιδί θα πάψει να είναι αγρίμι. Αυτό πρέπει να το δώσεις στον "κανονικό" να το καταλάβει, και αυτό είναι μέρος της δουλειάς σου!
Αν, πάλι το παιδί είναι τόσο βαριά περίπτωση που δεν μπορεί με τίποτα να καθίσει μέσα στο μάθημα, μήπως η ΠΣ δεν είναι η καλύτερη λύση; Μην ξεχνάμε ότι ΠΣ δίνεται σε παιδιά που μπορούν να ανταποκριθούν στη μαθησιακή διαδικασία και μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα.
Και τελικά, αν βλέπεις ότι έχεις προβλήματα ΑΠΑΙΤΗΣΕ να έρθει ο σύμβουλος ΕΑ και το ΚΕΔΔΥ στο σχολέιο να συζητήσετε όλοι μαζί (και οι "κανονικοί" και ο διευθυντής). Είναι υποχρεωση τους να έρθουν και να σε βοηθήσουν να κάνεις τη δουλειά σου!

ούτε θυμώνω,ούτε εκνευρίζομαι,ούτε θεωρώ αυτά που λες βλακείες!
σου έχω ζητήσει πολλές φορές τη γνώμη σου!
και τη σέβομαι!
τα ίδια λέμε αλλά καταλήγουν να φαίνονται διαφορετικά!
εγώ θέλω να ευχηθώ στους συναδέλφους,καθώς εγώ δεν  κάνω πια π.σ., να έχουν υπομονή και γερό στομάχι!
διότι αποδεικνύεται καθημερινά πως είναι πολύ δυσκολότερο να συνεννοηθείς με τους συναδέλφους από το να κάνεις σωστά π.σ. και να διαχειρίζεσαι ένα παιδί!
και δε γίνεται ένας συνάδελφος αναπληρωτής π.σ. να μάθει σε όλο το σχολείο τι και πως περί π.σ. και περί παιδιού!
καλή επιτυχία λοιπόν!
μακάρι το παιδί,αλλά και εσείς να αναπτύξετε μια τρυφερή και εμπιστοσύνης σχέση!


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ

Σας μιλάει το emmaki που έχει την εμπειρία της, σας μιλάω εγώ που έχω την δική μου και έχω αντιμετώπιση ένα σωρό στραβόξυλα όλα με επιτυχία είτε με το καλό είτε ακόμα με καυγά (όπως είπε και το emmmaki) και το έκανα αυτό και όταν ήμουν αναπληρωτής και τώρα που είμαι μόνιμος. Στην δική μου την δουλειά δεν σηκώνω κουβέντα να μου πει κάποιος να κάνω "ότι νάνε" γιαυτό και τώρα όλοι την δική μου συμβουλή αποζητάνε.

Είπε το emmaki μια σημαντική κουβέντα "Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας!"
Ποια δουλειά θα μου πείτε όταν πρώτα πρέπει να έχουμε προσωπικότητα και οντότητα ως εκπαιδευτικοί και επιστήμονες.
Όταν το βασικά στοιχεία της επιστήμης, η λογική και η μεθοδολογία καταστρατηγείτε με το άκουσον άκουσον επιχείρημα ότι να μην κοιτάμε τι λένε οι νόμοι για το κακομοίρικο το παιδάκι το οποίο τι θα κάνει στα άλλα μαθήματα. Επειδή φωνάζουν κάποιοι συνάδερφοι, οι Δ/ντες με γράφουν, έχω και άλλες δουλειές, κουράστηκα κλπ κλπ.

Η γελοιότητα των επιχειρημάτων είναι απίστευτη. Υποβαθμίζει όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο όλη την επιστημοσύνη μας την νοημοσύνη μας  αλλά και όλους μας ως προσωπικότητες.
Προσωπικά αν ήμουν σε σχολείο που συνάδερφος έκανε τέτοια αίσχη και δεν σοβαρευόταν αφού του εξηγούσα το λάθος του, θα είχε μια αφιερωμένη αναφορά στο πρόσωπο του. Όχι τόσο για τον ίδιο ο οποίος κατά εμένα δεν είναι καν εκπαιδευτικός αλλά περισσότερο για τους άλλους που μπορεί να νομίζουν ότι αυτός είναι ο διαστρεβλωμένος ρόλος μας στο σχολείο αλλά και για να πάρουν το μήνυμα όσοι ώθησαν τον "συνάδερφο" να λειτουργήσει ως ένα θύμα, ως ένα πρόβατο που τρώει το σερβιρισμένο τριφύλλι που λέει ας φάμε φέτος και ας πιούμε ξεχνώντας ότι έρχεται το Πάσχα και η σούβλα που του αναλογεί.

Σοβαρότητα μηδέν, επιστημοσύνη μηδέν, λογική μηδέν, εκπαιδευτικός 000, λειτουργία επιπέδου babysiter.

Αιδώς

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Τι θα έκανες kinegiros αν η αναπληρώτρια της α φάσης δεν θέλει να φύγει από την π.σ. γιατί είναι εκεί χρόνια και για το παιδί έχει διοριστεί και μια φυσικός με το πρόγραμμα που θέλει και αυτή να κάνει τις ώρες της; 21+21 ώρες 42?...τι παρουσιολόγιο θα κρατείται; (αν δεχτεί να φύγει για άλλο νησί που έχει κενό η άλλη αναπληρώτρια που και αυτή δεν φταίει;)

Αποσυνδεδεμένος gflower

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Νομιζω πως οι περισσοτεροι την εχουμε πατησει με το προγραμμα, δε συμπληρωνονται οι ωρες.....

Αποσυνδεδεμένος sw1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
οι μαθηματικοι παίρνουν ως μάθημα ανάθεσης όλα τα μαθήματα των ΠΕ04?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161413
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 599
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 591

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.