*

Αποστολέας Θέμα: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?  (Αναγνώστηκε 31584 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #126 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 04:02:26 pm »
...2.Κλείσιμο των φροντιστηρίων για τον διαγωνισμό, αφού είναι παράνομα σύμφωνα και με το γράμμα του
   νόμου!...

Εγώ τώρα αλλού κόλλησα...
Αλήθεια είναι αυτό;!
Και γιατί διαφημίζονται και ξαναματαδιαφημίζονται λοιπόν όλα αυτά τα φροντιστήρια;
Δεν θα τον τηρήσει κανένας πια αυτόν τον Νόμο;  ??? ??? ??? ??? ???
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #127 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 04:30:31 pm »
...2.Κλείσιμο των φροντιστηρίων για τον διαγωνισμό, αφού είναι παράνομα σύμφωνα και με το γράμμα του
   νόμου!...

Εγώ τώρα αλλού κόλλησα...
Αλήθεια είναι αυτό;!
Και γιατί διαφημίζονται και ξαναματαδιαφημίζονται λοιπόν όλα αυτά τα φροντιστήρια;
Δεν θα τον τηρήσει κανένας πια αυτόν τον Νόμο;  ??? ??? ??? ??? ???

Άρθρο 16 παραγρ. 8. Νόμος 2190/94

http://www.asep.gr/portal-files/dynamic/c23732/filename/N2190_1994_el_GR.pdf

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #128 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 09:27:37 pm »
...2.Κλείσιμο των φροντιστηρίων για τον διαγωνισμό, αφού είναι παράνομα σύμφωνα και με το γράμμα του
   νόμου!...

Εγώ τώρα αλλού κόλλησα...
Αλήθεια είναι αυτό;!
Και γιατί διαφημίζονται και ξαναματαδιαφημίζονται λοιπόν όλα αυτά τα φροντιστήρια;
Δεν θα τον τηρήσει κανένας πια αυτόν τον Νόμο;  ??? ??? ??? ??? ???

Άρθρο 16 παραγρ. 8. Νόμος 2190/94

http://www.asep.gr/portal-files/dynamic/c23732/filename/N2190_1994_el_GR.pdf
Ευχαριστώ πολύ!

Απορώ πώς παραβαίνουν τόσο προκλητικά τον νόμο και δεν τους πειράζει κανένας!  :o :o :o :o :o :o
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #129 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 07:38:15 am »
Παράθεση
Το παραπάνω: - μια επιπλέον απόδειξη ανέξοδης δηκτικότητας ...
- ένα ακόμη δείγμα της ακατάσχετης επιχειρηματολογίας σου ...
- μια, επιτέλους, ξεκάθαρη πρότασή σου ..., για το παρόν θέμα ...
- ή μια λαμπρή επιβεβαίωση της ρήσης πως, όπου απουσιάζουν τα επιχειρήματα, περισσεύουν οι ύβρεις ...;

Αν το πρόβλημά σου είναι η άποψή μου ..., δε σε τιμά ο τρόπος που επέλεξες για να το λύσεις.
Αν το πρόβλημά σου είμαι εγώ ...(!), κάνε κάτι με τη δική σου αυταρέσκεια.

Αυτό περί "τροχονόμου" ..., ιδιαιτέρως εμπνευσμένο ..., μην πάψεις να μας διασκεδάζεις αναλόγως ...

Δε θα συνέβαινε  αυτό το ανούσιο -από ένα σημείο και μετά - γαϊτανάκι των αντεγκλήσεων αν δεν απηύθυνες σε προηγούμενο σχόλιό μου την ιταμή ειρωνεία με τις ρήσεις.  "Απο ρήσεις..............."
Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζω πως τα σχόλιά μου δεν απευθύνονται απαραιτήτως σ εσένα γι αυτό και σπεύδω να πω ένα ιδιότυπο "πλήν Λακεδαιμονίων" σ ότι αφορά τους παραλήπτες των απόψεών μου.
Προσπαθώ να συνομιλήσω λοιπόν με συναδέλφους ( πλήν του Αρίστος 2)που αξιολογούν την κατάσταση που διαμορφώνεται στον κλάδο μας ως "ιδιαίτερα προβληματική και μη ανεκτή πια".
Η συνομιλία συνήθως -και οχι μόνο μαζί μου-παρεκτρέπεται σε  ανούσιους διαξιφισμούς τους οποίους και στο παρελθόν προσπάθησα να παύσω δηλώνοντας μάλιστα και την εκτίμησή μου ........
Φαίνεται όμως πως κάθε προσπάθεια ανταλλαγής απόψεων( τουλάχιστο μ αυτόν τον τρόπο) είναι ατελέσφορη, γιαυτό και σε παρακαλώ να με εξαιρέσεις από τους συνομιλητές σου.

Ευχαρίστως.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #130 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 07:45:23 am »
Παράθεση από: kozzi1 στις Σεπτέμβριος 02, 2010, 01:23:20 πμ
Παράθεση από: mariael στις Σεπτέμβριος 02, 2010, 01:13:27 πμ
το σωστος πηγαινε στον κοzzi


νασαι καλα..
και  δε χρειαζονται προσωπικα μηνυματα, δε μειωνεται κανεις  εδω , εκτος κι αν εχει απολεσει χρησιμες αρετες...( ανεκτικοτητα, χιουμορ, αυτοσαρκασμο...)


Αυτά είπα, εγώ:


Παράθεση από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 01, 2010, 11:54:16 μμ
Ύστερα απ΄ όσα διάβασα ..., διερωτώμαι αν υπάρχει, πλέον, χώρος, για έναν αξιοπρεπή κι - ανέκαθεν - εντός θέματος μέλλοντα αναπληρωτή εκπαιδευτικό, σ' ένα θέμα γεμάτο επαπειλούμενες εγκυμοσύνες, ματαιωμένα, προ της ενάρξεώς τους, ειδύλλια, ροζ σκάνδαλα περαιωμένα μέσω τηλεφωνικών συνδιαλέξεων με και από το Υπουργείο δια
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 08:13:32 am από aristos2 »
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #131 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 08:48:33 am »
Καλημέρα
Αγαπητοί παρακολουθω το φορουμ απο τον περασμενο περιπου Νοέμβριο.

Είμαι βέβαιος ότι η Υπουργός δεν θα έβρισκε πιο πρόσφορο έδαφος για να περάσει τις οποιεσδήποτε αλλαγές ήθελε με έναν εκπαιδευτικό κόσμο τόσο διαιρεμένο.

Οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ να θεωρουν ότι αυτοί είναι οι άξιοι τη εκπαίδευσης και αυτοί πρέπει να διορισθούν δια του αποκλεισμού όλων των υπολοίπων.

Οι δε επί σειρά ετών ωρομίσθιοι να επικαλούνται την μακρόχρονη ταλαιπωρία τους.

Ας καταλάβουμε ότι η μεγιστοποίηση του οφέλους της μιας ομάδας αυτόματα επιφέρει την ελαχιστοποίηση εως τον εκμηδενισμό της άλλης ομάδας.
Προκειμένου λοιπόν να υπάρξει αμοιβαίο όφελος θα έπρεπε ΟΛΟΙ να αποδεχθούμε, μία ενδιάμεση κατά κάποιον τρόπο συμβιβασμού αλλά ΕΦΙΚΤΗ λύση, ώστε όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος να την αποδεχθεί ως την μόνη ΔΥΝΑΤΗ.


Κατά συνέπεια νομίζω ότι το σύστημα που υπήρχε 60-40 (ή 65-35 ή 70-30, ή μειούμενο σε βάθος χρόνου υπέρ ΑΣΕΠ) ήταν ΔΙΚΑΙΟ και ισορροπουσε την κατάσταση.
 Θα έπρεπε να γινουν καποιες επεμβάσεις βελτιωσης βεβαια, αλλα όχι με σκοπό την ανατροπή και τον κατακερματισμό του εκπαιδευτικού όπως τωρα .

Παράλληλα θα έπρεπε να αναγάγουμε το ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ σε πραγματικό ενδιαφέρον για τον μαθητή και όχι σε απάτη όπως από τη μεριά του Υπουργείου αποδεικνύεται.
Πως?
ΜΕ προτάσεις ουσιαστικές για την αναδειξη της διδασκαλίας στην ταξη (ωστε ο μαθητης να φευγει απο το σχολειο χωρις  την αναγκη φροντιστηριων), με επιμονη στον περιορισμό των μαθητων στην ταξη, με καταργηση των πασης φυσεως φροντιστηριων και της παραπαιδειας γενικωτερα.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ??????
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ??
ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΚΥΡΗΧΘΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ?? Τοτε να δειτε πως πραγματικα θα μας αγκαλιασουν ολοι οι Ελληνες..Τοτε να δειτε πως αναγκαστικα θα διορισθει κοσμος στην εκπαιδευση επειδη ο μαθητης θ απρεπει να μαθαινει στην ταξη..
(προσωπικά δεν κανω ποτε ιδαιτερα ουτε δουλευω σε φροντιστηρια-οχι επειδη εχω χρηματα- αλλα γι αλογους αρχης)

Οι πασης φυσεως "προεδροι" αποδειχθηκαν ανικανοι οπως και οι συνδικαλισταδες.

Αποδειχθηκε οτι ο καθενας ηθελα για παρτυ του ΟΛΑ. Και να διορισθει και να πηγαινει στο σχολειο 1-2 ωρες και να συνεχιζει ιδιαιτερα τα απογευματα και να επικροτει σπασικλιστικες αποψεις οτι δεν ξεπουλα τις γνωσεις του για 10 ευρω,,..

Φαίνεται ότι το "η ισχύς εν τη ενώσει" έχει καθαρά φιλολογική αξία. Δεν θα έπρεπε όμως και ειδικά για τους φιλόλογους.

Ας "ενωθούμε"  λοιπον και θα δειτε ποσα πιο πολλά θα καταφέρουμε..
Αρίστο οι αντεκλησεις ειναι αναποφευκτες, αλλα καλυτερα ας καταλαβει ο καθενας αν υπαρχει κοινος σκοπος η οχι. Ακτός και αν αυτο το φορουμ ειναι για να πει ο καθενας τον πονο του, οποτε ολα δικαιολογουνται..


Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #132 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 11:44:21 am »
Καλημέρα
Αγαπητοί παρακολουθω το φορουμ απο τον περασμενο περιπου Νοέμβριο.

Είμαι βέβαιος ότι η Υπουργός δεν θα έβρισκε πιο πρόσφορο έδαφος για να περάσει τις οποιεσδήποτε αλλαγές ήθελε με έναν εκπαιδευτικό κόσμο τόσο διαιρεμένο.

Οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ να θεωρουν ότι αυτοί είναι οι άξιοι τη εκπαίδευσης και αυτοί πρέπει να διορισθούν δια του αποκλεισμού όλων των υπολοίπων.

Οι δε επί σειρά ετών ωρομίσθιοι να επικαλούνται την μακρόχρονη ταλαιπωρία τους.

Ας καταλάβουμε ότι η μεγιστοποίηση του οφέλους της μιας ομάδας αυτόματα επιφέρει την ελαχιστοποίηση εως τον εκμηδενισμό της άλλης ομάδας.
Προκειμένου λοιπόν να υπάρξει αμοιβαίο όφελος θα έπρεπε ΟΛΟΙ να αποδεχθούμε, μία ενδιάμεση κατά κάποιον τρόπο συμβιβασμού αλλά ΕΦΙΚΤΗ λύση, ώστε όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος να την αποδεχθεί ως την μόνη ΔΥΝΑΤΗ.


Κατά συνέπεια νομίζω ότι το σύστημα που υπήρχε 60-40 (ή 65-35 ή 70-30, ή μειούμενο σε βάθος χρόνου υπέρ ΑΣΕΠ) ήταν ΔΙΚΑΙΟ και ισορροπουσε την κατάσταση.
 Θα έπρεπε να γινουν καποιες επεμβάσεις βελτιωσης βεβαια, αλλα όχι με σκοπό την ανατροπή και τον κατακερματισμό του εκπαιδευτικού όπως τωρα .

Παράλληλα θα έπρεπε να αναγάγουμε το ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ σε πραγματικό ενδιαφέρον για τον μαθητή και όχι σε απάτη όπως από τη μεριά του Υπουργείου αποδεικνύεται.
Πως?
ΜΕ προτάσεις ουσιαστικές για την αναδειξη της διδασκαλίας στην ταξη (ωστε ο μαθητης να φευγει απο το σχολειο χωρις  την αναγκη φροντιστηριων), με επιμονη στον περιορισμό των μαθητων στην ταξη, με καταργηση των πασης φυσεως φροντιστηριων και της παραπαιδειας γενικωτερα.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ??????
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ??
ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΚΥΡΗΧΘΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ?? Τοτε να δειτε πως πραγματικα θα μας αγκαλιασουν ολοι οι Ελληνες..Τοτε να δειτε πως αναγκαστικα θα διορισθει κοσμος στην εκπαιδευση επειδη ο μαθητης θ απρεπει να μαθαινει στην ταξη..
(προσωπικά δεν κανω ποτε ιδαιτερα ουτε δουλευω σε φροντιστηρια-οχι επειδη εχω χρηματα- αλλα γι αλογους αρχης)

Οι πασης φυσεως "προεδροι" αποδειχθηκαν ανικανοι οπως και οι συνδικαλισταδες.

Αποδειχθηκε οτι ο καθενας ηθελα για παρτυ του ΟΛΑ. Και να διορισθει και να πηγαινει στο σχολειο 1-2 ωρες και να συνεχιζει ιδιαιτερα τα απογευματα και να επικροτει σπασικλιστικες αποψεις οτι δεν ξεπουλα τις γνωσεις του για 10 ευρω,,..

Φαίνεται ότι το "η ισχύς εν τη ενώσει" έχει καθαρά φιλολογική αξία. Δεν θα έπρεπε όμως και ειδικά για τους φιλόλογους.

Ας "ενωθούμε"  λοιπον και θα δειτε ποσα πιο πολλά θα καταφέρουμε..
Αρίστο οι αντεκλησεις ειναι αναποφευκτες, αλλα καλυτερα ας καταλαβει ο καθενας αν υπαρχει κοινος σκοπος η οχι. Ακτός και αν αυτο το φορουμ ειναι για να πει ο καθενας τον πονο του, οποτε ολα δικαιολογουνται..



Υπάρχουν πράγματα που μας χωρίζουν (από συμφέρον ή άποψη ή ιδεολογία) και πράγματα που μας ενώνουν. Το θέμα είναι να μην διατηρούμε εμπάθειες, όταν αναφερόμαστε στα θέματα που μας χωρίζουν...
Αυτά είναι τα αυτονόητα. Επι της ουσίας τώρα...

Πολύ σωστά αναφέρθηκες στο 60-40, που σε βάθος χρόνου έπρεπε να γίνει 70- 30 κλπ. Αυτό έπρεπε να είχε γίνει ήδη στο παρελθόν, αφού το 60 -40 ήταν μια ρύθμιση για την μεταβατική περίοδο από την επετηρίδα...Δυστυχώς έγινε "βίαια" τώρα...
Εγω πιστεύω, πως, παρ' όλες τις αδυναμίες του, το νέο σύστημα είναι σαφώς αξιοκρατικότερο του προηγουμένου. Όλες οι προσλήψεις γίνονται από έναν πίνακα και κλείνουν τα περισσότερα παράθυρα "άνετου" διορισμού, αφού όλοι θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον κάποια μέτρια επιτυχία στον διαγωνισμό. 
Οι πραγματικά αδικημένοι από τον νέο νόμο στους κλάδους (ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04, για τους ξενόγλωσσους τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά) είναι αυτοί, που έχουν αρκετές επιτυχίες στον διαγωνισμό με την "καλύτερη τους" αρκετά χρόνια πριν, και που για τους δικούς τους λόγους δεν κατάφεραν να διοριστούν με το παλιό σύστημα. Αυτοί είναι λίγοι και προβάλλονται συνεχώς από αυτούς που με πλάγιους τρόπους απέκτησαν προυπηρεσία.

Δεν είδα σ' αυτό το Forum (πλην μιας λαμπρής εξαίρεσης) κάποιον να προβάλλει τα 5-6 χρόνια ΠΔΣ, δίπλα στο σπίτι του, και την ελπίδα του να διοριστεί, χωρίς να πατήσει το πόδι του στον διαγωνισμό!! Και είναι πολλοί...
Ούτε κάποιον τρίτεκνο να διαμαρτύρεται που δεν "πρόλλαβε"!
Ούτε κάποιον από τα εκκλησιαστικά!
Και τόσοι άλλοι...

Όλοι κρύβονται πίσω από τον πραγματικά αδικημένο, που προανέφερα, που θα είχε ήδη διοριστεί, αν ίσχυε και παλιότερα το ισχύον σύστημα...

Ο οποίος, μπορεί να κουράστηκε, αλλά με την εμπειρία του και την αύξηση των διορισμών μπορεί να τα καταφέρει και τώρα... :)

Η επαναφορά το 60-40 μετά από μια κυβερνητική αλλάγή σε 2 χρόνια θα επιφέρει πάλι μια βίαιη ανατροπή στον σχεδιασμό όλων αυτών που προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα.
Το θέμα τώρα είναι:

1. να υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί..
2. να υπάρξει ένα όριο στην ελαστική εργασία των ΑΚΩ. (Θα έπρεπε, επίσης, σθεναρά να απαιτούμε την
    κατάργηση της ωρομισθίας και των ΑΜΩ...

Για την παραπαιδεία τώρα:

Παράνομα είναι τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ και παρ' όλα αυτά λειτουργούν. Η παραπαιδεία θα υπάρχει στην χώρα μας, όσο θα υπάρχουν οι πανελλήνιες! Να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στα πανεπιστήμια πρέπει να είναι το μη ουτοπικό αίτημα. :)

ΥΓ. Εγω προσωπικά έχω μόρια και από ΑΣΕΠ και προυπηρεσία και κουράστηκα περισσότερο για να αποκτήσω τα μόρια από ΑΣΕΠ... Θα διοριζόμουν άνετα με το παλιό σύστημα του χρόνου. Είχα, όμως, την ανασφάλεια του να παρουσιαστούν και πάλι διάφοροι αλεξιπτωτιστές με "διάφορες" προυπηρεσίες.
Γι' αυτό και προτιμώ τις πιο καθαρές λύσεις... :)

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #133 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 01:41:29 pm »
 

Για την παραπαιδεία τώρα:

Η παραπαιδεία θα υπάρχει στην χώρα μας, όσο θα υπάρχουν οι πανελλήνιες! Να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στα πανεπιστήμια πρέπει να είναι το μη ουτοπικό αίτημα. :)


[/quote]
αν αλλάξει το σύστημα πανελληνίων τόσοι συνάδελφοι που δεν μπόρεσαν να επιτυχουν στο ΑΣΕΠ θα μείνουν στο δρόμο...έστω με το φροντιστήριο βγάζουν κάποια λεφτά, έστω και λίγα....

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #134 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 01:45:44 pm »
Δουλειά θα υπάρχει και γι' αυτούς, γιατί πολύ απλά τα φροντιστήρια της δευτεροβάθμιας θα μεταφερθούν στην τριτοβάθμια

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #135 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 02:06:12 pm »
To 60-40 τα τελευταία χρόνια σαφώς και δεν  ήταν μέρος της μεταβατικής περιόδου μετά την επετηρίδα...απλά αφού το ίδιο το κράτος νομιμοποίησε τόσα παράθυρα και προυπηρεσίες αποκτημένες με συνεντέυξεις...με αποκορύφωμα τον ΟΑΕΔ,έπρεπε κιόλας να τους αποκαταστήσει και με διορισμό όλους αυτούς.....γιατί οι έχοντες τις άκρες τις έχουν πάντα...και δεν μένουν στο να ζητούν αναγνώριση της προυπηρεσίας στο οποιας  φύσεως σχολείο δουλεύουν,αλλά διεκδικούν περαιτέρω και διορισμό....
Γι αυτούς θεσπίστηκε το 60-40...που μάλιστα ήταν 75-25 και μετά ξαφνικά δόθηκε κι άλλη γη και ύδωρ στις προυπηρεσίες.....

Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #136 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 02:21:08 pm »
Και όπως είπε ο Πάνος πριν...μέσα σ'αυτό το φόρουμ οι έχοντες μόρια από Εκκλησιαστικά και δυσπρόσιτες ΠΔΣ και Σιβιτανίδειο δεν ακούστηκαν ΠΟΤΕ....βάζουν μπροστά αυτούς που με 2-3 επιτυχίες ΑΣΕΠ  και προυπηρεσία τώρα πετιούνται ενδεχομένως απ'έξω και με την παντιερα "όλοι ενωμένοι" διεκδικούν διορισμό....

Άσχετα με τα σχέδια αυτής της κυβέρνησης για όσο το δυνατόν λιγότερες προσλήψεις και όσο το δυνατόν περισσότερους ΑΜΩ....ένα καλό που θεσπίστηκε για μένα ήταν η πρωτοκαθεδρία του ΑΣΕΠ και όσο και αν γκρινιάζουμε ήταν καιρός να αρχίσει αυτή η εξυγίανση...άρχισε με άσχημο τρόπο βέβαια εως εκβιαστικό θα έλεγα εκ μέρους του Υπουργείου...αλλά άρχισε!
Μας μένει να πολεμήσουμε την κατάντια της ομηρίας μας ως ΑΜΩ...γιατί μαζί με τις αλλαγές στο σύστημα προσλήψεων...ήρθαν και τα "καλά" του ΑΜΩ...
Διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το πώς θα παίρνουν προυπηρεσία κάποιοι (που έστω και ως προσαύξηση θα είναι ένα προβάδισμα) εφόσον τα εκκλησιαστικά και τα ΣΔΕ συνεχίζουν να προσλαμβάνουν ανεξέλεγκτα!!
Όλοι αυτοί όμως στα εκκλησιαστικά και στα ΣΔΕ θα έρχονται αντιμέτωποι πλέον με το θέμα ΑΣΕΠ προκειμένου να διορστούν...κάτι είναι και αυτό...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #137 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 02:27:52 pm »
Και θα σας πω το εξής....φέτος κάναμε ένσταση κάποια άτομα και ακυρώθηκαν τα μόρια κοπέλας (μεταξύ άλλων 15 ατόμων) που ήταν ΠΕ02 με πτυχίο του 2008 και δούλευε δεύτερη χρονιά σε ένα εκκλησιαστικό μέσα στην Αλβανία που δεν ανήκε όμως στο ΥΠΕΠΘ  και που παρανόμως της περνούσαν τα μόρια που ήταν και δυσπρόσιτου!! Αυτή και όλοι οι άλλοι θα είχαν φέτος γύρω στα 32 μόρια στον ενιαίο.....θα προσπερνούσαν στην αναπλήρωση εντός Ελλάδας άτομα που πήραν τα μόρια τους με πολύ κόπο....και φυσικά αυτά τα άτομα δεν είχαν ποτέ ΑΣΕΠ......

Σας άρεσαν δηλαδή αυτά τα πράγματα που το 60-40 τα  έφτανε μέχρι και σε διορισμό...;;;; ??? ??? ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #138 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 03:03:30 pm »
 Είπα και εγώ κάτι... αλλά η Λώρα...Καταιγιστική. :)

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Kανείς δεν αναφέρεται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. ΓΙΑΤΙ?
« Απάντηση #139 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2010, 04:48:55 pm »
Λωρα, Πανος

Το επίσημο κράτος θα συμφωνήσετε οτι δεν μπορεί να εγκλωβίζει τουτς πολιτες του.
Πρέπει να δινει λυσεις και διεξόδους στα προβλήματα που αναφύονται, πολλώ δε μαλλον σε αυτα που εχει δημιουργήσει το ιδιο.

Για να γινω κατανοητός αναλογιστειτε ποσο μπορει να ειναι αποδεκτό για τον κοινο νου, εαν μετα απο 2 η 22 χρονια αλλάξει το συστημα που τωρα θεωρειτε αξιοκρατικωτερο του προηγουμένου ,

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182661
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 624

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.