*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ  (Αναγνώστηκε 22923 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 15, 2007, 12:38:55 μμ »
Δε νομίζω ότι έχει νόημα να επαναλάβω το πού συμφωνώ και πού διαφωνώ.

Ήμουν σε τράπεζα όταν μας διαλύσανε το ταμείο για να αρχίσουνε να τις πουλάνε.
Επί 4,5 χρόνια μας κρατούσαν 7,25% επιπλέον από τις εισφορές του ΙΚΑ, επί χρόνια δεν πήραν αυξήσεις οι υπάλληλοι για να φτιαχτεί το ταμείο και το κλείσανε σε μια νύχτα.
Και βγήκε και ο μάγκας στη βουλή και είπε "Δεν υπάρχουν ρετιρέ".
Αν ρωτούσες κόσμο στο δρόμο οι μισοί και παραπάνω θα σου λέγανε "καλά τους έκαναν".
Τώρα που θα το ξεκωλιάσουν συνολικά το ασφαλιστικό σιγά-σιγά, θα δούνε κι οι υπόλοιποι γιατί απεργούσαμε...

Τι θέλω να πω; Ότι μοναδικός τρόπος να γίνει κάτι προς την σωστή κατεύθυνση εδώ που ζούμε είναι να έχεις την κοινή γνώμη με το μέρος σου.
Γι'αυτό πιστεύω ότι λόγω της δημοσιότητας που έχει πάρει το θέμα είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξει κάτι.

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 15, 2007, 12:55:26 μμ »
Τι θέλω να πω; Ότι μοναδικός τρόπος να γίνει κάτι προς την σωστή κατεύθυνση εδώ που ζούμε είναι να έχεις την κοινή γνώμη με το μέρος σου.

Δυστυχώς...

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 19, 2007, 12:26:48 μμ »
Ερώτηση στη Βουλή και από τον Συνασπισμό:

"06/08/2007
Άνιση μεταχείριση υποψηφίων στα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για πρόσληψη εκπαιδευτικών
Ερώτηση του Θανάση Λεβέντη προς τους Υπουργούς Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ΕΣΔΔΑ

Δημοσίευμα στον τύπο (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 23-7-2007), αναφέρει πως στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών σε κλάδους όπως των Κοινωνιολόγων, Οικονομολόγων, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών, παρατηρήθηκε άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων.

Πιο συγκεκριμένα, στον κλάδο των Κοινωνιολόγων, η άνιση μεταχείριση των διαγωνιζόμενων παίρνει διαστάσεις σκανδάλου. Στον φετινό διαγωνισμό και με βάση τα αποτελέσματα τα οποία αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ την Παρασκευή 15 Ιουνίου, βρίσκονται εκτός διορισμού άτομα που έχουν γράψει άριστα και βαθμολογικά προηγούνται από τα άτομα που διορίζονται και είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτοχοι πτυχίων καθηγητικών σχολών.

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έφεραν στην επιφάνεια τις εγγενείς αδυναμίες του διαγωνισμού, αφού εκείνοι οι οποίοι «θεωρητικά» δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια, αρίστευσαν και ξεπέρασαν τελικά αυτούς οι οποίοι υποτίθεται ότι την διέθεταν. Έφεραν επίσης στην επιφάνεια τις αδυναμίες του συστήματος παιδαγωγικής κατάρτισης και πιστοποίησης στη χώρα μας. Βέβαια σύμφωνα με την προκήρυξη 10Π/2006-ΦΕΚ 500/24-8-2006 του ΑΣΕΠ οι υποψήφιοι οι οποίοι διορίζονται στην προκειμένη περίπτωση δεν ευθύνονται και ο διορισμός τους δεν αμφισβητείται εφόσον ακολουθήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί, τι μέτρα προτίθενται να πάρουν ώστε:

•    Να αρθεί η αδικία  και η άνιση μεταχείριση εις βάρος των ανωτέρω αριστευσάντων υποψηφίων εκπαιδευτικών, χωρίς να θιγούν τα δικαιώματα όσων έχουν κριθεί διοριστέοι με βάση τις ισχύουσες διατάξεις.

•    Να αναγνωριστούν ως «καθηγητικές» σχολές τα Τμήματα των ΑΕΙ, εφόσον παρέχουν παιδαγωγική κατάρτιση, με βάση τις σχετικές εισηγήσεις των διοικήσεών τους;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ"

http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=7038

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 23, 2007, 09:16:25 πμ »
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ-ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anakxxx20070822d.php

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 27, 2007, 08:35:14 μμ »
Κυρία Νικολαϊδου και κ. Κάτσικα σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε στην έγκριτη ιστοσελίδα σας μια απάντηση σε όσα λυπηρά, κατά την άποψη μου, αναφέρονται στο ρεπορτάζ του κ. Β. Νέδου στο Βήμα της Κυριακής 12/08/2007 και αφορούν σε θέματα παιδείας.
 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
 

Το αποκορύφωμα του μηδενισμού και της ισοπέδωσης για χάρη της «προσωπικής τακτοποίησης» και του άκρατου συμφεροντολογισμού, διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας το ρεπορτάζ του κ. Β. Νέδου στο Βήμα της Κυριακής 12/08/2007.
Πιο συγκεκριμένα, μηδενισμό της προσπάθειας τόσων αποφοίτων της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) που αφενός εργάζονται στο επιστημονικό τους πεδίο, είτε στον ιδιωτικό, είτε στο δημόσιο τομέα, και αφετέρου υφίστανται το σύστημα των υποχρεωτικών παρακολουθήσεων για ένα ακαδημαϊκό έτος και για 4 πλήρεις ώρες, επί 5 ημέρες την εβδομάδα με σκοπό αφού εξεταστούν επιτυχώς σε 17 μαθήματα και εφόσον εκπονήσουν πτυχιακή εργασία, να αποκτήσουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας.
Μηδενισμό του περιεχομένου των 17 μαθημάτων και συνακόλουθη απαξίωση του διδακτικού προσωπικού που αποτελείται από καταξιωμένους καθηγητές Πανεπιστημίου.
Μηδενισμό και απαξίωση των πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας και της κατάρτισης σχεδίων μαθήματος που διεξάγονται είτε σε τάξη συναδέλφων, είτε σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (προσωπική εμπειρία: ο σχεδιασμός ενός μαθήματος από μέρους μου απαιτούσε 10 με 12 ώρες ενασχόληση, ενώ παράλληλα εργαζόμουν ως Διευθυντής Λογιστηρίου αθηναϊκής βιομηχανίας).
Τέλος μηδενισμό του συστήματος εισαγωγής σπουδαστών στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. με το κατασκευασμένο επιχείρημα ότι η εισαγωγή δεν γίνεται με αξιοκρατικά κριτήρια. Εδώ αποθεώνεται η ρήση του «όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Ας θυμηθούν όμως ο δημοσιογράφος και οι συγκεκριμένοι 18 πτυχιούχοι κοινωνιολογίας ότι η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. δεν κατασκευάζει, απλά μοριοδοτεί τα ήδη υπάρχοντα προσόντα των υποψηφίων και παρέχει το δικαίωμα υποβολής ενστάσεων με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Το γεγονός ότι μοριοδοτούνται περισσότερο πτυχιούχοι με επαγγελματική εμπειρία 10 και 12 ετών στο αντικείμενο που θα κληθούν να διδάξουν, από συναδέλφους τους με εμπειρία 1 και 2 ή και καθόλου έτη συμβαίνει, διότι μπορούν αναμφίβολα να σταθούν πολύ καλύτερα στην σχολική τάξη και να μεταδώσουν αφομοιωμένη γνώση, πέραν των τυπικών λόγων περί προσόντων.
Φαίνεται τελικά ότι οι 18 πτυχιούχοι κοινωνιολογίας που αναφέρονται στο ρεπορτάζ, να εγείρουν απαιτήσεις, αγνοούν συστηματικά και τεχνηέντως αφενός τι σημαίνει οσμωτική διαδικασία και μορφωτικό κεφάλαιο κατά P. Bourdieu και αφετέρου, και κατά πολύ περισσότερο, βασικές έννοιες δικαίου, που θα έπρεπε κανονικά να έχουν διδαχθεί στα τμήματα από τα οποία αποφοίτησαν. Εκτός και αν θεωρούν ότι διαβάζοντας δυο βιβλία, παιδαγωγικά και Διδακτική μεθοδολογία και με την ενδεχόμενη φροντιστηριακή υποστήριξη που ανθεί στο κλάδο των υποψηφίων εκπαιδευτικών, αποκτούν όλες εκείνες τις γνώσεις και συνεπώς η παρακολούθηση - φοίτηση σε μια σχολή είναι περιττή.
Λυπηρά φαινόμενα και άκρως ωφελιμιστικά αιτήματα που δυστυχώς οδηγούν σε εκφυλισμό την εκπαιδευτική κοινότητα και καταλύουν κάθε έννοια αξιοκρατίας στην προσπάθεια ορισμένων να διοριστούν πάση θυσία στην εκπαίδευση.
Σε τελική ανάλυση καίρια ευθύνη φέρει το Υπουργείο Παιδείας με το να χρήζει καθηγητικές συλλήβδην όλες τις σχολές, στις οποίες προσφέρονται δύο ή και καθόλου παιδαγωγικής φύσεως μαθήματα και, υπό την έννοια αυτή, νομιμοποιεί τέτοιου είδους και ύφους ενέργειες.
 

Με τιμή
 

Κων/νος Παπαδόπουλος
Λογιστής – Φοροτεχνικός
Αριστούχος του Παιδαγωγικού Προγράμματος της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Αθήνας
Ιωάννινα
Τηλ. 26510 97143


Αποσυνδεδεμένος leniao

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 31, 2007, 12:14:17 πμ »
 "Κοινωνιολόγοι (Με ή χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ)

 

Διαβάζοντας τις τοποθετήσεις των επιτυγχόντων κοινωνιολόγων στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, οι οποίοι, όμως δεν κρίθηκαν διοριστέοι, λόγω του εμποδίου της ΑΣΠΑΙΤΕ, καθώς και τις τοποθετήσεις των υποστηρικτών του θεσμού της ΑΣΠΑΙΤΕ, ένιωσα την αυθόρμητη ανάγκη να ξεκαθαρίσω και για τις δύο πλευρές κάποια πράγματα τα οποία (ως αναγνώστης και αρκετά καλός γνώστης του χώρου) δύναμαι να γνωρίζω και να συμβάλλω στην όποια επίλυση του θέματος.
α) Η αξία της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν αμφισβητήθηκε από κανέναν.Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι απολύτως απαραίτητη.
Υπάρχει για να προσφέρει την διδακτική και παιδαγωγική γνώση που λείπει από πτυχιούχους τμημάτων που δεν έχουν (καλώς ή κακώς) χαρακτηριστεί ως καθηγητικές σχολές.
β) Χρειάζεται, ίσως, πολύ πιο προσεκτικός χαρακτηρισμός αυτών των τμημάτων από το Υπουργείο Παιδείας.
Αυτό αποδεικνύεται ξεκάθαρα με μια πρώτη ανάγνωση του οδηγού σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Παν/μίου.
Σε αυτόν, λοιπόν, θα ανακαλύψει ο αναγνώστης, ότι οι φοιτητές του Τμήματος διδάσκονται τα εξής μαθήματα, τα οποία σχετίζονται άμεσα με την υπόθεση της διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειάς τους:

Διδακτική της Κοινωνιολογίας -Ειδική Διδακτική Κοινωνικών Επιστημών

Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης Ι-Ιστορία των Παιδαγωγικών Συστημάτων

Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης ΙΙ-Ιστορία της Εκπαίδευσης

Κοινωνική ανθρωπολογία Ι-Εθνογραφία-Ανθρωπολογία της Εκπαίδευσης-Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Εισαγωγή στις Ιστορικές Σπουδές Διδακτική Μεθοδολογία της Ιστορίας

Εισαγωγή στην Κοινωνική Πολιτική Φιλοσοφία - Θεωρία και Φιλοσοφία της Αγωγής

Κοινωνική και Πολιτική Φιλοσοφία του Διαφωτισμού- θεωρία και Φιλοσοφία της Αγωγής

Εισαγωγή στην Πληροφορική Ι

Εισαγωγή στην Πληροφορική ΙΙ

Ξένη Γλώσσα

Αυτά είναι μόνο ορισμένα από τα μαθήματα, που τουλάχιστον πριν δύο ή τρία έτη (αν θυμάμαι καλά) υπήρχαν και στα εξάμηνα διδασκαλίας της ΑΣΠΑΙΤΕ (τουλάχιστον έτσι είχα διαπιστώσει τότε με μια επίσκεψή μου σε σχετική ιστοσελίδα).
Φυσικά, στον οδηγό σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Παν/μίου υπάρχουν και άλλα μαθήματα τα οποία συμβάλλουν στην απόκτηση της διδακτικής επάρκειας από τους εν δυνάμει κοινωνιολόγους του Τμήματος.
Τα ανωτέρω, όμως, αναφέρθηκαν λόγω της ξεκάθαρης αναφοράς τους στην Αγωγή, στην Εκπαίδευση, στα Παιδαγωγικά και στη Διδακτική.


Φαντάζομαι, ότι κάτι ανάλογο μπορεί να συμβαίνει και στα άλλα Τμήματα Κοινωνιολογίας της χώρας μας.
 

Αναρωτιέμαι, λοιπόν:
 

1) Όταν κάποιος έχει διδαχτεί στην διάρκεια των 8 εξαμήνων του Τμήματος Κοινωνιολογίας αυτά τα μαθήματα δεν αποκτά την αρμόζουσα διδακτική ικανότητα;
2) Αν τα επαναλάβει (αναγκαστικά) στην ΑΣΠΑΙΤΕ, ξαφνικά (μέσα σε δύο εξάμηνα) θα αποκτήσει την ικανότητα αυτή;
3) Πώς είναι δυνατόν να θεωρούνται καθηγητικές σχολές εκείνες των κατά τα λοιπά αξιοσέβαστων Φυσικών ή άλλων Επιστημών (ως παράδειγμα τις αναφέρω-δεν θέλω να θεωρηθεί ως αιχμή κατά αυτών, γιατί τις σέβομαι απόλυτα και θεωρώ ότι οι σχολές τους είναι καθηγητικές) και να προσλαμβάνονται μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ καθηγητές οι οποίοι αποφοίτησαν από τα ανάλογα τμήματα πριν δέκα και δεκαπέντε χρόνια, χωρίς ούτε ένα μάθημα που να αποδεικνύει διδακτική ικανότητα και η Κοινωνιολογία του Παντείου να θεωρείται μη καθηγητική σχολή (αν και διδάσκει στους φοιτητές της τόσα μαθήματα για την απόκτηση αυτής της ικανότητας);
4) Μήπως τελικά χρειάζεται μια καλή αναθεώρηση του συστήματος χαρακτηρισμού των καθηγητικών και μη καθηγητικών σχολών εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας;
5) Μήπως, τελικά δεν φωνάζουν άδικα οι επιτυγχόντες Κοινωνιολόγοι, που όμως παραμένουν αδιόριστοι;
6) Πώς είναι δυνατόν να αναγνωρίζεται (και καλώς αναγνωρίζεται!) ως καθηγητική σχολή και να δίνει μάλιστα και δυνατότητα συμμετοχής και στον διαγωνισμό των Φιλολόγων το Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης, την στιγμή που ο οδηγός Σπουδών της Κοινωνιολογίας Παντείου είναι γεμάτος από μαθήματα Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Κοινωνιολογίας, αλλά δεν προσφέρει (λόγω της νομοθεσίας) την ίδια δυνατότητα;


Δεν είναι, άραγε, καθηγητική σχολή η παλαιότερη σχολή Κοινωνιολογίας της χώρας μας με όλα τα όσα προσφέρει;
 

Η απάντηση εναποτίθεται στα χέρια του Υπουργείου Παιδείας.

Φιλικούς Χαιρετισμούς σε όλους!

Ένας επί πτυχίω κοινωνιολόγος"

http://alfavita.gr/anakoinoseis/anakxxx20070829d.php
 

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 03, 2007, 04:34:38 μμ »
Μας εμπαίζουν κάποιοι κοινωνιολόγοι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ...έκαναν ψευδή δήλωση ως κατέχοντες -οι μη έχοντες-, αλλά τους τσάκωσε η τσιμπίδα και τους τοποθέτησε 100 θέσεις πιο κάτω...

Αποσυνδεδεμένος nturkaim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 03, 2007, 05:39:00 μμ »
ειμαι κινουργιοσ εδω παιδα καιδεν ξερω τι γινετε. τι εννοεισ μαρια οτι τουσ εβαλαν 100 θεσεισ πιο κατω? σε ποιουσ πινακες?

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 03, 2007, 05:42:06 μμ »
Στους πίνακες αναπληρωτών, έπεσαν επειδή ελέχθησαν από το ΥΠΕΠΘ και δεν είχαν ΑΣΠΑΙΤΕ... 

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 02:09:58 μμ »
Θα ήθελα πληροφορίες για τα ΑΣΠΑΙΤΕ κοινωνιολόγους. Που μπορεί να απευθυνθεί κάποιος από Κρήτη?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 05:31:46 μμ »
Aν ψάχνεις πληροφορίες για το πως θα μπείς στην ΑΣΠΑΙΤΕ μπορείς να κοιτάξεις εδώ: www.aspete.gr Υπάρχει παράρτημα της στην Κρήτη στο Ηράκλειο νομίζω. Αν ψάχνεις κάτι άλλο συγγνώμη αλλά δεν πολυκαταλαβαίνω τη διατύπωση :-\
Αλλά Lara αν έχω καταλάβει καλά ΠΕ02 δεν είσαι? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2007, 05:35:00 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 06:59:39 μμ »
Γεια σου Mat και σε ευχαριστώ πολύ. Την πληροφορία τη θέλω για κάποιον γνωστό μου που τέλείωσε πρόσφατα κοινωνιολογία και που που ενδιαφέρεται... ;) Δεν έχω ιδέα τι γίνεται αλλά οι  πιο ειδικοί ας μου πουν τη γνώμη τους για την εν λόγω σχολή...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2007, 07:02:17 μμ από Lara »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 10:42:28 μμ »
Lara, για περισσότερες πληροφορίες γύρω από την ΑΣΠΑΙΤΕ δες εδώ: www.pde.gr/forum/index.php?topic=471.0
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162201
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.