*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ  (Αναγνώστηκε 22750 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν ξέρω αν όσοι δεν είναι θιγόμενοι αντιλήφθηκαν τι συνέβη στον κλάδο της Κοινωνιολογίας.

Γύρω στα 400 άτομα σύρθηκαν σε έναν διαγωνισμό από τον οποίο δεν είχαν να ελπίζουν σε τίποτα. Πλήρωσαν κανονικά το παράβολο των 20€ (δηλαδή κάποιοι τσέπωσαν γύρω στα 400x20=8000€ αεριτζίδικα), ξόδεψαν πιθανότατα επιπλέον χρήματα σε βιβλία, ίσως και σε φροντιστήρια, αφιέρωσαν μήνες σε διάβασμα, επισκέψεις σε βιβλιοθήκες και παρακολούθηση μαθημάτων, χωρίς κανείς να τους έχει πει ότι ακόμη και με 90% θα έμεναν εκτός διορισμού. Χωρίς κανείς να τους έχει πει ότι ακόμη και αν έγραφαν 100% πάλι απέξω θα έμεναν!

Γιατί τέτοιος εμπαιγμός; Γιατί μας οδήγησαν σε μια τόσο άσκοπη σπατάλη κόπου, χρήματος και χρόνου απ' τη ζωή μας; Γιατί δε μας ενημέρωσε κανείς για τον ακριβή αριθμό των υποψηφίων με ΑΣΠΑΙΤΕ, ώστε να μην κάνουμε τον μάταιο κόπο να μπούμε στο παιχνίδι; Γιατί δε μας είπαν ότι θα έμπαιναν τέτοια θέματα, και θα βαθμολογούνταν με τέτοιο τρόπο, που κανείς δε θα κοβόταν, και άρα δεν είχαμε να ελπίζουμε σε τίποτα; Και τι μπορούμε να κάνουμε τώρα πια για να βρούμε το δίκιο μας, απέναντι σε όσους φρόντισαν να παίξουν με την αγωνία μας και να κλέψουν μήνες από τις ζωές μας;

Διευκρινίζω ότι δε μου φταίνε σε τίποτα οι συνάδελφοι με ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίζονται, έστω και αν είχαν χαμηλότερη βαθμολογία από εμένα και πολλούς άλλους χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ. Σε αυτούς θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την αίσια κατάληξη της κοπιώδους προσπάθειάς τους. Καταγγέλω μόνο τους "αρμόδιους" που δε δίστασαν να παίξουν με τις ζωές και τις ελπίδες μας.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 17, 2007, 01:33:51 μμ »
"Γιατί δε μας είπαν ότι θα έμπαιναν τέτοια θέματα, και θα βαθμολογούνταν με τέτοιο τρόπο, που κανείς δε θα κοβόταν, και άρα δεν είχαμε να ελπίζουμε σε τίποτα;"

Αυτό δεν ισχύει, και το αποσύρω. Παραμένει όμως το γεγονός ότι συρθήκαμε σ' ένα διαγωνισμό από τον οποίο δεν είχαμε να αναμένουμε τίποτα...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 17, 2007, 02:14:47 μμ »
Τade,
Έχεις δίκιο να αισθάνεσαι έτσι που αισθάνεσαι.
Αλλά οι "αρμόδιοι" έχουν εξασφαλίσει τα νώτα τους και ευθαρσώς θα σου πουν ότι το αναφέρουν στην προκήρυξη με έντονα γράμματα:

Όσοι από τους υποψηφίους συγκεντρώσουν τελικό βαθμό (μέσο όρο των δύο θεματικών ενοτήτων) στις εξετάσεις ίσο προς πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδες και συγχρόνως πενήντα (50) τουλάχιστον μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα, συγχρόνως δε είναι γονείς τεσσάρων (4) τουλάχιστον τέκνων ανηλίκων ή στρατευμένων ή σπουδαζόντων έχουν απόλυτη προτεραιότητα διορισμού (άρθρο 6 παρ. 16 εδάφ. α΄ ν.
3027/2002), υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) ή κάποιο από τα προς αυτό ισοδύναμα πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του Κεφαλαίου Α΄.


Έτσι ευθαρσώς θα σου πουν εσύ το επέλεξες να συμμετέχεις, εσύ είσαι και υπευθυνός/η για το αποτέλεσμα. (Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις με τι πνεύμα στα λέω αυτά κι ότι δεν παίρνω την θέση του κράτους).
Ξέρω πως αυτό που θα σου πω τώρα καθόλου δεν σε βγάζει από την οργή, το θυμό και την απογοήτευση που αισθάνεσαι. Αλλά, νομίζω ότι θα σε κάνει να καταλάβεις τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ ότι αυτό το παιχνίδι το παίζουν εις βάρος και των δύο πλευρών.

Στο διαγωνισμό του 2000 είχαμε την ίδια κατάσταση αλλά από την ανάποδη. Τι εννοώ? Στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ δεν αναφέρονταν από λάθος η παραπάνω παράγραφος που σημείωσε ότι ίσχυε για το 1998, και έτσι ενώ υπήρχαν επιτυχόντες με πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ δεν διορίστηκαν και διορίστηκαν οι πρώτοι 15 επιτυχόντες χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι άνθρωποι όμως που είχαν φάει στη μούρη την ταλαιπωρία να πάνε ΑΣΠΑΙΤΕ και να υποστούν το κόστος που αυτό σήμαινε για τον καθένα έκαναν δικαστικό αγώνα μέσω του οποίου δικαιώθηκαν ύστερα από περίπου 4 χρόνια και διορίστηκαν, όπως θα έπρεπε να  έχει γίνει από την αρχή. Ευτυχώς βέβαια που εξαιτίας του βραδύνους γραφειοκρατικού μηχανισμού δεν έχασαν τη δουλειά τους οι 15, που διορίστηκαν με το διαγωνισμό του 2000, χωρίς πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Γιατί το Λάθος δεν ήταν δικό τους.
Στους προηγούμενους διαγωνισμούς του 2002 και 2004 είχαμε διοριστέους και από τις δύο κατηγορίες διαγωνιζόμενων και έτσι δεν δημιουργήθηκε καμία αναστάτωση. Σημείωσε ότι το ίδιο καθεστώς που ισχύει για τους ΠΕ10 ισχύει και για τους ΠΕ19, ΠΕ09, ΠΕ14 κ.ά.

Φέτος λοιπόν στο δικό μας κλάδο σημειώθηκε για πρώτη φορά μετά το 2000, το φαινόμενο οι διοριστέοι να είναι μόνο από ΑΣΠΑΙΤΕ. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στον επόμενο θα συμβεί το ίδιο.
Είναι πράγματι άδικο γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα να τελειώσουν την ΑΣΠΑΙΤΕ όσοι πτυχιούχοι θέλουν να τη τελειώσουν και να συμμετέχουν στο διαγωνισμό επι ίσους όρους.
Δεν θίγω εδώ για το αν θα πρέπει να έχουμε περάσει πρώτα από την διαδικασία της παιδαγωγικής κατάρτισης γιατί αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που αφορά τους πάντες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2007, 04:13:22 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 18, 2007, 12:20:48 μμ »
Χτες στη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" ή να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά;
Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος, επίσης, για το πώς σε παίρνουν για μαθήματα στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;
Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 19, 2007, 01:39:10 πμ »
Χτες στη συνάντηση για τη δημιουργία ενός συλλόγου αδιορίστων το θέμα του ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θίχτηκε σχεδόν καθόλου, μια που όλοι (πλην μίας) είμασταν από τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές. Κατά τη γνώμη σας, τι θα πρέπει να λέει ο νέος σύλλογος για ΑΣΠΑΙΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ κλπ; Ο θεσμός θα έπρεπε να "ανοίξει" ή να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά;

Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να καταργηθεί ή να τροποποιηθεί ριζικά. Δεν το λέω επειδή αισθάνομαι αδικημένος που, παρά την υψηλή επίδοση που έπιασα στον διαγωνισμό, έχασα τον διορισμό λόγω του ότι δεν είχα πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Το λέω επειδή θεωρώ την υπάρχουσα κατάσταση άδικη, ανορθολογική και μη αξιοκρατική. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τις θέσεις μου εν συντομία:
- Υποτίθεται ότι οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ υπερτερούν των υπολοίπων σε παιδαγωγική κατάρτιση. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δε φαίνεται να προκύπτει από τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Ακόμη και αν ίσχυε, όμως, υπάρχει πάντα η δυνατότητα μεμονωμένα άτομα χωρίς πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ να αποδειχθούν περισσότερο καταρτισμένα στα παιδαγωγικά από πολλούς με ΑΣΠΑΙΤΕ. Για παράδειγμα, αρκετοί υποψήφιοι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ είχαμε φέτος ψηλότερο βαθμό από πολλούς διοριστέους όχι μόνο στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά και στα παιδαγωγικά και την ειδική διδακτική.
- Με το υπάρχον σύστημα, εκατοντάδες άνθρωποι σέρνονται να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό, όπου ο διορισμός δεν είναι εξασφαλισμένος ακόμη και αν γράψουν 100% σε όλες τις θεματικές! Το είδαμε φέτος στην περίπτωση των κοινωνιολόγων.
- Τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κοινωνιολόγους (για τους οποίους μπορώ να μιλήσω) είναι άδικο και παράλογο να τους ζητείται πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας, τη στιγμή που δε ζητείται πχ από μαθηματικούς ή φυσικούς. Εγώ στο πανεπιστήμιο διδάχθηκα αρχαία και νεότερη φιλοσοφία της αγωγής, γνωστική ψυχολογία και ψυχολογία του εφήβου, διδακτική της κοινωνιολογίας και της ιστορίας, κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και άλλα τέτοια μαθήματα, που αντίστοιχα, απ' όσο γνωρίζω, δε διδάσκονται στις "θετικές" σχολές.
- Οι άνθρωποι που παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ταλαιπωρούνται για ένα χρόνο, χωρίς να είναι βέβαιο ότι θα διοριστούν. Ή ενδέχεται να διοριστούν μετά από αρκετά χρόνια (πχ μετά από 2-3 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ), πράγμα που σημαίνει ότι δε θα έχουν πρόσφατα τα όσα έμαθαν στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος, επίσης, για το πώς σε παίρνουν για μαθήματα στο ΑΣΠΑΙΤΕ; Και αν τελικά προσφέρει κάτι αυτή η επιπλέον μαθητεία; Πόσο διαρκεί; είναι δυνατόν να δουλεύεις ταυτόχρονα;

Προκηρύσσουν ένα συγκεκριμένο αριθμό θέσεων ανά κλάδο, και τις καλύπτουν με τους υποψηφίους που συγκεντρώνουν τα περισσότερα μόρια. Μόρια παίρνει κανείς από το βαθμό του πτυχίου του, το master ή το διδακτορικό του, τη γνώση ξένων γλωσσών και υπολογιστών, καθώς και τη διδακτική προϋπηρεσία. Διαρκεί ένα χρόνο και, απ' όσο γνωρίζω, είναι 4 ώρες μάθημα κάθε μέρα! Όπως καταλαβαίνεις, δύσκολο να δουλεύεις παράλληλα 8ωρο. Καταλληλότεροι να κρίνουν αν σου προσφέρει κάτι είναι μάλλον όσοι έχουν παρακολουθήσει.

Τι θα λέγατε για μια πρόταση που αφορά όλους τους κλάδους; να δίνεις πρώτα ΑΣΕΠ και μετά οι επιτυχόντες να κάνουν ένα χρόνο πρακτική άσκηση και παιδαγωγικά σεμινάρια, όντας διορισμένοι-μαθητευόμενοι καθηγητές; Κάπως έτσι είναι το σύστημα στην Κύπρο, νομίζω.

Νομίζω πως είναι πολύ πιο δίκαιο, ορθολογικό, αξιοκρατικό. Τα προβλήματα της υπάρχουσας κατάστασης που επισήμανα παραπάνω φαίνεται πως ξεπερνιούνται ένα προς ένα με αυτή τη ρύθμιση. Καταλαβαίνω, βέβαια, πως κάτι τέτοιο θα αδικούσε όσους υπέστησαν την ταλαιπωρία και πήγαν να πάρουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ μπας και δουν διορισμό. Κι εμένα θα μου κακοφαινόταν αν έμπαινα φέτος ΑΣΠΑΙΤΕ, και του χρόνου καταργούσαν την απόλυτη προτεραιότητα. Θα μπορούσε, ίσως, να εφαρμοστεί αυτό που λες, και να γίνει μια ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ: για μερικά χρόνια, να μπαίνει ένας ορισμένος αριθμός υποψηφίων με ΑΣΠΑΙΤΕ κατ' απόλυτη προτεραιότητα, και οι υπόλοιπες θέσεις να καλύπτονται βάσει βαθμολογίας ανεξαρτήτως του αν ο υποψήφιος είναι κάτοχος ΑΣΠΑΙΤΕ.

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 19, 2007, 01:49:02 πμ »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 19, 2007, 10:15:52 πμ »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Φίλε μου Γιάννη, λες ότι μιλάει ο πόνος μου και όχι η λογική, αλλά θα πρόσεξες ότι παρέθεσα μια σειρά επιχειρημάτων, με τα οποία εξηγώ για ποιους λόγους θεωρώ αντικειμενικά σωστό να αλλάξει το σύστημα. Αντίθετα, η δική σου επιχειρηματολογία είναι που βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην επίκληση της υποκειμενικής ταλαιπωρίας που υπέστησαν όσοι πήγαν ΑΣΠΑΙΤΕ.

Μια ταλαιπωρία που, ωστόσο, θεωρώ και πραγματική και αξιοσέβαστη. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο πρότεινα να υπάρξει ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρότεινα αποκλειστικά και μόνο επειδή κατανοώ ότι δεν πρέπει να πληρώσουν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ την παράλογη πολιτική που ακολουθήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, έστω και αν μια τέτοια ειδική ρύθμιση θα περιορίζει σε σημαντικό βαθμό την αξιοκρατία του συστήματος.

Αυτό που πρέπει ο καθένας να κατανοήσει -και πολύ περισσότερο ένας κοινωνιολόγος- είναι πως δεν μπορεί να διαιωνίζεται μια παράλογη πολιτική σε βάρος, αν μη τι άλλο, του θεσμού της εκπαίδευσης. Όσο αυξάνονται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ, τόσο πιο δυσχερής γίνεται η λύση του προβλήματος. Ας σταματήσει αυτή τη στιγμή η ΑΣΠΑΙΤΕ να δέχεται νέους σπουδαστές, και ας απορροφηθούν οι ήδη υπάρχοντες πτυχιούχοι της με ειδική ρύθμιση. Και, στο βαθμό που θεωρείται αναγκαίο, ας παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτι αντίστοιχο οι διοριστέοι, αλλά μετά από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι, και η ΑΣΠΑΙΤΕ θα λειτουργήσει πιο ορθολογικά, αφού θα έχει ως σπουδαστές μόνο εκείνους που περιμένουν άμεσο διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 19, 2007, 02:05:50 μμ »
α συγνωμη αν μιλισα ασχημα πανω στ ανευρα των ημερςν αλλα εφοσον το θετεις ετσι ναι ασ σταματησει να δεχετε σε αυττο δνε διαφωνω. αλλα αποκλειετε να σταμτησει. ασ γινει ειδικη ρυθμιση και ετσι να μαστε ολοι ικανοπουημενεοι . αν αυτο λεσ οκ. απλα το προβλημα αρχιζει απο την αρχη. εγω το εχω πει. οταν περναμε πτυχιο ασ μασ δινανε το δικαωμα να περναμε παιδαγφωγικη καταρτιση οσοι μονο ηθελαν να πανε στην εκπαιδευση. αντι ασεπτε δηλαδη. η ασ περναμε ολοι παιδαγωγικη καταρτιση απο την αρχη. ολοι. αλλα τωρα ειναια ργα. οτι γινει στο μελλον αλλα τωρα ηδη καποιοι εχουν ταλαιπωρηθει απο ασπετε και δεν διοριζονται κι αυτοπι οπωσ βλεπεισ, και ηδη καποιοι αλλοοι δεν διοριζονται λογω οτι δεν εχουν ασπετε. οκ?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 23, 2007, 03:18:56 πμ »
κι οσοθι πηγανε ασπετε φιλε τι ειναι μαλακες? ι κοροιδα? που ετρεχαν ενα χρονο καθε μερα 4 ωρεσ απο αλλεσ πολεισ και απο δουλειςσ με παιδια και οικογνεειςσα? δεν εισια σωστος. μιλαει ο πονοσ σου οχι ι λογικη. συμφωνω οτι υπαρχει λαθοσ στο συστημα αλλα αυτοι που εχουν ασπετε πρπεει να δικαιωθουν. αλλιωσ τοτε γιαιτ πηγαν? τσαμπα?

Μια ταλαιπωρία που, ωστόσο, θεωρώ και πραγματική και αξιοσέβαστη. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο πρότεινα να υπάρξει ειδική ρύθμιση για όσους έχουν ήδη ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρότεινα αποκλειστικά και μόνο επειδή κατανοώ ότι δεν πρέπει να πληρώσουν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ την παράλογη πολιτική που ακολουθήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, έστω και αν μια τέτοια ειδική ρύθμιση θα περιορίζει σε σημαντικό βαθμό την αξιοκρατία του συστήματος.

Αυτό που πρέπει ο καθένας να κατανοήσει -και πολύ περισσότερο ένας κοινωνιολόγος- είναι πως δεν μπορεί να διαιωνίζεται μια παράλογη πολιτική σε βάρος, αν μη τι άλλο, του θεσμού της εκπαίδευσης. Όσο αυξάνονται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ, τόσο πιο δυσχερής γίνεται η λύση του προβλήματος. Ας σταματήσει αυτή τη στιγμή η ΑΣΠΑΙΤΕ να δέχεται νέους σπουδαστές, και ας απορροφηθούν οι ήδη υπάρχοντες πτυχιούχοι της με ειδική ρύθμιση. Και, στο βαθμό που θεωρείται αναγκαίο, ας παρακολουθούν ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάτι αντίστοιχο οι διοριστέοι, αλλά μετά από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι, και η ΑΣΠΑΙΤΕ θα λειτουργήσει πιο ορθολογικά, αφού θα έχει ως σπουδαστές μόνο εκείνους που περιμένουν άμεσο διορισμό.

Συμφωνών απόλυτα μαζί σου και με κάλυψες ;)
Παρόλο που αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε και οι δυο σε μια κατάσταση που μας θέλει "αντίπαλους" δεν "τσιμπάς" και έχεις άπλα μυαλού και καρδιάς που λένε. Ειλικρινά Χαίρομαι γιατί υπάρχουν πράγματι συνάδελφοι με όλη τη σημασία της λέξης που είναι πράγματι Κοινωνιολόγοι και μπορούν να δουν και να κατανοήσουν τα πράγματα πέρα και έξω από τον μικρόκοσμό τους.
Μπράβο σου. :)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος tade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 23, 2007, 11:25:52 πμ »
Συμφωνών απόλυτα μαζί σου και με κάλυψες ;)
Παρόλο που αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε και οι δυο σε μια κατάσταση που μας θέλει "αντίπαλους" δεν "τσιμπάς" και έχεις άπλα μυαλού και καρδιάς που λένε. Ειλικρινά Χαίρομαι γιατί υπάρχουν πράγματι συνάδελφοι με όλη τη σημασία της λέξης που είναι πράγματι Κοινωνιολόγοι και μπορούν να δουν και να κατανοήσουν τα πράγματα πέρα και έξω από τον μικρόκοσμό τους.
Μπράβο σου. :)

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, mat! Κι εγώ έχω σχηματίσει ανάλογη γνώμη για σένα! Πιστεύω ότι σου άξιζε ο διορισμός! Τα συγχαρητήριά μου, και καλή σταδιοδρομία στην εκπαίδευση!  :)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 23, 2007, 04:08:40 μμ »
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, mat!   :)
Δεν ήταν καλά λόγια απλώς είναι η αλήθεια όπως την αντιλαμβάνομαι.(και άλλοι βέβαια μαζί με μένα ;))
Θα ήταν το λιγότερο απαράδεκτο να μη δω ότι ενώ είσαι ένας άνθρωπος που έχει υποστεί την ταλαιπωρία του ΑΣΕΠ είσαι στους επιτυχών και μάλιστα με πολύ υψηλή βαθμολογία και παρόλο που ο κόπος, οι ελπίδες και τα όνειρά του πάνε στο καλάθι των αχρήστων δεν στέκει μόνο σε αυτό που του συμβαίνει αλλά, μπαίνει και στον κόπο των άλλων και νοιάζεται να μην ταλαιπωρηθούν και οι άλλοι έτσι… απλά γιατί ταλαιπωρήθηκε εκείνος.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει συχνά μεταξύ των ανθρώπων στις μέρες μας.  :-[ Και είναι τόσο σημαντικό για την «ποιότητα» των ανθρώπων και των σχέσεων μεταξύ τους.
Αλλά για να μη μείνουμε στην ανταλλαγή καλών λόγων μεταξύ μας και να καταθέσω και τη δική μου άποψη συμπληρώνοντας αυτά που είπες παραπάνω. Θέλω λοιπόν να πω το εξής.
Το ένα εξάμηνο παλαιότερα ή ο ένας χρόνος σήμερα στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν σε μαθαίνει να είσαι Δάσκαλος. Σου δίνει σίγουρα μια θεωρητική κατάρτιση. Την οποία όμως με τον τρόπο που μας ζητάνε να την αποδείξουμε στο ΑΣΕΠ αυτοί που δεν έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ την απέδειξαν εξίσου και μάλιστα με πολύ υψηλά επίπεδα βαθμολογίας. Τίποτα λοιπόν περισσότερο δεν έχουμε με αυτή την έννοια οι έχοντες πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ από αυτούς που δεν έχουν. Και σε καμιά περίπτωση οι μεν δεν είναι καλύτεροι ή χειρότεροι από τους δε. Όσο ανίδεος και ανυποψίαστος είναι ο εκπαιδευτικός που μπαίνει για πρώτη φορά σε μια τάξη και ο οποίος έχει τυπικά αυτή τη περιβόητη παιδαγωγική επάρκεια άλλο τόσο άσχετος είναι και αυτός που δεν την έχει.
Το "παιχνίδι" για το αν κάνεις ή όχι, ή αν θα μάθεις ή όχι να κάνεις για δάσκαλος κρίνετε εν τέλει μόνο μέσα στην τάξη όπως έχουν πει κι άλλοι συνάδελφοι από άλλους κλάδους. Γι αυτό νομίζω ότι, αυτό που πρέπει να διεκδικήσουν σήμερα οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είναι μια θεωρητική και πρακτική κατάρτιση (και κατ' επέκταση αξιολόγηση) αφού πρώτα έχουν προσληφθεί.
Ας διεκδικήσουμε λοιπόν αυτό που πραγματικά μας αξίζει και μας αξίζουν τα καλύτερα από αυτά που μας πετάνε στη μούρη.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος nancyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 23, 2007, 06:48:18 μμ »
Από το φύλλο της 23-7-2007 εφημερίδας Ελευθεροτυπία
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=33336536

Κυκλοφορεί κάπου το κείμενο στο οποίο αναφέρεται η Ε;
Θέλω να το συνυπογράψω κι εγώ (ανήκω στον κλάδο ΠΕ13)
Επίσης: σκέφτονται κάποιοι από σας να προσφύγουν στη δικαιοσύνη;
και τέλος (ένα παράπονο): γιατί δεν υπάρχει ενότητα για τους ΠΕ13 στο φόρουμ;

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 24, 2007, 01:13:29 πμ »
ΑΣΕΠ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για διορισμό κοινωνιολόγων
 

Αριστούχοι αλλά δεν διορίζονται!
 

Της ΕΛΕΝΗΣ ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ
 

Στον αέρα ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ φέτος για τον διορισμό καθηγητών κοινωνιολόγων, οικονομολόγων, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών στα σχολεία μέσης εκπαίδευσης.


Ηδη 18 υποψήφιοι, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων από το ΑΣΕΠ για τον κλάδο τους, έχουν καταφύγει στη Δικαιοσύνη ζητώντας την ακύρωση των εξετάσεων, την ανασύνταξη των πινάκων διοριστέων και φυσικά τον άμεσο διορισμό τους, καθώς η δική τους βαθμολογία είναι δέκα, δεκαπέντε, ακόμα και τριάντα μονάδες πάνω από τον τελευταίο που διορίζεται...

Τι έχει συμβεί;

Δυστυχώς για άλλη μια φορά επικράτησε ο παραλογισμός σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και διορίστηκαν υποψήφιοι που έγραψαν λίγο πιο πάνω από τη βάση, ενώ άλλοι που αρίστευσαν έμειναν εκτός νυμφώνος... Αιτία, το πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) που χώρισε τους υποψήφιους σε αμνούς και σε ερίφια. Οσοι το είχαν, ανεξάρτητα -ναι, ανεξάρτητα- από τη βαθμολογία τους στις εξετάσεις, διορίστηκαν. Οσοι δεν το είχαν, έμειναν απ' έξω. Απίστευτο κι όμως αληθινό. Εισιτήριο για το διορισμό των καθηγητών σε αυτούς τους κλάδους δεν ήταν πώς έγραψαν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά αν είχαν αυτό το πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ. Μοναδικό τελικά κριτήριο για τον διορισμό τους, η φοίτηση και αποφοίτησή τους από αυτήν την σχολή. Τότε γιατί να γίνει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, θα σκεφτεί οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος. Γιατί τόσα χρήματα των φορολογούμενων στον αέρα για εξετάσεις και βαθμολογητές, γιατί τόση αγωνία των υποψηφίων για διάβασμα και συμμετοχή, όταν τα αποτελέσματα σε αυτούς τους τρεις κλάδους είναι από πριν «βγαλμένα» και χωρίς να γίνει διαγωνισμός;

Να μια ερώτηση στην οποία μάλλον δεν μπορεί να απαντήσει κανείς...

Γιατί είναι σκάνδαλο στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους κοινωνιολόγους η πρώτη υποψήφια που πήρε σχεδόν άριστα στον διαγωνισμό (98,51 μόρια με άριστα το 100) να μη διορίζεται και η 148η που έγραψε λίγο πιο πάνω από τη βάση (68,40 με βάση το 60) να διορίζεται. Δεν είναι μόνον οι 30 μονάδες και οι 140 και πλέον θέσεις που βρίσκονται ανάμεσά τους εκείνο που τους χωρίζει. Είναι η λογική και η παράνοια, είναι πάνω από όλα η ισότητα και η δυνατότητα των ίσων ευκαιριών που πρέπει να δίνεται σε όλους τους υποψηφίους σε κάθε διαγωνισμό, διαφορετικά ο διαγωνισμός δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Αν διαβάσει μάλιστα κανείς προσεκτικά και συγκρίνει τον πίνακα με τις βαθμολογίες και τον πίνακα με αυτούς που διορίζονται θα δει ότι από τους πρώτους δέκα στη βαθμολογία μόνον μία διορίζεται και οι υπόλοιποι μένουν εκτός γιατί δεν έχουν χαρτί ΑΣΠΑΙΤΕ, όπως επίσης θα δει ότι ο κατάλογος με τους διοριζόμενους, δηλαδή αυτούς που επιβραβεύονται ουσιαστικά από τη διαδικασία και την πραγματοποίηση του διαγωνισμού, χρειάζεται να φτάσει πολύ χαμηλά στην κλίμακα των 68 βαθμών για να βρει και τους 24 που τελικά διορίζονται με κυριότερο χαρακτηριστικό και αποκλειστικό προσόν το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Πώς προέκυψε αυτός ο παραλογισμός; Το υπουργείο Παιδείας δεν αναγνωρίζει τις σχολές Κοινωνιολογίας, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών και Οικονομολόγων ως καθηγητικές σχολές, πιστεύοντας προφανώς ότι πτυχιούχοι άλλων σχολών είναι ικανοί να διδάξουν το αντικείμενο των σπουδών τους, ειδικά όμως αυτοί οι απόφοιτοι σε αυτούς τους κλάδους όχι. Ετσι δημιουργείται μια τεχνητή διάκριση ανάμεσα σε αυτούς που έχουν πιστοποιητικό της σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ και σε αυτούς που δεν το έχουν, διάκριση που λειτουργεί σε βάρος των δεύτερων αποκλείοντάς τους από τη δυνατότητα να διεκδικήσουν επί ίσοις όροις τις θέσεις του διαγωνισμού. Η προκήρυξη μάλιστα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 500/24/8/2006 και αφορούσε τα του διαγωνισμού με αριθμό 10Π/2006 δεν απέκλειε από τον διαγωνισμό αυτούς που δεν είχαν χαρτί από την ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν όριζε το πιστοποιητικό αυτό ως ένα παραπάνω προσόν του υποψηφίου στο οποίο μπορούσε να δώσει ως μπόνους κάποια επί πλέον μόρια, απλώς προέκρινε όσους είχαν χαρτί ΑΣΠΑΙΤΕ στον πίνακα των διορισμών με μοναδική δέσμευση να έχουν περάσει τη βάση, η βαθμολογία τους δηλαδή να είναι πάνω από 60 μονάδες.

Οπως είπαμε ήδη, 18 από τους υποψηφίους έχουν ξεκινήσει έναν αγώνα για να αποδείξουν το δίκαιό τους. Οπως υπογραμμίζουν οι ίδιοι σε κείμενο που υπογράφουν, το θέμα δεν αφορά μόνον αυτούς, αλλά και όλους τους υποψήφιους των τριών κλάδων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό και από τους οποίους ελάχιστοι είναι οι κάτοχοι του πιστοποιητικού ΑΣΠΑΙΤΕ.

Πρέπει να σημειωθεί ότι αρκετοί από αυτούς που δεν έχουν το δίπλωμα ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί να μη διορίζονταν άμεσα από τον διαγωνισμό, αλλά με βάση τη βαθμολογία τους θα μπορούσαν να εργαστούν ως αναπληρωτές. Οι υποψήφιοι που παρέμειναν υποψήφιοι και δεν διορίστηκαν, παρά το γεγονός ότι εξασφάλισαν μεγαλύτερη βαθμολογία από εκείνη που πήρε η τελευταία πτυχιούχος του χαρτιού ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίστηκε (68 μόρια), μιλούν για εμπαιγμό, θεωρούν υπεύθυνους το υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ και ζητούν την άρση της αδικίας, με την ανασύνταξη των πινάκων, και τον διορισμό που τους ανήκει, αφού με βάση τη βαθμολογία τους στο διαγωνισμό προηγούνται όσων διορίστηκαν.


www.alfavita.gr

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός των υποψηφίων κοινωνιολόγων χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 24, 2007, 01:39:32 πμ »
Η προκήρυξη είναι ξεκάθαρη: «Ειδικώς για τους κλάδους ΠΕ 09, ΠΕ 10 και ΠΕ 13 οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν, επιπλέον, και πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ(πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) ή κάποιο από τα προς αυτό ισοδύναμα πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του παρόντος κεφαλαίου. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν και οι μη κάτοχοι των ανωτέρω πτυχίων. Στους πίνακες όμως κατάταξης και διοριστέων, προηγούνται οι κάτοχοι πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ)ή ενός από τα ισοδύναμα προς αυτό πτυχία που αναφέρονται στην παρ. ΙΙΙ του παρόντος κεφαλαίου
H κυρία Δελβινιώτη λοιπόν ας διαβάσει πρώτα το ΦΕΚ της προκήρηξης και μετά να γράψει το άρθρο της βασιζόμενη σε ακρίβειες κι όχι ανακρίβειες.
Επίσης να προσέχει λίγο τις εκφράσεις τις διότι δεν πρόκειται  ούτε για πιστοποιητικό ούτε για "χαρτί" της ΑΣΠΑΙΤΕ όπως λέμε δηλαδή, χαρτί υγείας ή περιτυλίγματος ή πιστοποιητικό υγείας αλλά καλώς ή κακώς αφορά πτυχίο παρόμοιο με αυτά που παίρνουμε όταν κάνουμε μεταπτυχιακό ή προπτυχιακές σπουδές. Τέλος, αφού τόσο κόπτεται για τη δικαιοσύνη της ιστορίας που λέγεται ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών ας μας έκανε τη χάρη να δημοσιεύσει και το κείμενο των συναδέλφων :-\

Όσο για τους συναδέλφους που μένουν εκτός και είναι πράγματι αριστούχοι ας φροντίσουν να ενώσουν τις φωνές τους για ένα διαφορετικό και αξιοκρατικό σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών με όσους πιστεύουν ότι πραγματικά μπορούν και οφείλουν να το διεκδικήσουν ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2007, 01:45:27 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.