*

Ψηφοφορία

Γιατί πιστεύετε ΚΥΡΙΩΣ οι μαθητές πάνε φροντιστήριο-ιδιαίτερο;

1. Φταίνε κυρίως οι καθηγητές στο δημόσιο. Αρκετοί δεν κάνουν καλό μάθημα. Αν ήταν όλοι ποιοτικοί, κανείς ή ελάχιστοι θα πήγαιναν φροντιστήριο
2. Φταίει κυρίως το σύστημα: πολυπληθή τμήματα, χάσιμο ωρών (εκδρομές, συνελεύσεις, εκδηλώσεις, καταλήψεις, απεργίες, ελλείψεις καθηγητών) αργεί έτσι να καλυφθεί σωστά και έγκαιρα η ύλη, όσο ποιοτικός και αν είναι ο καθηγητής

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια  (Αναγνώστηκε 28110 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 10:51:24 πμ »
Τελικά τι κυρίως φταίει;

Πιστεύετε ότι αν κάποιος έχει άριστους καθηγητές στο σχολείο δεν θα πήγαινε φροντιστήριο;

Μα, όταν δίνεται η ευκαιρία σε έναν μαθητή στο φροντιστήριο να ξεκινήσει την προετοιμασία για τις πανελλήνιες από Ιούλιο μήνα (ορισμένα φροντιστήρια σε κάποια μαθήματα ξεκινάνε και από Β Λυκείου την πρεοετοιμασία της Γ !), να τελειώσει την ύλη από τα Χριστούγεννα, χωρίς να έχει χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι, ακόμα και τα διαγωνίσματα γίνονται Σαββατοκύριακα για να μην χαθούν ώρες), όσο καλό μάθημα και αν κάνει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός, οι παραπάνω λόγοι πάντα δεν θα τραβάνε τα παιδιά στο φροντιστήρια;
Μπορεί το σχολείο να έχει τελειώσει την ύλη σωστά και όπως πρέπει μέχρι τα Χριστούγεννα; και να ξεκινήσει τις επαναλήψεις; Ίσα ίσα που τα σχολεία λίγο πριν τα Χριστούγεννα αρχίζουν να λειτουργούν σωστά με πλήρες εκπαιδευτικό προσωπικό. Εγώ πήγα αναπληρωτής μια χρονιά τον Νοέμβρη.Μέχρι τότε τα παιδιά της Γ τάξης δεν είχαν καθηγητή!!

Με τέτοιες αδυναμίες λοιπον του συστήματος, λογικό δεν είναι να καταφεύγει κάποιος στα φροντιστήρια & ιδιαίτερα;; Φταίει ο κακός δημόσιος καθηγητής;

Ανέφερα ορισμένες μόνο από τις αδυναμίες του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προσφέρει αυτά που προσφέρει το φροντιστήριο όσο άριστος και αν είναι ο δημόσιος εκπαιδευτικός.
Δεν νομίζω να μην έχετε μαθητές σας στο φροντιστήριο ή ιδιαίτερο, που να μην είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τον καθηγητή στο σχολείο. Όμως πάνε φροντιστήριο και αυτά. Γιατί; Αφού έχουν καλό καθηγητή!

Σίγουρα ένας δημόσιος καθηγητής που αδιαφορεί και δεν κάνει καθόλου καλό μάθημα, θα ωθήσει το παιδί στο φροντιστήριο. Όμως το ερώτημα είναι , ακόμα και είναι άριστος-ποιοτικός κλπ ο καθηγητής πάλι δεν θα πάει φροντιστήριο το παιδί;

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι τα πράγματα είναι τελείως ξεκάθαρα και διαχωρισμένα. Το κάθε ένα παίζει τον ρόλο του. Το σχολείο το έχουμε για εκδρομές (5νθήμερες, 3ήμερες, μονοήμερες), περιβαλλοντικές επισκέψεις, ομιλίες για ρατσισμό-ναρκωτικά, συνελεύσεις μαθητών, εκλογικές διαδικασίες, εορτασμούς, πρόβες για παρελάσεις-χωροδίες-ποιήματα, δηλαδή για την κοινωνική, πολιτισμική, πνευματική καλλιέργεια του παιδιού, ενώ το φροντιστήριο έχει έναν και μοναδικό ρόλο: γνωστικό αντικείμενο.
Και τα δύο είναι χρήσιμα επομένως, γιατί το παιδί πρέπει να πάει και σε ένα μουσείο (άσχετα αν θα χάσει 3 ώρες κατεύθυνση!) Βέβαια που και που γίνεται και μάθημα στο δημόσιο σχολείο. Αρκεί να μετρήσει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός τις διδακτικές ώρες από το βιβλίο ύλης που σημειώνει και να τις συγκρίνει με τις διδακτικές ώρες του φροντιστηρίου. Τουλάχιστον οι 10πλάσιες θα βγουν!


Που πιστεύετε οφείλεται κυρίως η ύπαρξη των φροντιστηρίων τελικά; Στον μη ποιοτικό δημόσιο καθηγητή; ή στο σύστημα ; Τι μπορεί να γίνει;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:19:12 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:48 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:14:17 πμ »
το σχολείο καταντησε απλά <<εξεταστικό κέντρο>> και τίποτα περισσότερο

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:23:08 πμ »
Έχω ξανακάνει και παλιότερα την εξης πρόταση:

Στην Γ' Λυκείου να μην γίνονται τα μαθήματα γενικής παιδείας, που δεν εξετάζονται πανελλαδικά!!

Ό μαθητής, δηλαδή, να μην χάνει για μαθήματα  τον χρόνο του στο σχολείο, που εκ' των πραγμάτων, είναι γι' αυτόν αδιάφορα και ανούσια...Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β' Λυκείου!!

'Ετσι, αν ο μαθητής στη Γ" Λυκείου κάνει 35 ώρες στο σχολείο μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί πανελλαδικά, από καθηγητές που έχουν να παρουσιάσουν εμπειρία και προέρχονται από μια στοιχειώδη αξιολόγηση, θα δυσκολευτεί πολύ το φροντιστήριο να ανταγωνιστεί το σχολείο.
Οι όροι ανατρέπονται...

Αν η πολιτική ηγεσία προσπαθήσει να περάσει κάτι τέτοιο θα δεχτεί λυσσαλέα επίθεση. Όλοι θα μιλήσουν για την υποβάθμιση της γενικής παιδείας, για το ότι θα κάνουμε μαθητές ρομπότ, για τα κακά της εξειδίκευσης...Οι φροντιστές φιλόλογοι, θα αρχίσουν με τις εκθέσεις ιδεών...

Όλοι... Φροντιστές και καθηγητές του δημοσίου... Οι συνδικαλιστές... Με περίσσεια υποκρισίας..

Να συμπληρώσω κάτι: Όλα αυτά μέχρι να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στα πενεπιστήμια...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:37:57 πμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:28:18 πμ »
Για σκεφτείτε να πει ένας φροντιστής στα παιδιά:
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί έχει ωραία μέρα και θα πάμε εκδρομή
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα κάνετε συνέλευση οι μαθητές
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί έχουμε συνελευση οι καθηγητές
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί πλησιάζει η 28η-17Νοέμβρη-25η και πρέπει να κάνουμε πρόβες
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί είναι παραμονή 25ης-28ης και θα πουμε ποιήματα και τραγουδάκια
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα έρθει ο μητροπολίτης να μας μιλήσει
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα εορτάσουμε την παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών-ρατσισμό κλπ
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα κάνετε συνέλευση να εκλέξετε 5μελή-15μελή
-τις επόμενες 5 ημέρες το φροντιστήριο θα είναι κλειστό γιατι θα πάμε 5ήμερη
-Χριστούγεννα κλειστό για 15 μέρες
-Πάσχα κλειστό για 15 μέρες
-Ιούλιο -Αύγουστο κλειστό για διακοπές
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα έρθει κάποιος συνδικαλιστής να μιλήσει στους καθηγητές
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί έχουμε εκλογές το σωματείο των φροντιστών
-σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί θα γράψουμε διαγώνισμα

Γιατί όμως στο σχολείο όλα τα παραπάνω γίνονται και μάλιστα με ευχαρίστηση? !!!

Είπαμε: το φροντιστήριο για τα μαθήματα, το σχολείο για όλα τα άλλα!

Πάντως πείτε μου ειλικρινά, φταίει ο δημόσιος καθηγητής που θα τελειώσει την ύλη τρέχοντας και με ελαφρά πηδηματάκια και δεν θα προλάβει να κάνει ούτε μια επανάληψη;

Δηλαδή ένας πολύ καλός ποιοτικός καθηγητής τι μπορεί να κάνει για τα παραπάνω, ώστε να κάνει μάθημα που να μην έχει να ζηλέψει σε τίποτα από το φροντιστήριο; Πως να το συναγωνιστεί;

(@panos2 θα διαφωνήσω μαζί σου. Τι θα γίνουν τόσες άλλες ειδικότητες που δεν εξετάζονται πανελλαδικά τα μαθήματά τους; Δεν είναι σωστό να ρίχνουμε κάποιες ειδικότητες. Αυτό που λες θα μπορούσε να γίνει αν αποδεσμευτεί το σχολείο από τα πανεπιστήμια, και υπάρξει μια επιπλέον χρονιά όπου όποιος ενδιαφέρεται για τριτοβάθμια εκπαίδευση να κάνει μαθήματα μόνο κατεύθυνσης))
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:35:53 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:42:48 »

Αποσυνδεδεμένος ms

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:40:34 πμ »
To  θέμα  δεν  είναι  το  λύκειο  να  μετραπεί  σε  φροντηστήριο.  Πρέπει  να  αποσυνδεθεί το  λύκειο  από  την  εισαγωγή  στα  ΑΕΙ.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:45:20 πμ »
 Killbill, μάλλον σκέφτεσαι συντεχνιακά...
Θα διατηρούμε κάτι στρεβλό και ανάποδο, επειδή θα χάσουν κάποιες ωρίτσες ορισμένες ειδικότητες...
Αν η προτασή μου βελτιώνει τα πράγματα σε 300.000 οικογένειες, θα σκεφτούμε τις λίγες ειδικότητες, που θα θιχτούν;;
Το έχω σκεφτεί το θέμα και θίγονται μόνο οι κοινωνιολόγοι και οι θεολόγοι. Οι υπόλοιπες ειδικότητες δεν θίγονται...

Το θέμα το έχω συζητήσει και με μαθητές του σχολείου και είδα θετική ανταπόκριση...

Εμεις κολλάμε στα ψιλά... :(

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 11:54:23 πμ »
To  θέμα  δεν  είναι  το  λύκειο  να  μετραπεί  σε  φροντηστήριο.  Πρέπει  να  αποσυνδεθεί το  λύκειο  από  την  εισαγωγή  στα  ΑΕΙ.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Το πρότεινα και εγώ παραπάνω απαντώντας στον panos2. Σίγουρα αυτό θα μειώσει τον αριθμό όσων πάνε φροντιστήριο. Όσο το Λύκειο είναι τόσο συνδεδεμένο με τις πανελλήνιες, η σύγκριση των δύο (Δημόσιο σχολείο-Φροντιστήριο) είναι αναπόφεκτη και είναι η μέρα με την νύχτα.

Πάντως επιμένω, ότι και πάλι και να αποδεσμευτεί το Λύκειο από τις εξετάσεις, πάλι μια μεγάλη μερίδα θα πηγαίνει φροντιστήριο όσο στο σχολείο χάνονται ώρες, γιατί μην ξεχνάμε ότι χρειάζονται και γερές βάσεις!

Το σχολείο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει φροντιστήριο μιας και ο σκοπός του είναι και κοινωνικός, πολιτισμικός κλπ (χρειάζονται δηλαδή όλα αυτά που ανέφερα στο 1ο μήνυμά μου περί 15μελών, επισκέψεων σε μουσεία κλπ), ενώ ο ρόλος του φροντιστηρίου είναι καθαρά το γνωστικό αντικείμενο. Όμως πρέπει και το δημόσιο σχολείο να σταθεί επάξια απέναντι στο γνωστικό αντικείμενο και την κάλυψη της ύλης.
Για να μπορούν να γίνονται και εκδρομες, συνελεύσεις, εορτασμοί, ομιλίες, να κλείνει Χριστούγεννα-Πάσχα-καλοκαίρι κλπ και να διδάσκεται σωστά και το γνωστικό αντικείμενο χωρίς να χρειαστεί καποιος να πάει φροντιστήριο, (δηλαδή και η πίτα αφάγωτη και το σκυλί χορτάτο), 3 πράγματα θεωρώ τα πιο σημαντικά που πρέπει να γίνουν:

1)Μείωση της ύλης κατά 40%
Είναι ο μονος τρόπος να βγει η ύλη αλλά και να κάνουμε τις εκδορμές, συνελεύσεις, ομιλίες, εορτασμούς, πρόβες, καταλήψεις, απεργίες, διακοπές Χριστουγέννων-Πάσχα-Καλοκαιριού. Απλά μαθηματικά είναι: μετρήστε στο τέλος της χρονιάς από το βιβλίο ύλης πόσες ώρες διδάξατε ένα μάθημα και συγκρίνετε με τις προτεινόμενες ώρες διδασκαλίας από το ΠΙ. Θα δείτε ότι πρέπει να μειωθεί 40%. Έχω αριθμητικά δεδομένα στη διάθεσή μου!

2)Έγκαιρη πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να μην ξεκινάει ένα τμήμα να κάνει μαθηματικά λίγο πριν τα Χριστούγεννα, αλλιώς ο άλλος σίγουρα θα προσφύγει στο φροντιστήριο

3)Μείωση των αριθμών των μαθητών ανά τάξη. και φυσικά αυτό θα χρειαστεί πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών. Ναι, να γίνει γιατί να μην γίνει; Γιατί να μην έχουμε τμήματα των 10 μαθητών στα σχολεία; δεν κατάλαβα. Όλα είναι εφικτά, αν δεν είχαν φάει τα λεφτά

@panos2: το ίδιο σκεφτόμαστε απλα εγώ θεωρώ την λύση σου να υλοποιηθεί σε μια χρονιά επιπλέον. Θα είναι καλό για όλους. Δεν θα είναι κάποιος υποχρεωμένος να παρακολουθεί κατεύθυνσεις στο Λύκειο, όπως τώρα που και να μην θέλει να σπουδάσει, υποχρεωτικά θα δώσει πανελλήνιες για να πάρει απολυτήριο!! (άλλο παράλογο αυτό)
Αυτό που λες εσύ πάλι απαιτεί πανελλήνιες ενσωμετωμένες στο Λύκειο και όχι αποδέσμευση, κατι που δεν συμφωνώ μαζί σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:00:58 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:14:07 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, ακόμα και να γίνονταν όλα αυτά που προτείνετε -με πολλά από τα οποία δε συμφωνώ- τα παιδιά (τουλάχιστον τα περισσότερα) θα εξακολουθούσαν να πηγαίνουν φροντιστήριο ή να κάνουν ιδιαίτερα.
Νομίζω πως ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των φροντιστηρίων δεν είναι κανένας από τους δύο που αναφέρθηκαν, αλλά ο ανταγωνισμός και η μεγάλη ζήτηση για ανώτατες σπουδές. Γι΄αυτό, άλλωστε, κάνουν ιδιαίτερα και οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, παρότι εκεί δε χάνονται ώρες λόγω συνελεύσεων, καταλήψεων κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:22:42 μμ »
Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα διαπιστώθηκαν... Αφορούν όμως το κομμάτι της υλικοτεχνικής υποδομής.
Εναγωνίως προσδοκώ να διαβάσω τις προτάσεις σας για τον τρόπο που θα "μεταλλαχθεί" ο καθηγητής εκείνος, που θεωρεί τσιφλίκι του την τάξη και δεν επιτελεί το καθήκον που του ανατέθηκε και που στο κάτω κάτω της γραφής ο ίδιος επέλεξε...
Και προς Θεού, μη γίνει αναφορά της δικαιολογίας - πιπίλα ότι οι άθλιες εργασιακές συνθήκες εξευτελίζουν τον εκπαιδευτικό και ως απόρροια των πραγμάτων ξαφνικά χάνεται και η καλή του διάθεση! Νισάφι!..
Και να εξηγηθώ πριν παρεξηγηθώ... Δεν είμαι αδαής! Γνωρίζω ότι υπάρχουν και συνάδελφοι του Δημοσίου που διδάσκουν σε αίθουσες, στις οποίες περιφέρεται η "μασκότ" της τάξης, ο Μπάμπης το ποντίκι, αλλά η συμβίωση μαθητών - καθηγητών είναι αρμονικότατη, η συνεργασία τους αγαστή και το σχολείο λειτουργεί εύρυθμα, με αποτέλεσμα να έχει εντυπωθεί στη συνείδηση όλων ως πρότυπο!

Αποσυνδεδεμένος ngdek

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:25:36 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, ακόμα και να γίνονταν όλα αυτά που προτείνετε -με πολλά από τα οποία δε συμφωνώ- τα παιδιά (τουλάχιστον τα περισσότερα) θα εξακολουθούσαν να πηγαίνουν φροντιστήριο ή να κάνουν ιδιαίτερα.
Νομίζω πως ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των φροντιστηρίων δεν είναι κανένας από τους δύο που αναφέρθηκαν, αλλά ο ανταγωνισμός και η μεγάλη ζήτηση για ανώτατες σπουδές. Γι΄αυτό, άλλωστε, κάνουν ιδιαίτερα και οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, παρότι εκεί δε χάνονται ώρες λόγω συνελεύσεων, καταλήψεων κλπ.
και γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για εισαγωγή στα ΑΕΙ; γιατί δεν υπάρχει δουλειά και ευκαιρίες στον ιδιωτικό τομέα γιαυτό τα παιδιά όλων πάνε στα πανεπιστήμια για ένα καλύτερο αύριο το οποίο αφού αποφοιτήσουν καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:26:54 μμ »
Κατά τη γνώμη μου, ακόμα και να γίνονταν όλα αυτά που προτείνετε -με πολλά από τα οποία δε συμφωνώ- τα παιδιά (τουλάχιστον τα περισσότερα) θα εξακολουθούσαν να πηγαίνουν φροντιστήριο ή να κάνουν ιδιαίτερα.
Νομίζω πως ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των φροντιστηρίων δεν είναι κανένας από τους δύο που αναφέρθηκαν, αλλά ο ανταγωνισμός και η μεγάλη ζήτηση για ανώτατες σπουδές. Γι΄αυτό, άλλωστε, κάνουν ιδιαίτερα και οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, παρότι εκεί δε χάνονται ώρες λόγω συνελεύσεων, καταλήψεων κλπ.

Δεν συμφωνώ και τόσο μαζί σου, γιατί φροντιστήριο πάνε όλοι (εκτός από όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα) με την πλειοψηφία να είναι μαθητές με μέτρια και χαμηλή απόδοση. Αυτοί που ανταγωνίζονται να μπουν Ιατρική και Νομική, σε μια τάξη φροντιστηρίου είναι  συνήθως 1 ή κανένα άτομο. Η μάζα είναι οι μέτριοι και αδύνατοι μαθητές.

Εξάλλου, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο και στο εξωτερικό τότε αν ισχύει αυτό που λες; Εκεί δεν θέλουν να σπουδάσουν; Εκει να δεις ανταγωνισμός! όμως η λέξη φροντιστήριο είναι άγνωστη.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα, εντοπίζεται στην αδυναμία του εκπαιδευτικού μας συστήματος να προετοιμάσει σωστά έναν μαθητή και να τον φτάσει στο επίπεδο των πανελλαδικών εξετάσεων, όταν οι ώρες διδασκαλίας που του παρέχει δεν επαρκούν
Από εκεί ξεκινούν όλα και η μπάλα τους εχει πάρει όλους: αδύνατους, μέτριους, άριστους....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:32:52 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 12:51:46 μμ »
Πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα διαπιστώθηκαν... Αφορούν όμως το κομμάτι της υλικοτεχνικής υποδομής.
Εναγωνίως προσδοκώ να διαβάσω τις προτάσεις σας για τον τρόπο που θα "μεταλλαχθεί" ο καθηγητής εκείνος, που θεωρεί τσιφλίκι του την τάξη και δεν επιτελεί το καθήκον που του ανατέθηκε και που στο κάτω κάτω της γραφής ο ίδιος επέλεξε...
Και προς Θεού, μη γίνει αναφορά της δικαιολογίας - πιπίλα ότι οι άθλιες εργασιακές συνθήκες εξευτελίζουν τον εκπαιδευτικό και ως απόρροια των πραγμάτων ξαφνικά χάνεται και η καλή του διάθεση! Νισάφι!..

Δεν νομίζω ότι η ψηφοφορία και η συζήτηση μέχρι τώρα αναφέρεται στην υλικοτεχνική υποδομή.
Αντιθέτως αναφέρεται στο χάσιμο ωρών με αποτέλεσμα την μη σωστή προετοιμασία ενός μαθητή, ως την  βασική αιτία του γιατί πάει κάποιος φροντιστήριο.
Δεν αναφέρθηκε πουθενά ότι κάποιος θα πάει φροντιστήριο γιατί θα έχει φρεσκοβαμμένες τάξεις, με βιντεοπροβολείς, βιβλιοθήκες, ίντερνετ κλπ., ούτε καν το έβαλα ως επιλογή στην ψηφοφορία.

Ψηφίζουμε πάνω στο "ακόμα και αν διορθωθούν όσοι καθηγητές δεν επιτελούν σωστά το καθήκον τους, ακόμα και αν όλοι κάνουν άριστα τη δουλειά τους, πιστεύετε θα συνεχίζουν να πηγαίνουν τα παιδιά φροντιστήριο όπως είναι το σύστημα σήμερα όπου χάνονται πολλές ώρες διδασκαλίας;" Πάνω σε αυτό συζητάμε.

Σίγουρα ένας καθηγητής σαν αυτόν που περιγράφεις θα ωθήσει κάποιον να πάει φροντιστήριο, αλλά είναι μόνο αυτός ο λόγος; μήπως πάλι θα πηγαινε ούτως ή άλλως; μήπως πάλι πάει; πιστεύω πως ναι, και ο λόγος είναι η 2η επιλογή της ψηφοφορίας αυτής.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2010, 01:06:28 μμ από killbill »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 01:18:12 μμ »
πανος
συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής στα πανεπιστημια

κιλμπιλ
συμφωνώ για όσα πρεπει να γινουν . Υπολείπονται όμως και αλλα όπως η αξιολογηση του καθε σχολειου. Δυστυχως ο μονιμος εκπαιδευτικος σημερα τη στιγμη που δεν αξιολογειται, επαφιεται στην ευσυνειδησια του και μονο, οσον αφορα την ποιοτητα του μαθηματος .Επίσης συμφωνώ στην αδυναμία που είπες του εκπαιδευτικού μας συστηματος.

Τζοάνα

συμφωνώ ότι ο ανταγωνισμός είναι μέρος του προβλήματος που ωθεί τα παιδιά η κεντροαφρικάνικη επαρχιώτικη νοοτροπία των γονέων.

Στην Ιταλία πχ της οποίας γνωρίζω τη Λυκειακή εκπαιδευση, κανενας δεν παει φροντιστηρια. Ειναι το ιδιο το σχολειο τπευθυνο , αν καποιος μαθητης ειναι κατω του 5 να του κανει μαθηματα επιπλεον, προκειμενου να βελτιωσει τη βαθμολογια.
Επίσης και εκει υπαρχουν Πανιταλικες εξετασεις στο τελος, η οποια μετραει κατα το 60 % της συνολικης βαθμολογιας, αφου λαμβανεται υποψη και αυτη των προηγουμενων 3 ταξεων.
Εξαιρειται βεβαια η Ιατρικη και η Αρχιτεκτονικη στις οποιες οι μαθητες δινουν εξτρα εξετασεις για αυτες τις σχολες.
Στις υπολοιπες μπορει να παει μεγαλος αριθμος φοιτητων, αλλα στον πρωτο χρονο γινεται "χοντρο" ξεσκαρταρισμα.

Κατά τα λοιπά οσες αποψεις ακουγονται οτι ειναι για το καλο του μαθητη, ν ααποκτησει γνωσεις κλπ, συγγνωμη, τ αακουω "βερεσε".
Για οσο διαστημα πληρωνουμε εκπαιδευτικους και δημοσια σχολεια, αυτα θα πρεπει να ειναι ικανα να δωσουν στο μαθητη ΟΛΑ οσα χρειαζεται.
τελεια και παυλα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Δημόσιο σχολείο vs Φροντιστήρια
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 01:27:12 μμ »
E, νομίζω Kilbil ότι απάντησες σε όλα. Κυρίως, είναι τα κακώς κείμενα του συστήματος, δηλαδή το χάσιμο άπειρων διδακτικών ωρών, τα τριαντάρια τμήματα, η εξετασιοκεντρική κατεύθυνση του συστήματος στο λύκειο κτλ. Επίσης, είναι και η νοοτροπία του Έλληνα, ότι, δηλαδή, πρέπει να πληρώσω για να έχω ποιότητα. Το τι θα έπρεπε να γίνει είναι πασιφανές. Το είπε ο Μπαμπινιώτης, αλλά δε βόλευε. Απλούστατα, να αποδεσμευτεί το σχολείο από τις εξετάσεις και, δη τις πανελλαδικές.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159507
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 281

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.