*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 102000 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 03:22:17 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!
ελπίζω η πρώτη σας μέρα στο σχολείο να ήταν όπως την περιμένατε!
όσοι δεν ήσασταν στην πρώτη φάση μην απογοητεύεστε!έρχεται β' ίσως και καλύτερη! ;)

τοποθετήθηκα σήμερα σε ένα σχολείο,το οποίο έχει τμήμα ένταξης για τις τρεις τάξεις του γυμνασίου και έχει και ένα παιδάκι Β' τάξης,το οποίο έχει αυτισμό με βάση τα λεγόμενα του δ/ντη(δεν είδα ακόμη διάγνωση) και αυτό κάνει μάθημα μόνο του,το οποίο και ανέλαβα,και αυτό το βαφτίζουν παράλληλη στήριξη!το τμήμα ένταξης το ανέλαβε μια άλλη συνάδελφος!

θα ήθελα τη γνώμη σας σε δύο πράγματα:
1. τι σημαίνει παράλληλη στήριξη στα σχολικά πλαίσια; υπάρχουν κάποιες άλλες ευθύνες πέραν των ωρών του μαθήματος;
2.πως να διαμορφώσω το πρόγραμμα για το παιδί αυτό ώστε να μην κουραστεί!καθώς θα τον έχω 21 ώρες την εβδομάδα,δηλαδή 4-5 ώρες ημερησίως.

σημείωση: από το λίγο που έμεινα μαζί με το παιδί είδα ότι: 1.έχει λόγο, 2.διαβάζει,3.ξέρει τα χρώματα, 4.χειρίζεται πολύ καλά τον Η/Υ, 5.κάνει διάλογο,6.έχει αντίληψη,7.θέλει συνεχώς το ενδιαφέρον να είναι αμείωτο

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις καταχωρίσεις σας!
Καλό μεσημέρι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:26 »

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 04:50:14 μμ »
γεία σου mitsy!! συγχαρητήρια για την τοποθέτηση και καλή αρχή....απ ότι καταλαβαίνω ο μαθητής αυτός είναι υψηλής λειτουργικότητας αυτιστικός...η παράλληλη στήριξη είναι να το στηρίζεις μέσα στην γενική τάξη αλλά προφανώς ίσως μετά από πρωτοβουλία του διευθυντή ή παράκληση των καθηγητών γενικής (λόγω άγνοιας ή αδυναμίας ή δεν ξέρω εγώ τί) βγήκε από την τάξη του (πολύ μα πολύ κακώς συμπληρώνω εγώ).... >:( >:(....τέλος πάντων...σου καταθέτω μερικές σκέψεις μου και σου έυχομαι καλή δύναμη....όπως πολύ καλά ξέρεις η μισή παρέμβαση είναι η αξιολόγηση....αρα θα πρέπει να σε κάθε τομέα απ αυτούς που αναφέρεις πως και τι απόδίδει ποιοτικά....οταν λες διαβάζει εννοείς αποκωδικοποίηση; κατανοεί; έχει και σε τί επίπεδο είναι η αφηρημένη σκέψη του; (η γνωστή θεωρία του νου) που από αυτή θα εξαρτηθεί και η επαφή με τους συνομιλήκους....απ οτι γνωρίζω οφείλεις να τον στηρίζεις και εκτός μαθηματος....μπορεί, ξέρεί να αλληλεπιδρά λειτουργικά με τους υπόλοιπους; αλλιώς κοινωνικές ιστορίες και στον ίδιο και στους συνομιληκους του....έχεις πολύ δουλειά αλλά ακούγεται πολύ ενδιαφέρον...σε μακαρίζω...περιμένω κ εγώ να βρεθώ με τη β φάση κάπου ανάλογα....ελπίζω να βοήθησα...

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 05:33:08 μμ »
γεία σου mitsy!! συγχαρητήρια για την τοποθέτηση και καλή αρχή....απ ότι καταλαβαίνω ο μαθητής αυτός είναι υψηλής λειτουργικότητας αυτιστικός...η παράλληλη στήριξη είναι να το στηρίζεις μέσα στην γενική τάξη αλλά προφανώς ίσως μετά από πρωτοβουλία του διευθυντή ή παράκληση των καθηγητών γενικής (λόγω άγνοιας ή αδυναμίας ή δεν ξέρω εγώ τί) βγήκε από την τάξη του (πολύ μα πολύ κακώς συμπληρώνω εγώ).... >:( >:(....τέλος πάντων...σου καταθέτω μερικές σκέψεις μου και σου έυχομαι καλή δύναμη....όπως πολύ καλά ξέρεις η μισή παρέμβαση είναι η αξιολόγηση....αρα θα πρέπει να σε κάθε τομέα απ αυτούς που αναφέρεις πως και τι απόδίδει ποιοτικά....οταν λες διαβάζει εννοείς αποκωδικοποίηση; κατανοεί; έχει και σε τί επίπεδο είναι η αφηρημένη σκέψη του; (η γνωστή θεωρία του νου) που από αυτή θα εξαρτηθεί και η επαφή με τους συνομιλήκους....απ οτι γνωρίζω οφείλεις να τον στηρίζεις και εκτός μαθηματος....μπορεί, ξέρεί να αλληλεπιδρά λειτουργικά με τους υπόλοιπους; αλλιώς κοινωνικές ιστορίες και στον ίδιο και στους συνομιληκους του....έχεις πολύ δουλειά αλλά ακούγεται πολύ ενδιαφέρον...σε μακαρίζω...περιμένω κ εγώ να βρεθώ με τη β φάση κάπου ανάλογα....ελπίζω να βοήθησα...

να' σαι καλά!
ως προς τα ερωτήματά σου,θα έχω πιο σαφή εικόνα τις μέρες που ακολουθούν
δεν είχα προηγούμενα χρόνια τέτοια περίπτωση,παρόλο που γνωρίζω αυτό που λες,ότι στηρίζεις το παιδί στην τάξη του εν ώρα μαθήματος,στο εν λόγω σχολείο προφανώς οι συνάδελφοι δε θέλουν το παιδί στο μάθημά τους,δεν θα συζητήσω ή σχολιάσω αυτό.κι έτσι,ζήτησε το σχολείο δύο ειδικούς παιδαγωγούς ώστε ο ένας να αναλάβει εξ'ολοκλήρου το παιδί αυτό.
θέλω μόνο να γνωρίζω τις υποχρεώσεις μου,μη βρεθώ προ εκπλήξεως και συμβεί κάτι εν ώρα διαλείματος π.χ. και έχω την ευθύνη χωρίς να το γνωρίζω
νομίζω πως είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση
ευχαριστώ πολύ πάντως!
πιστεύω πως θα τα βρούμε τόσο με το δ/ντή όσο και με το παιδί
απλώς ψάχνω να βρω το νόμο περί παράλληλης στήριξης ώστε να γνωρίζω τις υποχρεώσεις μου καθώς δεν μου έχει τύχει ξανά!
με το καλό να έρθει η β' φάση!!και να έχεις καλή τοποθέτηση! :-*

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 06:21:13 μμ »
δεν έχει συμβεί σε κανέναν;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:26 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 06:36:05 μμ »
Για μένα πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ το παιδί να είναι μέσα στην "κανονική" τάξη με εσένα δίπλα του! Με τον τρόπο που λες ότι κάνει μάθημα το παιδί απλά γκετοποιείται. Ο λόγος της παράλληλης είναι να βοηθηθεί το παιδί στην ένταξη του στο σχολικό πλαίσιο και να έχει και το δάσκαλο δίπλα του για να το βοηθάει στις ατομικ΄ςε του δυσκολίες. Αλλιώς ας πήγαινε σε ένα ειδικό σχολέιο. Η παράλληλη σημαίνει ότι το παιδί μπορεί, ως ένα βαθμό, να ανταποκριθεί στις ανάγκες του σχολείου, αλλά χρειάζεται και επιπλεόν βοήθεια για ανταπεξέλθει πλήρως. Ειδικά για τα αυτιστικά παιδία η παράλληλη στήριξη με το σωστό-ενδεδειγμένο τρόπο είναι πολύ βοηθητική.
Τώρα ως προς τα καθήκοντα σου, κάθεσαι δίπλα στο παιδί και το βοηθάς με τη δουλειά της τάξης. Συνεργάζεσαι με τον "κανονικό" δάσκαλο, ο οποίος, στην ιδανική περίπτωση, σε αφήνει να κάνεις και παρεμβάσεις στη διδασκαλία του και συμβουλεύει τα άλλα παιδιά να σε αντιμετωπίζουν ως ισότιμη και ισάξια του. Όταν βλέπεις ότι η τάξη κάνει κάτι που το δικό σου παιδί δεν αμπορεί να παρακολουθήσει ή όταν το δικό σου είναι πολύ ανήσυχο για να κάτσει στην τάξη, έχεις τη δυνατότητα να το πα΄ρεις και να κάνετε μια βόλτα ή να κάνεις διδασκαλία σε κάποια άλλη αίθουσα που είνα διαθέσιμη εκείνη τη στιγμή.
Τυπικά δεν είσαι υπέυθυνη για το παιδί την ώρα του διαλείμματος, καθώς αυτή την ευθύνη την έχουν οι εφημερεύοντες καθηγητές (οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ, νομίζω και της παράλληλης εξαιρούνται από εφημερίες και εξωσχολικά).
Στα διαγωνίσματα μπορείς να βάζεις δικά σου θέματα, σε συνεργασία με τον καθηγητή της τάξης ή αν το παιδί τα καταφέρνει να γράφει το "κανονικό" διαγώνισμα. Το ίδο συμβαίνει και με τη βαθμολογία. Ιδανικά βαθμολογείς εσύ το παιδί συγκρίνοντας το με τον εαυτό του και την πρόοδο που έχει κάνει.
Πάντως, επιμένω ότι η παράλληλη ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται μέσα στην τάξη. Αλλιώς δεν έιναι παράλληλη
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 06:56:46 μμ »
Για μένα πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ το παιδί να είναι μέσα στην "κανονική" τάξη με εσένα δίπλα του! Με τον τρόπο που λες ότι κάνει μάθημα το παιδί απλά γκετοποιείται. Ο λόγος της παράλληλης είναι να βοηθηθεί το παιδί στην ένταξη του στο σχολικό πλαίσιο και να έχει και το δάσκαλο δίπλα του για να το βοηθάει στις ατομικ΄ςε του δυσκολίες. Αλλιώς ας πήγαινε σε ένα ειδικό σχολέιο. Η παράλληλη σημαίνει ότι το παιδί μπορεί, ως ένα βαθμό, να ανταποκριθεί στις ανάγκες του σχολείου, αλλά χρειάζεται και επιπλεόν βοήθεια για ανταπεξέλθει πλήρως. Ειδικά για τα αυτιστικά παιδία η παράλληλη στήριξη με το σωστό-ενδεδειγμένο τρόπο είναι πολύ βοηθητική.
Τώρα ως προς τα καθήκοντα σου, κάθεσαι δίπλα στο παιδί και το βοηθάς με τη δουλειά της τάξης. Συνεργάζεσαι με τον "κανονικό" δάσκαλο, ο οποίος, στην ιδανική περίπτωση, σε αφήνει να κάνεις και παρεμβάσεις στη διδασκαλία του και συμβουλεύει τα άλλα παιδιά να σε αντιμετωπίζουν ως ισότιμη και ισάξια του. Όταν βλέπεις ότι η τάξη κάνει κάτι που το δικό σου παιδί δεν αμπορεί να παρακολουθήσει ή όταν το δικό σου είναι πολύ ανήσυχο για να κάτσει στην τάξη, έχεις τη δυνατότητα να το πα΄ρεις και να κάνετε μια βόλτα ή να κάνεις διδασκαλία σε κάποια άλλη αίθουσα που είνα διαθέσιμη εκείνη τη στιγμή.
Τυπικά δεν είσαι υπέυθυνη για το παιδί την ώρα του διαλείμματος, καθώς αυτή την ευθύνη την έχουν οι εφημερεύοντες καθηγητές (οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ, νομίζω και της παράλληλης εξαιρούνται από εφημερίες και εξωσχολικά).
Στα διαγωνίσματα μπορείς να βάζεις δικά σου θέματα, σε συνεργασία με τον καθηγητή της τάξης ή αν το παιδί τα καταφέρνει να γράφει το "κανονικό" διαγώνισμα. Το ίδο συμβαίνει και με τη βαθμολογία. Ιδανικά βαθμολογείς εσύ το παιδί συγκρίνοντας το με τον εαυτό του και την πρόοδο που έχει κάνει.
Πάντως, επιμένω ότι η παράλληλη ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται μέσα στην τάξη. Αλλιώς δεν έιναι παράλληλη

έχεις δίκιο emmaki,αυτό είχα κι εγώ στο μυαλό μου.σήμερα βέβαια δεν κάναμε μάθημα,ήταν 1η μέρα,και δεν κατάλαβα 100% τις διαθέσεις των συναδέλφων και του δ/ντή
όσο ήμουν εκεί όμως,ένας συνάδελφος μου το έστειλε στο γραφείο ενώ είχαν μάθημα λέγοντάς μου "έχεις πολλή δουλειά,έλα σου έχω δουλειά"
εγώ βέβαια εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να καθίσω και με το παιδί να το γνωρίσω και  να έχω μια πρώτη εικόνα.
όσον αφορά τις εφημερίες,κάνουμε κανονικά,τώρα αν αυτό δεν είναι βάσει νόμου,δεν το γνωρίζω,δεν το έψαξα
κάνω κάθε χρόνο κανονικά τις εφημερίες μου και γνωρίζω την ευθύνη αυτών
δε γνωρίζω κατά πόσο είμαι υπεύθυνη πέρα από τα διαλείμματα που έχω εφημερία
πιστεύω κι εγώ πως με τη βοήθειά μου θα μπορούσε να παρακολουθήσει τα μαθήματα της τάξης του ή έστω ένα μεγάλο μέρος από αυτά
για να δούμε τι θα γίνει αύριο
εγώ σήμερα έχω σκοπό να ετοιμάσω κάποια πράγματα να κάνουμε,γενικά,να δω τι γνωρίζει και τι κενά έχει.
μήπως έχει κάτι στο μυαλό σου ως πιο έμπειρη;
σ'ευχαριστώ πολύ! :-*



Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 09:51:11 μμ »
Δεν μπορώ δυστυχώς να σε βοηθ΄ξησω πάνω στα μαθήματα γιατί ειμαι νηπιαγωγός.
Αυρό που μπορώ να σου πω είναι πως λειτουργούν τα παιδιά με αυτισμό. Γενικά δνε θέλουν πολλά ερεθίσματα. Οπότε, με κάποιον τρόπο πρέπει να απομονώσεις τα πολλά ερεθίσματα, π.χ. μα νην του δίνεις λίστες με πολλά χρώματα, όπως κάνουμε στα παιδιά με δυσλεξία για να μάθουν τις καταλήξεις. Θέλει πολλή οργάνωση, πολλή τάξη, πολλή δόμηση της διδασκαλίας και της ύλης. Επίσης, πρέπει να ξέρει ανά πάσα στιγμή τι πρέπει να κάνει, πότε αρχίζει αυτό που πρέπει να κάνει αλλά και πότε τελειώνει. Τι εννοώ; Αυστηρό πρόγραμμα δραστηριοτήτων. Ειδικά αν το παιδί ξέρει να διαβάζει (νομίζω ότι αυτό είπες) ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα με το τι μάθημα κάνουμε κάθε ώρα, π.χ. 10-10.15: Εξέταση, 10.15-10.35: Παράδοση του νέου, 10.35-10.45: Ασκήσεις κατανόησης, 10.45-10.50: Φαγητό, 10.50-11: Παιχνίδι με τους συμμαθητές (Παράδειγμα είναι αυτό, έτσι; Δεν σημαίνει ότι το κάνεις ακριβώς έτσι) Επίσης, αν του βάζεις ασκήσεις πρέπει να ξέρει που τελειώνει η άσκηση και άρα η δουλειά που έχει να κάνει. π.χ. δεν του βάζεις να γράψει ένα κείμενο, αλλά του βάζεις να απαντήσει σωστό-λάθος, ώστε να ξέρει ακριβώς πότε τελειώει η άσκηση του (όταν απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις).
Ελπίζω να πήρες μια ιδέα....
Και βασικά δουλεύεις πολύ κοινωνικοποίηση και με τα άλλα παιδιά ώστε να μην είναι τελείως μόνο του (εδώ έρχεται και η απαρείτητη παρουσία μέσα στην τάξη).
Αν συναντήσεις προλήματα με τους άλλους καθηγητές και με το διευθυντή να απευθυνθείς στο σύμβουλο ειδικής αγωγής εγγράφως και να ζητήσεις να σου πει εγγράφως τις αρμοδιότητες σου και το πώς λειτουργεί η παράλληλη στήριξη!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 10:48:30 μμ »
συμπληρώνω σ αυτά που λέει η emmaki μόνο το εξής....η δόμηση της ημέρας είναι βασική...απλά να προσέξεις γιατί κάποια παιδιά με αυτισμό και ειδικά οι προέφηβοι και οι έφηβοι έχουν μια λατρεία την ακρίβεια γι αυτό αν έχεις χρόνου π.χ. 10.15 και παεί και 16 ή 17 εκνευρίζονται παρ πολύ..γι αυτό μπορείς να κρατήσεις το πρόγραμμα με εικόνα και λέξη από κάτω χωρίς να προσδιορίζεις ακριβή ώρα...έχει τύχει και το καταθέτω...

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 10:58:00 μμ »
 Στο δικό μου σχολείο οι φιλόλογοι της τάξης δεν είχαμε φέρει αντίρρηση για την παρουσία της συναδέλφου που έκανε την παράλληλη.Αυτή εξηγούσε χαμηλόφωνα στο παιδί με περισσότερες λεπτομέρειες και κυρίως σε πιο αργούς ρυθμούς τι έπρεπε να κάνει.Στο διαδικαστικό κομμάτι σίγουρα το βοηθούσε, όμως αν έκανε και μαθησιακή πρόοδο δεν μπορώ να το πω με σιγουριά.Στη βαθμολογία του δεν είχε λόγο η καθηγήτρια της παράλληλης. Αυτά!

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 03:37:49 μμ »
σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απόψεις και τις συμβουλές σας.
σήμερα μίλησα περισσότερο με το δ/ντή,μου είπε ότι σε περίπτωση που δω ότι μπορούμε με το παιδί να συνυπάρξουμε με τα άλλα παιδιά στο μάθημά τους,να το κάνουμε.
είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση παιδιού
όταν κουράζεται βγάζει μια επιθετικότητα
έχει μάθει ότι έχει τη δυνατότητα να μην μπει για μάθημα αν δεν το θελήσει
και γενικώς ότι αυτός θέτει τους κανόνες
προσπάθησα σήμερα να του δείξω ότι πρέπει να ακολουθείται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα κι ότι υπάρχουν όρια,δεν μπορούμε να φέυγουμε όποτε θέλουμε και να τρέχουμε έξω
έδειξε να καταλαβαίνει αλλά ταυτόχρονα και να επιζητά τα όρια που υπάρχουν
οι ώρες που έχουμε μαζί είναι αρκετές!(4-5 ημερησίως),κάτι το οποίο σημαίνει ότι θα κουραστεί,κι έτσι προσπαθώ να κρατώ το ενδιαφέρον
όσον αφορά στα μαθήματά του,είδα πως κινείται στη γλώσσα,δύναται να αναγνώσει αλλά όχι να κατανοήσει,και επομένως να συμμετάσχει στο μάθημα απαντώντας σε ερωτήσεις ή κάνοντας ασκήσεις(αναφέρομαι στην τάξη του).
πιστεύω ότι μέρα με τη μέρα θα προσαρμοζόμαστε και οι δύο
είδα και τον περσινό του φάκελο και έκαναν με τη συνάδελφο δραστηριότητες δημοτικού
θα προσπαθήσω να έρθω σε επαφή μαζί της,πιστεύω θα με βοηθήσει  ;)



Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 05:18:26 μμ »
Παράλληλη στηριξη σημαινει οτι το παιδι παραμενει στην ταξη και εσυ εισαι διπλα του. Μη δεχτεις σε καμια περιπτωση να κανετε μονοι σας μαθημα, υπαρχουν συναδελφοι της γενικης που θεωρουν οτι αυτο γινεται. Με αυτη τη λογικη παρτο σπιτι σου για ιδιαιτερο :P. Κι εγω ειχα τα ιδια προβληματα αλλα μετα απο συζητηση με το διευθυντη και φυσικα στον 1ο συλλογο ολα ξεκαθαρισαν και ας κρεμασα μερικοι τα μουτρα τους διοτι ουσιαστικα ηθελαν να ξεφορτωθουν το μαθητη. Εννοειται πως οταν για καποιο λογο δε θα μπορεσει να παραμεινει στην ταξη θα βγειτε εξω, θα το δεις...Δεν εισαι υποχρεωμενη να το επιβλεπεις στα διαλειμματα, οι εφημερευοντες τι κανουν?Με αυτη τη λογικη θα κανεις εφημερια καθε μερα ολη μερα. Στις εκδρομες ομως ημουν υπευθυνη για το μαθητη, οπως ενας καθηγητης ειναι για ενα τμημα. Βαθμολογια εβαζε ο καθηγητης αλλα υπηρχε συνεργασια με μενα. Επαναλαμβανω ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. Δεν ξερω που βρισκεσαι αλλα αν σε πρηξουν παρε τηλ. το συμβουλο ειδικης αγωγης να ερθει μια βολτα να εισαι καλυμμενη. Οι παραπανω συμβουλες των συναδελφων πολυ χρησιμες...

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 05:57:43 μμ »
(οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ, νομίζω και της παράλληλης εξαιρούνται από εφημερίες και εξωσχολικά).


υπάρχει κάποιος νόμος γι αυτό;;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:02:43 μμ »
Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού. :P  :P
Βλέπεις 3 χρόνια μακριά από τη δουλειά και έχω αρχίσει να ξεχνάω πολλά πράγματα, προχωρά και το Αλτσχάιμερ......
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:23:27 μμ »
Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού. :P  :P
Βλέπεις 3 χρόνια μακριά από τη δουλειά και έχω αρχίσει να ξεχνάω πολλά πράγματα, προχωρά και το Αλτσχάιμερ......

παρόλο που έχω δουλέψει μόνο σε τμήμα ένταξης όλα τα χρόνια. πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου σε εφημερίες και δραστηριότητες....
κορόιδο;; μάλλον!!
πάντως, αν το θυμηθείς/βρεις, ενημερωσε μας σε παρακαλώ!
ευχαριστώ!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 488
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.