0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 15, 2010, 04:12:42 μμθα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....Μαρκο θα συμφωνησω μαζι σου...κι εκτος απο χειροτεχνια και κεντημα θα πρεπει να σκεφτουν πολυ σοβαρα τη μαγειρικη, ζαχαροπλαστικη και ραπτικη γενικα...δε γινεται να φτανουν τα 20 και να μην ξερουν να βρασουν ενα αυγο η να ραψουν ενα κουμπι!
θα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....
Παράθεση από: giota8 στις Οκτώβριος 02, 2010, 01:31:42 μμΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 15, 2010, 04:12:42 μμθα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....Μαρκο θα συμφωνησω μαζι σου...κι εκτος απο χειροτεχνια και κεντημα θα πρεπει να σκεφτουν πολυ σοβαρα τη μαγειρικη, ζαχαροπλαστικη και ραπτικη γενικα...δε γινεται να φτανουν τα 20 και να μην ξερουν να βρασουν ενα αυγο η να ραψουν ενα κουμπι! Και τουλάχιστον οι άντρες κάποια στιγμή θα τα μάθουν στο στρατό, αν δεν αξιωθούν πιο πριν. Οι γυναίκες όμως; Μόνο κομμωτήριο και νύχια ξέρουν πια να φτιάχνουν
Φανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημα
Παράθεση από: billimember στις Οκτώβριος 02, 2010, 02:01:38 μμΦανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημαΌλα αυτά θα τα διδασκονται μέχρι την Α' Λυκείου. Αυτούς που θα τους ενδιαφέρουν ως αντικείμενα για τις μετέπειτα σπουδές τους θα τα επιλέξουν ούτως ή άλλως και στη Β' και Γ' Λυκείου. Το να τα διδάσκονται υποχρεωτικά και παιδιά που ούτε τους αρέσουν, ούτε θα τους χρειαστούν πουθενά, μόνο στο να κάνουν φροντιστήρια οδήγησε και ως τώρα. Εδώ εγώ με το σύστημα των δεσμών έδωσα Φυσική για να περάσω σε μία σχολή στην οποία δεν την χρειάστηκα ποτέ μα ποτέ. Ένα σωστό σχολείο μπορεί να παρέχει ουσιαστική βασική παδεία στους μαθητές μέσα σε 10 χρόνια, δηλ. μέχρι της Α' Λυκείου. Από εκεί και πέρα εξειδίκευση ανάλογα τι θέλει να κάνει ο καθένας στη ζωή του.
ξεχνατε εναν βασικο παραγοντα: ''τα πανεπιστημια θα καθοριζουν τα εξεταζομενα μαθηματα και τους συντελεστες βαρυτητας''..εκει θα παιχθουν πολλα για το τι θα επιλεγει ο καθενας..
Παράθεση από: Green στις Οκτώβριος 02, 2010, 02:15:55 μμΠαράθεση από: billimember στις Οκτώβριος 02, 2010, 02:01:38 μμΦανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημαΌλα αυτά θα τα διδασκονται μέχρι την Α' Λυκείου. Αυτούς που θα τους ενδιαφέρουν ως αντικείμενα για τις μετέπειτα σπουδές τους θα τα επιλέξουν ούτως ή άλλως και στη Β' και Γ' Λυκείου. Το να τα διδάσκονται υποχρεωτικά και παιδιά που ούτε τους αρέσουν, ούτε θα τους χρειαστούν πουθενά, μόνο στο να κάνουν φροντιστήρια οδήγησε και ως τώρα. Εδώ εγώ με το σύστημα των δεσμών έδωσα Φυσική για να περάσω σε μία σχολή στην οποία δεν την χρειάστηκα ποτέ μα ποτέ. Ένα σωστό σχολείο μπορεί να παρέχει ουσιαστική βασική παδεία στους μαθητές μέσα σε 10 χρόνια, δηλ. μέχρι της Α' Λυκείου. Από εκεί και πέρα εξειδίκευση ανάλογα τι θέλει να κάνει ο καθένας στη ζωή του.μετράτε τα 6 χρόνια του δημοτικού, με δασκάλους που σηκώνουν ψηλά τα χέρια στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες.......να μην πω για τα ελληνικά τους και την πλήρη τους άγνοια.....σε ιστορία και ό,τι άλλο θέλετε προσθέστε παρακάτω......ε όχι...δεν διδάχτηκαν φυσικές επιστήμες από τους δασκάλους.......δεν έχουν ιδέα οι δάσκαλοι από φυσικές επιστήμες...για να μην πω κιόλας πως δημιουργούν εσφαλμένες προαντιλήψεις στα παιδιά που θέλει πολύ χρόνο για να τις μεταβάλλεις στο γυμνάσιο......άκουσα από δάσκάλα να διδάσκει την τριβή!!! "τριβή είναι η δύναμη που κρατα το σακκάκι στην κρεμάστρα" άκουσον άκουσον!!!!!και όταν της επεσήμανα κατ'ιδίαν το σφάλμα, εξεγέρθηκε λέγοντας "δε πα να λες ό,τι θες, εγώ αυτό είπα"...και μιλάμε για κοριτσάκι 24 χρονών!!!