0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: MARKOS στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 04:12:42 pmθα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....Μαρκο θα συμφωνησω μαζι σου...κι εκτος απο χειροτεχνια και κεντημα θα πρεπει να σκεφτουν πολυ σοβαρα τη μαγειρικη, ζαχαροπλαστικη και ραπτικη γενικα...δε γινεται να φτανουν τα 20 και να μην ξερουν να βρασουν ενα αυγο η να ραψουν ενα κουμπι!
θα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....
Παράθεση από: giota8 στις Οκτωβρίου 02, 2010, 01:31:42 pmΠαράθεση από: MARKOS στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 04:12:42 pmθα προτιμουσα ενα νεο σχολειο, αλλα πραγματικα αλλαγμενο. και η αλλαγη αυτη δεν θα ηταν τοσο στα αντικειμενα (αρχαια,ιστορια,φυσικη,μαθηματικα,χημεια, χειροτεχνια,κεντημα κλπ) οσο στη ΔΟΜΗ που θα ελυνε κατα καποιο τροπο και το προβλημα με τους διορισμους.π.χ.5 ταξιο Νηπιαγωγειο4 ταξιο Δημοτικο6 ταξιο Γυμνασιο 8 ταξιο Λυκειο1-μονοετες ΤΕΙ2 ετες ΑΕΙ συνολο 26 χρονια. και κανεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ....Μαρκο θα συμφωνησω μαζι σου...κι εκτος απο χειροτεχνια και κεντημα θα πρεπει να σκεφτουν πολυ σοβαρα τη μαγειρικη, ζαχαροπλαστικη και ραπτικη γενικα...δε γινεται να φτανουν τα 20 και να μην ξερουν να βρασουν ενα αυγο η να ραψουν ενα κουμπι! Και τουλάχιστον οι άντρες κάποια στιγμή θα τα μάθουν στο στρατό, αν δεν αξιωθούν πιο πριν. Οι γυναίκες όμως; Μόνο κομμωτήριο και νύχια ξέρουν πια να φτιάχνουν
Φανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημα
Παράθεση από: billimember στις Οκτωβρίου 02, 2010, 02:01:38 pmΦανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημαΌλα αυτά θα τα διδασκονται μέχρι την Α' Λυκείου. Αυτούς που θα τους ενδιαφέρουν ως αντικείμενα για τις μετέπειτα σπουδές τους θα τα επιλέξουν ούτως ή άλλως και στη
ξεχνατε εναν βασικο παραγοντα: ''τα πανεπιστημια θα καθοριζουν τα εξεταζομενα μαθηματα και τους συντελεστες βαρυτητας''..εκει θα παιχθουν πολλα για το τι θα επιλεγει ο καθενας..
Παράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 02, 2010, 02:15:55 pmΠαράθεση από: billimember στις Οκτωβρίου 02, 2010, 02:01:38 pmΦανταστειτε ενα παιδι που θα τελειωνει το λυκειο , δεν θα ξερει μαθηματικα , φυσικη , χημεια, ιστορια , αρχαια μονο στο ονομα θα τα χει ακουσει καποτε , ουτε καν απο μεταφραση δε θα εχει διαβασει , θα του λες ξενοφωντας και θα λεει ποιος ειναι ο κυριος , θα του λες β παγκοσμιος και θα σου απανταει υπαρχει και τριτος;θα του λες τη θεωρια της σχετικοτητας και θα κουναει το κεφαλι .Παναγια μου , θυματα χωρις αντιδραση στο πολιτικο συστημαΌλα αυτά θα τα διδασκονται μέχρι την Α' Λυκείου. Αυτούς που θα τους ενδιαφέρουν ως αντικείμενα για τις μετέπειτα σπουδές τους θα τα επιλέξουν ούτως ή άλλως και στη