0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί βλέπεις πουθενά την πληροφορική και τη βιολογία μέσα στο νέο λύκειο; Μάλλον είναι πολύ απαρχαιωμένες επιστήμες για να ενταχθούν στο νέο λύκειο. Θα πηγαίνεις χημικός μηχανικός και δε θα έχεις διδαχθεί ποτέ βιολογία στο λύκειο. Θα μπαίνεις στο πολυτεχνείο για να γίνεις ηλεκτρολόγος μηχανικός και θα έχεις 4 χρόνια να διδαχθείς πληροφορική. Αντίθετα για όλες τις θετικές επιστήμες είναι πάρα πολύ χρήσιμο να μάθουν αρχαία και να μην κάνουν ορθογραφικά λάθη στη Γ λυκείου. Όλα τα μαθήματα χρειάζονται,αλλά όταν μιλάμε για εξειδίκευση στις τελευταίες τάξεις του λυκείου, θα έπρεπε να έχουμε εξειδίκευση και οι μαθητές να έχουν μάθει στο δημοτικό να μην κάνουν ορθογραφικά λάθη και να μπορούν να κάνουν τις 4 πράξεις των μαθηματικών. Ακόμη και τώρα όλοι οι καθηγητές στη Γ λυκείου παίρνουν ώρες από τα μαθήματα γενικής παιδείας για να κάνουν κατεύθυνση και σπάνια κάποιος μαθητής διαβάζει μαθήματα γενικής παιδείας στη
Τα Θρησκευτικά και η Ιστορία θα παραμείνουν ως υποχρεωτικό μάθημα σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, μόνο στην Α Λυκείου, που δεν νομίζω ότι και ποτέ τέθηκε θέμα για την τάξη αυτή. Στη
θα μπορούσαν οι επιπλέον 2 ώρες της ξένης γλώσσας να είναι πάλι αγγλικά, αλλά προχωρημένα, ώστε να υπάρχουν 4 ώρες αγγλικών και να ενισχυθεί και η ξένη γλώσσα. Καλή η θεατρολογία και οι χοροί, αλλά αυτά θα μπορούσαν να μπουν σαν διαθεματικό της φυσικής αγωγής και των φιλολογικών μαθημάτων.