0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mk75 νομιζω τέτοια "μαγαζάκια" χαρακτηρίζουν όλη την γκάμα των ΑΕΙ/ΤΕΙ και είναι άδικο να στοχοποιήται μόνο το ΕΑΠ. Τούτου λεχθέντος ίσως οι εργασίες θα πρέπει να γράφονται εννοείται κατά τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος, σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα είναι προσβάσιμη μόνο τις ώρες λειτουργίας του σχολείου ώστε να εξασφαλίζεται το αδιάβλητο. Τώρα αν ο μαθητής φέρει την εργασία έτοιμη από το χ μαγαζάκι/ιδιαιτερά και δε συμμαζεύεται...ε ευθύνη θα έχει και ο καθηγητής/ καθηγητές που θα βρίσκονται μέσα στην τάξη. Ας ανοίξουν κι αυτοί τα ματάκια τους....
Παράθεση από: bitch στις Απριλίου 04, 2011, 06:38:52 pmmk75 νομιζω τέτοια "μαγαζάκια" χαρακτηρίζουν όλη την γκάμα των ΑΕΙ/ΤΕΙ και είναι άδικο να στοχοποιήται μόνο το ΕΑΠ. Τούτου λεχθέντος ίσως οι εργασίες θα πρέπει να γράφονται εννοείται κατά τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος, σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα είναι προσβάσιμη μόνο τις ώρες λειτουργίας του σχολείου ώστε να εξασφαλίζεται το αδιάβλητο. Τώρα αν ο μαθητής φέρει την εργασία έτοιμη από το χ μαγαζάκι/ιδιαιτερά και δε συμμαζεύεται...ε ευθύνη θα έχει και ο καθηγητής/ καθηγητές που θα βρίσκονται μέσα στην τάξη. Ας ανοίξουν κι αυτοί τα ματάκια τους....Ποτε θα ανοιξουν τα ματακια τους πριν η μετα το παραδακι;Εχει να γινει του φροντιστηριου.. και με βαρβατες ταριφες.Να γιατι πρεπει να παρουμε το ECDL παιδια ..για να γραφουμε τις εργασιες ... των παιδιων..
Παρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε;
Λοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.
Παράθεση από: gallikou στις Απριλίου 04, 2011, 07:27:38 pmΛοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.Σωστή και έτσι πρέπει
Παράθεση από: Landau στις Απριλίου 04, 2011, 04:44:14 pmΠαρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε; Δεν μας είπες όμως, εσύ που το προτείνεις αυτό το έχεις κάνει ποτέ; Να είσαι σίγουρος ότι αν εφαρμοστεί η πρότασή σου, θα έχει μεγάλη ανταπόκριση, όπως άλλωστε είχε μέχρι σήμερα από χιλιάδες συναδέλφους δευτεροβάθμιας που συμμετείχαν κάθε χρόνο στα προγράμματα καινοτόμων δράσεων.
ηξερες πως δεν υπαρχει βουληση απο μαθητες και διευθυνση και γιαυτο προθυμοποιηθηκες! Αστα αυτα!