0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να λήξει το θέμα με τις "ερευνητικές εργασίες" (το λέγαμε και στο χωρίο μας project? ), η λύση είναι η εξής απλή:Ελλείψη άλλου εκπαιδευτικού, και κατά το δυνατόν, θα τις αναλαμβάνει ο φυσικός, διότι - όπως έχει πει και ο Sheldon Cooper στο big bang theory - ένας φυσικός γνωρίζει τα πάντα για το σύμπαν και ό,τι περιέχεται σε αυτό και είναι σημαντικό.Problem solved!
Σβήστηκαν κάποια μηνύματα ή είναι η ιδέα μου; Γιατί;
Και να προτείνω και κάτι που δεν προκαλέσει πιστεύω καμία αντίδραση. Στην Α Λυκείου τουλάχιστον το projetc πρέπει να ανατεθεί στους κλάδους της Τεχνολογίας. Με λίγα λόγια δεν πειράζεται τίποτα, να ισχύει δηλαδή ότι ίσχυε και στην τεχνολογία. Στην
Κι ενώ εδώ παλεύουν να δημιουργήσουν το σχολείο της αγοράς, η αγορά παγκοσμίως ζητάει να επιστρέψουμε από τις δεξιότητες του νέου σχολείου στη γνώση του παραδοσιακού. Η αμορφωσιά που επέβαλαν στους μαθητές με την υποβάθμιση των σχολικών συστημάτων ως δήθεν αναχρονιστικών και εκτός αγοράς αποδεικνύεται μπούμερανγκ παγκοσμίως. Το έχει δει αυτό η Αννούλα να καταλάβει πόσο πίσω είναι όταν μιλάει για απλές δεξιότητες την ώρα που η αγορά ζητάει γνώσεις;http://www.dailymail.co.uk/news/article-1374636/School-leavers-unfit-work-Firms-spend-billions-remedial-training.html