0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το μετράς έτσι, είμαστε όλοι παράνομοι, και εξηγώ το γιατί;έχει βάλει ποτε κανείς προφορικό βαθμό στο τετράμηνο, μονάδα; Μάλλον όχι. Μα γιατί; αφού ο μαθητής αξίζει για μονάδα. Όμως τους βάζεις 9, άντε 8. Και γιατί βάζεις στο γραπτό μονάδα τότε;Αν την βάση σου στα προφορικά την ξεκινάς από το 9, τότε να το κάνεις και στα γραπτά αυτό.
illie μου, δεν υπάρχει δικαιολογία για όποιο λόγο κι αν το κανουν, ετσι δεν είναι?
Ξερετε τι σκέπτομαι; πως η τραπεζα θεματων λύνει καποια προβληματα τετοιου τύπου. Εγω, να βαλω κύριε δ/ντα 18 και 19 και 20, μη σας χαλασω το χατηρι. Οταν ομως ο μαθητης που αξιζει 12 ή 13 γραψει 9 ή 10 λογω των τραπεζικών θεμάτων ή "μείνει" μετεξεταστεος, ισως αλλάζει σιγα σιγα η νοοτροπια δ/ντων και γονεων...
Δεν τα λύνει, αλλά δεν τα επιτεινει ή τα παρατείνει.Και αποψη νομιζω πως μπορει να εχει ο καθενας απο μας, ακομα και η καθαριστρια. Τί θα πει "γνώστης"? Ακομα και ο γνωστης, δεν ειναι παντογνώστης και επειτα οφειλει να εξηγησει ο "γνωστης" γιατι είναι ετσι ή μόνον ετσι, στον "μη γνωστη" που διδασκει το παιδι του.
Συμφωνώ απόλυτα με το Μάρκο. Εμείς διαμορφώνουμε το κλίμα. Απλά κάποιοι βάζουν τις δημόσιες σχέσεις τους με γείτονες, συγχωριανούς ή και απλά την ησυχία τους και το να κάνουν τους καλούς, πάνω από το πραγματικό καθήκον. Η πλειοψηφία των παιδιών που τελειώνουν το λύκειο είναι λειτουργικά αναλφάβητα. Δεν έχουν την ικανότητα να διεκπεραιώσουν βασικές εργασίες τους στην κοινωνική τους ζωή.
Δηλαδή όταν σε βρίζουν και σε απειλούν ότι θα καταγγελθείς γιατί ο βαθμός σου δημιούργησε ψυχολογικά προβλήματα σε μαθητή, του οποίου οι γονείς ισχυρίζονται ότι κλαίει νυχθημερόν, γιατί τυχαίνει να έχει βαθμό 9 και όχι 10, είσαι σίγουρος ότι θα έχεις την ψυχραιμία να κάνεις το καθήκον σου? Όταν μάλιστα δε σε στηρίζει η διευθύντρια, αλλά απεναντίας σου υπενθυμίζει ότι είναι πολύ εύκολο πλέον να τεθείς σε αργία? Εδώ δε μιλάμε για ανάγκη διατήρησης δημοσίων σχέσεων, εδώ μιλάμε για τρομοκρατία ότι θα απολυθείς. Έχεις απόλυτο δίκιο ότι η πλειοψηφία των μαθητών αποφοιτούν λειτουργικά αναλφάβητοι, αλλά υπό αυτές τις συνθήκες δεν ξέρω πόσοι μπορούμε να κάνουμε το καθήκον μας. Εγώ πραγματικά δεν είμαι σίγουρη ότι δεν θα υποχωρούσα σε τέτοιες πιέσεις.
Αυτή την συμπεριφορά τη γνωρίζουν και οι σύμβουλοι και δεν σου ρίχνουν ευθύνη επειδή ο x μαθητής είχε προφορικά 19 - 20 και έγραψε στο τέλος για 5.
τότε και εγώ αν πάω να χειρουργηθώ να έχω άποψη για τον τρόπο που θα με χειρουργήσει ο γιατρός... αφού όλοι έχουμε άποψη για όλα στην Ελλάδα... όλοι γιναμε εκπαιδευτικοί σε μια νύχτα και κρίνουμε...
ακομα και ο γιατρος θα σε ρωτησει, αφου πρωτα σου εξηγησει. Που ειναι το παράδοξο? Δηλ. ο εκπαιδευτικος θα πει στον γονιο "σωπα εσυ, δεν ξερεις" ? ή "εσυ, δεν πρεπει να εχεις άποψη"? Ο εκπαιδευτικος οφειλει να ακουει τον μαθητη και τον γονιο. Τωρα, αν υπαρχουν προβλήματα μεταξυ δ/ντη -εκπαιδευτικου αυτό να λυθει