0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sofiagexa στις Ιούνιος 15, 2011, 09:34:34 μμΠαράθεση από: Smaragdi στις Ιούνιος 15, 2011, 05:56:56 μμΠαράθεση από: marthoulini στις Ιούνιος 15, 2011, 02:29:30 μμειναι απαραδεκτο να επιτρέψουμε αναθέσεις φιλολογικων μαθημάτων!δωσαμε την ιστορία, φτάνει!δε βγάλαμε τα ματια μας στο πανεπιστημιο και στον ασεπ για να παραδιδουμε αμαχητι τα μαθηματα μας.και εχεις και την αγγλικου με υφακι να σου λεει σημερα οτι διδαχτηκε λογοτεχνια στο πανεπιστημιο....μου ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι!και εμεις καναμε αγγλικα στο φιλολογικο(4 εξαμηνα),πρεπει να διδαξουμε αγγλικα?με την ιδια λογικη μπορουμε!πες τα συναδέλφισσα, κι εγώ μαζί σου. Με την ίδια λογική κι εγώ γνωρίζω ΑΡΙΣΤΑ την αγγλική γλώσσα: έχω πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία, στο τμήμα κλασικών σπουδών του Cardiff University, το οποίο τμήμα έχει χαρακτηριστεί ως το έκτο καλύτερο στον κόσμο...επίσης έχω diploma in creative writing με άριστα παρακαλώ από γνωστό κολέγιο Δημιουργικής Γραφής πάλι στη Μεγάλη Βρετανία. Με αυτή τη λογική ΚΙ ΕΓΩ μπορώ να διδάξω αγγλικά στο σχολείο για να συμπληρώσω το ωράριο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!Και κάτι άλλο: όταν οι συνάδελφοι φιλόλογοι βρίσκονται στα μετερίζια της εκπαίδευσης και καθημερινά λιώνουν στην τάξη, αρκετές αγγλικούδες -οι οποίες τώρα έχουν πάρει το σχετικό υφάκι-φιλούν κατουρημένες ποδιές για να πάρουν απόσπαση σε κάποιο γραφείο (πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) προκειμένου να.........μην κουράζονται και τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Άντε τώρα γιατι τα έχω πάρει στο κρανίο!!! Μην πω περισσότερα και γίνει εδώ στο φόρουμ........του Συντάγματος!!!!!!!!!!!!!Εντάξει παιδιά...ελάτε ας βγάλουμε τις γνώσεις μας να τις μετρήσουμε...έλεος δηλαδή ειλικρινά...Όσο για το ότι οι φιλόλογοι ξεσκίζονται στην δουλειά και όλοι οι άλλοι (ουπς όχι όλοι...μόνο εμείς οι άχρηστοι ξενόγλωσσοι) ξυνόμαστε...ας κοπεί αυτή η καραμέλα παρακαλώ...Με την ίδια λογική να τα βάλω κι εγώ με τους φιλόλογους που όταν διδάσκω γερμανικά και κάνω γραμματική, αναφέρω στα παιδιά στοιχειώδη πράγματα όπως αντικείμενο, δοτική πτώση, δευτερεύουσα πρόταση και με κοιτάνε λες και είμαι από άλλο πλανήτη...και κάθομαι και εξηγώ πρώτα στα ελληνικά και μετά πάω στην ξένη γλώσσα. Δεν τα βάζω όμως με τους συναδέλφους..αλλά με το γεγονός ότι το ίδιο το σύστημα θέλει αμόρφωτα παιδιά...γιατί αυτά βολεύουν πιο πολύ...Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος, αλλά το υπουργείο...Και τέλος θα παρακαλούσα μιας και όλοι μας είμαστε απόφοιτοι πανεπιστημίου να μην εκμηδενίζουμε τα πάντα..λέγοντας ότι το πτυχίο ξενόγλωσσης σχολής είναι ισότιμο με ενα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας..Γιατί πιστοποιητικό γλωσσομάθειας είναι και όχι ΠΤΥΧΙΟ...όπως θέλουν να τα λένε εδώ στην Ελλάδα τα φροντιστήρια..γιατί ακούγονται πιο ελκυστικά Και για μην νομίζουν μερικοί ότι χαίρομαι για τις ιστορίες...να το πω ξεκάθαρα:Η ιστορία στους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ!Δεν το λεμε κυριολεκτικα, δεν εξισωνουμε τα πτυχια του Πανεπιστημιου με τα πιστοποιητικα γλωσσομαθειας. Το λεμε υπερβαλλοντας οταν καποιοι γραφουν οτι εκανα στην ξενογλωσση φιλολογια λογοτεχνια, γιατι να μη την διδαξω στα σχολεια
Παράθεση από: Smaragdi στις Ιούνιος 15, 2011, 05:56:56 μμΠαράθεση από: marthoulini στις Ιούνιος 15, 2011, 02:29:30 μμειναι απαραδεκτο να επιτρέψουμε αναθέσεις φιλολογικων μαθημάτων!δωσαμε την ιστορία, φτάνει!δε βγάλαμε τα ματια μας στο πανεπιστημιο και στον ασεπ για να παραδιδουμε αμαχητι τα μαθηματα μας.και εχεις και την αγγλικου με υφακι να σου λεει σημερα οτι διδαχτηκε λογοτεχνια στο πανεπιστημιο....μου ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι!και εμεις καναμε αγγλικα στο φιλολογικο(4 εξαμηνα),πρεπει να διδαξουμε αγγλικα?με την ιδια λογικη μπορουμε!πες τα συναδέλφισσα, κι εγώ μαζί σου. Με την ίδια λογική κι εγώ γνωρίζω ΑΡΙΣΤΑ την αγγλική γλώσσα: έχω πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία, στο τμήμα κλασικών σπουδών του Cardiff University, το οποίο τμήμα έχει χαρακτηριστεί ως το έκτο καλύτερο στον κόσμο...επίσης έχω diploma in creative writing με άριστα παρακαλώ από γνωστό κολέγιο Δημιουργικής Γραφής πάλι στη Μεγάλη Βρετανία. Με αυτή τη λογική ΚΙ ΕΓΩ μπορώ να διδάξω αγγλικά στο σχολείο για να συμπληρώσω το ωράριο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!Και κάτι άλλο: όταν οι συνάδελφοι φιλόλογοι βρίσκονται στα μετερίζια της εκπαίδευσης και καθημερινά λιώνουν στην τάξη, αρκετές αγγλικούδες -οι οποίες τώρα έχουν πάρει το σχετικό υφάκι-φιλούν κατουρημένες ποδιές για να πάρουν απόσπαση σε κάποιο γραφείο (πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) προκειμένου να.........μην κουράζονται και τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Άντε τώρα γιατι τα έχω πάρει στο κρανίο!!! Μην πω περισσότερα και γίνει εδώ στο φόρουμ........του Συντάγματος!!!!!!!!!!!!!Εντάξει παιδιά...ελάτε ας βγάλουμε τις γνώσεις μας να τις μετρήσουμε...έλεος δηλαδή ειλικρινά...Όσο για το ότι οι φιλόλογοι ξεσκίζονται στην δουλειά και όλοι οι άλλοι (ουπς όχι όλοι...μόνο εμείς οι άχρηστοι ξενόγλωσσοι) ξυνόμαστε...ας κοπεί αυτή η καραμέλα παρακαλώ...Με την ίδια λογική να τα βάλω κι εγώ με τους φιλόλογους που όταν διδάσκω γερμανικά και κάνω γραμματική, αναφέρω στα παιδιά στοιχειώδη πράγματα όπως αντικείμενο, δοτική πτώση, δευτερεύουσα πρόταση και με κοιτάνε λες και είμαι από άλλο πλανήτη...και κάθομαι και εξηγώ πρώτα στα ελληνικά και μετά πάω στην ξένη γλώσσα. Δεν τα βάζω όμως με τους συναδέλφους..αλλά με το γεγονός ότι το ίδιο το σύστημα θέλει αμόρφωτα παιδιά...γιατί αυτά βολεύουν πιο πολύ...Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος, αλλά το υπουργείο...Και τέλος θα παρακαλούσα μιας και όλοι μας είμαστε απόφοιτοι πανεπιστημίου να μην εκμηδενίζουμε τα πάντα..λέγοντας ότι το πτυχίο ξενόγλωσσης σχολής είναι ισότιμο με ενα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας..Γιατί πιστοποιητικό γλωσσομάθειας είναι και όχι ΠΤΥΧΙΟ...όπως θέλουν να τα λένε εδώ στην Ελλάδα τα φροντιστήρια..γιατί ακούγονται πιο ελκυστικά Και για μην νομίζουν μερικοί ότι χαίρομαι για τις ιστορίες...να το πω ξεκάθαρα:Η ιστορία στους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ!
Παράθεση από: marthoulini στις Ιούνιος 15, 2011, 02:29:30 μμειναι απαραδεκτο να επιτρέψουμε αναθέσεις φιλολογικων μαθημάτων!δωσαμε την ιστορία, φτάνει!δε βγάλαμε τα ματια μας στο πανεπιστημιο και στον ασεπ για να παραδιδουμε αμαχητι τα μαθηματα μας.και εχεις και την αγγλικου με υφακι να σου λεει σημερα οτι διδαχτηκε λογοτεχνια στο πανεπιστημιο....μου ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι!και εμεις καναμε αγγλικα στο φιλολογικο(4 εξαμηνα),πρεπει να διδαξουμε αγγλικα?με την ιδια λογικη μπορουμε!πες τα συναδέλφισσα, κι εγώ μαζί σου. Με την ίδια λογική κι εγώ γνωρίζω ΑΡΙΣΤΑ την αγγλική γλώσσα: έχω πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία, στο τμήμα κλασικών σπουδών του Cardiff University, το οποίο τμήμα έχει χαρακτηριστεί ως το έκτο καλύτερο στον κόσμο...επίσης έχω diploma in creative writing με άριστα παρακαλώ από γνωστό κολέγιο Δημιουργικής Γραφής πάλι στη Μεγάλη Βρετανία. Με αυτή τη λογική ΚΙ ΕΓΩ μπορώ να διδάξω αγγλικά στο σχολείο για να συμπληρώσω το ωράριο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!Και κάτι άλλο: όταν οι συνάδελφοι φιλόλογοι βρίσκονται στα μετερίζια της εκπαίδευσης και καθημερινά λιώνουν στην τάξη, αρκετές αγγλικούδες -οι οποίες τώρα έχουν πάρει το σχετικό υφάκι-φιλούν κατουρημένες ποδιές για να πάρουν απόσπαση σε κάποιο γραφείο (πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) προκειμένου να.........μην κουράζονται και τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Άντε τώρα γιατι τα έχω πάρει στο κρανίο!!! Μην πω περισσότερα και γίνει εδώ στο φόρουμ........του Συντάγματος!!!!!!!!!!!!!
ειναι απαραδεκτο να επιτρέψουμε αναθέσεις φιλολογικων μαθημάτων!δωσαμε την ιστορία, φτάνει!δε βγάλαμε τα ματια μας στο πανεπιστημιο και στον ασεπ για να παραδιδουμε αμαχητι τα μαθηματα μας.και εχεις και την αγγλικου με υφακι να σου λεει σημερα οτι διδαχτηκε λογοτεχνια στο πανεπιστημιο....μου ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι!και εμεις καναμε αγγλικα στο φιλολογικο(4 εξαμηνα),πρεπει να διδαξουμε αγγλικα?με την ιδια λογικη μπορουμε!
dessi αυτή τη διάκριση που προτείνεις δεν την ασπάζομαι επουδενί ...οι ιστορικοί τις ιστορίες να το δεχτώ αλλά οι συναδελφοι του φιλολογικού και Θουκυδίδη-Ηροδοτο διδάχτηκαν και Πλατων-Αριστοτέλη από πρωτότυπο με εισαγωγες,σχόλια,συντακτικό-γραμματική ,τα πάντα εργογραφικά -βιογραφικά οπότε η διάκριση που κάνεις είναι τουλάχιστον ατυχής....καλύτερα όμως να μην ανοίξω νέο θέμα προς συζήτηση στο ήδη υπάρχων ...