*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 133944 φορές)

0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Υπάρχουν πολλοί "περίεργοι" συνάδελφοι φιλόλογοι, ξενόγλωσσοι, έχω συναντήσει κι από άλλες ειδικότητες....Η αλήθεια είναι πως σαν κλάδος οι ξενόγλωσσοι είναι λίγο περιφρονημένοι, γιατί δίνουμε περισσότερη σημασία στους συναδέλφους των ξενόγλωσσων φροντιστηρίων, που μπορεί να λειτουργούν και σαν ελίτ σε μια μικρή κοινωνία, παρά στους συναδέλφους των σχολείων μας.Και όμως, οι ξενόγλωσσοι, σας μιλάω σα φιλόλογος που έχει πάθος για την παγκόσμια κουλτούρα και τις ξένες γλώσσες, ούσα γλωσσολογικής ειδικεύσεως, έχουν αντίστοιχες υψηλού επιπέδου φιλολογικές σπουδές στον τομέα τους. Εμείς ασχολούμαστε με Πλάτωνα και Αριστοτέλη,Σολωμό, Καβάφη,  άλλοι με Πετράρχη, Βοκάκιο, Ντάντε Αλιγκέρι, Σαίξπηρ και Κάμιγκς, Ελ.Μπράουνιγκ, Μαργκερίτ Γιουρσενάς και Μαρκες....Όταν όμως σπουδάζεις ένα αντικείμενο, το βλέπεις ενταγμένο στις ιστορικές, πολιτικές και οικονομικές πνευματικές συνθήκες μιας εποχής.Το μελετάς σε μία συγκεκριμένη γλώσσα, η οποία έχει τα δικά της δομικά χαρακτηριστικά, που αντανακλούν ένα τρόπο σκέψης και μια φιλοσοφία διαφορετική.Οι ξενόγλωσσοι έχουν λοιπόν προσανατολισμό διαφορετικό από εμάς τους φιλολόγους, λόγω της διαφορετικής γλώσσας που χρησιμοποιούν ως εργαλείο στην προσέγγιση της κουλτούρας άλλων λαών.Πού εστιάζεται το πρόβλημα;Στη στείρα νοοτροπία που υπάρχει στο υπουργείο ότι εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μόνο η γραμματική και το συντακτικό της, ότι κάθε χρόνο πρέπει να διδάσκονται παρόμοια βιβλία ενώ στο φροντιστήριο έχουν πιο "σφιχτό"πρόγραμμα με βάση τα πτυχία.Εάν το υπουργείο πραγματικά ήθελε να βοηθήσει στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών, θα προσέθετε στο αναλυτικό πρόγραμμα εκείνα τα στοιχεία που θα έδιναν την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές, και ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάποιο φροντιστήριο(είχα τέτοιους μαθητές στα σχολεία που υπηρέτησα) να παίρνουν στη Γ Γυμνασίου ένα πρώτο πτυχίο και, στις τρείς τάξεις του λυκείου να ασχοληθούν με τα διάφορα στοιχεία της λογοτεχνίας και της ξενόγλωσσης κουλτούρας.Επομένως λόγω λάθος προσανατολισμού του συστήματος, υπάρχει ανάμεσά μας μία κόντρα.Δε θα ήθελα να διδάξω ποτέ μαθήματα που δεν είναι της ειδικότητάς μου, αλλά, προκειμένου μία ξενόγλωσση με παιδιά να σταλεί σε άλλο σχολείο, θα έκανα την υποχώρηση και θα τη βοηθούσα.Γιατί όμως σε εμάς τους φιλολόγους δίνεται σαν ανάθεση το Δίκαιο ή η Ψυχολογία;Και μη μου πείτε λόγω ΦΠΨ, πέρσι δίδαξα και επιλεγόμενο θεατρολογία, κακήν κακώς ομολογώ, γιατί άλλες ώρες είχαν δηλωμένες στο σχολείο και άλλες στη Δευτεροβάθμια.Μη σφαζόμαστε μεταξύ μας.Είμαστε ΟΛΟΙ φιλόλογοι, αλλά όπως πάμε στον ειδικό κάθε φορά γιατρό, χρειαζόμαστε και τον αντίστοιχης ειδικότητας κάθε φορά καθηγητή.Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα βοηθήσω κάποιον συνάδελφο ξενόγλωσσο αν μου το ζητήσει στη διδασκαλία δικών μου μαθημάτων.Εξάλλου κάθε χρόνο σε κάθε σχολείο, παίρνω τα ψίχουλα που περισσεύουν κάνοντας μαθήματα με τα οποία δεν έχω ασχολήθεί τόσο.Δεν κάθονται οι παλαιότεροι συνάδελφοι να συζητήσουμε και να μοιράσουμε τα αντικείμενα.Και από εκεί ξεκινάει  άλλο ζήτημα.... Όταν η ΟΛΜΕ κοιμάται,εμείς μπορούμε να διεκδικούμε και να φωνάζουμε ακόμα.Αλλά να στρέφουμε τη διεκδίκησή  και την οργή μας στο σωστό αποδέκτη.Συγγνώμη για τη μακροσκελή ανάπτυξη.

Έτσι. ++++++++++++++++++   :) :) :)




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Εχεις  δικιο moderator,θα  προσθεσω  μαλιστα  οτι  αυτα  που  γραφονται  εδω , καμμία  σχέση  δεν  εχουν  με  την  πραγματικη  ζωη. Με  τους  φιλολογους  του  σχολειου  μου  συνεργαστηκαμε  αψογα κι  ειμαστε  πολυ  δεμενοι.Δε  φτανει  που  ειμαστε  οικονομικοι  μεταναστες  για  χρονια στα  δυσπροσιτα , δε  φτανει  που  φτυσαμε  αιμα στην  πολυχρονη  ομηρια ,θα  μαλωνουμε  σαν μαριονετες  του  υπουργειου; Εμεις  απο  οποιο  πινακα  κι  αν  διοριστηκαμε ,σ'οποιο  κλαδο  κι  αν  ανηκουμε , ειτε  ειμαστε  υπερ της απεργιας ειτε  οχι, περασαμε  μια  εξαιρετικα  δημιουργικη  και  απολαυστικη  χρονια .Οσοι  ψαχνουν  να  εκτονωσουν  την  οργη  τους , να  προσεξουν  το  σωστο target  group.

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Η adigoni εβαλε τα πραγματα σε μια σειρα. Η επιθετικη συμπεριφορα των ξενολωσσων πηγαζει απο τη δικη μας συμπεριφορα (υπαρχουν δεκαδες μηνυματα υποτιμητικα για τους συναδελφους ξενων γλωσσων απο φιλολογους).
Ας μη ξεχαναμε πως οταν ακουστηκε η β'αναθεση της λογοτεχνιας στους ξενολωσσους και ο περιορισμος των ωρων διδασκαλιας του μαθηματος τους, αντεδρασαν με διαμαρτυρια εξω απ τα προπυλαια. Τους αφησαμε ομως αντι να τους συμπαρασταθουμε.

Λοιπον, ο,τι και να λεμε το υπουργειο αποφασισε και δε φταμε εμεις. Τι κανουμε ειναι το ζητουμενο. Γιατι με τα λογια μονο το προβλημα δε λυνεται (και η δικη μου αποψη ειναι πως μαλλον δεν θα βρεθει λυση).
Σε αυτη τη περιπτωση, ας βοηθησουμε καποιο συναδελφο αν χρειαστει τη βοηθεια μας. ας μη του γυρναμε περιφρονητικα τη πλατη και ας συνεχισουμε τον αγωνα ....
Μπράβο, Μάρκο και λοιποί συνάδελφοι, όχι επειδή υποστηρίζετε με τα λεγόμενά σας τους ξενόγλωσσους, αλλά γιατί είστε πιο αντικειμενικοί και δίκαιοι.
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος amalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
"ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ".ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pinklaurel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
"ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ".ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK.

Απίστευτο!!! Καλό θα είναι όμως όλοι οι φιλόλογοι να το πάρετε απόφαση γιατί τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες μέρες και θα βρεθούμε όλοι να αντιμετωπίσουμε πολύ πιο δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις! Και δεν νομίζω να θέλετε ο κλάδος σας να ειναι μόνος του!!!!!

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Κι  εμεις  οι  ξενογλωσσοι  αντιτιθεμεθα στο  ιδιο  αλλα  δεν  κανουμε join στη  σελιδα  τους  γιατι  διαδικτυακα  μας  κραζουν (εκτος  απο  τους  δραμινους  συμπατριωτες  μου )

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Μπράβο στην Αντιγόνη και στο Μάρκο για τις απόψεις τους και για τον τρόπο που τις εκφράζουν.
"Αριστοκρατικές" απόψεις σαν αυτές που παρατέθηκαν σε προηγούμενες σελίδες μόνο εμπρηστικά λειτουργούν και δείχνουν ελιτισμό και ανωριμότητα.

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ".ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK.

Απίστευτο!!! Καλό θα είναι όμως όλοι οι φιλόλογοι να το πάρετε απόφαση γιατί τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες μέρες και θα βρεθούμε όλοι να αντιμετωπίσουμε πολύ πιο δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις! Και δεν νομίζω να θέλετε ο κλάδος σας να ειναι μόνος του!!!!!

Αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται απίστευτο. Το να προσπαθήσει ένας κλάδος να προασπίσει τα συμφέροντα του ούτε αθέμιτο είναι ούτε ισοδυναμεί αυτόματα με υποτίμηση ενός άλλου κλάδου. Και σε καμία περίπτωση δεν ισοδυναμεί ο τίτλος τουλάχιστον της ομάδας (το περιεχόμενο δεν το γνωρίζω) με τις δηλώσεις του αριστοκράτη προηγουμένως!

Έχω ένα κενό όμως, αν μπορείτε διαφωτίστε με. Βγήκε νέα εγκύκλιος που εντάσσει τη λογοτεχνία στις β' αναθέσεις των καθηγητών ξένων γλωσσών; Απ' ό,τι ξέρω όχι. Αν έχετε υπόψη σχετικό έγγραφο παραπέμψτε και όσους από εμάς δεν το γνωρίζουν.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συμφωνώ και γω με τα όσα γράφει η adigoni.
Επιπλέον να προσθέσω ότι το όλο θέμα είναι άνευ ουσίας τη στιγμή που:
1. Οι ξενόγλωσσοι έχουν ήδη ως 2η ανάθεση ιστορία (όχι όμως ιστορία κατεύθυνσης)
2. Το ίδιο και οι θεολόγοι.
3. Ακόμη και στον ίδιο τον κλάδο των φιλολόγων δεν υπάρχουν κοινά προσόντα. Άλλοι γνωρίζουν καλύτερα ιστορία, άλλοι νέα/αρχαία, άλλοι φιλοσοφία/παιδαγωγικά/ψυχολογία. Μπορεί π.χ. να υπάρχει φιλόλογος που έχει διδαχθεί στο πανεπιστήμιο μόνο ένα μάθημα ιστορίας ή αρχαίων και καθόλου λατινικά. Για ποιο λόγο λοιπόν ένας φιλόλογος ΠΕ02 να μπορεί να διδάξει ιστορία ή λογοτεχνία καλύτερα από έναν ξενόγλωσσο; Η απάντηση είναι ότι μπορεί να διδάξει ό,τι ορίζεται από το υπουργείο. Και το υπουργείο φαίνεται να ενδιαφέρεται μόνο περιφερειακά για το σωστό. Ας μη τρωγόμαστε λοιπόν μεταξύ μας μέσα σε μια κοινωνία που εμφανώς απαξιώνει τη γνώση και απέναντι σε ένα υπουργείο που αρκείται σε γραφειοκρατικές λύσεις.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Υπάρχουν πολλοί "περίεργοι" συνάδελφοι φιλόλογοι, ξενόγλωσσοι, έχω συναντήσει κι από άλλες ειδικότητες....Η αλήθεια είναι πως σαν κλάδος οι ξενόγλωσσοι είναι λίγο περιφρονημένοι, γιατί δίνουμε περισσότερη σημασία στους συναδέλφους των ξενόγλωσσων φροντιστηρίων, που μπορεί να λειτουργούν και σαν ελίτ σε μια μικρή κοινωνία, παρά στους συναδέλφους των σχολείων μας.Και όμως, οι ξενόγλωσσοι, σας μιλάω σα φιλόλογος που έχει πάθος για την παγκόσμια κουλτούρα και τις ξένες γλώσσες, ούσα γλωσσολογικής ειδικεύσεως, έχουν αντίστοιχες υψηλού επιπέδου φιλολογικές σπουδές στον τομέα τους. Εμείς ασχολούμαστε με Πλάτωνα και Αριστοτέλη,Σολωμό, Καβάφη,  άλλοι με Πετράρχη, Βοκάκιο, Ντάντε Αλιγκέρι, Σαίξπηρ και Κάμιγκς, Ελ.Μπράουνιγκ, Μαργκερίτ Γιουρσενάς και Μαρκες....Όταν όμως σπουδάζεις ένα αντικείμενο, το βλέπεις ενταγμένο στις ιστορικές, πολιτικές και οικονομικές πνευματικές συνθήκες μιας εποχής.Το μελετάς σε μία συγκεκριμένη γλώσσα, η οποία έχει τα δικά της δομικά χαρακτηριστικά, που αντανακλούν ένα τρόπο σκέψης και μια φιλοσοφία διαφορετική.Οι ξενόγλωσσοι έχουν λοιπόν προσανατολισμό διαφορετικό από εμάς τους φιλολόγους, λόγω της διαφορετικής γλώσσας που χρησιμοποιούν ως εργαλείο στην προσέγγιση της κουλτούρας άλλων λαών.Πού εστιάζεται το πρόβλημα;Στη στείρα νοοτροπία που υπάρχει στο υπουργείο ότι εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μόνο η γραμματική και το συντακτικό της, ότι κάθε χρόνο πρέπει να διδάσκονται παρόμοια βιβλία ενώ στο φροντιστήριο έχουν πιο "σφιχτό"πρόγραμμα με βάση τα πτυχία.Εάν το υπουργείο πραγματικά ήθελε να βοηθήσει στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών, θα προσέθετε στο αναλυτικό πρόγραμμα εκείνα τα στοιχεία που θα έδιναν την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές, και ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάποιο φροντιστήριο(είχα τέτοιους μαθητές στα σχολεία που υπηρέτησα) να παίρνουν στη Γ Γυμνασίου ένα πρώτο πτυχίο και, στις τρείς τάξεις του λυκείου να ασχοληθούν με τα διάφορα στοιχεία της λογοτεχνίας και της ξενόγλωσσης κουλτούρας.Επομένως λόγω λάθος προσανατολισμού του συστήματος, υπάρχει ανάμεσά μας μία κόντρα.Δε θα ήθελα να διδάξω ποτέ μαθήματα που δεν είναι της ειδικότητάς μου, αλλά, προκειμένου μία ξενόγλωσση με παιδιά να σταλεί σε άλλο σχολείο, θα έκανα την υποχώρηση και θα τη βοηθούσα.Γιατί όμως σε εμάς τους φιλολόγους δίνεται σαν ανάθεση το Δίκαιο ή η Ψυχολογία;Και μη μου πείτε λόγω ΦΠΨ, πέρσι δίδαξα και επιλεγόμενο θεατρολογία, κακήν κακώς ομολογώ, γιατί άλλες ώρες είχαν δηλωμένες στο σχολείο και άλλες στη Δευτεροβάθμια.Μη σφαζόμαστε μεταξύ μας.Είμαστε ΟΛΟΙ φιλόλογοι, αλλά όπως πάμε στον ειδικό κάθε φορά γιατρό, χρειαζόμαστε και τον αντίστοιχης ειδικότητας κάθε φορά καθηγητή.Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα βοηθήσω κάποιον συνάδελφο ξενόγλωσσο αν μου το ζητήσει στη διδασκαλία δικών μου μαθημάτων.Εξάλλου κάθε χρόνο σε κάθε σχολείο, παίρνω τα ψίχουλα που περισσεύουν κάνοντας μαθήματα με τα οποία δεν έχω ασχολήθεί τόσο.Δεν κάθονται οι παλαιότεροι συνάδελφοι να συζητήσουμε και να μοιράσουμε τα αντικείμενα.Και από εκεί ξεκινάει  άλλο ζήτημα.... Όταν η ΟΛΜΕ κοιμάται,εμείς μπορούμε να διεκδικούμε και να φωνάζουμε ακόμα.Αλλά να στρέφουμε τη διεκδίκησή  και την οργή μας στο σωστό αποδέκτη.Συγγνώμη για τη μακροσκελή ανάπτυξη.

Συγχαρητήρια για την τόσο ώριμη τοποθέτηση σου, από ένα μη εμπλεκόμενο, που παρακολουθεί όμως το θέμα.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 426
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Εγώ την άποψή μου για τις β΄ αναθέσεις την έχω πει. Επειδή βαριέμαι να την ξαναγράψω, δείτε το link:
http://www.pde.gr/index.php?topic=23595.14

Θα ήθελα όμως να προσθέσω πως είναι πραγματικά ντροπή να στρεφόμαστε ενάντια σε συναδέλφους (ξενόγλωσσους) για θέματα για τα οποία οι ίδιοι δεν φταίνε. Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μόρφωση δεν είναι τελικά να έχεις πτυχία, μετ/κό ή και διδακτορικό, αλλά το να έχεις ήθος, αξιοπρέπεια, σεβασμό και εκτίμηση όχι μόνο απέναντι στον συνάδελφό σου, αλλά στον συνάνθρωπό σου γενικότερα...
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
σωστα!  θα προσθετα και απεναντι στον εαυτο μας πριν και πανω απ ολα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Έκαστος εφ' ω ετάχθη.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος alice cooper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ωραία που ναι η ζωή!!!!
    • Προφίλ
Και εκάστη να μην βαριέται να κουνηθεί να πάει να συμπληρώσει ωράριο εκεί που πρέπει......όχι τίποτε άλλο,  εν καιρώ κρίσης δεν υπάρχουν και λεφτά για ινστιτούτα αδυνατίσματος..... ;D

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Αυτό λέω κι εγώ:να πάει στο διπλανό σχολείο κι όχι να πάρει τη δική μου ιστορία και λογοτεχνία.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.