*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53551 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #112 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 06:05:35 μμ »
Ναι ας κόψουμε λίγο τη γκρίνια!

Οι δίκες μου δυσκολίες, για τις οποίες θέλω τις προτάσεις σας είναι οι εξής:

Τα παιδιά μου ζητάνε διαρκώς να παίξουν. Άλλα εννοούν τα kidepedia, άλλα παιχνίδια στο miniclip και κάποια άλλα θέλουν και counter-strike! Μέχρι τώρα, κατάφερα να τα απασχολήσω με το να διαλέξουν ένα θέμα για σχέδιο εργασίας.
Αυτό που φοβάμαι, είναι, λόγω της απειρίας μου, να κολλήσει το σχέδιο κάπου μέσα στη χρονιά και να χάσουν το ενδιαφέρον τους. Και ξέρετε, πως αν αρχίσουν να βαριούνται, δεν σταματάνε να φωνάζουν! Με λίγα λόγια, έχω πολλή όρεξη να τα βοηθήσω να μάθουν πολλά σχετικά με την πληροφορική αλλά και με τα ενδιαφέροντά τους, όμως αισθάνομαι πως πατάω σε παγωμένη λίμνη. Έχω 12 διαφορετικά τμήματα...Αυτό ειδικά στα μικρότερα παιδιά (Α και Β) τα οποία δεν ξέρω πόσο υπομονή μπορεί να έχουν για ένα σχέδιο εργασίας...
Ξέρετε μήπως που μπορώ να βρω διαθεματικά σχέδια εργασίας για παιδιά δημοτικού, για να πάρω ιδέες; Έψαξα λίγο Online αλλά βρήκα μόνο βιβλία...
Μήπως η προσέγγισή μου με τα σχέδια εργασίας είναι λάθος, και πρέπει να ακολουθήσω κάτι σε στυλ "μικροδιδασκαλίας";

Αυτά από μένα - μάλλον είμαι παραπάνω αγχωμένος από ότι πρέπει!

Τα σχέδια εργασίας συνήθως όντως δεν είναι κατάλληλα για μικρά παιδιά. Για πιο απλές δραστηριότητες με τα μικρά μπορείς να πάρεις ιδέες από τα βιβλία του Ράπτη. Στη σελίδα του pi πριν κάμποσα χρόνια είχα βρει κάποιες διαθεματικές δραστηριότητες (νομίζω είχα πάει κάπου που έλεγε προτάσεις διδασκαλίας ή κάτι τέτοιο). Το διαθεματικό πάντως κατά τη γνώμη μου θέλει αρκετή προσοχή ... δεν είμαστε δάσκαλοι και γι' αυτό πολλές φορές δεν ξέρουμε πώς να τους δείξουμε ή να τους εξηγήσουμε κάτι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #113 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 06:40:56 μμ »
Στην σελίδα του ΟΕΠΕΚ http://www.oepek.org/site/ υπάρχει υποστήριξη των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων του δημοτικού.Μπορούμε να εγγραφούμε και να ενημερωνόμαστε με newsletters, να αναρτούμε χρήσιμο υλικό, προτάσεις διδασκαλίας κλπ 
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #114 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 07:30:14 μμ »
@elia, τους αχρηστους πολιτικούς δεν τους ψηφίζουν οι γονεις μόνο, μη μου πείτε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι μόνοι που ψηφίζουν σωστά σ´αυτη τη χώρα?
Επίσης αν κάποια φορά ενας γιατρός στο Ικα σας στήσει 1 ώρα στο προγραμματισμένο ραντεβού , σας εξετάσει στα πεταχτα και κάνει λάθος διάγνωση, μην παραπονεθειτε, σκεφτείτε τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζει στη δουλειά του και δειξτε κατανόηση.


Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #115 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 08:14:02 μμ »

Τα σχέδια εργασίας συνήθως όντως δεν είναι κατάλληλα για μικρά παιδιά. Για πιο απλές δραστηριότητες με τα μικρά μπορείς να πάρεις ιδέες από τα βιβλία του Ράπτη. Στη σελίδα του pi πριν κάμποσα χρόνια είχα βρει κάποιες διαθεματικές δραστηριότητες (νομίζω είχα πάει κάπου που έλεγε προτάσεις διδασκαλίας ή κάτι τέτοιο). Το διαθεματικό πάντως κατά τη γνώμη μου θέλει αρκετή προσοχή ... δεν είμαστε δάσκαλοι και γι' αυτό πολλές φορές δεν ξέρουμε πώς να τους δείξουμε ή να τους εξηγήσουμε κάτι.

Έχεις δίκιο...σε κάθε περίπτωση πρέπει να συνεργαζόμαστε και με το δάσκαλο/δασκάλα της τάξης...

Στην σελίδα του ΟΕΠΕΚ http://www.oepek.org/site/ υπάρχει υποστήριξη των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων του δημοτικού.Μπορούμε να εγγραφούμε και να ενημερωνόμαστε με newsletters, να αναρτούμε χρήσιμο υλικό, προτάσεις διδασκαλίας κλπ 

Πολύ χρήσιμο υλικό. Δεν ήξερα ότι υπήρχε! Ευχαριστώ πολύ!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #116 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 10:43:10 μμ »
Θεωρώ ότι δεν τιμά τον χώρο τον εκπαιδευτικών το να 'ζυγίζουν' την ποιότητα της δουλειάς που πρέπει να κάνουν σε σχέση με το σύστημα και το πόσο οργανωμένο είναι αυτό. Και ευτυχώς, πιστεύω ότι η πλειοψηφία δεν σκέφτεται έτσι, αλλιώς δεν θα υπήρχε και αυτό εδώ το φόρουμ που δημιούργησαν άνθρωποι με διάθεση να κάνουν την δουλειά τους παρά τις αντίξοες συνθήκες. Αυτοί, οι συνάδελφοί σας, άραγε είναι δεν ζουν στην ίδια χώρα ?
Όσον αφορά στο ότι στη βόρειο Ελλάδα δεν υπάρχουν θέσεις στον ιδιωτικό τομέα, το αναγνωρίζω. Έχετε όμως την εντύπωση ότι αν είχατε δουλειά σε ιδιωτική επιχείρηση (που από ότι αντιλαμβάνομαι, αν είχατε την επιλογή, αυτό θα διαλέγατε, αφού προφανώς το δασκαλίκι δεν σας πάει και δεν το κάνετε από επιλογή) θα μπορούσατε νομίζετε να μην εργάζεστε με πρόσχημα τον χαμηλό μισθό σας, τις όχι ιδανικές συνθήκες εργασίας κλπ ? Θα είχατε απολυθεί στον ένα μήνα.

Το πρόβλημα δηλαδή είναι το αν οι πληροφορικοί εργάζονται σκληρά την στιγμή που 'άλλες ειδικότητες να κάνουν "ζωάρα" στις πλάτες τους', και το ότι θέλετε κι εσείς να κάνετε την 'ζωάρα' σας ?? Αυτό τελικά είναι ο στόχος ?

Για τους μαθητές αυτής της χώρας, το μέλλον της ουσιαστικά, θα νοιαστεί κανείς ? Τί προτείνετε ? Να δεχτώ ότι το παιδί μου θα βλέπει τηλεόραση την ώρα της πληροφορικής μέχρι να φτιάξει το σύστημα και να σας δώσει βιβλία και να σας δώσει εξοπλισμό κλπ? Εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι. Αν θέλετε, οργανωθείτε, καλέστε και τους γονείς σε συμπαράσταση και ένα Σαββατοκύριακο να πάμε όλοι μαζί να φωνάξουμε στο υπουργείο για να φτιαχτούν βιβλία πληροφορικής δημοτικού. Μαζί σας κι εγώ.

Το κακό υπουργείο τελικά σας έδωσε μια διέξοδο να εργαστείτε (αλλιώς κατά τα λεγόμενά σας, στην Β. Ελλάδα, θα ήσασταν άνεργος), αλλά δεν μπορείτε να δουλέψετε γιατί δεν είναι ιδανικές οι συνθήκες ? Και 5 χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν σας έδωσαν αρκετά εφόδια για να μπορέσετε να οργανώσετε κάποια μαθήματα πληροφορικής σε 8χρονα ? Just google it !!! Υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκεί έξω που θα έδιναν τα πάντα να έχουν έστω την χαμηλού επιπέδου δουλειά σας. Τουλάχιστον σεβαστείτε αυτούς αν δεν μπορείτε να σεβαστείτε τα παιδιά μας που τα εμπιστευόμαστε στα χέρια σας. Και όσον αφορά το να μην ξέρεις τί σου ξημερώνει, αυτό αφορά την μεγαλύτερη πλειοψηφία των εργαζομένων, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Από σεβασμό στο φόρουμ αυτό, που δημιούργησαν άνθρωποι με μεράκι να βρουν λύσεις (και ειλικρινά σας δίνω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ) δεν θα ξαναγράψω σε αυτό οποιαδήποτε απάντηση και να υπάρξει. Ο thymiaras μπορεί να μου στείλει πμ ή να ανοίξει άλλο φόρουμ να συζητήσουμε περαιτέρω. Άλλωστε προφανέστατα οι απόψεις του thymiaras μειοψηφούν ευτυχώς. Ευχαριστώ.

Μόνο ως παραλήρημα ενός τρελού μπορώ να περιγράψω το συγκεκριμένο κείμενο-απάντηση σε αυτά που έγραψα τα οποία ήταν απολύτως λογικά αλλά προφανώς μέσα στη "παράνοια" σας για σωστή παιδεία των παιδιών σας τα βρίσκετε παράλογα. Πίσω από την ανωνυμία του φόρουμ το παίζετε "άγιος" και "υπεράνω" δίνοντας συμβουλές σε ανθρώπους που ούτε ξέρετε, πως να κάνουν τη δουλειά τους. Λες και από το αν μάθουν τα παιδιά word και excel στο δημοτικό θα κρίνει αν τα παιδιά αυτά έχουν ή όχι σωστή παιδεία ! Αλλά κάτι τέτοιοι βολεμένοι τύποι σαν και σας έχουν καταντήσει τη χώρα μας έτσι όπως είναι. Το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να φθονούν και να κατηγορούν τους γύρω τους μην κάνοντας τίποτα οι ίδιοι για να βελτιώσουν τα πράγματα.

Αυτά τα λίγα προς το παρών. Ευχαρίστως να συνεχίσουμε με p.m. (τώρα που σας απάντησα και γω αναλόγως ...)

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #117 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 11:45:41 μμ »
Επίσης αν κάποια φορά ενας γιατρός στο Ικα σας στήσει 1 ώρα στο προγραμματισμένο ραντεβού , σας εξετάσει στα πεταχτα και κάνει λάθος διάγνωση, μην παραπονεθειτε, σκεφτείτε τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίζει στη δουλειά του και δειξτε κατανόηση.
Αν η λάθος διάγνωση οφείλεται σε έλλειψη μηχανημάτων και οι καθυστερήσεις και το ξεπέταγμα στην υπερφόρτωση του γιατρού με ραντεβού τότε θα τα βάλω με το ΙΚΑ και όχι με το γιατρό ... το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!
@elia, τους αχρηστους πολιτικούς δεν τους ψηφίζουν οι γονεις μόνο, μη μου πείτε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι μόνοι που ψηφίζουν σωστά σ´αυτη τη χώρα?
Δεν το έθεσα ως εκπαιδευτικοί εναντίον γονιών και σίγουρα δεν γνωρίζω τι ψηφίζει ο συγκεκριμένος κύριος. Θεωρώ απλά ότι αν κάποιος είναι δυσαρεστημένος από το κράτος αλλά εξακολουθεί να τους ψηφίζει τότε είναι άξιος της μοίρας του και δεν πρέπει να ζητά τα ρέστα από τους συμπολίτες του. Η πλειοψηφία των γονιών είναι δυσαρεστημένοι από την παιδεία που προσφέρεται στα παιδιά τους, εξακολουθεί όμως να τους ψηφίζει (όπως άλλωστε και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, πώς αλλιώς βγαίνουν)... και αντί να σκεφτούν ότι φταίει το ΥΠΕΠΘ για το χάλι της παιδείας, τα βάζουν με τους εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος darknemus01

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 11:44:38 πμ »
Οσοι εχουν ξεκινήσει στα δημοτικά μπορουν να μας πουν πως τους έχουν οργανωσει το πρόγραμμα;
Τα 2ωρα που έχουν σε κάθε τάξη είναι συνεχόμενα;Η κάθε ώρα αλλάζουν και αίθουσα;
Επίσης έχουν κυριως τις πρώτες ωρες η τις τελευταίες;

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #119 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 12:27:23 μμ »
Λοιπόν βρήκα αυτο το λογισμικό χθες http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=117&Source=http%3A%2F%2Fwww%2Ee%2Dyliko%2Egr%2Fresource%2Fsupportmaterial%2FEduAll%2Easpx%3FPaged%3DTRUE%26p%5FTitle%3D%25ce%2599%25cf%2583%25cf%2584%25ce%25bf%25cf%2581%25ce%25af%25ce%25b1%2520%25ce%2591%25ce%2584%25ce%2593%25cf%2585%25ce%25bc%25ce%25bd%25ce%25b1%25cf%2583%25ce%25af%25ce%25bf%25cf%2585%253a%2520%25ce%25a3%25cf%2584%25ce%25b1%2520%25ce%25af%25cf%2587%25ce%25bd%25ce%25b7%2520%25cf%2584%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25ce%25b1%25cf%2581%25cf%2587%25ce%25b1%25ce%25af%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25cf%2580%25cf%2581%25ce%25bf%25ce%25b3%25cf%258c%25ce%25bd%25cf%2589%25ce%25bd%26p%5FID%3D108%26View%3D%257bB369487B%252dD2FB%252d45F3%252dB1B5%252d3C0AD63FD748%257d%26PageFirstRow%3D101
είναι για το Γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι καλύπτει άνετα τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού, κυρίως το υλικό της Α' Γυμνασίου.

Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείται στα γυμνάσια. Θα το χρησιμοποιήσουν έτσι κι αλλιώς σε 1-2 χρόνια...

Και τι σχέση έχει? Είσαι σίγουρος/η ότι θα τους το δείξουν? Αν βρεις πιο απλό για να εξηγήσεις τα βασικά, είμαι μαζί σου!!! :-))

Συνάδελφοι, θα σας παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείτε αυτούσιο το λογισμικό του Γυμνασίου στα Δημοτικά. Το συγκεκριμένο λογισμικό ακολουθεί το βιβλίο του Γυμνασίου και είναι απαραίτητο για το μάθημα. Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές προβλήματα στο Γυμνάσιο επειδή κάποιοι συνάδελφοι δεν ακολουθούσαν το πρόγραμμα σπουδών και δεν μπορούσα εγώ το να εφαρμόσω γιατί π.χ. τα παιδιά είχαν ασχοληθεί με το scratch από τη Β' τάξη, ενώ ο προγραμματισμός σε logo είναι στη Γ' τάξη.
Ας μην αντιμετωπίζουμε και τέτοια προβλήματα στη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

ΥΓ: Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα τη χρονιά που μοιράσανε netbook στα πρωτάκια με το λογισμικό εγκατεστημένο και το είχαν δει όλο από το σπίτι τους πριν έρθουν στην τάξη  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2010, 12:29:49 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #120 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 12:36:40 μμ »
Λοιπόν βρήκα αυτο το λογισμικό χθες http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=117&Source=http%3A%2F%2Fwww%2Ee%2Dyliko%2Egr%2Fresource%2Fsupportmaterial%2FEduAll%2Easpx%3FPaged%3DTRUE%26p%5FTitle%3D%25ce%2599%25cf%2583%25cf%2584%25ce%25bf%25cf%2581%25ce%25af%25ce%25b1%2520%25ce%2591%25ce%2584%25ce%2593%25cf%2585%25ce%25bc%25ce%25bd%25ce%25b1%25cf%2583%25ce%25af%25ce%25bf%25cf%2585%253a%2520%25ce%25a3%25cf%2584%25ce%25b1%2520%25ce%25af%25cf%2587%25ce%25bd%25ce%25b7%2520%25cf%2584%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25ce%25b1%25cf%2581%25cf%2587%25ce%25b1%25ce%25af%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25cf%2580%25cf%2581%25ce%25bf%25ce%25b3%25cf%258c%25ce%25bd%25cf%2589%25ce%25bd%26p%5FID%3D108%26View%3D%257bB369487B%252dD2FB%252d45F3%252dB1B5%252d3C0AD63FD748%257d%26PageFirstRow%3D101
είναι για το Γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι καλύπτει άνετα τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού, κυρίως το υλικό της Α' Γυμνασίου.

Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείται στα γυμνάσια. Θα το χρησιμοποιήσουν έτσι κι αλλιώς σε 1-2 χρόνια...

Και τι σχέση έχει? Είσαι σίγουρος/η ότι θα τους το δείξουν? Αν βρεις πιο απλό για να εξηγήσεις τα βασικά, είμαι μαζί σου!!! :-))

Συνάδελφοι, θα σας παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείτε αυτούσιο το λογισμικό του Γυμνασίου στα Δημοτικά. Το συγκεκριμένο λογισμικό ακολουθεί το βιβλίο του Γυμνασίου και είναι απαραίτητο για το μάθημα. Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές προβλήματα στο Γυμνάσιο επειδή κάποιοι συνάδελφοι δεν ακολουθούσαν το πρόγραμμα σπουδών και δεν μπορούσα εγώ το να εφαρμόσω γιατί π.χ. τα παιδιά είχαν ασχοληθεί με το scratch από τη Β' τάξη, ενώ ο προγραμματισμός σε logo είναι στη Γ' τάξη.
Ας μην αντιμετωπίζουμε και τέτοια προβλήματα στη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

ΥΓ: Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα τη χρονιά που μοιράσανε netbook στα πρωτάκια με το λογισμικό εγκατεστημένο και το είχαν δει όλο από το σπίτι τους πριν έρθουν στην τάξη  ::)

Συμφωνώ για το λογισμικό. Πάντως πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Προγραμματισμός με Logo υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών από 5η και 6η δημοτικού. Και το πρόβλημα είναι οτι οι μισοί (των 800 σχολείων) θα έχουν διδαχθεί κάποια πράγματα ανάλογα πάντα με τον καθηγητή που έχουν, ενώ άλλοι δεν θα έχουν ιδέα...

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #121 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 01:05:24 μμ »
Συνάδελφοι, θα σας παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείτε αυτούσιο το λογισμικό του Γυμνασίου στα Δημοτικά. Το συγκεκριμένο λογισμικό ακολουθεί το βιβλίο του Γυμνασίου και είναι απαραίτητο για το μάθημα. Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές προβλήματα στο Γυμνάσιο επειδή κάποιοι συνάδελφοι δεν ακολουθούσαν το πρόγραμμα σπουδών και δεν μπορούσα εγώ το να εφαρμόσω γιατί π.χ. τα παιδιά είχαν ασχοληθεί με το scratch από τη Β' τάξη, ενώ ο προγραμματισμός σε logo είναι στη Γ' τάξη.
Ας μην αντιμετωπίζουμε και τέτοια προβλήματα στη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

ΥΓ: Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα τη χρονιά που μοιράσανε netbook στα πρωτάκια με το λογισμικό εγκατεστημένο και το είχαν δει όλο από το σπίτι τους πριν έρθουν στην τάξη  ::)

Συμφωνώ για το λογισμικό. Πάντως πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Προγραμματισμός με Logo υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών από 5η και 6η δημοτικού. Και το πρόβλημα είναι οτι οι μισοί (των 800 σχολείων) θα έχουν διδαχθεί κάποια πράγματα ανάλογα πάντα με τον καθηγητή που έχουν, ενώ άλλοι δεν θα έχουν ιδέα...

Μα οι "αρμόδιοι" του Υπουργείου δεν κάνανε τίποτα άλλο από το  να μεταφέρουνε μεγάλο μέρος του ΑΠΣ του Γυμνάσιου στα Δημοτικά. Έτσι, ελπίζω ότι τα νέα ΑΠΣ που θα βγουν για το Γυμνάσιο για την επόμενη χρονιά να λάβουν αυτό υπόψη.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #122 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 01:26:10 μμ »
Συνάδελφοι, θα σας παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείτε αυτούσιο το λογισμικό του Γυμνασίου στα Δημοτικά. Το συγκεκριμένο λογισμικό ακολουθεί το βιβλίο του Γυμνασίου και είναι απαραίτητο για το μάθημα. Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές προβλήματα στο Γυμνάσιο επειδή κάποιοι συνάδελφοι δεν ακολουθούσαν το πρόγραμμα σπουδών και δεν μπορούσα εγώ το να εφαρμόσω γιατί π.χ. τα παιδιά είχαν ασχοληθεί με το scratch από τη Β' τάξη, ενώ ο προγραμματισμός σε logo είναι στη Γ' τάξη.
Ας μην αντιμετωπίζουμε και τέτοια προβλήματα στη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

ΥΓ: Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα τη χρονιά που μοιράσανε netbook στα πρωτάκια με το λογισμικό εγκατεστημένο και το είχαν δει όλο από το σπίτι τους πριν έρθουν στην τάξη  ::)

Συμφωνώ για το λογισμικό. Πάντως πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Προγραμματισμός με Logo υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών από 5η και 6η δημοτικού. Και το πρόβλημα είναι οτι οι μισοί (των 800 σχολείων) θα έχουν διδαχθεί κάποια πράγματα ανάλογα πάντα με τον καθηγητή που έχουν, ενώ άλλοι δεν θα έχουν ιδέα...

Μα οι "αρμόδιοι" του Υπουργείου δεν κάνανε τίποτα άλλο από το  να μεταφέρουνε μεγάλο μέρος του ΑΠΣ του Γυμνάσιου στα Δημοτικά. Έτσι, ελπίζω ότι τα νέα ΑΠΣ που θα βγουν για το Γυμνάσιο για την επόμενη χρονιά να λάβουν αυτό υπόψη.

Το "Α" στο ΑΠΣ δεν το σχολιάζω... Εγώ πιστεύω οτι θα το λάβουν υπόψη όσο το έλαβαν φτιάχνοντας το αντίστοιχο πρόγραμμα για τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού θεωρώντας οτι τα παιδιά έχουν διδαχθεί το μάθημα στις προηγούμενες τάξεις, όπου δεν υπήρχε καν... Άσε που όπως είπα και παραπάνω πληροφορική στο δημοτικό έχουν μόνο σε 800 δημοτικά. Στα υπόλοιπα όχι. Στο Γυμνάσιο θα υπάρχουν μαθητές και από τις 2 κατηγορίες στα ίδια τμήματα.

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #123 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 05:02:37 μμ »
Πάντως εγώ στα τμήματα της ίδιας τάξης βλέπω τεράστιες αποκλίσεις στο τι ξέρουν τα παιδιά. Μάλιστα τυχαίνει τμήμα της Γ να είναι πιο προχωρημένο στο σύνολό του από άλλο της Ε!
Εν τω μεταξύ, προτείνουν παιγνιώδεις δραστηριότητες. Ακόμα και σε τέτοιες, κάπου θα υπάρχουν κρυμμένες οδηγίες. Το τι χαμός γίνεται όταν πρέπει να βρεθεί ο "Τερματισμός" σε Windows 98, 2000, XP, όπου είναι διαφορετικός στο καθένα, δεν περιγράφεται!!! Και ακόμα περιμενουμε τα λαπτοπ, τα οποια δε θα σώσουν και τον κόσμο!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #124 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 05:11:52 μμ »
Πάντως εγώ στα τμήματα της ίδιας τάξης βλέπω τεράστιες αποκλίσεις στο τι ξέρουν τα παιδιά. Μάλιστα τυχαίνει τμήμα της Γ να είναι πιο προχωρημένο στο σύνολό του από άλλο της Ε!
Εν τω μεταξύ, προτείνουν παιγνιώδεις δραστηριότητες. Ακόμα και σε τέτοιες, κάπου θα υπάρχουν κρυμμένες οδηγίες. Το τι χαμός γίνεται όταν πρέπει να βρεθεί ο "Τερματισμός" σε Windows 98, 2000, XP, όπου είναι διαφορετικός στο καθένα, δεν περιγράφεται!!! Και ακόμα περιμενουμε τα λαπτοπ, τα οποια δε θα σώσουν και τον κόσμο!

Τα laptop καλό Γενάρη βλέπω να τα παίρνουμε στα χέρια μας...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #125 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 09:08:39 μμ »
Αυτά να τους τα πούμε στα ΠΕΚ τη Δευτέρα. Πιστεύω οτι θα μας βάλουν σε τίποτα σούπερ εξοπλισμένα εργαστήρια με προτζέκτορες και θα μας πουν θεωρίες για εποικοδομισμούς και συμπεριφορισμούς... Εγώ θα ζητήσω να μας πουν μεθόδους διδασκαλίας για τμήματα 20 ατόμων με 2 υπολογιστές...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 768
Σύνολο: 778

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.