*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53181 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #140 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 12:44:19 μμ »
Δυστυχώς ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Πρέπει να υπερασπιστούμε τις θέσεις μας και το μάθημα μας. Θεωρώ σημαντική την συμμετοχή μας σε συνελέυσεις, συζητήσεις, ενημερώσεις συναδέρφων κλπ. Προσωπική μου άποψη είναι πως το μάθημα ειδικά της Πληροφορικής θα συνεχιστεί στο δημοτικό και μετά την διετία (αν όχι σε όλες τις τάξεις...στις περισσότερες), αλλά το θέμα είναι να το διδάσκουμε εμείς.

ΥΓ: Και οι συνάδερφοι μας ΠΕ19-ΠΕ20 διορισμένοι που ήρθαν υποχρεωτικά φέτος στην Πρωτοβάθμια ήταν εναντίον των ολοήμερων και προσπάθησα στην επιμόρφωση να τους εξηγήσω οτι εννοείται πως πρέπει να διεκδικούμε πράγματα, αλλά να μην το πολεμάμε σε τέτοιο βαθμό "απο μέσα". Επίσης δεν γνώριζαν οι περισσότεροι πως μας "πετάν" απο το Λύκειο και πέσαν απο τα σύννεφα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος zoubi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #141 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 08:33:01 μμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)


Ακριβώς το ίδιο αποκόμισα κι εγώ! :-\
Θέλουν να περάσουν την Πληροφορική, ή πιο συγκεκριμένα τη "χρήση υπολογιστή" σαν ένα εργαλείο που θα διευκολύνει τον δάσκαλο να διδάξει όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα!
Μάλιστα, ο επιμορφωτής μας, δεν δίστασε να μας προτείνει να μάθουμε στα παιδιά πώς λειτουργεί το λογισμικό Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά απλά να ενημερώσουμε τον δάσκαλο ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να το χρησιμοποιήσουν! Γιατί, όπως είπε, εμάς ο ρόλος μας σταματάει εκεί...δεν είμαστε δάσκαλοι να τους διδάξουμε Μαθηματικά!!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #142 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 11:12:16 πμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)


Ακριβώς το ίδιο αποκόμισα κι εγώ! :-\
Θέλουν να περάσουν την Πληροφορική, ή πιο συγκεκριμένα τη "χρήση υπολογιστή" σαν ένα εργαλείο που θα διευκολύνει τον δάσκαλο να διδάξει όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα!
Μάλιστα, ο επιμορφωτής μας, δεν δίστασε να μας προτείνει να μάθουμε στα παιδιά πώς λειτουργεί το λογισμικό Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά απλά να ενημερώσουμε τον δάσκαλο ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να το χρησιμοποιήσουν! Γιατί, όπως είπε, εμάς ο ρόλος μας σταματάει εκεί...δεν είμαστε δάσκαλοι να τους διδάξουμε Μαθηματικά!!
Εμάς που η επιμορφώτρια ήταν πληροφορικός και όχι δασκάλα, μας είπε ακριβώς τα αντίθετα και μας συνέστησε μεγάλη προσοχή : το πρόγραμμα σπουδών μας είναι ξεκάθαρο πρόγραμμα πληροφορικής και δεν πρέπει να παρεκκλίνουμε από αυτό. Οτιδήποτε άλλο πέρα από την υλοποίηση του είναι παράνομο. Μας είπε ότι οι δάσκαλοι δεν το θέλουν αυτό για να τους είναι εύκολο μετά να οικειοποιηθούν το μάθημα μας και να μας διώξουν πάλι από το δημοτικό. Υπόψιν ότι η επιμορφώτρια μας μου φάνηκε ότι δεν είναι τυχαία, είναι διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που από ότι μας είπε έχει περάσει παλαιότερα από διάφορα πόστα στο υπουργείο και έμοιαζε να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Επιπλέον μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια στο υπουργείο για τον κλάδο μας επειδή τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και ότι αυτός είναι ο λόγος που μας "πετάνε" σιγά-σιγά έξω από την εκπαίδευση και μιλούν για οριζόντιες διδασκαλίες της πληροφορικής.
Προσοχή λοιπόν συνάδερφοι, υλοποιούμε το πρόγραμμα σπουδών μας και δεν μετατρεπόμαστε σε βοηθούς των δασκάλων!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #143 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 11:44:30 πμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)


Ακριβώς το ίδιο αποκόμισα κι εγώ! :-\
Θέλουν να περάσουν την Πληροφορική, ή πιο συγκεκριμένα τη "χρήση υπολογιστή" σαν ένα εργαλείο που θα διευκολύνει τον δάσκαλο να διδάξει όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα!
Μάλιστα, ο επιμορφωτής μας, δεν δίστασε να μας προτείνει να μάθουμε στα παιδιά πώς λειτουργεί το λογισμικό Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά απλά να ενημερώσουμε τον δάσκαλο ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να το χρησιμοποιήσουν! Γιατί, όπως είπε, εμάς ο ρόλος μας σταματάει εκεί...δεν είμαστε δάσκαλοι να τους διδάξουμε Μαθηματικά!!
Εμάς που η επιμορφώτρια ήταν πληροφορικός και όχι δασκάλα, μας είπε ακριβώς τα αντίθετα και μας συνέστησε μεγάλη προσοχή : το πρόγραμμα σπουδών μας είναι ξεκάθαρο πρόγραμμα πληροφορικής και δεν πρέπει να παρεκκλίνουμε από αυτό. Οτιδήποτε άλλο πέρα από την υλοποίηση του είναι παράνομο. Μας είπε ότι οι δάσκαλοι δεν το θέλουν αυτό για να τους είναι εύκολο μετά να οικειοποιηθούν το μάθημα μας και να μας διώξουν πάλι από το δημοτικό. Υπόψιν ότι η επιμορφώτρια μας μου φάνηκε ότι δεν είναι τυχαία, είναι διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που από ότι μας είπε έχει περάσει παλαιότερα από διάφορα πόστα στο υπουργείο και έμοιαζε να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Επιπλέον μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια στο υπουργείο για τον κλάδο μας επειδή τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και ότι αυτός είναι ο λόγος που μας "πετάνε" σιγά-σιγά έξω από την εκπαίδευση και μιλούν για οριζόντιες διδασκαλίες της πληροφορικής.
Προσοχή λοιπόν συνάδερφοι, υλοποιούμε το πρόγραμμα σπουδών μας και δεν μετατρεπόμαστε σε βοηθούς των δασκάλων!

Χμμμ... Μάλλον μαζί "επιμορφωθήκαμε"... Ακούγοντας τα 10άδες παράπονα για τις συνθήκες εφαρμογής του νέου προγράμματος στα σχολεία και παρότι τόσα χρόνια ήταν σε πόστα στο υπουργείο, σύμβουλος και διευθύντρια δευτεροβάθμιας ακολούθησε την λογική του Παγκάλου(βλ. "μαζί τα φάγαμε τα λεφτά"). Οι καθηγητές πληροφορικής φταίνε που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους! Ούτε τα εργαστήρια που δεν υπάρχουν, ούτε τα βιβλία που δεν υπάρχουν, ούτε οι αποφάσεις των εκάστοτε υπουργών/υφυπουργών για να βολέψουν κόσμο! Και ο ρόλος της ίδιας ποιος ήταν τόσα χρόνια; Να μεταφέρει τα αρνητικά στο υπουργείο; Γιατί δεν άκουσα να μας πει για το δικό της ρόλο σε όλα αυτά... Επίσης, αν πρόσεξες αυτό με την "παρανομία" της μη εφαρμογής του προγράμματος σπουδών το πέταξε στην αρχή και στη συνέχεια προσπάθησε να το μαζέψει... Πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών στην 5η και στην 6η δημοτικού όταν δεν έχουν διδαχθεί πληροφορική τα προηγούμενα 4-5 χρόνια;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #144 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 11:49:57 πμ »

 Επιπλέον μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια στο υπουργείο για τον κλάδο μας επειδή τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και ότι αυτός είναι ο λόγος που μας "πετάνε" σιγά-σιγά έξω από την εκπαίδευση και μιλούν για οριζόντιες διδασκαλίες της πληροφορικής.


Νομίζω είναι λίγο αστήρικτα αυτά που πιστεύει η επιμορφώτρια. Δεν μπορεί από την μια το υπουργείο να υιοθετεί την πρόσληψη διαφόρων άσχετων ειδικοτήτων (Γυμναστές, Θεολόγοι κλπ) να διδάξουν το μάθημα της πληροφορικής και από την άλλη να θεωρεί ότι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Παράλληλα, έχετε όλοι μελετήσει το βιβλίο «Τεχνολογίες επικοινωνιών». Πως είναι δυνατόν να διδάξει κάποιος εκπαιδευτικός αυτό το βιβλίο; Επίσης, όλοι μας νομίζω  συνάντησαν κατά καιρούς στην σχολική μας διαδρομή καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων που δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στο γνωστικό τους αντικείμενο. Δεν είδα το υπουργείο να είναι δυσαρεστημένο και να τους διώχνει από την εκπαίδευση
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #145 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 11:53:38 πμ »
Ειλικρινά μένω άφωνος με αυτά που διαβάζω. Καταρχάς αυτοί οι επιμορφωτές, τι έχουν σπουδάσει; Υπάρχει κανένας με πτυχίο πληροφορικής; Για ρωτήστε τους την επόμενη φορά...
Όπως είπε η elia, είμαστε πληροφορικοί και κάνουμε το μάθημα της πληροφορικής. Ευτυχώς ή δυστυχώς υπάρχει ένα πολύ "απαιτητικό" πρόγραμμα σπουδών. Αυτό καλούμαστε να διδάξουμε. Αν όχι φέτος (έλλειψη εργαστηρίων, ελάχιστοι Η/Υ) τότε τα επόμενα χρονια που θα έχει "στρώσει" το μάθημα...

ΥΓ: Και οι συνάδερφοι μας ΠΕ19-ΠΕ20 διορισμένοι που ήρθαν υποχρεωτικά φέτος στην Πρωτοβάθμια ήταν εναντίον των ολοήμερων και προσπάθησα στην επιμόρφωση να τους εξηγήσω οτι εννοείται πως πρέπει να διεκδικούμε πράγματα, αλλά να μην το πολεμάμε σε τέτοιο βαθμό "απο μέσα". Επίσης δεν γνώριζαν οι περισσότεροι πως μας "πετάν" απο το Λύκειο και πέσαν απο τα σύννεφα.

Επιπλέον μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια στο υπουργείο για τον κλάδο μας επειδή τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και ότι αυτός είναι ο λόγος που μας "πετάνε" σιγά-σιγά έξω από την εκπαίδευση και μιλούν για οριζόντιες διδασκαλίες της πληροφορικής.

Μια απάντηση σε αυτά τα δυο θα ήταν ότι από τους επτά χιλιάδες πληροφορικούς, οι μισοί δεν είναι πληροφορικοί. Είναι θεολόγοι, γυμναστές, φυσικοί, μαθηματικοί. Παντελώς αδιάφοροι και με ελάχιστες γνώσεις. Δεν μπορούμε να είμαστε υπόλογοι για αυτούς.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #146 στις: Οκτώβριος 23, 2010, 12:53:19 μμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)


Ακριβώς το ίδιο αποκόμισα κι εγώ! :-\
Θέλουν να περάσουν την Πληροφορική, ή πιο συγκεκριμένα τη "χρήση υπολογιστή" σαν ένα εργαλείο που θα διευκολύνει τον δάσκαλο να διδάξει όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα!
Μάλιστα, ο επιμορφωτής μας, δεν δίστασε να μας προτείνει να μάθουμε στα παιδιά πώς λειτουργεί το λογισμικό Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά απλά να ενημερώσουμε τον δάσκαλο ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να το χρησιμοποιήσουν! Γιατί, όπως είπε, εμάς ο ρόλος μας σταματάει εκεί...δεν είμαστε δάσκαλοι να τους διδάξουμε Μαθηματικά!!
Εμάς που η επιμορφώτρια ήταν πληροφορικός και όχι δασκάλα, μας είπε ακριβώς τα αντίθετα και μας συνέστησε μεγάλη προσοχή : το πρόγραμμα σπουδών μας είναι ξεκάθαρο πρόγραμμα πληροφορικής και δεν πρέπει να παρεκκλίνουμε από αυτό. Οτιδήποτε άλλο πέρα από την υλοποίηση του είναι παράνομο. Μας είπε ότι οι δάσκαλοι δεν το θέλουν αυτό για να τους είναι εύκολο μετά να οικειοποιηθούν το μάθημα μας και να μας διώξουν πάλι από το δημοτικό. Υπόψιν ότι η επιμορφώτρια μας μου φάνηκε ότι δεν είναι τυχαία, είναι διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που από ότι μας είπε έχει περάσει παλαιότερα από διάφορα πόστα στο υπουργείο και έμοιαζε να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Επιπλέον μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια στο υπουργείο για τον κλάδο μας επειδή τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και ότι αυτός είναι ο λόγος που μας "πετάνε" σιγά-σιγά έξω από την εκπαίδευση και μιλούν για οριζόντιες διδασκαλίες της πληροφορικής.
Προσοχή λοιπόν συνάδερφοι, υλοποιούμε το πρόγραμμα σπουδών μας και δεν μετατρεπόμαστε σε βοηθούς των δασκάλων!

Χμμμ... Μάλλον μαζί "επιμορφωθήκαμε"... Ακούγοντας τα 10άδες παράπονα για τις συνθήκες εφαρμογής του νέου προγράμματος στα σχολεία και παρότι τόσα χρόνια ήταν σε πόστα στο υπουργείο, σύμβουλος και διευθύντρια δευτεροβάθμιας ακολούθησε την λογική του Παγκάλου(βλ. "μαζί τα φάγαμε τα λεφτά"). Οι καθηγητές πληροφορικής φταίνε που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους! Ούτε τα εργαστήρια που δεν υπάρχουν, ούτε τα βιβλία που δεν υπάρχουν, ούτε οι αποφάσεις των εκάστοτε υπουργών/υφυπουργών για να βολέψουν κόσμο! Και ο ρόλος της ίδιας ποιος ήταν τόσα χρόνια;

Μιλούσε για τη Δευτεροβάθμια, όπου υάρχουν όλες οι καλές προϋποθέσεις, αλλά πάρα πολλοί συνλαδερφοι αφήνουν τα παιδιά στο internet  να κάνουν ότι θέλουν (το ξέρω πολύ καλά ότι όντως ισχύει αυτό).


Να μεταφέρει τα αρνητικά στο υπουργείο; Γιατί δεν άκουσα να μας πει για το δικό της ρόλο σε όλα αυτά...
Δεν κρίνω την επιμορφώτρια αυτή τη στιγμή, στέκομαι σε κάποια πράγματα που είπε που μου μου φάνηκαν σωστά και τα αναφέρω. 

Επίσης, αν πρόσεξες αυτό με την "παρανομία" της μη εφαρμογής του προγράμματος σπουδών το πέταξε στην αρχή και στη συνέχεια προσπάθησε να το μαζέψει... Πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών στην 5η και στην 6η δημοτικού όταν δεν έχουν διδαχθεί πληροφορική τα προηγούμενα 4-5 χρόνια;
τ
Αυτό το εξήγησε. Το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι δυνατόν να το υλοποιήσεις όλο, ξεκινάς να διδάσκεις κάτι από το πρόγραμμα σπουδών και μαζί με αυτό διδάσκεις ότι προαπαιτείται και δεν το έχουν διδαχτεί. Στο τέλος ότι προλάβεις...



Αποσυνδεδεμένος nefeli999

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #147 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 02:41:12 μμ »
εμεις ξεκιναμε αυριο την επιμορφωση.
δυστυχώς βλέπω οτι τα πράγματα θα είναι όπως τα φαντάστηκα.
θα μας μιλήσουν για το ιδανικό μάθημα, στα ιδανικά παιδιά, στις ιδανικές αίθουσες και από άποψη αριθμού μαθητών και υποδομής.

επειδή από τέτοιου είδους επιμορφώσεις τόσα χρόνια χορτάσαμε, εγώ αύριο ξεκινάω με τρεις ερωτήσεις:
1)Τι ειδικότητα έχει ο συνάδελφος επιμορφωτής. είναι πε19 ή δάσκαλος ή θεολόγος-πληροφορικός.
2)Σε ποιο σχολείο διδάσκει, γιατί χορτάσαμε επιμορφώσεις από ανθρώπους που έχουν χρόνια να δούνε την τάξη.
3)Έχουν να μας προτείνουν λύσεις για το τι κάνουμε όταν μοιραζόμαστε το εργαστήριο με τον άλλο συνάδελφο, τι κάνουμε με 20+ παιδιά σε 5 υπολογιστές που αναγκάζονται να καθήσουν αγκαλιά, τι κάνουμε με τους τσιγγάνους που κάποιοι θεώρησαν λογικό να είναι πιλοτικό σχολείο παρόλο που είναι δύσκολο να μείνουν στο σχολείο ακόμη κ για 4-5 ώρες.

Αν οι απαντήσεις είναι αυτές που φαντάζομαι εγώ θα σηκωθώ και θα φύγω!

Ας μεταβιβάσουν τα προβλήματα στους αρμόδιους για να μας δώσουν τις κατάλληλες συμβουλές που θα έχουν εφαρμογή.
Και αν συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο ας έρθουν στο σχολείο μας να μας δείξουν πως κάνουν αυτοί μάθημα μήπως κάτι κάνουμε λάθος οι υπόλοιποι και δεν το ξέρουμε.




Αποσυνδεδεμένος petros99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #148 στις: Οκτώβριος 27, 2010, 02:20:20 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

Θα σας γράψω και εγώ τις δικές μου εντυπώσεις ως αναπληρωτής σε μεγάλο και κεντρικό σχολείο μεγάλης πόλης της περιφέρειας. Παρουσιάστηκα εκεί πριν 3 περίπου εβδομάδες σε πόλη διαφορετική από τον τόπο διαμονής μου. Από τις πρώτες κουβέντες του διευθυντή ήταν : "Θέλω να είσαι προσεκτικός στο εργαστήριο, όχι σαν τον προηγούμενο πληροφορικό που έιχε έρθει με απόσπαση από τη δευτεροβάθμια και έτρωγε και άφηνε τα χαρτιά πάνω στα πληκτρολόγια.." Πέρα από αυτό που δεν έδωσα ιδαίτερη βάση,τις πρώτες ημέρες ένοιωθα ότι πέρνουσα από τεστ από τους δασκάλους συναδέλφους. Ενώ οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων ήταν πολύ φιλικοί οι δάσκαλοι είχαν μια περίεργη στάση. Στη συνέχεια κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι έχουν έχουν κάποιο παιδί τους στα τμήματα που διδάσκω και είναι ιδαίτερα "ευαίσθητοι" για κάθε νέο συνάδελφο, ειδικά αν πρόκειται για ειδικότητα. Φυσιολογικό το βρίσκω ως ένα βαθμό. Έτσι λοιπόν την τρίτη μέρα, μια δασκάλα, με ρώτησε : "Τί τους έκανες αυτή την ώρα ; Τον Πέρη και την Κάτια ;" Της απάντησα ότι κάναμε μάθημα στην αίθουσα, αφού το εργαστήριο δεν είναι έτοιμο για μάθημα, και κάναμε και θα κάνουμε ότι προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών. Δικαιογήθηκε, λέγοντας ότι έχει κόρη εκπαιδευτικό της πληροφορικής και ότι στην επιμόρφωση το καλοκαίρι τους είπαν να κάνουν τον Πέρη και την Κάτια. Αφού πέρασα αυτό το τεστ, δεν με ξαναρώτησαν. Μέχρι που σήμερα σε μια μίνι συνέλευση, ο διευθυντής εξέφρασε την επιθυμία οι ειδικότητες "και ειδικά τα εικαστικά και η θεατρική αγωγή" να συνεργάζονται με τους δασκάλους για δραστηριότητες ώστε να μην είναι το μάθημα η ώρα του παιδιού, και μια δασκάλα έξαλη φώναζε ότι δεν μπορεί να ακούει αυτή τα παράπονα των γoνιών για τις ειδικότητες.

Αυτό που αποκόμισα εγώ ως τώρα, είναι ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι τις ειδικότητες και αυτό το δείχνουν καθημερινά. Νοιώθω, και πιστέψτε με δεν είναι η ιδέα μου, ότι περιμένουν κάποια λάθος κίνηση από πλευράς μου ή άλλων συναδέλφων ειδικοτήτων για να ξεσπάσουν. Δυστυχώς αυτό το κλίμα δεν βοηθά καθόλου την ήδη δύσκολη κατάσταση. Όταν καλείσαι να κάνεις μάθημα (για πολλούς συναδέλφους για πρώτη φορά, με τη δυσκολία που αυτό συνεπάγεται) με 8 αρχαίους υπολογιστές, σε μια αίθουσα που δεν χωρά καν 25 καρέκλες να κάτσουν τα παιδιά, χωρίς βιβλίο και σχέδια εργασίας, χρειάζεσαι αν όχι τη βοήθεια, τουλάχιστον την κατανόηση της δυσκολίας της κατάστασης από τους εμπειρότερους δασκάλους. Αυτή η αρνητική στάση των δασκάλων πιστεύω είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο του νέου σχολείου. Εργαστήρια και εξοπλισμός θα βρεθεί αργά η γρήγορα...

Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2010, 11:14:59 μμ από petros99 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #149 στις: Οκτώβριος 27, 2010, 06:44:48 μμ »
Πολύ γκρίνια οι δάσκαλοι για το νέο σχολείο.... σε εμάς δεν τολμούν να δείξουν ευθέως ότι δε μας θέλουν, αλλά όλη την ώρα γκρινιάζουν για την κούραση των παιδιών και ότι τα παιδιά στα μαθήματα ειδικοτήτων αντί να εκτονώνονται, ξεσηκώνονται και δυσκολεύονται αυτοί μετά να κάνουν τα (σοβαρά) μαθήματα τους.
"Δυστυχώς αυτό το κλίμα δεν βοηθά καθόλου την ήδη δύσκολη κατάσταση. Όταν καλείσαι να κάνεις μάθημα (για πολλούς συναδέλφους για πρώτη φορά, με τη δυσκολία που αυτό συνεπάγεται) με 8 αρχαίους υπολογιστές, σε μια αίθουσα που δεν χωρά καν 25 καρέκλες να κάτσουν τα παιδιά, χωρίς βιβλίο και σχέδια εργασίας, χρειάζεσαι αν όχι τη βοήθεια, τουλάχιστον την κατανόηση της δυσκολίας της κατάστασης από τους εμπειρότερους δασκάλους. Αυτή η αρνητική στάση των δασκάλων πιστεύω είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο του νέου σχολείου."
Δοκίμασε να τους το πεις έτσι ακριβώς στον επόμενο σύλλογο, γενικά όσοι έχετε άσχημα εργαστήρια (εγώ είμαι από τους λίγους τυχερούς) θα σας συμβούλευα να το θέσετε ως θέμα στην επόμενη σύσκεψη του συλλόγου διδασκόντων. Είναι κρίμα να κατηγορούμαστε εμείς ως τεμπέληδες την ώρα που πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας σε τόσο αντίξοες συνθήκες. Αν το συνειδητοποιήσουν λίγο οι δάσκαλοι θα το μεταφέρουν και στους γονείς, τους συμβούλους κ.τ.λ.

Αποσυνδεδεμένος darknemus01

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #150 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 03:28:48 πμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

Θα σας γράψω και εγώ τις δικές μου εντυπώσεις ως αναπληρωτής σε μεγάλο και κεντρικό σχολείο μεγάλης πόλης της περιφέρειας. Παρουσιάστηκα εκεί πριν 3 περίπου εβδομάδες σε πόλη διαφορετική από τον τόπο διαμονής μου. Από τις πρώτες κουβέντες του διευθυντή ήταν : "Θέλω να είσαι προσεκτικός στο εργαστήριο, όχι σαν τον προηγούμενο πληροφορικό που έιχε έρθει με απόσπαση από τη δευτεροβάθμια και έτρωγε και άφηνε τα χαρτιά πάνω στα πληκτρολόγια.." Πέρα από αυτό που δεν έδωσα ιδαίτερη βάση,τις πρώτες ημέρες ένοιωθα ότι πέρνουσα από τεστ από τους δασκάλους συναδέλφους. Ενώ οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων ήταν πολύ φιλικοί οι δάσκαλοι είχαν μια περίεργη στάση. Στη συνέχεια κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι έχουν έχουν κάποιο παιδί τους στα τμήματα που διδάσκω και είναι ιδαίτερα "ευαίσθητοι" για κάθε νέο συνάδελφο, ειδικά αν πρόκειται για ειδικότητα. Φυσιολογικό το βρίσκω ως ένα βαθμό. Έτσι λοιπόν την τρίτη μέρα, μια δασκάλα, με ρώτησε : "Τί τους έκανες αυτή την ώρα ; Τον Πέρη και την Κάτια ;" Της απάντησα ότι κάναμε μάθημα στην αίθουσα, αφού το εργαστήριο δεν είναι έτοιμο για μάθημα, και κάναμε και θα κάνουμε ότι προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών. Δικαιογήθηκε, λέγοντας ότι έχει κόρη εκπαιδευτικό της πληροφορικής και ότι στην επιμόρφωση το καλοκαίρι τους είπαν να κάνουν τον Πέρη και την Κάτια. Αφού πέρασα αυτό το τεστ, δεν με ξαναρώτησαν. Μέχρι που σήμερα σε μια μίνι συνέλευση, ο διευθυντής εξέφρασε την επιθυμία οι ειδικότητες "και ειδικά τα εικαστικά και η θεατρική αγωγή" να συνεργάζονται με τους δασκάλους για δραστηριότητες ώστε να μην είναι το μάθημα η ώρα του παιδιού, και μια δασκάλα έξαλη φώναζε ότι δεν μπορεί να ακούει αυτή τα παράπονα των γoνιών για τις ειδικότητες.

Αυτό που αποκόμισα εγώ ως τώρα, είναι ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι τις ειδικότητες και αυτό το δείχνουν καθημερινά. Νοιώθω, και πιστέψτε με δεν είναι η ιδέα μου, ότι περιμένουν κάποια λάθος κίνηση από πλευράς μου ή άλλων συναδέλφων ειδικοτήτων για να ξεσπάσουν. Δυστυχώς αυτό το κλίμα δεν βοηθά καθόλου την ήδη δύσκολη κατάσταση. Όταν καλείσαι να κάνεις μάθημα (για πολλούς συναδέλφους για πρώτη φορά, με τη δυσκολία που αυτό συνεπάγεται) με 8 αρχαίους υπολογιστές, σε μια αίθουσα που δεν χωρά καν 25 καρέκλες να κάτσουν τα παιδιά, χωρίς βιβλίο και σχέδια εργασίας, χρειάζεσαι αν όχι τη βοήθεια, τουλάχιστον την κατανόηση της δυσκολίας της κατάστασης από τους εμπειρότερους δασκάλους. Αυτή η αρνητική στάση των δασκάλων πιστεύω είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο του νέου σχολείου. Εργαστήρια και εξοπλισμός θα βρεθεί αργά η γρήγορα...

Ευχαριστώ

Να νιωθεις πολυ τυχερος που...ΕΧΕΙΣ Υπολογιστες.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #151 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 06:21:39 μμ »
Ακριβώς το ίδιο αποκόμισα κι εγώ! :-\
Θέλουν να περάσουν την Πληροφορική, ή πιο συγκεκριμένα τη "χρήση υπολογιστή" σαν ένα εργαλείο που θα διευκολύνει τον δάσκαλο να διδάξει όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα!
Μάλιστα, ο επιμορφωτής μας, δεν δίστασε να μας προτείνει να μάθουμε στα παιδιά πώς λειτουργεί το λογισμικό Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά απλά να ενημερώσουμε τον δάσκαλο ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να το χρησιμοποιήσουν! Γιατί, όπως είπε, εμάς ο ρόλος μας σταματάει εκεί...δεν είμαστε δάσκαλοι να τους διδάξουμε Μαθηματικά!!

Αυτό μας το είπε ξερά ο επιμορφωτής. Ούτε σενάρια κάναμε ούτε τπτ. Και δεν ήταν της Πληροφορικής ....
Όλο μπλα μπλα μπλα και 0 ουσία.

Όσο με τις σχέσεις με τους δασκάλους....
  Με τους διευθυντές είμαι ΟΚ γιατι γνωρίζουν ότι θα βοηθήσω αν υπάρχει πρόβλημα.
  Άλλοι (λίγοι) είναι φιλικοί.
  Αρκετοι έχουν το στυλ "Χώσε τους μλκες τις τελευταίες ώρες".
  Οι υπόλοιποι μάλλον είναι αδιάφοροι.

 

 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2010, 06:26:20 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος carina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #152 στις: Νοέμβριος 28, 2010, 09:00:15 μμ »
Καλησπέρα, όντως οι δάσκαλοι είναι πολύ επιφυλακτικοί... υπολογιστές υπάρχουν... αλλά στα κουτιά... δεν είναι έτοιμο το εργαστήριο.. και τα παιδιά στα περισσότερα τμήματα εμφανίζουν αρκετές δυσκολίες στο να παρακολουθήσουν το μάθημα... θα δείξει...

Αυτό που με ενοχλεί πολύ είναι η στάση των δασκάλων απέναντί μου.. είναι η τρίτη χρονιά που εργάζομαι αλλά τυχαίνει εμφανισιακά να φαίνομαι μικρότερη απ' ότι είμαι και μου κάνουν συνέχεια ερωτήσεις πάνω στο αντικείμενο και στον τρόπο διδασκαλίας μου λες και προσπαθούν να με περάσουν απο τεστ.. και ειδικά τις κοπέλες στην ειδικότητά μας έχω την αίσθηση πως μας αντιμετωπίζουν διαφορετικά απο τα αγόρια..

Μου συνέβη και το εξής κουφό κατά τη διάρκεια του μαθήματος στο ολοήμερο όμως πρόγραμμα... μπαίνει μέσα η καθαρίστρια και λέει "παίξτε εσείς, παίξτε.. δε θα σας ενοχλήσω.. δε θα αργήσω..".. μου άναψαν τα λαμπάκια.. αυτό δείχνει με πόση σοβαρότητα βλέπουν το μάθημά μας..

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #153 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 12:01:06 πμ »
καλά εμένα αυτό η καθαρίστρια μου το έκανε μονίμως για μια ολοκληρη χρονια στο ολοήμερο σε ένα σχολείο που ήμουν.κάθε Τρίτη και Πέμπτη την τελευταία ώρα.το ζησα κι αυτό..[[βεβαια από τη μια κατι είναι κι αυτό γιατι σε ένα άλλο σχολείο είχαμε πιάσει αράχνες και καθαριζα εγώ στο τέλος τους η/υ...ασχετο με το θέμα,απλά το θυμήθηκα.]]

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160915
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 795
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 786
Σύνολο: 800

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.