*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53177 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #126 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 09:33:32 μμ »
Συμφωνώ να τα χώσουμε άγρια!
Μορφές διδασκαλίας όπως 20 παιδιά και 2 υπολογιστές, 20 παιδιά και καθόλου υπολογιαστές...και πάει λέγοντας!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #127 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 11:11:10 πμ »
Πάντως, επειδή ο προβολέας στο σχολείο μου είναι "fix" σε άλλη αίθουσα (εκεί που κάνουν τις γιορτές), σκοπεύω να χρησιμοποιήσω το iTalc για να προβάλω περιεχόμενο στις οθόνες όλων των μαθητών. Επίσης κλειδώνει τους υπολογιστές όταν θέλουμε να μιλήσουμε, και τέλος τους παρακολουθεί κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σε ένα παράθυρο. Και για να μη νομίσετε ότι κάνω αθέμιτη διαφήμιση, είναι δωρεάν και ανοικτού κώδικα. Επίσης, υπάρχουν και τα sch-script (κάπως έτσι), τα οποία είναι ελληνική εναλλακτική λύση, μάλλον καλύτερη, αλλά σε ένα ήδη στημένο εργαστήριο μου φαίνεται πιο μεγάλη φασαρία να δουλέψουν...

Αποσυνδεδεμένος bouncingcloud

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #128 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 11:12:25 μμ »
Σήμερα διαπίστωσα κατά πόσο είναι "πάνω απ'όλα ο μαθητής"...
Πήγα πρώτη μέρα στο σχολείο και ενώ υπάρχουν αρκετοί υπολογιστές και μάλιστα σε καλή κατάσταση παρατημένοι σε μια άκρη, τελικά δε θα μπορώ να τους χρησιμοποιήσω γιατί είναι σε αίθουσα διδασκαλίας και φυσικά εκεί γίνεται μάθημα, οπότε εγώ μπαίνω σε τάξεις. Ψιλογκρίνιαξα, μίλησα, δεν είδα κάποια διάθεση, δεν υπάρχουν λέει αίθουσες...
Κανείς με ανάλογη περίπτωση;;;



Αχ, κάπως έτσι είμαι και εγώ...υπάρχουν 6 υπολογιστές του ολοήμερου που δουλεύουν αλλά η τάξη είναι υπερβολικά μικρή για 20 άτομα. Είναι κάπως σαν αποθηκούλα.

Ο διευθυντής μου ξίνισε όταν του πα να μου δείξει το αυτό το "εργαστήριο" και φυσικά μου πρότεινε να πηγαίνω στην τάξη και να περιμένω τα laptop. Εντωμεταξύ, όταν τα laptop έρθουν κάποτε, τότε λένε θα μου βρουν αίθουσα. Δεν καταλαβαίνω γιατί αρνούνται να με πάνε από τώρα σ'αυτήν την αίθουσα που θα διαθέσουν τότε και να βάλουμε έστω αυτούς τους 6  υπολογιστές ...
Αχ τα λυπάμαι τόσο τα παιδιά. Τα τυραννάω και με τυραννάνε αναγκαστικά.
Γιατί δυσκολεύουμε τις ζωές μας έτσι;

"πάνω απ'όλα ο μαθητής"

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #129 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 01:17:38 μμ »
Παιδιά για όλα αυτά τα προβλήματα να ενημερώνετε οπωσδήποτε το Σύμβουλο Πληρ/κής σας!
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2553
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #130 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 02:55:39 μμ »
Παιδιά για όλα αυτά τα προβλήματα να ενημερώνετε οπωσδήποτε το Σύμβουλο Πληρ/κής σας!

Κ ο σύμβουλος θα τα βάψει μαύρα!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #131 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 04:58:50 μμ »
Παιδιά για όλα αυτά τα προβλήματα να ενημερώνετε οπωσδήποτε το Σύμβουλο Πληρ/κής σας!

Κ ο σύμβουλος θα τα βάψει μαύρα!

Αυτό εξαρτάται από το σύμβουλο. Πάντως, στην πράξη δε μπορεί να κάνει και τόοοσα πολλά. Εμείς από την πλευρά μας, πρέπει να προσπαθήσουμε να μετασχηματίσουμε τη διδασκαλία μας, χρησιμοποιώντας ότι εργαλεία έχουμε διαθέσιμα, από τη φωνή μας, μέχρι και έναν παλιό προβολέα... από εκεί και πέρα ο Θεός βοηθός!

Αποσυνδεδεμένος zoubi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #132 στις: Οκτώβριος 21, 2010, 09:48:33 μμ »
Συνάδελφοι, ποιά είναι τα συμπεράσματά σας από την επιμόρφωση;
Στην περιφέρειά μας σήμερα έγινε η αρχή και αύριο ολοκληρώνεται...

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #133 στις: Οκτώβριος 21, 2010, 09:57:19 μμ »
Συνάδελφοι, ποιά είναι τα συμπεράσματά σας από την επιμόρφωση;
Στην περιφέρειά μας σήμερα έγινε η αρχή και αύριο ολοκληρώνεται...

Η πρώτη μέρα ήταν απογοήτευση. Τα 3/4 που μας είπε τα ξέραμε ήδη. Τα εργαλεία και τις ιστοσελίδες δηλαδή. Ήταν χρήσιμη επιμόρφωση μόνο για όποιον δεν την έχει ψάξει καθόλου μέσω ίντερνετ. Απορώ γιατί εκπαίδευσαν τους καθηγητές 3 ολόκληρους μήνες. Τι κάναν όλο αυτόν τον καιρό; Μαθαίναν μόνο τα url και τα πιθανά εργαλεία; Τεσπα

Περίμενα κανάν οδηγό, κάτι που να έχει φύλλα εφαρμογής, δραστηριότητες κτλ. Όχι τόσο "φλου" όλα. Ας ελπίσουμε αύριο να είναι καλύτερα..

Το καλό ήταν ότι υπήρχαν σάντουιτς και καφές!! ;)

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #134 στις: Οκτώβριος 21, 2010, 10:35:18 μμ »
Συνάδελφοι, ποιά είναι τα συμπεράσματά σας από την επιμόρφωση;
Στην περιφέρειά μας σήμερα έγινε η αρχή και αύριο ολοκληρώνεται...

Η πρώτη μέρα ήταν απογοήτευση. Τα 3/4 που μας είπε τα ξέραμε ήδη. Τα εργαλεία και τις ιστοσελίδες δηλαδή. Ήταν χρήσιμη επιμόρφωση μόνο για όποιον δεν την έχει ψάξει καθόλου μέσω ίντερνετ. Απορώ γιατί εκπαίδευσαν τους καθηγητές 3 ολόκληρους μήνες. Τι κάναν όλο αυτόν τον καιρό; Μαθαίναν μόνο τα url και τα πιθανά εργαλεία; Τεσπα

Περίμενα κανάν οδηγό, κάτι που να έχει φύλλα εφαρμογής, δραστηριότητες κτλ. Όχι τόσο "φλου" όλα. Ας ελπίσουμε αύριο να είναι καλύτερα..

Το καλό ήταν ότι υπήρχαν σάντουιτς και καφές!! ;)


Εσείς είχατε και πολυτέλειες... εμείς τίποτε, ούτε μπλοκ για να σημειώνουμε!

Η αλήθεια είναι ότι η 1η μέρα ήταν ανούσια. Ελπίζω αύριο, που θα δοκιμάσουμε να κάνουμε κάποια σενάρια μάθησης, να είναι καλύτερα
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #135 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 01:19:45 πμ »
Σε εμάς ήταν απογοήτευση... Μάθαμε τι είναι διδακτικό σενάριο για άλλη μια φορά και τον υπόλοιπο χρόνο φτιάχναμε διδακτικά σενάρια και τα παρουσιάζαμε σε ομάδες. Το βιβλιαράκι που δίνουν το θεωρώ άχρηστο μιας και έχει ελάχιστα έως κανένα αντικείμενο διδασκαλίας πληροφορικής. Περισσότερο χρήσιμο θα ήταν σε δασκάλους παρά σε μας.

Υ.Γ. Αν υπήρχε καφές και μπουφές θα ήμουν ευτυχισμένος γιατί θα έβρισκα και κάποιο νόημα να πάω...

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #136 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 08:47:10 πμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)

Α, και τα συγκεκριμένα πιλοτικά, προς το παρόν, είναι για 2 χρόνια. Όσο διαρκεί και το ΕΣΠΑ. Κανείς δεν ξέρει ακόμη τι θα γίνει μετά
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #137 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 09:11:33 πμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)

Α, και τα συγκεκριμένα πιλοτικά, προς το παρόν, είναι για 2 χρόνια. Όσο διαρκεί και το ΕΣΠΑ. Κανείς δεν ξέρει ακόμη τι θα γίνει μετά

Όσο διαρκεί το ΕΣΠΑ διαρκεί το φαγοπότι και οι ελπίδες μας. Αν δεν υπάρξει μετέπειτα χρηματοδότηση, ξεχάστε τα όλα. Και θυμηθείτε με, μην παραξενευτείτε αν δεν δείτε ποτέ τα λάπτοπ. Ρωτήστε τους επιμορφωτές σας σχετικά..

Επίσης, αυτό το να διδάσκουμε πληροφορική χωρίς πληροφορική...τι να τους πεις. Γίναμε βοηθητικά χέρια δασκάλων..πάει η αυτονομία μας, η ειδικότητά μας ως κάτι ξεχωριστό.

Ένα πράγμα αποκομίζω..θα ασχολούμαστε με οτιδήποτε άλλο, εκτός από την πληροφορική..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2010, 10:16:55 πμ από wizzard »

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #138 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 11:08:13 πμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)

Α, και τα συγκεκριμένα πιλοτικά, προς το παρόν, είναι για 2 χρόνια. Όσο διαρκεί και το ΕΣΠΑ. Κανείς δεν ξέρει ακόμη τι θα γίνει μετά

Όσο διαρκεί το ΕΣΠΑ διαρκεί το φαγοπότι και οι ελπίδες μας (οι καφέδες, τα σάτνουιτς κτλ ;). Αν δεν υπάρξει μετέπειτα χρηματοδότηση, ξεχάστε τα όλα. Και θυμηθείτε με, μην παραξενευτείτε αν δεν δείτε ποτέ τα λάπτοπ. Ρωτήστε τους επιμορφωτές σας σχετικά..

Επίσης, αυτό το να διδάσκουμε πληροφορική χωρίς πληροφορική...τι να τους πεις. Γίναμε βοηθητικά χέρια δασκάλων..πάει η αυτονομία μας, η ειδικότητά μας ως κάτι ξεχωριστό.

Ένα πράγμα αποκομίζω..θα ασχολούμαστε με οτιδήποτε άλλο, εκτός από την πληροφορική..

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #139 στις: Οκτώβριος 22, 2010, 12:04:31 μμ »
Απ'ότι κατάλαβα, δεν τους ενδιαφέρει να διδάξουμε αυτούσια αντικείμενα πληροφορικής. Τους ενδιαφέρει να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται κάποια προγράμματα ώστε να μαθαίνουν καλύτερα τα βασικά αντικείμενα (πχ Ιστορία, Γεωγραφία κ.α)

Α, και τα συγκεκριμένα πιλοτικά, προς το παρόν, είναι για 2 χρόνια. Όσο διαρκεί και το ΕΣΠΑ. Κανείς δεν ξέρει ακόμη τι θα γίνει μετά

Για τους δασκάλους, τα παιδιά και τους γονείς το καταλαβαίνω να έχουν άγνοια του τί είναι η πληροφορική... Αλλά όταν βλέπεις την ίδια την υπουργό παιδείας να απαντάει σε ερώτηση σχετικά με την κατάργηση της πληροφορικής στο Λύκειο οτι "έχουν φτιάξει ψηφιακά σχολεία και όλο το υλικό των βιβλίων βρίσκεται σε ηλεκτρονική μορφή" τί περιμένεις... Εγώ θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει έστω και ένας σύμβουλός της που να είναι καθηγητής πληροφορικής! Μάλλον είναι όλοι λοιπών ειδικοτήτων, που επειδή ξέρουν Windows και Office θεωρούν τους εαυτούς τους γνώστες των υπολογιστών.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 737

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.