*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 53573 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 12:24:01 πμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 01:47:24 πμ »
Λοιπόν βρήκα αυτο το λογισμικό χθες http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=117&Source=http%3A%2F%2Fwww%2Ee%2Dyliko%2Egr%2Fresource%2Fsupportmaterial%2FEduAll%2Easpx%3FPaged%3DTRUE%26p%5FTitle%3D%25ce%2599%25cf%2583%25cf%2584%25ce%25bf%25cf%2581%25ce%25af%25ce%25b1%2520%25ce%2591%25ce%2584%25ce%2593%25cf%2585%25ce%25bc%25ce%25bd%25ce%25b1%25cf%2583%25ce%25af%25ce%25bf%25cf%2585%253a%2520%25ce%25a3%25cf%2584%25ce%25b1%2520%25ce%25af%25cf%2587%25ce%25bd%25ce%25b7%2520%25cf%2584%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25ce%25b1%25cf%2581%25cf%2587%25ce%25b1%25ce%25af%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25cf%2580%25cf%2581%25ce%25bf%25ce%25b3%25cf%258c%25ce%25bd%25cf%2589%25ce%25bd%26p%5FID%3D108%26View%3D%257bB369487B%252dD2FB%252d45F3%252dB1B5%252d3C0AD63FD748%257d%26PageFirstRow%3D101
είναι για το Γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι καλύπτει άνετα τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού, κυρίως το υλικό της Α' Γυμνασίου.

Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείται στα γυμνάσια. Θα το χρησιμοποιήσουν έτσι κι αλλιώς σε 1-2 χρόνια...

Και τι σχέση έχει? Είσαι σίγουρος/η ότι θα τους το δείξουν? Αν βρεις πιο απλό για να εξηγήσεις τα βασικά, είμαι μαζί σου!!! :-))
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 12:54:05 μμ »
Λοιπόν βρήκα αυτο το λογισμικό χθες http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=117&Source=http%3A%2F%2Fwww%2Ee%2Dyliko%2Egr%2Fresource%2Fsupportmaterial%2FEduAll%2Easpx%3FPaged%3DTRUE%26p%5FTitle%3D%25ce%2599%25cf%2583%25cf%2584%25ce%25bf%25cf%2581%25ce%25af%25ce%25b1%2520%25ce%2591%25ce%2584%25ce%2593%25cf%2585%25ce%25bc%25ce%25bd%25ce%25b1%25cf%2583%25ce%25af%25ce%25bf%25cf%2585%253a%2520%25ce%25a3%25cf%2584%25ce%25b1%2520%25ce%25af%25cf%2587%25ce%25bd%25ce%25b7%2520%25cf%2584%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25ce%25b1%25cf%2581%25cf%2587%25ce%25b1%25ce%25af%25cf%2589%25ce%25bd%2520%25cf%2580%25cf%2581%25ce%25bf%25ce%25b3%25cf%258c%25ce%25bd%25cf%2589%25ce%25bd%26p%5FID%3D108%26View%3D%257bB369487B%252dD2FB%252d45F3%252dB1B5%252d3C0AD63FD748%257d%26PageFirstRow%3D101
είναι για το Γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι καλύπτει άνετα τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού, κυρίως το υλικό της Α' Γυμνασίου.

Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείται στα γυμνάσια. Θα το χρησιμοποιήσουν έτσι κι αλλιώς σε 1-2 χρόνια...

Και τι σχέση έχει? Είσαι σίγουρος/η ότι θα τους το δείξουν? Αν βρεις πιο απλό για να εξηγήσεις τα βασικά, είμαι μαζί σου!!! :-))

Εσύ καλά έκανες και το πρότεινες! Δεν λέω ότι έκανες κάτι λάθος. Το έχω χρησιμοποιήσει και ο ίδιος στο μάθημα παλιότερα. Απλά στην περίπτωση που διδάσκεται το ίδιο λογισμικό στο Γυμνάσιο υπάρχει ένα θέμα. Όταν κάποια παιδιά πάνε στο γυμνάσιο και δουν ακριβώς το ίδιο μάθημα μάλλον θα έχει πρόβλημα ο συνάδελφος. Προβληματισμό βάζω για συζήτηση...΄

Από εκεί και πέρα έχω άλλη μια ένσταση σχετικά με το συγκεκριμένο λογισμικό (γενικά σηκώνει πολύ συζήτηση η χρήση του, αλλά δεν ξέρω αν είναι του παρόντος). Συγκεκριμένα, ο τρόπος για να διδαχτεί το συγκεκριμένο λογισμικό προϋποθέτει υποδομές που αμφιβάλω αν έχει κάποιο δημοτικό. Πχ έστω οτι σε κάθε υπολογιστή κάθονται 2 παιδιά και συνεργάζονται ιδανικά. Θα πρέπει να ακουν και τα δύο τι λένε οι χαρακτήρες του λογισμικού και να παρακολουθούν το "μάθημα" με τον ίδιο ακριβώς ρυθμό. Κάτι που εκπαιδευτικά είναι πολύ δύσκολο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα αντιμετωπίσει εγώ έχει να κάνει με τον ήχο. Έστω οτι έχουμε μια τάξη με 20 παιδιά και 10 υπολογιστές. Θα πρέπει και οι 10 υπολογιστές να έχουν ήχο, να ακούν ταυτόχρονα τα παιδιά το λογισμικό (σε διαφορετικά σημεία ο κάθε υπολογιστής). Αυτό δημιουργεί μέσα σε μια φυσιολογική αίθουσα μια απίστευτη βαβούρα. Τα παιδιά σίγουρα θα τσακώνονται μεταξύ τους γιατί θα ενοχλούνται από τους διπλανούς υπολογιστές και η διαχείριση της τάξης είναι πάρα πολύ δύσκολη. Σε περίπτωση που έχεις ακουστικά θα πρέπει σε κάθε υπολογιστή να υπάρχουν με αντάπτορα 2 ζεύγη ακουστικών. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση τα 2 παιδιά θα έχουν πρόβλημα στη μεταξύ τους συνενόηση για την πλοήγηση στο λογισμικό.

Επαναλαμβάνω οτι δεν βάζω βέτο στη χρησιμοποίησή του! Προβληματισμούς θέτω. Κάποια πράγματα πιστεύω οτι μπορούν να διδαχτούν με εναλλακτικούς τρόπους πιο κοντά στις δυνατότητές μας.

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 01:35:33 μμ »
Σας ζήτησαν να ετοιμάσετε προγραμματισμό τριμήνου ?
Αν έχει ετοιμάσει κάποιος συνάδελφος Προγραμματισμό τριμήνου ας τον μοιραστεί μαζί μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 01:51:55 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 02:07:58 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.

Προτζέκτορα? Άμα βρήκες και προτζέκτορα, καλά είσαι!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 02:14:17 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.

Προτζέκτορα? Άμα βρήκες και προτζέκτορα, καλά είσαι!

αχχαχααχ πολυτέλειες ακούμε!

Αποσυνδεδεμένος zoubi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 02:25:53 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.

Προτζέκτορα? Άμα βρήκες και προτζέκτορα, καλά είσαι!

αχχαχααχ πολυτέλειες ακούμε!
Μάλλον είμαι κι εγώ από τους λίγους "τυχερούς" που πέτυχαν καλό εργαστήριο με προτζέκτορα!
Οπότε κι εγώ κάπως έτσι σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο λογισμικό..

Αποσυνδεδεμένος darknemus01

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 03:24:21 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.

Προτζέκτορα? Άμα βρήκες και προτζέκτορα, καλά είσαι!

Τι ποτζέκτορα και netop school; οι Η/Υ ΠΟΥ είναι; ???
Ασχετο επίσης, αλλα οσοι έχετε ξεκινησει απο εσας να δουλεύετε, πως έχετε οργανώσει τις ώρες σας στο πρόγραμμα;
Κάνετε τις πρώτες ώρες κυρίως ή τις τελευταίες;
Μπορούμε να αφήσουμε μια μέρα κενή αν βγαίνει στο πρόγραμμα ή σαν αναπληρωτές πρέπει να είμαστε κάθε μέρα στο σχολέιο;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 08:16:51 μμ »
gpapage, όσον αφορά την παρουσίαση του λογισμικού, εγώ σκέφτομαι να την κάνω με τη βοήθεια του netop school ή με τη χρήση του ποτζέκτορα.

Δεν ξέρω αν βοηθάει έτσι... Το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου λογισμικού είναι το οτι οι ίδιοι οι μαθητές οργανώνουν τον τρόπο και το βαθμό μάθησής τους χρησιμοποιώντας το λογισμικό. Είναι καθαρά "εποικοδομητικό" εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού, ο οποίος ουσιαστικά συντονίζει τη διαδικασία χωρίς να παρεμβαίνει όσο αυτό είναι εφικτό. Στην περίπτωση που το χρησιμοποιήσεις με προτζέκτορα πιστεύω οτι τη 2η-3η φορά θα χάσουν οι μαθητές τη σύνδεση με το αντικείμενο. Εκτός αν παράλληλα χρησιμοποιήσεις και πίνακα/σημειώσεις μαθητών σε τετράδιο/πειραματισμό και εργασίες σε ομάδες ή αντίστοιχες παραδοσιακές τεχνικές. Για το netop έχω την αίσθηση οτι δεν μεταφέρει ήχο παράλληλα με την εικόνα (αν γίνεται πείτε μου γιατί το έψαχνα πρόσφατα...). Μπορείς ίσως να έχεις πολύ δυνατά ηχεία στο server που να απευθύνονται σε όλη την τάξη. Θα είναι περίεργο για τους μαθητές να βλέπουν μπροστά τους εικόνα και να ακούν από κάπου στην άκρη της τάξης ήχο. Όταν το δοκιμάσεις σε παρακαλώ πες μας εντυπώσεις για να προγραμματίσουμε και εμείς τίποτα σχετικό!

@ekalaitz
Αν σου έχουν ζητήσει προγραμματισμό μπορώ να σου στείλω αν θέλεις για κάθε τάξη όχι μόνο για το τρίμηνο, αλλά για όλο το έτος... Στείλε μου ένα pm με το mail σου και έφτασε...

Αποσυνδεδεμένος istoriesgiaagrious

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 11, 2010, 06:01:58 μμ »


Μια φορά και έναν καιρό δούλευα σε μια franchise σχολή υπολογιστών για παιδιά που είχε τις βάσεις του εκπαιδευτικού πλάνου(και υλικού) στο σύτημα που ακολουθούσαν σε μια κακιά ιμπεριαλιστική χώρα.
Τα παιδάκια σε καμία βαθμίδα του συστήματος δεν απαιτείτο να μάθουν (με απόλυτο τρόπο) ένα συγκεκριμένο λογισμικό. Ο σκοπός ήταν (ακόμη και στην ενότητα του προγραμματισμού VB) να εξοικειωθούν με την "όψη" των προγραμμάτων να τους είναι οικεία η εικόνα ώστε καθώς θα άλλαζαν οι εκδόσεις του λογισμικού να μπορούν να αναγνωρίσουν, να αναζητήσουν και τελικά να προσαρμοστούν στις νέες εκδόσεις.
Έτσι λοιπόν δεν κάναμε ποτέ για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα ΜΟΝΟ λογισμικό, κάναμε ενότητες των 7 μαθημάτων. Κάθε ενότητα είχε ένα αντικείμενο, π.χ. περιβάλλον, ΜΜΕ, κ.ο.κ. Τα παιδιά ασχολούνταν στα πλαίσια και τη λογική του κάθε θέματος με διάφορα είδη λογισμικού (επεξεργασία κειμένου, λογιστικά, παρουσιάσεις, διαχείριση αρχείων, βάσεις δεδομένων, Ιντερνετ).

Σε εμάς τους διδάσκοντες κάθε θέμα ερχόταν έτοιμο σε βιβλίο συνοδευόμενο από όλα τα αρχεία που θα χρειαζόμασταν. Για κάθε μία από τις 7 ώρες μαθήματος υπήρχε έτοιμο 10σέλιδο κείμενο που έλεγε σε τι έπρεπε να δώσουμε έμφαση, τόνιζε σημεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να προκαλέσουν συζήτηση στα παιδιά (ανάλογα με τη ηλικία). Ο σκοπός δεν ήταν να "μάθουν" τα προγράμματα ο σκοπός ήταν να μιλήσουν για ένα θέμα, να εκφραστούν και ταυτόχρονα να δουν πως θα μπορούσε ένας υπολογιστής να τους φανεί χρήσιμος.

Δυστυχώς εμείς σε αυτή τη μίζερη χώρα ούτε αυτό δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε να αντιγράψουμε ένα οργανωνμένο σύστημα, αντιθέτως αφήνουμε πάνω στο κάθε συνειδητοποιημένο ή ασυνείδητο δάσκαλο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Πρέπει ο κάθε ΠΕ19-20 να φτιάξει ο ίδιος το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει βασιζόμενος σε μια φλου εγκύκλιο του υπουργείου.

Και μετά έχουμε και απαιτήσεις. Έρχεται ο κύριος τάδε και γράφει στις 29 Σεπτέμβρη (11 δεν άνοιξε το σχολείο);

Χαίρεται. Είμαι γονιός και παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την συζήτηση για την πληροφορική. Και συγχαίρω τους εκπαιδευτικούς που δείχνουν ζήλο και διάθεση να δώσουν αξία σε αυτό το μάθημα και να μην το καταντήσουν ως μία ώρα παιχνιδιού που κανείς δεν σέβεται. Ειδικά μια και δεν έχετε μεγάλη υποστήριξή από το υπουργείο και πολλά σχολεία δεν έχουν το απαιτούμενο υλικό.

Θα ήθελα και την συμβουλή σας. Έχω δύο παιδιά στο δημοτικό. Το μικρό που πηγαίνει δευτέρα, κάνει κάποια θεωρία και μετά ζωγραφίζουν στον υπολογιστή. Ρώτησαν τον δάσκαλο αν μπορούν να παίξουν και τους είπε όχι.
Και γιατί να μην παίξουν κύριε τάδε μου; Άσχημα είναι τα παιχνιδάκια του Ramkid; Και καλοφτιαγμένα είναι και εκπαιδευτικά είναι πολλά από αυτά.
Παράθεση
Στην τετάρτη όμως που πηγαίνει ο μεγάλος, από ότι μου έχει μεταφέρει το παιδί (και έχω διασταυρώσει και με άλλους γονείς), κάνουν ελάχιστά πράγματα (π.χ. σήμερα απλά άλλαξαν την φωτογραφία - ίσως να εννοεί το wallpaper) και μετά τους αφήνει να κάνουν ότι θέλουν στο ίντερνετ (όπου κάποια βλέπουν Πάτυ από το σάιτ του Μέγκα, σήμερα κάποια άλλα έβαλαν τραβούδια της Πάτυ στο youtube κλπ). Αναφέρω ειδικά την Πάτυ γιατί συγκεκριμένα εμείς στο σπίτι δεν αφήνουμε τα παιδιά μας να το παρακολουθούν και καταντήσαμε να ασχολούνται στο σχολείο...
Σαν τι δηλαδή θα έπρεπε να κάνουν; Να κανανε bubble sorting σε 4 γλώσσες προγραμματισμού ή να έχουν μάθει ήδη το τυφλό σύστημα; Και καλά καλά δεν άρχισε το σχολείο προλάβατε εσείς και οι άλλοι γονείς να βγείτε από τα ρούχα σας διότι πάει χαμένο το μάθημα; Με αυτά που βλέπουν στο σπίτι και στη κοινωνία πάλι καλά που δεν κατεβάζουν την Julia. [/quote]

Παράθεση
Σκέφτομαι να μιλήσω στην διευθύντρια του σχολείου για το θέμα αυτό.
Φάτον τον δάσκαλο διότι δεν κάνει το μάθημα όπως ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ, άλλαξέ του τα φώτα, όρμα Τζάκ, δείξτου εσύ που ξέρεις [/quote] Γιατί ως γονέας (και ειδικά εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα που χρησιμοποιώ συνεχώς υπολογιστές) [/quote] Με φοριαμό κι εσύ πέρα δώθε το καρότσι; (άκου πατέντα η Αννούλα)  εσύ facebook δεν μπαίνεις μόνο αυστηρά τη δουλειά σου;;
Παράθεση
το θεωρώ αδιανόητο την σημερινή εποχή όπου όλοι αναγνωρίζουμε την ανάγκη να έχει κάποιος γνώσεις υπολογιστή, για πρώτη φορά το σύστημα παιδείας (με τον ανεπαρκή τρόπο έστω που το κάνει), να δίνει την δυνατότητα τα παιδιά μας να πάρουν κάποια εφόδια, και αντ'αυτού να κάθονται να βλέπουν βίντεο και τραγουδάκια. Σε σχολείο που διαθέτει αίθουσα υπολογιστών, σύνδεση στο ίντερνετ κλπ.
Ε ναι άλλωστε θα μπορούσε ως την ΣΤ' να έχει ένα PHD στις βάσεις δεδομένων κρίμα να πάει χαμένο το παιδί σε παιχνίδια.
Παράθεση
Εν πάση περιπτώση, το θεωρώ γενικώς αδιανόητο ένα παιδί κατά την διάρκεια μαθήματος να παίζει όχι γιατί το παιχνίδι χρησιμοποιείτε
(αι) έτσι;
Παράθεση
ως εργαλείο αλλά γιατί ο εκπαιδευτικός δεν θέλει, δεν έχει διάθεση, δεν θεωρεί ότι οφείλει να ασχοληθεί με αυτό που αποτελεί την εργασία του.

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και την συμβουλή σας.

Επιτέλους σε αυτή τη χώρα ας ξυπνήσουμε. Αν το κράτος ήθελε καλύτερη παιδεία θα την οργάνωνε και θα την απαιτούσε. Δεν θέλει, το μόνο που θέλει είναι να κάνει τους μισούς να μισούν τους άλλους μισούς που δεν κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά τους.

Και όχι, δεν είναι δουλειά του ΠΕ19-20 ούτε να φτιάξει αυτός το πρόγραμμα σπουδών, ούτε να στήσει τα εργαστήρια, ούτε καλώδια να περάσει ούτε να κάνει τον παιδοψυχολόγο. Έπρεπε να υπάρχει ένα απολύτως καθορισμένο πλαίσιο τόσο για τη διδασκαλία όσο και για τη λειτουργία των εργαστηρίων. Εγώ προσωπικά είμαι Ηλεκτρολόγος μηχ/κος, μήπως να περάσω και δίκτυο της ΔΕΗ έξω από το σχολείο, ίσως τα καλώδια ΟΤΕ, καμιά ασύρματη ζεύξη; Τώρα που γυρίζει για πείτε τι άλλο θέλετε;

Δώσανε ένα σκασμό λεφτά να φτιάξουν εργαστήρια, να στήσουν servers που δε χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, τα μισά μηχανήματα χάθηκαν στο δρόμο, σε σπίτια δασκάλων, διευθυντών k.o.k. έδωσαν ένα σκασμό λεφτά για λογισμικό, λες και δεν υπάρχει ελεύθερο λογισμικό για τις ενότητες που διδασκονταί στο δημοτικό, πήραμε και διαδραστικούς πίνακες λες και εκεί ήταν το πρόβλημα της παιδείας.

Σε μια χώρα τσίρκο, όπου τίποτα δε λειτουργεί με αξιοπρέπεια ούτε οι ιδιωτικές εταιρείες ούτε το δημόσιο ο κύριος τάδε αποφάσισε να τα βάλει με τον "πληροφορικό" του σχολείου. Πάλι χάσαμε το δάσος και κολλήσαμε στο δέντρο.

Καλό κουράγιο σε όλους. Πάρτε καλώδια, πάρτε κατσαβίδια και σπρώχτε τους φοριαμούς.........


 

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 11, 2010, 07:19:17 μμ »
@istoriesgiaagrious

Ο γονιός μια χαρά τα λέει. Γιατί εσύ πηγαίνεις από το ένα άκρο στο άλλο δε μπορώ να καταλάβω. Από το να σερφάρουν τα παιδιά στο ίντερνετ, να παίζουν παιχνίδια, να βλέπουν βίντεο και να... πάρουν διδακτορικό στις βάσεις δεδομένων, υπάρχει μια μεγάλη απόσταση και πράγματα που πραγματικά θα τους ήταν χρήσιμα.

Γιατί ο εκπαιδευτικός να τους βάζει παιχνίδια για να περνάει την ώρα του και αυτά τη δική τους, ενώ θα μπορούσε να τους εξηγήσει κάποια βασικά πράγματα. Π.χ για το λειτουργικό (επιφάνεια εργασίας, φάκελοι, αρχεία, προγράμματα και άλλα απλά πράγματα χωρίς να εμβαθύνει). Το πως να μάθουν να γράφουν με έναν κειμενογράφο σωστά (και όχι greeklish) και βασικά πράγματα στην επεξεργασία. Για το ίντερνετ, τους κινδύνους που υπάρχουν και πως να προστατεύονται από αυτούς. Στο τελευταίο θα μπορούσε να καλέσει και τους γονείς, να τους ενημερώσει για τους κινδύνους και το πως να προφυλάσσουν τα παιδιά τους.

Όπως βλέπεις πράγματα να κάνει ο εκπαιδευτικός υπάρχουν πολλά. Το θέμα είναι αν θέλει να μάθουν τα παιδιά ή αν θέλει απλά να τελειώσει η ώρα για να φύγει.

Υ.Γ. Παιχνίδια στο σχολείο μπορεί να παίζει το παιδί, άλλα κατά τη γνώμη μου μόνο εκπαιδευτικού περιεχομένου και με την επίβλεψη και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Αν θέλει να παίξει παιχνίδια για να περάσει την ώρα του ας το κάνει στο σπίτι ή στο διάλειμμα... όχι όμως την ώρα του μαθήματος.

Υ.Γ.2 Αυτό για το οποίο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, είναι ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα από το υπουργείο, ούτε οι σωστές υποδομές και τα αφήνει όλα στην καλή θέληση του εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος darknemus01

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 11, 2010, 08:05:15 μμ »
Μηπως κάποιος έχει θέματα ζωγραφικής σχετικά με Πληροφορική για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού; Σχέδια δλδ για να γεμίζουν με χρώμα κλπ

Αποσυνδεδεμένος kyriostade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #97 στις: Οκτώβριος 11, 2010, 10:27:09 μμ »
@istoriesgiaagrious

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να είστε τόσο ειρωνικός.
Εξέφρασα την άποψή μου.
Αν ήθελα να 'φάω τον δάσκαλο' θα το είχα κάνει χωρίς καν να μπω στο φόρουμ σας, και χωρίς να ζητήσω την άποψη των εκπαιδευτικών. Και μάλιστα, μετά από παρότρυνση συναδέλφων σας, δεν έχω μιλήσει ακόμη ούτε στην διευθύντρια ούτε στον ίδιο τον εκπαιδευτικό γιατί περιμένω να δω μήπως μεταβληθεί η κατάσταση μετά από παράπονα που έχει εκφράσει άλλος γονιός.
Κανείς γονιός δεν έχει καμία διάθεση να 'τρώει' δασκάλους. Τουλάχιστον δεν είμαι ένας από αυτούς. Το μόνο μου 'έγκλημα' είναι ότι νοιάζομαι για τα παιδιά μου, για την παιδεία τους (και όχι μόνο την εκπαίδευσή τους) και για το μέλλον τους. Και επειδή παλεύω με την γυναίκα μου πάρα πολύ στο σπίτι πάνω σε αυτά τα θέματα, θεωρώ ότι είναι δικαίωμά μου αλλά κυρίως υποχρέωσή μου να απαιτήσω και στο σχολείο να γίνεται σωστή δουλειά.

Στο θέμα των παιχνιδιών με καλύπτει πλήρως η τοποθέτηση του sakis79: Παιχνίδια στο σχολείο μπορεί να παίζει το παιδί, άλλα κατά τη γνώμη μου μόνο εκπαιδευτικού περιεχομένου και με την επίβλεψη και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Αν θέλει να παίξει παιχνίδια για να περάσει την ώρα του ας το κάνει στο σπίτι ή στο διάλειμμα... όχι όμως την ώρα του μαθήματος.

Προφανώς δεν ζήτησα να μάθει τα πάντα το παιδί ούτε να κάνει PHD. Ζήτησα να μάθει κάτι χρήσιμο, και κυρίως να μην πάνε χαμένες οι ώρες του μαθήματος αυτού.

Συμφωνώ απόλυτα ότι το υπουργείο φάνηκε απροετοίμαστο. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως άλοθι για να μην κάνει σωστά την δουλειά του ο εκπαιδευτικός.

Με ρωτήσατε αν μπαίνω στο Facebook από την δουλειά μου ... Όχι δεν μπαίνω γιατί η εταιρεία το έχει κομμένο. Μπαίνω όμως στο μέηλ μου και διαβάζω τις ειδήσεις στην ώρα της δουλειάς μου όταν έχω χρόνο. Αξιολογούμαι 2 φορές τον χρόνο και από την απόδοσή μου εξαρτάται η αύξηση του έτους, δίνω λεπτομερή ανάλυση σε τί έχω ασχοληθεί κάθε μήνα, και όταν πρωτοπήγα στην δουλειά μου πριν 16 χρόνια, με έστειλαν και κολύμπησα στα βαθιά. Πήγα σε πελάτες για να εγκαταστήσω λογισμικά χωρίς να ξέρω καλά καλά τί έπρεπε να κάνω και επιβίωσα και έμαθα και προχώρησα. Ήταν δική μου επιλογή, όπως είναι και δική σας το να επιλέξετε να διδάξετε σε παιδιά του δημοτικού. Δεν νομίζω να σας υποχρέωσε κανείς. Θα μπορούσατε κάλλιστα να δοκιμάσετε στον ιδιωτικό τομέα (όχι στην εκπαίδευση αλλά σε τμήμα πληροφορικής) για να δείτε πόσα manual θα βρείτε μπροστά σας έτοιμα αραδιασμένα με step by step πληροφορίες για το πώς να κάνετε την δουλειά σας. Ενδεχομένως κανένα. Στην καλύτερη περίπτωση θα σας ζητηθεί να υποστηρίξετε ένα μισοτελειωμένο πρόγραμμα που παράτησε ο προηγούμενος χωρίες οδηγίες, χωρίς διαδικασίες και θα πρέπει να το υποστηρίξετε και να το ολοκληρώσετε σε ατέλειωτα ξενύχτια.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για τη 'χώρα τσίρκο, όπου τίποτα δε λειτουργεί με αξιοπρέπεια ούτε οι ιδιωτικές εταιρείες ούτε το δημόσιο', συγχωρέστε όμως αλλά δεν είναι δική μου δουλειά να λύσω το πρόβλημα. Αν μη τι άλλο, δική μου δουλειά είναι να βεβαιώσω ότι το παιδί μου θα γίνει σωστός άνθρωπος ούτως ώστε κάποια στιγμή η νέα γενιά να διορθώσει όλο αυτό το τσίρκο. Διαιωνίζοντας όμως μία κατάσταση όπου όλοι τα περιμένουν όλα έτοιμα στο πιάτο τους, και τα παιδιά μαθαίνουν ότι είναι λογικό και αναμενόμενο 2 ώρες την βδομάδα αντί για μάθημα να σερφάρουν ανεξέλεγκτα στο ίντερνετ τότε σίγουρα τίποτα δεν θα αλλάξει ποτέ. Ας αρχίσουμε τουλάχιστον να δίνουμε τις σωστές αρχές στα παιδιά μας για να έχουμε κάποια ελπίδα.

Αν μη τι άλλο, οι απαντήσεις και οι αναζητήσεις των συναδέλφων σας σε αυτό το φόρουμ είναι απόδειξη ότι με λίγη θέληση μπορούν να γίνουν πολλά μέσα στην τάξη. Αν θα κουραστούν, προφανώς. Υπάρχει κάτι που δεν γίνεται χωρίς κόπο ?

Τέλος, όσον αφορά το ότι τόλμησα να εκφράσω παράπονο, μόνο 18 (!!!!) μέρες μετά την έναρξη των σχολείων, μέχρι πότε προτείνετε να περιμένω μέχρι να δω αν ο δάσκαλος αυτός σκοπεύει να κάνει δουλειά ή όχι. Και γιατί οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί σε αυτό το φόρουν ασχολούνται με το θέμα μόνο λίγες μέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων ?

Η χώρα δεν είναι μίζεροι. Κάποιοι άνθρωποι είναι μίζεροι που αντί να προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν με δημιουργικό τρόπο τα προβλήματα που υπάρχουν μπροστά μας, απλά γκρινιάζουν και απαιτούν κάποιος άλλος να τους λύσει ως δια μαγείας το πρόβλημα.

Σας ευχαριστώ και με συγχωρείτε αν έκανα σχετική 'κατάληψη' στο φόρουμ σας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 646

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.