*

Αποστολέας Θέμα: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων  (Αναγνώστηκε 24461 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #56 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:27:20 pm »
Ειναι προφανές ότι όλοι διαθέτουμε προσόντα αλλά δε μπορώ να βλέπω συναδέλφους να κονταροχτυπιούνται ποιος έχει τα περισσότερα...
 
Στην τελική μόνο τα προσόντα μας έχουν μείνει και από δουλειά μηδέν εις το πηλίκο...

Μακάρι στο δημόσιο σχολείο ο καθένας να δίδασκε μόνο και απερίσπαστα αυτό που έχει σπουδάσει : Ο κλασσικός φιλολογος Αρχαία, ο ιστορικός ιστορία, ο καθηγητής αγγλικών αγγλικά..κτλ

Δυστυχώς η μανία για οικονομία (!) στην παιδεία (αλλά όχι σε αναπληρωτές υπουργούς) μας φέρνει στο σημείο να κάνουμε εμφύλιο για τα αυτονόητα...

Όπως και νάχει αξίζουν συγχαρητήρια σε κάθε συνάδελφο που υπό τις αντίξοες αυτές συνθήκες και από το όποιο πόστο του ανατεθεί, προσπαθεί να φέρει σε πέρας την αποστολή του...

Εχθρός της παιδείας δεν είναι ο συνάδελφος που καταθέτει ψυχή.. Είναι ο-δήθεν- "αρμόδιος"που -δήθεν- "κάνει οικονομία" και εθελοτυφλεί...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:41:09 »

Αποσυνδεδεμένος bellaspir

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #57 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:32:15 pm »
Αγαπητή μου δεν έχω καβαλήσει καλάμι.Έχω τελειώσει το κλασικό( εισήχθην με 18,5 στη σχολή) ,έχω 3 ΑΣΕΠ και μεταπτυχιακό. Έχω επίσης και proficiency ,εσένα σου αρέσει να κάνω αγγλικά στο σχολείο για να συμπληρώσω ωράριο; Για πες;

Συγχαρητήρια χρυσή μου, και σ' ανώτερα. (Εδώ ισχύει και πάλι η προηγούμενη ατάκα, με πιο επεξηγηματική μορφή γιατί δεν έγινε αντιληπτή την προηγούμενη φορά "ωραία, έλα τώρα να τις βγάλουμε να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη"--τώρα, αν και πάλι δεν έχεις καταλάβει τι θα βγάλουμε, σηκώνω τα χέρια ψηλά, ας μιλήσει η επιστήμη. (Και μη μιλάς για βαθμούς και πτυχία, γιατί αν ανοίξουν το στόμα τους κάποιοι του φόρουμ δεν θα ξέρεις πού να κρυφτείς--και πιθανώς κι εγώ)

Αν κάνεις, που λες Ινώ μου, στο σχολείο αγγλικά (της αγγλικής είμαι) επειδή έτσι θέλεις, όχι δεν θα μου αρέσει, και θα στην πω χοντρά. Αν όμως, κρίνει το υπ. παιδείας ότι επειδή έχεις proficiency είσαι ικανή να κάνεις αγγλικά, θα στραφώ εναντίον του υπουργείου, και θα φροντίσω να σε έχω σύμμαχό μου, ενημερώνοντάς σε. Αυτό που μάλλον δεν έχεις καταλάβει και δεν βλέπω να καταλαβαίνεις, είναι ότι ενώ οι περισσότεροι--για να μην πω όλοι--ξενόγλωσσοι διαφωνούν με τη β' ανάθεση και επισημαίνουν το προς τα πού πρέπει να στραφούν τα βέλη, εσύ πήρες τη φαρέτρα και στοχεύεις αδιακρίτως. Αν αυτό νομίζεις ότι σε κάνει σπουδαία "αγωνίστρια", από 'δω παν κι άλλοι...

Για τον μόνο που στενοχωριέμαι είναι για τον συνάδελφο, τον Epidaurus που έκατσε και έγραψε αυτή την επιστολή, η οποία προσωπικά με βρίσκει σύμφωνη, αλλά δυστυχώς αν υπογράφεται από άτομα σαν κι εσένα, να με συγχωρείτε, πάω πάσο. Κι όσο κι αν προσπάθησα να σας πω, όπως κι άλλοι, μην "τσιμπάτε" σε επιστολές που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν πρόβλημα, μάλλον δεν το καταλαβαίνετε. H Ελένη Παπαδοπούλου εκπροσωπεί τον εαυτό της, όχι τους ξενόγλωσσους.

Πολύ φαρμάκι ρε παιδί μου, πολύ φαρμάκι... Προσέξτε μη δαγκώσετε τη γλώσσα σας κατά λάθος...

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #58 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:36:38 pm »
          ΕPIDAUROS, επειδή δεν μπορώ ν' ασχοληθώ άλλο με την κυρία ,επανέρχομαι στο θέμα μας.Εγώ προσωπικά θα τηλεφωνήσω όπου μπορώ (ΠΕΦ,ΟΛΜΕ,βουλευτές ,υπουργείο).Ας  κάνουν όμως και οι άλλοι κάτι,γιατί βλέπεις τι γίνεται: εκεί που μας χρωστούσαν ,μας πήραν και το βόδι.

Νομίζω ότι επικρατεί ένας μικρός πανικός.  Προτείνω να καταλήξουμε τη συζήτηση. Ο κοινός μας τόπος είναι ότι όλοι συμφωνούμε στην κατάργηση της

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #59 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:40:09 pm »
Εξηγήσου, αν θέλεις, σε ποιούς αναφέρεσαι και τι εννοείς που δεν το σκεφτήκαμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:41:09 »

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #60 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:44:54 pm »
Είμαι ΠΕΟ7 και διαφωνώ πλήρως με την επιστολή,μάλιστα γέλαγα όταν την διάβασα με κάποια δόση πίκρας...ας μην ξεχνάμε ότι τα γαλλικά και τα γερμανικά ήταν 3ωρο μάθημα στα γυμνάσια μέχρι που έγινε 2ωρο....η μία ώρα πήγε στα αρχαία....αυτό προκάλεσε μεγάλο πρόβλημα στους κλάδους μας και έτσι βρέθηκαν και αρκετοί συνάδελφοι υπεράριθμοι....η ειρωνεία είναι ότι αυτοί οι συνάδελφοι που δεν συμπλήρωναν ωράριο λόγω της μείωσης,είναι αυτοί που διδάσκουν τώρα ιστορία χωρίς να το θέλουν...ας προβληματιστούμε λίγο και ας μην βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας....

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #61 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:48:44 pm »
          ΕPIDAUROS, επειδή δεν μπορώ ν' ασχοληθώ άλλο με την κυρία ,επανέρχομαι στο θέμα μας.Εγώ προσωπικά θα τηλεφωνήσω όπου μπορώ (ΠΕΦ,ΟΛΜΕ,βουλευτές ,υπουργείο).Ας  κάνουν όμως και οι άλλοι κάτι,γιατί βλέπεις τι γίνεται: εκεί που μας χρωστούσαν ,μας πήραν και το βόδι.

Νομίζω ότι επικρατεί ένας μικρός πανικός.  Προτείνω να καταλήξουμε τη συζήτηση. Ο κοινός μας τόπος είναι ότι όλοι συμφωνούμε στην κατάργηση της

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #62 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:49:26 pm »
Δεν χρειάζεται πανικός.  Δεν βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας. Δεν ζητήσαμε τα θρησκευτικά ούτε και τις Ξένες γλώσσες. Ούτε και μπορεί ο καθένας εδώ να περάσει πλαγίως τα συμφεροντά του. Γι' αυτό επιμένω:

Stay the course  και προωθήστε την επιστολή.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #63 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:51:52 pm »
προφανώς δεν έχει δουλέψει σε σχολείο και δεν έχεις ιδέα από τα δεδομένα της εκπαιδευτικής κοινότητας.η επιπολαιότητα και η βιασύνη δεν ωφέλησε κανέναν.μακάρι ναωφεληθείτε εσεις αλλά δεν ξέρετε τι εστι υπουργείο παιδείας.έχετε πλήρη άγνοια και μάλιστα επικίνδυνη άγνοια.

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #64 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:54:13 pm »
προφανώς δεν έχει δουλέψει σε σχολείο και δεν έχεις ιδέα από τα δεδομένα της εκπαιδευτικής κοινότητας.η επιπολαιότητα και η βιασύνη δεν ωφέλησε κανέναν.μακάρι ναωφεληθείτε εσεις αλλά δεν ξέρετε τι εστι υπουργείο παιδείας.έχετε πλήρη άγνοια και μάλιστα επικίνδυνη άγνοια.

Μην είσαι αφελής. Και έχουμε δουλέψει και δουλεύουμε και καταλαβαίνουμε περισσότερα από όσα γράφουμε και απηβδήσαμε από το πλαγιοκόπημα.

Stay the course, προωθήστε την επιστολή.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #65 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2010, 11:56:09 pm »
δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε τρεις και λίγο κάποιος κλάδος καθηγητών γκρινιάζει και ξεσηκώνεται για διάφορα ανούσια κατά τη γνώμη μου θέματα.
ξαφνικά ξεσηκώνονται οι φιλόλογοι και έχουν έντονο ενδιαφέρον για την ποιοτική μάθηση της ιστορίας από τους μαθητές.μακάρι να ναι και έτσι .
μακάρι αγαπητοί συνάδελφοι ο καθένας να κάνει μόνο το μάθημα που σπούδασε και κανένα άλλο.
αλλά σκεφτείται τα εξής:
1. πως θα φανεί στους φιλολόγους αν ξεσηκωθού αρκετοί κλάδοι και ζητήσουν την μείωση ωρών των φιλολογικών μαθημάτων σε γυμνάσιο και λύκειο μιας ο αριθμός των φιλολογικών μαθημάτων σε γυμνάσιο και λύκειο θεωρείται από πάρα πολλούς ως εξωπραγματικός.
ειδικά ο τρόπος διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων μόνο απέχθεια και βαρεμάρα προκαλέι στους μαθητές και ειδικότερα στο γυμνάσιο.
2. οι β αναθέσεις εξασφαλίζουν πλήρες ωράριο σε πολλούς κλάδους και άρα την οργανικότητα των θέσεων πάρα πολλών συναδέλφων.εκτος και αν οι αγαπητοί φιλόλογοι πιστεύουν ότι μόνο αυτοί θα έχουν πλήρες ωράριο και οι άλλοι ας κάνουν μόνο τις ώρες της σχολής τους κάτι το οποίο θα οδηγήσει στο να υπάρχουν στο σχολείο οι φιλόλογοι και όλοι οι υπόλοιποι να είναι ωρομίσθιοι.
3.προσέξτε γιατί η ζωή δείχνει ότι κάποια στιγμή τα πράγματα γυρίζουν και ίσως στο μέλλον να παρακαλούν οι φιλόλογοι για β αναθέσεις για να συμπληρώσουν ωράριο και να μην βγαίνουν στη διάθεση και τους ξαποστέλνουν σε χωριά και ραχούλες για να συμπληρώσουν ωράριο
4. οι εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων μαθημάτων είναι άνθρωποι και όχι πρόβατα.δεν νομίζω ότι ξαφνικά σας πήρε ο πόνος για την ιστορία άλλα μάλλον νοιάζεστε για τον ευατό σας και μόνο.
χωρίς καμία διάθεση αντιδικίας λίγη περισσότερη αλληλεγγύη , συναδελφικότητα δεν βλάπτει.αφήστε τους αφορισμούς γιατι αυτά θα γυρίσουν μπουμεραγκ.
 

Για να καταλάβω συγκρίνεις ως καταστάσεις το να αναλαμβάνουν άλλες ειδικότητες την ιστορία, και οι φιλόλογοι να διαμαρτύρονται, με το να διδάσκονται τα φιλολογικά και "κάποιοι που θεωρούν τις ώρες μας εξωπραγματικές" να ξεσηκώνονται;;;;  :o :o
Τώρα θ' αρχίσουν οι προϊδεασμοί και οι εμμονές σχετικά με τη χρησιμότητα και τη σκοπιμότητα των φιλολογικών μαθημάτων, που συνήθως καταλήγουν σε κάτι ξεσηκωμούς-εκτρώματα του τύπου "Και τι χρειάζεται η έκθεση στους υποψηφίους θετικής και τεχνολογικής;; Και γιατί να εξετάζονται σ' αυτήν και να καθορίζει το μέλλον τους;"

Σωστά... η απόλυτα απαξίωση της σφαιρικότητας...

Όλοι όσοι ασχολείστε με το συγκεκριμένο θέμα, είτε φιλόλογοι είτε όχι, μάλλον θα έπρεπε να έχετε υπόψη σας και να αποφαίνεστε με βάση έναν πολύ σημαντικό παράγοντα - πάντα κατά τη δική μου γνώμη :
Στην ηλικία που βρισκόμαστε, το μορφωτικό επίπεδο που έχουμε φαίνεται από δύο πράγματα : τη γνώση και το χειρισμό της γλώσσας που κατέχουμε - και επομένως το κατά πόσο μπορούμε να σταθούμε σε μια συζήτηση- και η γνώση της ιστορίας. Το να ξέρεις τι συνέβη και γιατί συνέβη!

Και αυτό θα έπρεπε να είναι και το μέλημα για τους μαθητές μας, και με βάση αυτά θα έπρεπε να κάνουμε την οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με την ιστορία, όχι με βάση το αν συμπληρώνω δε συμπληρώνω ωράριο, πού να τρέχω σε δύο σχολεία και άλλα τέτοια λυπηρά...

Και δεν έχω καμία αντίρρηση ότι πολλοί φιλόλογοι προκαλούν απέχθεια με το μαθημά τους. Όπως και πολλοί φυσικοί, χημικοί, μαθηματικοί, οικονομολόγοι, ξενόγλωσσοι κ.τ.λ
Κι έχω κι εγώ τις απόψεις μου για άλλες ειδικότητες, και τις εμπειρίες μου απ' αυτές. Αλλά δε θα τις παραθέσω, γιατί δεν αφορούν κανέναν άλλον.
Ας προσπαθήσει ο καθένας να βελτιώσει τα πράγματα στο δικό του κλάδο, κι ας περιορίσει την κριτική
του εκεί.


Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #66 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:00:29 am »
ας υποθέσουμε ότι γίνεται κατάργηση των β αναθέσεων γενικότερα.
αυτομάτων καταργούνται οι οργανικές θέσεις και όλοι είναι στη διάθεση του πυσδε.
τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις αυτό; εκτος και αν είσαι κρυφουπουργικός και παραπλανείς τον κόσμο.τι να πω.όποιος έχει λίγο μυαλό καταλαβαίνει.
και απ ότι βλέπεις ούτε ξενόγλωσσος είμαι ούτε ειδικό συμφέρον έχω. το συμφέρον των εκπαιδευτικών γενικότερα με νοιάζει.
σίγουρα δεν έχεις καμία γνώση των δεδομένων στην εκπαίδευση .

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #67 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:09:39 am »
δεν διαφωνώ με την άποψη ότι ο χειρισμός της γλώσσας και η γνώση της ιστορίας είναι θεμελιώδη στοιχεία της προσωπικότητας ενός σύγχρονου ανθρώπου.
θεωρώ απαράδεκτες τις συντεχνιακές διεκδικήσεις του στυλ: θέλουμε να καταργηθούν οι β αναθέσεις γιατί υποβαθμίζεται η ποιότητα του χ μαθήματος και άλλα διάφορα τέτοια ειδικά στους σημερινούς δύσκολους και πονηρούς καιρούς.ας μην αναφέρουμε ότι πολλές ώρες φιλολογικών μαθημάτων προστέθηκαν σε γυμνάσιο και λύκειο κατ απαίτηση των φιλολόγων για να μειωθεί η ανεργία τους.τα ξεχνάτε αυτά;
δεν σας επιτέθηκε κανείς τότε.
μην ξεσηκώνεστε τώρα και ζητάτε και άλλα και άλλα με επιστολές και φαμφαρολογίες γιατί οι καιροί είναι πονηροί.σκεφτείται τις συνέπειες των πράξεων σας και μην στρουθοκαμιλίζετε.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #68 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:12:42 am »
ας υποθέσουμε ότι γίνεται κατάργηση των β αναθέσεων γενικότερα.
αυτομάτων καταργούνται οι οργανικές θέσεις και όλοι είναι στη διάθεση του πυσδε.
τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις αυτό; εκτος και αν είσαι κρυφουπουργικός και παραπλανείς τον κόσμο.τι να πω.όποιος έχει λίγο μυαλό καταλαβαίνει.
και απ ότι βλέπεις ούτε ξενόγλωσσος είμαι ούτε ειδικό συμφέρον έχω. το συμφέρον των εκπαιδευτικών γενικότερα με νοιάζει.
σίγουρα δεν έχεις καμία γνώση των δεδομένων στην εκπαίδευση .

Συνάδελφε, βλέπεις παντού εχθρούς και φαντάσματα... να το ψάξεις.. ;) :) ;D ;D

Πέρα από την πλάκα, έχεις τα δίκια σου... Η Άννα το δήλωσε πως πρέπει να οριστεί εκ' νέου η οργανική θέση. Αν συμβεί αυτό με την κατάργηση της

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απαράδεκτη Απάντηση στην Επιστολη Φιλολογων
« Απάντηση #69 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:17:33 am »
καλή η ατάκα και τη δέχομαι 8)
κανεις δεν θα έχει οργανική συνάδελφε κανείς.σε ένα γυμνάσιο κανείς από τους ΠΕ04 δεν συμπληρώνει ωράριο.στο λύκειο το ίδιο.
πρέπει να δουλεύεις σε μεγάλο σχολείο για να έχεις πολλά τμήματα σαν φυσικός και μόνο, για να συμπληρώσεις ωράριο.
αυτοί που είναι επαρχία τι θα απογίνουν;θα είναι μόνιμοι με πληρωμή με την ώρα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182845
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 749
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 696
Σύνολο: 710

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.