0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο σύμβουλος μου είπε ότι, αφού μέχρι στιγμής έχω διδάξει με τον παλιό τρόπο, να αξιολογήσω τους μαθητές μου με το παλιό Π. Δ. και σιγά σιγά να αρχίσω να ακολουθώ τις φετινές οδηγίες τόσο στη διδασκαλία όσο και στην αξιολόγηση.
Τώρα, το ότι δεν γνωρίζω πώς να δομήσω το μάθημά μου σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, είναι μια άλλη ιστορία...
Γειά σας και απο μένα. Θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες πληροφορίες που πήρα απο τον καθηγητή του ΑΠΘ κ. Ιωάννη Καζάζη, καθηγητη κλασικής φιλολογίας, ο οποίος τυγχάνει να είναι και ο συντονιστής και πρόεδρος για το νέο λύκειο. Πρώτα τον ρώτησα για τα αρχαία της α' λυκείου σχετικά με τη μετάφραση και μου είπε πως δε θα ζητείται καθόλου απλά θα προσεγγίζουμε το κείμενο με ερωτήσεις μέσα α[πο τη μετάφραση που δίνεται και το αρχαίο κείμενο θα το χρησιμοποιούμε κυρίως για γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, επίσης μπορούμε να εφραμόσουμε τη μέθοδο '' κατα κώλα διαίρεση του κειμένου'', αυτο μας το είχε διδάξει στην οδύσσεια στη σχολή. Επίσης ρώτησα για δευτέρα λυκείου και μου είπε πως σύντομα θα βγούν οδηγίες. Ακόμη ρώτησα για τα λατινικά στη γ΄λυκείου σχετικα με τη φημολογία πως δε θα υπάρχουν καθόλου στο πρόγραμμα, μου το διέψευσε και μου είπε πως θα αλλάξει το βιβλίο και θα γίνει το μάθημα πολιτιστικής φύσεως και ενα τελευταίο που ρώτησα είναι αν θα γίνει ΑΣΕΠ και μου είπε πως δεν εχει ιδέα ( σημ. είναι ο ιδιος που βάζει τα θέματα) Αυτές τις πληροφορίες είχα αν μαθω κάτι περισσότερο θα ενημερώσω.
συνάδελφοι, ανοίγω αυτό το θέμα για να καταθέτουμε τις πληροφορίες και τις απόψεις για τις αλλαγές που έρχονται στα δύο βασικά μας μαθήματα. Δύο δεδομένα υπάρχουν αυτές τις ημέρες: 1. στη νεοελληνική γλώσσα Α' λυκείου δεν ζητείται περίληψη κειμένου, αλλά ερμηνευτικές ερωτήσεις, πράγμα που σημαίνει -εύλογα- ότι αυτή η νέα αντίληψη αξιολόγησης θα μεταφερθεί και στις πανελλαδικές εξετάσεις.2. στα Αρχαία μαθαίνω ότι το ενδιαφέρον μετατίθεται από τη μετάφραση, τη γραμματική και το συντακτικό προς την πραγματολογική προσέγγιση του κειμένου. τι γνωρίζετε εσείς;
Δυστυχώς, από τη στιγμή που δεν έχουμε κάποιο υπόδειγμα ερωτήσεων στη διάθεσή μας, τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα. Εγώ άφησα το διαγώνισμα για μετά τα Χριστούγεννα, ώστε να έχω αρκετό χρόνο να ασχοληθώ με αυτό. Υπάρχει κανένας από το forum που να έχει βάλει διαγώνισμα στην Έκθεση να μας δώσει καμιά ιδέα; Στο μεταξύ, την επόμενη βδομάδα οι μαθητές μου θα γράψουν έκθεση μέσα στο μάθημα, στη διάρκεια του διώρου. Δεν ξέρω αν προβλέπεται πλέον κάτι τέτοιο, οι οδηγίες δεν είναι ξεκάθαρες, ωστόσο νομίζω πως το να βάλω τα παιδιά κατευθείαν στη διαδικασία ενός διαγωνίσματος χωρίς προηγουμένως να έχουν γράψει ένα εκτενές κείμενο μέσα στην τάξη μάλλον πρόβλημα θα τους δημιουργήσει. Εσείς τι λέτε;